Daar hecht ik veel waarde aan op de vroege ochtendquote:
Ok.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Goedemorgen. Ik ga vandaag naar het hoorcollege Materieel Strafrecht en ik wil vandaag toekomen aan het afmaken van het grootste inhoudelijke deel van de onderzoeksnotitie.
Zwaar leven.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Heb écht vreselijk zitten balen vannacht, ik lees dus dat Bruce Springsteen weer naar Europa komt (het goede nieuws), zie ik dus dat hij in Mönchengladbach speelt en daar nog 'front of stage' kaarten beschikbaar zijn. Ben ik dus bezig met die kaarten te bestellen, bekijk ik de datum nog eens goed , is het de dag van mijn laatste tentamen -_-'. Kan ik dus straks mooi online gaan knokken om kaarten volgende week voor Goffertpark kaarten en daar ben ik niet verzekerd van een plek vooraan.
.
tentamen maken en dan als de tyfus naar monchengladbackquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Heb écht vreselijk zitten balen vannacht, ik lees dus dat Bruce Springsteen weer naar Europa komt (het goede nieuws), zie ik dus dat hij in Mönchengladbach speelt en daar nog 'front of stage' kaarten beschikbaar zijn. Ben ik dus bezig met die kaarten te bestellen, bekijk ik de datum nog eens goed , is het de dag van mijn laatste tentamen -_-'. Kan ik dus straks mooi online gaan knokken om kaarten volgende week voor Goffertpark kaarten en daar ben ik niet verzekerd van een plek vooraan.
.
Stuur een dubbelganger naar je tentamen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Keyos het volgende:
Goedemorgen allemaal.
.
Ik heb er over nagedacht maar het tentamen is uiterlijk half 4 afgelopen, dan moet je ook nog eens laat in de middag naar Duitsland rijden vanaf Rotterdam, dat ga ik nooit redden. Misschien maar vroeg naar Goffertpark gaan en de voorste plekken pakken, heb je wel hetzelfde effect maar minder luxe omdat je plek weg is als je even naar de wc gaat of eten gaat halen.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
tentamen maken en dan als de tyfus naar monchengladback
Eten inslaan, pissen in lege flesjes bier.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht maar het tentamen is uiterlijk half 4 afgelopen, dan moet je ook nog eens laat in de middag naar Duitsland rijden vanaf Rotterdam, dat ga ik nooit redden. Misschien maar vroeg naar Goffertpark gaan en de voorste plekken pakken, heb je wel hetzelfde effect maar minder luxe omdat je plek weg is als je even naar de wc gaat of eten gaat halen.
Ik heb het ooit wel eens gedaan bij een concert van Iron Maiden, was in een bloedheet Gelredome. Had via de fanclub kaarten gewonnen dat je eerder naar binnen kon, voelde mij net iemand op zoek naar water in de Sahara aan het einde van het concert.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eten inslaan, pissen in lege flesjes bier.
2 uur rijden vanaf de eur, ben je er half 6. prima te doen dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht maar het tentamen is uiterlijk half 4 afgelopen, dan moet je ook nog eens laat in de middag naar Duitsland rijden vanaf Rotterdam, dat ga ik nooit redden. Misschien maar vroeg naar Goffertpark gaan en de voorste plekken pakken, heb je wel hetzelfde effect maar minder luxe omdat je plek weg is als je even naar de wc gaat of eten gaat halen.
Hoe zit het eigenlijk met files op dat traject op de vrijdag? Ik ga dat never nooit halen ik de halve rit in de file zou staan.quote:
Kijk vrijdag rond 5e op anwb.nl/verkeerquote:Op donderdag 29 november 2012 11:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met files op dat traject op de vrijdag? Ik ga dat never nooit halen als je de halve rit in de file zou staan.
Dan moet ik de tickets al gekocht hebben, die front of stage tickets zijn zeer beperkt beschikbaarquote:Op donderdag 29 november 2012 11:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk vrijdag rond 5e op anwb.nl/verkeer
Geen idee, ben daar 1x geweest ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 11:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan moet ik de tickets al gekocht hebben, die front of stage tickets zijn zeer beperkt beschikbaar.
Eigenlijk moet je ook gewoon gel/wax oid op je werk hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zwaar leven.
Bijna net zo erg als mijn bad hair day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |