Nee, dan ga ik naar "selecteer forum" en de volgende tab is de url balk. Bij de 3e tab ben ik hem kwijt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga es gewoon op Fok hier in het reactieveld staan, als je twee keer op Tab duwt, staat ie dan op 'Invoeren'?
Weet ik, maar dat heeft met hetzelfde te maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef beauterham het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik naar "selecteer forum" en de volgende tab is de url balk. Bij de 3e tab ben ik hem kwijt.
Maar ik doelde meer in alert boxen van programma's, na het afsluiten van Photoshop/Word etc.
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Control - (fn) - F7
Tevens in te stellen onder System Preferences - Keyboard - Keyboard shortcuts. Het eerste wat ik instel na een schone installatie.
Ja klopt, beetje jammer is dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
The F, hebben ze een aantal standaard wall papers uit IOS 6 gesloopt, die ze in IOS 5 nog wel hadden? Iemand zat te kutten met m'n iPhone en nu kan ik dus niet meer m'n oude wallpaper kiezen
De enige echtequote:Op donderdag 29 november 2012 01:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook om dit te posten.
Wie ben jij trouwens? De echte o.us, of?
Heb zo mijn redenen. Neem maar aan dat dit account allang in de prullenbak had gelegen als ik het niet echt was.quote:
Flash openen kan niet. Ik gebruik mijn ipad vooral voor internet en soms wat spelletjes, internetten gaat echt fijn. Als je flash wil moet je dat vanaf je computer streamen. De ipad kan overigens wel html 5 lezen, dus of je flash echt nodig hebt?quote:Op donderdag 29 november 2012 02:46 schreef Xetran het volgende:
Zit een beetje twijfelen om een iPad te halen, ik ben nogal bang dat hij aan de kant gaat komen liggen. Ik heb een paar jaar terug een iPod touch gehad en daar was ik verder wel erg tevreden over.. Maar kan de iPad een beetje een laptop vervangen en wat doen jullie er zoal op? is er voor alles wel een app, en kan ik op een of andere manier wel flash stuff openen? Ik kijk vaak wel streams via het internet, zou wel mooi zijn als dat ook via de iPad kan dan.
Flash kan wel op de iPad.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:17 schreef blow... het volgende:
[..]
Flash openen kan niet. Ik gebruik mijn ipad vooral voor internet en soms wat spelletjes, internetten gaat echt fijn. Als je flash wil moet je dat vanaf je computer streamen. De ipad kan overigens wel html 5 lezen, dus of je flash echt nodig hebt?
Ja op een vage manier.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Flash kan wel op de iPad.
Een iPad kan imho nooit een laptop vervangen.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:46 schreef Xetran het volgende:
Zit een beetje twijfelen om een iPad te halen, ik ben nogal bang dat hij aan de kant gaat komen liggen. Ik heb een paar jaar terug een iPod touch gehad en daar was ik verder wel erg tevreden over.. Maar kan de iPad een beetje een laptop vervangen en wat doen jullie er zoal op? is er voor alles wel een app, en kan ik op een of andere manier wel flash stuff openen? Ik kijk vaak wel streams via het internet, zou wel mooi zijn als dat ook via de iPad kan dan.
Puffin Browser.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja op een vage manier.
Ga er maar vanuit dat je gewoon geen Flash kan bekijken. Echt boeiend is het niet aangezien de meeste sites tegenwoordig HTML5 gebruiken en dat kan de iPad prima.
Waarom erop klikken elke paar minuten? Hij wordt vanzelf blauw als er iets op je staat te wachten.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben best verslaafd aan om de 5 minuten op het notificatie centrum icon te klikken rechts bovenin. Nu zit ik echter even in Bootcamp en heb ik ondertussen al 3 keer perongelijk een programma afgesloten met kruisje
Wut? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom erop klikken elke paar minuten? Hij wordt vanzelf blauw als er iets op je staat te wachten.
Blauw? Dat heb ik volgens mij nog nooit gezien...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom erop klikken elke paar minuten? Hij wordt vanzelf blauw als er iets op je staat te wachten.
Nee precies. Nu heb ik opeens weer op fok een zwarte streep midden door de posts:quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik zwoor vroeger altijd bij Safari maar die kan nu echt niet meer op tegen Chrome
Hier juist andersom, ben onlangs overgestapt naar Safari. Chrome deed bij mij enorm log en traag.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik zwoor vroeger altijd bij Safari maar die kan nu echt niet meer op tegen Chrome
Mobiliteit.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef OverRated het volgende:
Zoektocht naar een (niet te dure) 2e hands MacBook Pro 15 inch schiet niet echt op. Er zijn zat 13 inch modellen te vinden, veel meer dan 15 inch. Wat heeft iedereen daar toch mee, 13 inch vind ik persoonlijk echt vreselijk.
Daarom zijn ze ook zoveel tweedehands te koopquote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef OverRated het volgende:
Zoektocht naar een (niet te dure) 2e hands MacBook Pro 15 inch schiet niet echt op. Er zijn zat 13 inch modellen te vinden, veel meer dan 15 inch. Wat heeft iedereen daar toch mee, 13 inch vind ik persoonlijk echt vreselijk.
Scheelt dat zoveel?quote:
Dat is waar, maar dat scheelt niet heel veel geld volgens mij.quote:
Scherpquote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zoveel tweedehands te koop![]()
Iedereen vind ze blijkbaar vreselijk, maar velen komen er pas achter nadat ze er 1 gekocht hebben...
Geen problemen hier met een 13" hoor, vind em niet te klein of wat dan ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zoveel tweedehands te koop![]()
Iedereen vind ze blijkbaar vreselijk, maar velen komen er pas achter nadat ze er 1 gekocht hebben...
Ik wel. Het scheelt sowieso veel qua gewicht, vind hem prima voor op school of op de bank. Op mijn bureau heb ik een groot scherm waar ik hem op aansluit, dus ik heb geen enkel probleem met het schermformaat. 13" is ideaal voor buitenshuis.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Scheelt dat zoveel?
[..]
Dat is waar, maar dat scheelt niet heel veel geld volgens mij.
[..]
Scherp
das net zoiets als "ik heb een Nissan Micra en die rij ik achter in mijn vrachtwagen zodat ik toch groots kan rijden"quote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wel. Het scheelt sowieso veel qua gewicht, vind hem prima voor op school of op de bank. Op mijn bureau heb ik een groot scherm waar ik hem op aansluit, dus ik heb geen enkel probleem met het schermformaat. 13" is ideaal voor buitenshuis.
Dat is waar ja. Heb hier nog een 32 inch HD tv staan, daar zou ik een 13 inch op aan kunnen sluiten. Heb het met een W7 laptop geprobeerd en dat zag er met HDMI erg slecht uit. Onleesbare letters en zo. Met VGA was het wel goed, maar dan is het weer geen HDquote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wel. Het scheelt sowieso veel qua gewicht, vind hem prima voor op school of op de bank. Op mijn bureau heb ik een groot scherm waar ik hem op aansluit, dus ik heb geen enkel probleem met het schermformaat. 13" is ideaal voor buitenshuis.
Die had ik ook inderdaad. Noem 'm nu voor het gemak proquote:Op donderdag 29 november 2012 14:32 schreef FredVleespet het volgende:
Werk ook al jaren op de eerste aluminium MacBook 13" (geen pro), enige minpuntje is de resolutie. Maar als retina wat betaalbaarder word ga ik voor een 13" Retina Pro
Kijk eens bij je huidge provider of je niet gratis een nano-sim van ze kunt krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg 5 december m'n iPhone 5, alleen mijn nieuwe simkaart komt pas 17 december omdat mn oude nummer moet worden omgezet. Is het aan te raden om met zo'n pdf-je zelf je simkaart naar een nano-simkaart te knippen, of kan ik beter gewoon twee weken wachten met het gebruiken van m'n iPhone en m'n oude (irritante) telefoon blijven gebruiken?
Dat is traaaaaaaag.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Flash kan wel op de iPad.
je videokaart moet dan ook ineens heel veel werken op zo'n scherm.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Heb hier nog een 32 inch HD tv staan, daar zou ik een 13 inch op aan kunnen sluiten. Heb het met een W7 laptop geprobeerd en dat zag er met HDMI erg slecht uit. Onleesbare letters en zo. Met VGA was het wel goed, maar dan is het weer geen HD
En een extra monitor op m'n bureau zie ik ook niet zitten eigenlijk.
Op VGA werkte het dus perfect, alles behoorlijk scherp en leesbaar. Op HDMI gebruikte hij niet het hele tv scherm, maar bleven er rondom randen zichtbaar en waren letters niet goed leesbaar. In configuratiescherm de hoogste resolutie aangegeven. 1920x1080 aangeklikt, bij zowel HDMI als VGA. Misschien zwaar voor de videokaart, maar computer werkte nog prima verderquote:Op donderdag 29 november 2012 15:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
je videokaart moet dan ook ineens heel veel werken op zo'n scherm.
ja dat kan hoor. die videokaart is zich rot geschrokken van de grootte van het scherm dat ie moet vullen. Of zoiets he.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Op VGA werkte het dus perfect, alles behoorlijk scherp en leesbaar. Op HDMI gebruikte hij niet het hele tv scherm, maar bleven er rondom randen zichtbaar en waren letters niet goed leesbaar. In configuratiescherm de hoogste resolutie aangegeven. 1920x1080 aangeklikt, bij zowel HDMI als VGA. Misschien zwaar voor de videokaart, maar computer werkte nog prima verder
Tja, maar dat zal dan ook wel weer de nodige werkdagen kosten? Of bedoel je dat ze hem in de winkel op maat kunnen maken?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kijk eens bij je huidge provider of je niet gratis een nano-sim van ze kunt krijgen.
Waarom wil je én de gewone én de mini?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:17 schreef Blistering het volgende:
Kon net m'n Mini ophalenDie ligt nu naast z'n grote broer te syncen, wat lief!
Nee maar wat een prachtig licht ding zeg.
Ik kreeg bij de Vodafone-winkel gewoon ter plekke een nieuwe (micro)-simkaart mee. Wel even je ID laten zien en 1 cent pinnen met je bankpas.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, maar dat zal dan ook wel weer de nodige werkdagen kosten? Of bedoel je dat ze hem in de winkel op maat kunnen maken?
Inderdaad, bijvoorbeeld zoeken op groot formaat afbeeldingen is nu ingewikkelder. Kon het eerst niet vinden, dacht dat ze die hele optie verwijderd haddenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Dat Google nu de filter balk boven de resultaten heeft in plaats van links en dat je u minstens twee keer moet klikken is gruwelijk irritant en gebruiksonvriendelijk. Hoe heeft dat er door kunnen komen daar?
Mijn ouders krijgen m'n iPad 3quote:Op donderdag 29 november 2012 16:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom wil je én de gewone én de mini?
Op mijn mobiel gebruik ik anders nog vaak flash (dumpert, flash filmpjes van sport reportages en streams etc etc..quote:Op donderdag 29 november 2012 08:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja op een vage manier.
Ga er maar vanuit dat je gewoon geen Flash kan bekijken. Echt boeiend is het niet aangezien de meeste sites tegenwoordig HTML5 gebruiken en dat kan de iPad prima.
hmm okayquote:Op donderdag 29 november 2012 07:17 schreef blow... het volgende:
[..]
Flash openen kan niet. Ik gebruik mijn ipad vooral voor internet en soms wat spelletjes, internetten gaat echt fijn. Als je flash wil moet je dat vanaf je computer streamen. De ipad kan overigens wel html 5 lezen, dus of je flash echt nodig hebt?
Puffinquote:Op donderdag 29 november 2012 15:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat is traaaaaaaag.
Switcher ofzO heet het..
EDIT: iswifter
Inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 17:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad, bijvoorbeeld zoeken op groot formaat afbeeldingen is nu ingewikkelder. Kon het eerst niet vinden, dacht dat ze die hele optie verwijderd hadden
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:15 schreef Blaxje het volgende:
Wel jammer dat de app nog steeds 200mb is. Dus helemaal niet herschreven, zoals door sommigen werd beweerd. Gewoon beetje opgepoetst.
Bij veel apps die Apple de laatste tijd naar Cocoa herschreven heeft, is de footprint behoorlijk verminderd. Had het bij iTunes ook verwacht.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dus je kan aan de grootte zien of ze het 'opgepoetst' hebben of helemaal vanaf scratch opnieuw geschreven?
Lekker zelf die album arts pakken van internetquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Akkoord gaan dat zij jouw muziekgegevens mogen hebben of niet? Weet niet of dat het waard is om meer extragratis albumarts te krijgen.
Je kan ook de sidebar nog terug krijgen bij weergave, mochten mensen dat missenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef no1uknow het volgende:
Ik schrok me eerst een ongeluk maar je kan gelukkig nog wel gewoon alle muziek in 1 grote lijst weergeven. Pfieuw
Ja die had ik gelukkig ook al teruggevondenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Je kan ook de sidebar nog terug krijgen bij weergave, mochten mensen dat missen
Alleen het about screenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wait whut. Geen Myriad Pro meer?
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen het about screenEn dat terwijl die in iTunes 10 juist Helvetica was..
Up nextquote:Op donderdag 29 november 2012 19:44 schreef Crientj het volgende:
Oh lol, als je bovenin de minispeler klikt op dat notificatie icoontje; dan zie je welke nummers iTunes daarna zal afspelen.
Kreeg meer een Samsung Kies gevoel qua kleurtjesquote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef Blaxje het volgende:
Die balk in het iPhone scherm, waarin je ziet hoeveel ruimte je nog hebt, is wel echt spuuglelijk. Windows-lelijk.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Up next, als je nummers vanuit je bibliotheek daarna toe sleept worden ze toegevoegd aan je lijstje
Jailbroken?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef no1uknow het volgende:
Iemand enig idee wat 4,83 GB aan 'overig' kan zijn op m'n iPhone? Wat is handig om te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Is de nieuwe iTunes een verbetering ?
Ik ga trouwens toch een iPhone5 bestellen ook al wilde ik hem overslaan, maar mijn moeder wil mijn 4 (32gb en lifeproof case a 60 euro) overnemen, maar ik wil haar niet afzetten. Hoeveel zal ik haar laten betalen ? Ik zat aan 200 a 250 te denken, dan moet ik zelf zo'n 300 bijleggen op de 5 met 1 jarig abo. Uiteraard zoek ik dan wel het beste simonly abo erbij voor haar.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Albumartiest overal dezelfde naam geven. Ik heb bij een album met verschillende artiesten Various Artist staan. Dan krijg je ze wel in hetzelfde album.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, ik heb bijv een Dance Smash CD in iTunes staan, waar de albumnaam dus bij elk nummer hetzelfde is maar de artiest is anders.
Gevolg nu met iTunes 11 is dat ze allemaal los staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |