Dat is het niet. Je hebt soms van die dagen dat het gewoon (thuis) niet lukt, ook niet met waxquote:Op donderdag 29 november 2012 11:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ook gewoon gel/wax oid op je werk hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:07 schreef NotGuilty het volgende:
Heeft iemand misschien de aantekeningen van hoorcollege van gisteren ( EUR ) voor mij?Wat lief zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik aan de EUR studeerde en ik had aantekeningen, kreeg je ze gratis
![]()
Ik ben na Philadelphia een beetje afgehaakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:24 schreef eriksd het volgende:
Bruce Springsteen. Alleen die meuk uit jaren 90 en begin jaren 90 was te behappen.
Juist niet. Juist die oudere dingen!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:24 schreef eriksd het volgende:
Bruce Springsteen. Alleen die meuk uit jaren 90 en begin jaren 90 was te behappen.
Zijn laatste paar albums zijn niet zo heel denderend, ben zelf met name fan van de eerste paar albums (met name Born To Run, The River, born in the USA en The Wild ,innocent & E Street shuffle).quote:Op donderdag 29 november 2012 12:24 schreef eriksd het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je hebt soms van die dagen dat het gewoon (thuis) niet lukt, ook niet met wax
Jij snapt hetquote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn laatste paar albums zijn niet zo heel denderend, ben zelf met name fan van de eerste paar albums (met name Born To Run, The River, born in the USA en The Wild ,innocent & E Street shuffle).
Hij speelt vaak 3,5 uur + met een verschillende setlist bij elk concert dus er komt altijd wel iets langs.
Ik ga er vanuit dat je naar het concert in Nijmegen gaat aangezien dat in je achtertuin is?quote:
Ik weet het nog niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 13:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je naar het concert in Nijmegen gaat aangezien dat in je achtertuin is?
Volgens mij 75 excl servicekosten.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet eigenlijkwat kost het?
Kloptquote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij 75 excl servicekosten.
Hmm oke.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij 75 excl servicekosten.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Actaeon het volgende:
Dat vind ik nou net z'n mindere dingen.
Beter Prove it Allnight, Murder Inc., Dancing in the Dark, The River, Atlantic City, Reason to Believe, Tenth Avenue Freeze-Out en...ga zo maar even door.
Over smaak valt niet te twisten hè Erik. En meestal zijn we het eens over muziekquote:
Dat laatste is eigenlijke het enige waar je dan weer niet op zit te wachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:43 schreef Tchock het volgende:
Een Springsteen-concert is wel echt een happening. Hij speelt rond de 25 nummers (2,5-3 uur muziek) en de rest van zijn optreden is improvisatie, gepraat van de Boss zelf of een politieke speech als hij een goede dag heeft
Tuurlijk wel. Die man kan geweldig speechen. Als je dat soort dingen niet wil hebben moet je thuis de CD opzettenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat laatste is eigenlijke het enige waar je dan weer niet op zit te wachten
Mwah ik zit niet zo op zijn ideologische speeches te wachten. Waarschijnlijk omdat ik het ook vaak niet met 'm eens ben.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die man kan geweldig speechen. Als je dat soort dingen niet wil hebben moet je thuis de CD opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |