quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 3 van die nieuwe dwergen ei'k best wel knap trouwens
Jamaar echt!quote:
ik bedoel dat stekker dingquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat vind ik best knap, dat'ie zonder accu alsnog 5 minuten aanblijft!
je moet er gewoon een beetje positief in staanquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij vind Het Is Vrijdag, met als afkorting HIV wel een goede? Zo op de dag voor Wereld Aids Dag?
Een bear!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Frogman![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als je zo dik bent kun je maar beter humor kwekenquote:
Vanavond:quote:
Best een hoop!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Nog weekend plannen?
Vanavond:
Trainen
Friso feest (wat ik organiseer in de Effenaar)
Morgen:
Sint kado's zoeken
Afstudeer kado's zoeken
Afstudeer feestje
Pann on Tour in de 013 Tilburg
whuuuut is het pann hier?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond:
Trainen
Friso feest (wat ik organiseer in de Effenaar)
Morgen:
Sint kado's zoeken
Afstudeer kado's zoeken
Afstudeer feestje
Pann on Tour in de 013 Tilburg
Zondag:
Uitslapen
Niks doen
Luieren
Ontkateren
naar Botanica in t Parktheater
Feli!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
Vandaag (gisteren maar weet het nu pas) weer tante geworden. Eigenlijk is Litpho voor het eerst echt oom. (stiefbroer op Saba heeft een zoontje
stiefbroer van jou of van Lit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
Vandaag (gisteren maar weet het nu pas) weer tante geworden. Eigenlijk is Litpho voor het eerst echt oom. (stiefbroer op Saba heeft een zoontje gekregen.).
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
en is het een jongetje of een meisje?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
(stiefbroer op Saba heeft een zoontje gekregen. ).
Zoontje. Evan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stiefbroer van jou of van Lit?
en is het een jongetje of een meisje?
gefeliciteerd! Allebei natuurlijk
goede reden om eens naar daar te gaan!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoontje. Evan.En stiefbroer van Lit.
Ik ben al tig keer tante.Maar wel leuk om weer een kleintje in de familie te hebben, al is het wel erg ver weg.
Soap... spannend...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
en het is heel spannend want het is de eerste aflevering van een nieuw seizoen geloof ik
Welke soep kijk je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
en het is heel spannend want het is de eerste aflevering van een nieuw seizoen geloof ik
Zeker, het is wel nogal prijzig, dus eerst sparen want als wil ik wel met de hele familie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goede reden om eens naar daar te gaan!!
Thuisquote:
ja kan ik me voorstellen dat dat even sparen isquote:[..]
Zeker, het is wel nogal prijzig, dus eerst sparen want als wil ik wel met de hele familie.
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuuut is het pann hier?
Tegan!!! heb je iets te doen?!
he kut!quote:
Nijmegen de gekste!quote:
ahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |