Ziet er een beetje knullig uitquote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef Tarahumara het volgende:
Crash van Maldonado van afgelopen zondag, had ik nog niet gezien. @1.40 ongeveer.
Ik wist pas dat Maldonado er uit was toen de BBC aan het einde van de race de uitvallers opsomde :Squote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef Tarahumara het volgende:
Crash van Maldonado van afgelopen zondag, had ik nog niet gezien. @1.40 ongeveer.
Dit seizoen is nog niet voorbij, op die gele vlag van Vettel zal de FIA toch moeten reagerenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, op naar het nieuwe seizoen. Dit wordt het seizoen van Alonso en Kimi! Hoe lang moeten we nog wachten....?
Denk je dat echt? Ik heb het de afgelopen dagen niet meer zo gevolgd, is er officieel bezwaar ingediend of zo?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen is nog niet voorbij, op die gele vlag van Vettel zal de FIA toch moeten reageren
Alleen Ferrari kan tot de 30e een bezwaar indienen en naar wat ik gehoord heb zijn ze dat niet van planquote:Op woensdag 28 november 2012 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen is nog niet voorbij, op die gele vlag van Vettel zal de FIA toch moeten reageren
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen Ferrari kan tot de 30e een bezwaar indienen en naar wat ik gehoord heb zijn ze dat niet van plan
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/20531638quote:However, the governing body does not need a protest from Ferrari to investigate further. In fact, its own rules appear to oblige it to do so.
Article 179b of the international sporting code says: "If, in events forming part of an FIA championship, a new element is discovered, whether or not the stewards of the meeting have already given a ruling, these stewards of the meeting or, failing this, those designated by the FIA must meet… summoning the party or parties concerned to hear any relevant explanations and to judge in the light of the facts and elements brought before them."
It adds: "The period during which an appeal in review may be brought expires on 30 November of the year during which the decision that is liable to review has been handed down, if that decision is likely to have an effect on the result of a championship."
That appears to give the FIA until Friday to resolve the situation one way or another.
De inhaalactie van Vettel was ok. Zie dit forum voor een zeer uitgebreide toelichting en discussie. http://www.f1fanatic.co.u(...)?topic_page=7&num=15quote:Op woensdag 28 november 2012 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen zich er toch over uit moeten sprekenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:42 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
De inhaalactie van Vettel was ok. Zie dit forum voor een zeer uitgebreide toelichting en discussie. http://www.f1fanatic.co.u(...)?topic_page=7&num=15
Waarom? Als niemand een officiële klacht indient is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen zich er toch over uit moeten spreken
Dat is dus niet zo blijkt uit dat artikel van de BBC zie #11quote:Op woensdag 28 november 2012 23:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom? Als niemand een officiële klacht indient is er niets aan de hand.
Ja ze kúnnen verder onderzoeken als ze dit nieuwe informatie achten. Maar misschien vinden ze de informatie helemaal niet nieuw, en dus hoeven ze zich dan helemaal niet uit te spreken.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo blijkt uit dat artikel van de BBC zie #11
Dat stuk van BBC klopt niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo blijkt uit dat artikel van de BBC zie #11
Dat kloptquote:Op donderdag 29 november 2012 00:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja ze kúnnen verder onderzoeken als ze dit nieuwe informatie achten. Maar misschien vinden ze de informatie helemaal niet nieuw, en dus hoeven ze zich dan helemaal niet uit te spreken.
Ik heb die beelden ook gezien maar herken de vlag niet, ik hoop eerlijk gezegd dat het gewoon een groene vlag was want zo'n kampioenschap achter een bureau beslissen lijkt me echt een anticlimaxquote:Op donderdag 29 november 2012 00:19 schreef Tarahumara het volgende:
http://s7.directupload.net/images/121128/xq7wq2yp.gif
Groene vlag
Ja, dat zou waardeloos zijn als het kampioenschap op deze manier wordt beslist.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb die beelden ook gezien maar herken de vlag niet, ik hoop eerlijk gezegd dat het gewoon een groene vlag was want zo'n kampioenschap achter een bureau beslissen lijkt me echt een anticlimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |