Wil je dat niet meer doen? Ik zat ineens in singles terug te lezenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
om de hele klaagzang en het gezeik erover te besparen, post ik wel alleen de eindconclusie.
[..]
bedankt, die schop onder m'n kont had ik ff nodig.
Rampen & Problemen!quote:
Maak een tosti en noem het panini!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
oh als dit het verzuurde topic is...
ik ben zo over brood!
ik wil echt geen brood voor lunch maar ik weet ook niks anders(waarvoor ik geen boodschappen hoef te doen)
hoe maak je nou weer een tosti zonder brood?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maak een tosti en noem het panini!
Dat is bij vrouwen toch niet erg? Die liggen toch altijd maar een beetje suf dood te wezen op de rugquote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Mwah, die avond was er niet meer zoveel meer mee te bezeilen zeg maar.
Aha, nu snap ik waarom je homo bent gewordenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen toch niet erg? Die liggen toch altijd maar een beetje suf dood te wezen op de rug
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen toch niet erg? Die liggen toch altijd maar een beetje suf dood te wezen op de rug
Zodat ik zelf ook suf dood kan liggen op m'n rug buikquote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik waarom je homo bent geworden.
Wie zegt nou weer dat ik de bottom ben?!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]En jij ligt altijd maar een beetje suf op je rug, ook maar saai hoor....
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat ik de bottom ben?!
Jijquote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodat ik zelf ook suf dood kan liggen op m'n rug buik
Op je knietjes jij!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat ik de bottom ben?!
Ik dacht dat je t nooit zou vragenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je t nooit zou vragen![]()
![]()
Alleen ham en kaas.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe maak je nou weer een tosti zonder brood?
panini is ook brood
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
jullie dit soort opruiende teksten en plaatjes niet meer posten als ik een "hetero" aan de whatsapp heb die vraagt wanneer ik tijd heb? Zo kan ik dat toch niet weerstaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |