SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
WT, Jij ook al... ik heb dat ook vaak...
Zeg eens dat ik moet stoppen met fokken...
Ik moet nog steeds gaan bewegenAls ik jou was zou ik lekker de afwas doen met een muziekje in je oor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
mijn audiosnoer is te kortquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Als ik jou was zou ik lekker de afwas doen met een muziekje in je oor.
MP3 speler gewoon met oortjes?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mijn audiosnoer is te kort
Morgen krijg ik er misschien eentje voor op het werk
Ja... heb ik wel, maar ik heb op het moment geen broekzakken en het heeft geen clipquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MP3 speler gewoon met oortjes?
Je kan 'm ook in je bh doen toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... heb ik wel, maar ik heb op het moment geen broekzakken en het heeft geen clip
Goed ideequote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan 'm ook in je bh doen toch?.
Heb ik afgelopen zaterdag geleerd van 2 andere damesquote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed idee
Heb ik niet aangedacht... dat doe ik eigenlijk nooit,,,, dingen in mijn bh stoppen bedoel ik
Ik verstop daar nooit iets want ik wil niks verliezen ...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen zaterdag geleerd van 2 andere dames. Die hadden hun mobiel daar verstopt
.
Ik wist het al langer maar nu mocht ik het in levende lijve ondervinden.
Als je bh goed past dan zou dat geen probleem mogen zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik verstop daar nooit iets want ik wil niks verliezen ...
hmm... ik heb een tas... dat werkt primaquote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je bh goed past dan zou dat geen probleem mogen zijn. Gewoon een beetje aan de zijkant wegwerken en het blijft wel zitten
.
Dat werkt ookquote:Op woensdag 28 november 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... ik heb een tas... dat werkt prima
Liever over dozen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zullen we het er over hebben?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zullen we het er over hebben?
Natuurlijk wordt geduld beloond. Na al die tijd wachten voor iemand die geweldig is, heb je er toch ook eentje gevonden?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben kei nerveus.mijn geduld zal wel beloond worden.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt geduld beloond. Na al die tijd wachten voor iemand die geweldig is, heb je er toch ook eentje gevonden?
Goedemorgenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenIedereen fris en fruitig wakker uit bed?
Ik ook!quote:Op donderdag 29 november 2012 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Goedemorgen
altijd op de laatste werkdag van de week
Morgen in bed liggen, ´s avonds verjaardag, zaterdag afscheidsfeestje van een maat van me. Zondag brak aan het werkquote:Op donderdag 29 november 2012 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
en wilde plannen voor het weekend?
morgen de loods leeghalen en ongeveer 1000 kilo oud ijzer wegbrengen, 's avonds een bedrijfsborrel hier in de stad, mijn eerste borrel sinds ik in het ziekenhuis werk. heb er zin inquote:Op donderdag 29 november 2012 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen in bed liggen, ´s avonds verjaardag, zaterdag afscheidsfeestje van een maat van me. Zondag brak aan het werk![]()
En u?
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 november 2012 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
morgen de loods leeghalen en ongeveer 1000 kilo oud ijzer wegbrengen, 's avonds een bedrijfsborrel hier in de stad, mijn eerste borrel sinds ik in het ziekenhuis werk. heb er zin in![]()
Zaterdag waarschijnlijk weer driften op zandvoort! en zondag doe ik zo min mogelijk!
ja en dan nog eens op het circuit... echt gaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen webshop.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
Royco, had jij niet een telewebshop oid?
Debiteuren/crediteuren, lastige collega's. telefoon die blijft rinkelen enz enz.quote:
oh werk. raak je wel aan gewendquote:Op donderdag 29 november 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Debiteuren/crediteuren, lastige collega's. telefoon die blijft rinkelen enz enz.
Zulks een Griekse tragedietmquote:Op donderdag 29 november 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Debiteuren/crediteuren, lastige collega's. telefoon die blijft rinkelen enz enz.
Alles went, behalve een vent!quote:
Ik snap hem nietquote:
Sorryquote:
Arme jijquote:Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik ga naar de trein lopen, door de regen
Boh, terrasje. Ik wil ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik ga zo op een terrasje zitten
Klinkt vetquote:
In tegenstelling tot mijn liefde voor jou!quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijn liefde voor jou!
Die is spring levend!
Aha is dat het?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iedereen heeft een lover met Kerst.
Hoi twiquote:
Geen idee hoe en wat. Las ooit dat een aantal naar sex(sc) waren gegaan?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha is dat het?
Ik verveel me een keertje en opeens is het overal dood
Daar zitten alleen mensen die zelf geen seks hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wat. Las ooit dat een aantal naar sex(sc) waren gegaan?
Zit ik al die tijd hier dus gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zitten alleen mensen die zelf geen seks hebben
Ik post hier ook omdat ik geen relatie hebquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit ik al die tijd hier dus gewoon verkeerd.
Mijn leven is wegquote:Op donderdag 29 november 2012 19:21 schreef xFriendx het volgende:
Zie ook nooit meer iemand in de chat trouwens. Iedereen is foetsie.
Ja sorry. Mur is weer langsgeweest. Die laat dood en verderf achter.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:44 schreef palawan het volgende:
Hai,
Ik dacht, ik ben verkouden, en kom hier even uithuilen... Maar hier is het hartstikke dood
RIP aan iedereenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Mur is weer langsgeweest. Die laat dood en verderf achter.
Die verdraaide Mur ook altijd!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Mur is weer langsgeweest. Die laat dood en verderf achter.
Onoes, weer een verloren ziel.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit ik al die tijd hier dus gewoon verkeerd.
Ja hoor. Zaterdag naar mijn zin gehad. Maandag naar mijn zin gehad. Gister paar goede lessen gedraaid. Vandaag een uitstekende les gedraaid.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Die verdraaide Mur ook altijd!
Maar vertel eens hoe het met jou is, Kaneel? Zijn er de afgelopen week nog dingen gebeurd waar je blij van bent geworden... Of juist niet?
Zaterdag was er een meet toch? Hoe was die, zijn er nog vrouwen gehosseld?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Zaterdag naar mijn zin gehad. Maandag naar mijn zin gehad. Gister paar goede lessen gedraaid. Vandaag een uitstekende les gedraaid.
En hoe is het met jou, behalve dat je ziek bent?
In welke chat?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:21 schreef xFriendx het volgende:
Zie ook nooit meer iemand in de chat trouwens. Iedereen is foetsie.
Uiteraard geen vrouwen gehosseld. Je kent ons he?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Zaterdag was er een meet toch? Hoe was die, zijn er nog vrouwen gehosseld?
Ook goed, begin nu wat meer zelfstandigheid te krijgen op het werk. Wat erg goed bevalt
Enige waar ik nu tegenop zie is voor zaterdag een gedicht fabriceren... Als er iets vervelend is, is dat het wel
De avnzmg chat.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In welke chat?
En ze hebben vast een leven gekregen
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind dat ik vandaag goed gelopen heb... 5,25 km in 39 min en ik ben niet eens dood
Mario Kart?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef -Engel- het volgende:
Ik was vandaag aan het racen met mijn autootje.... en toen dacht ik laat ik dat weer eens echt gaan doen.... alleen racen in mijn eentje is wat te gemakkelijk winnen
Wat denken jullie van een Kart-meet?
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echt racen.... bij mario kart is een 360ty niet zo heel spannend
Haha ik had gehoopt dat er onderhand toch wel wat persoonlijke groei was, en er misschien toch gehosseld zou wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard geen vrouwen gehosseld. Je kent ons he?
Heb wel met Muhahaha in 1 bed geslapen.
Goed nieuws wel. Hoe lang werk je daar nu?
Gedichten.
Ben niet zo van snelle dingen. Oog hand coördinatie is slecht dus karten is niet iets wat ik moet doenquote:
Kartenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef -Engel- het volgende:
Ik was vandaag aan het racen met mijn autootje.... en toen dacht ik laat ik dat weer eens echt gaan doen.... alleen racen in mijn eentje is wat te gemakkelijk winnen
In de zomer regelmatig, nu het koud en snel donker wordt wat minder regelmatig, maar gemiddeld toch wel 1x per week denk ikquote:
ik heb eensge kart met ronddraaiende helm.... ging best goedquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben niet zo van snelle dingen. Oog hand coördinatie is slecht dus karten is niet iets wat ik moet doen
voor mij ook alweer zoiets... de laatste keer was een quad en mocht ik niet zelf rijden want dan gingen we haaaaaaaaaaaaaaaaaaaarder....quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Karten![]()
Laatste keer dat ik dat heb gedaan is alweer 5+ jaar geleden
In de zomer is het ook lekkerder lopen.... langer licht, maar ik vind het niet veel uitmaken... krijg het toch heet...quote:In de zomer regelmatig, nu het koud en snel donker wordt wat minder regelmatig, maar gemiddeld toch wel 1x per week denk ik
Moet immers wel in vorm blijven als ict'er he
Loop je vaak hard? voor 5+km moet je toch ook wel regelmatig wat doen lijkt me zo?
Sinds ik op 5min wandelen van het station woon, ga ik eigenlijk nooit meer met de fiets. Best jammer.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor mij ook alweer zoiets... de laatste keer was een quad en mocht ik niet zelf rijden want dan gingen we haaaaaaaaaaaaaaaaaaaarder....
[..]
In de zomer is het ook lekkerder lopen.... langer licht, maar ik vind het niet veel uitmaken... krijg het toch heet...
Vaak... neeik step soms 20 min, soms 1uur met de fiets en de laatste hardloopwedstrijd was uhm ergens in September.... en dit was weer de 1ste keer sinds toen
I'm so bad
Nee, dat is ze niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ik had gehoopt dat er onderhand toch wel wat persoonlijke groei was, en er misschien toch gehosseld zou worden
Captain_Maximum is nog steeds.. tja, hoe zal ik het noemen... niet-beschikbaar?
Iets minder dan een jaar. Software implementeren / upgraden / troubleshooten bij de wat grotere bedrijven of instellingen.
I'm in!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef -Engel- het volgende:
Ik loop dan ook geen toptijden... maar ach als ik er lol aan heb... en het was gezellig...quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Hardloopwedstrijd, dan moet je toch wel verplicht trainen vaak om dan mee te kunnen doen, wel een fijne stok achter de deur op zich.
Het weer was toen echt topquote:Hoewel als je echt wil vaak nog wel gewoon kan lopen voor fun in principe. Alleen met regen is het wat minder. Tegen kou kan je nog wel kleden.
niet niet-beschikbaar? Of geen verandering?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is ze niet.
Er is persoonlijke groei hoor, zeker weten.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Sinds ik op 5min wandelen van het station woon, ga ik eigenlijk nooit meer met de fiets. Best jammer.
Klopt, het gaat ook niet zozeer om de kou. Maar ik woon vlakbij de heide, en om daar nou in het donker te gaan lopen is toch niet heel prettig...
En de laatste tijd is het ook wat drukker op werk, dus als ik laat terugkom en nog moet koken heb ik ook minder puf....
Wat een slappe smoesjes van mezelf he
Van mij zal je wel winnen met kartenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb eensge kart met ronddraaiende helm.... ging best goed.... ik win het alleen niet van mijn bro's
Ik ben vrouw.... met kerst moet ik weer een leuk jurkje aan met hakken.... dan is het wel fijn als het lekker zitquote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef xFriendx het volgende:
Zomers met licht is sowieso wel fijner, sowieso zie je alles ook beter plus dan ook minder behoefte om binnen te zitten.
Maar goed, je wil in de winter ook gewoon een goede conditie houden
Doe dan meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....quote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij zal je wel winnen met karten
I know...quote:
Nou, zeg dat maar niet te hard. Aangezien je er erg leuk uitziet op die kerstfoto in je fobo. En vrouwen in hardloopoutfit zien er altijd supersexy uitquote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja... ik ken die smoesjes wel....
Ik zou zo op de heide gaan lopen.... ik ben er namelijk van overtuigd dat niemand de behoefte heeft om mij aan te vallen , te verkrachten of wilt vermoorden....
Ik zou er over nadenkenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe dan meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Ik heb 3 keer gekart denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know...
Op de middelbare school had ik een groep waarmee ik eens per 2 maanden ging karten....
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef palawan het volgende:
Nou, zeg dat maar niet te hard. Aangezien je er erg leuk uitziet op die kerstfoto in je fobo. En vrouwen in hardloopoutfit zien er altijd supersexy uit
Goed voor mijn evenwicht.... bos/hei lopen vind ik lekker.... de dempingquote:Overigens ben ik daar ook niet zo bang voor hoor, voor mezelf dan. Maar meer het van het pad afstappen, hobbels of kuilen niet kunnen zien in het donker
Lekker doorlopen dusquote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben vrouw.... met kerst moet ik weer een leuk jurkje aan met hakken.... dan is het wel fijn als het lekker zit
In totaal kom ik rond 20x karten uit... maar de laatste keer was met mijn fam. en dat is alweer 3 jaar terugquote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer gekart denk ik. 1 keer met een paar vrienden en 2 keer met collega's
.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker doorlopen dusAnders maar andere tijden wanneer het wel licht is. Er is vaak wel een gaatje voor te vinden.
Hm jij rijd mij er gewoon uitquote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In totaal kom ik rond 20x karten uit... maar de laatste keer was met mijn fam. en dat is alweer 3 jaar terug
Ja dat is wel zo... maar het is tevens ook harder... en dus de schok op je gewrichten is vele malen groter....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef xFriendx het volgende:
Ik loop altijd op asfalt, hoewel bos me een stuk leuker lijkt. Voordeel van het asfalt is wel dat het over het algemeen wel vlak is dus geen kuilen en je enkel verzwikken ofzow.
Dat is wel een nadeel ja, hoewel ik dat wel probeer te voorkomen door niet vol op de hele voet te landen. Vooralsnog gaat het okay, hoewel ik het meer tussendoor doe, ben niet bezig met een vast schema.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo... maar het is tevens ook harder... en dus de schok op je gewrichten is vele malen groter....
Je moet hem ook in zijn D zetten van Drive en niet in de R want dan gaat ie achteruit (je dacht zeker dat dat Racen betekendequote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel nee... ik heb meestal een helm die niet past... of een kart die zomaar achteruit rijdt...
Haha krijg je ook een rood hoofd tijdens het hardlopen?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
ik niet .... al moet ik van een collega nu wel eens een hardlooplegging gaan halen... hij zegt dat ik dan sneller loop Oja en iets andere hardloopschoenen zodat er meer balans in zit
[..]
Goed voor mijn evenwicht.... bos/hei lopen vind ik lekker.... de dempingIk liep vroeger altijd een rondje in het bos... paar jaar op een baan en nu weer op de straat.... dus als ik het kiezen mag
Geweldig!!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel nee... ik heb meestal een helm die niet past... of een kart die zomaar achteruit rijdt...
Ik zou die fout wel kunnen maken en ik ben niet eens blondquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet hem ook in zijn D zetten van Drive en niet in de R want dan gaat ie achteruit (je dacht zeker dat dat Racen betekende).
Ik vind mijn looptechniek nog niet top, maar volgens de collega's slechts een kwestie van aanleren... en nieuwe schoenen wss...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel ja, hoewel ik dat wel probeer te voorkomen door niet vol op de hele voet te landen. Vooralsnog gaat het okay, hoewel ik het meer tussendoor doe, ben niet bezig met een vast schema.
Tot nu toe altijd gelopen op schoenen van pak em beet 30 euroquote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind mijn looptechniek nog niet top, maar volgens de collega's slechts een kwestie van aanleren... en nieuwe schoenen wss...
Hehehe.... nee ik deed een 180ty en reed met het laatste beetje vaart achteruit... en met 2 handjes de lucht in om te zwaaien naar de toeschouwersquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet hem ook in zijn D zetten van Drive en niet in de R want dan gaat ie achteruit (je dacht zeker dat dat Racen betekende).
Hehe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe.... nee ik deed een 180ty en reed met het laatste beetje vaart achteruit... en met 2 handjes de lucht in om te zwaaien naar de toeschouwersdat leverde wel een mooie 360ty op...
Ongetwijfeld, maar in het donker zie ik dat toch niet... uberhaupt zie ik dat niet... pas als ik weer terug benquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef palawan het volgende:
Haha krijg je ook een rood hoofd tijdens het hardlopen?
Dat is goed....quote:Nou, als je in de buurt bent van de Bussumerheide mag je mij wel een PM sturen. Gaan we samen hardlopen
Ik ben even aan het kijken op de site... ik ging vroeger altijd naar de baan van Huizenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig!!
Maar wanneer gaan we? Begin januari ergens?
snel sturen denk ik...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Hehe krijg je dat voor elkaar. Ik heb ooit 1 collega aan de kant geduwt want ik kwam er niet langs en ik was sneller
. Ik kan echt niet rijden
.
Ik ben iig van de partij, leukquote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
snel sturen denk ik...
daar zouden ze voor moeten vlaggen.... iig
Haha kijk, als je een rood hoofd krijgt van het hardlopen, dan maakt dat eventuele minder charmante kleding weer helemaal goed hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar in het donker zie ik dat toch niet... uberhaupt zie ik dat niet... pas als ik weer terug ben
[..]
Dat is goed....
Een keer op een zondagmiddag ofzo?
Ik woon bij A'foort en ik kom regelmatig in 't Gooiquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef palawan het volgende:
Dat lijkt me leuk! Heb ik ook mooi een stok achter de deur
Woon je eigenlijk in de buurt?
Dat is inderdaad dichtbij!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik woon bij A'foort en ik kom regelmatig in 't Gooi
nee idee.... maar kitten is welquote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Kitten + toetsenbord en mousepad = NIET leuk
Die zaterdag kan ik geloof ik niet. Althans, min of meer half afgesproken met Royco danquote:Op donderdag 29 november 2012 22:27 schreef -Engel- het volgende:
Goed even gekeken op de site van de kartbaan in Huizen.
1 heat kost 15.95 en ze hebben momenteel een actie dat 2 heats 29.90 kost.
1 heat...duurt 12 minuten... dat lijkt kort, maar is het niet... 2 heats reed ik vroeger niet gelijk achter elkaar maar met een drankje er tussendoor....
Ik weet niet tot wanneer die actie geldt, maar daar wil ik wel voor bellen...
Lijst deelnemers:
*-Engel-
*Huppelmuts
*Muhahaha
*TB (ovb)![]()
Ik ga nog even kijken hoe het zit met OV... Ik kan sowieso mensen meenemen vanaf station A'foort ...
oja en datum: zaterdag 5 januari??? Als goede start van het jaar?
Daar ben ik geborenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:21 schreef palawan het volgende:
Dat is inderdaad dichtbij!
Wat heb jij in 't Gooi te zoeken dan?![]()
Ik schrijf je erbij....quote:Ik zag ook al dat je wou karten in Huizen. Aangezien dat voor mij lekker dichtbij ga ik ook wel mee met een kart-meet
Hebben? Ze is vervelend nuquote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee idee.... maar kitten is wel
A... uhm... naja als ie mee gaat kan het iig welquote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zaterdag kan ik geloof ik niet. Althans, min of meer half afgesproken met Royco dan
Aaah wat leuk, praat je ook met een gooise R?quote:
Top, 5 januari heb ik nog niks staan! Kan ik toch niet, ga dan op wintersportquote:[..]
Ik schrijf je erbij....
Ik heb tegenwoordig een vreemde mix... want ik heb met mensen uit R. en DH in een huis gewoond...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef palawan het volgende:
Aaah wat leuk, praat je ook met een gooise R?
33jr time fliesquote:Hoeveel jaar geleden is het, dat je daar bent geboren?
kijk ff naar de update... ik heb er ook ff 12 jan bijgezet.... maar eigenlijk moet huppel ff met Royco overleggenquote:Top, 5 januari heb ik nog niks staan!
Ik hoef weinig te overleggen hoor. Ik zag van de week op FB dat hij dan waarschijnlijk in Gorinchem is voor een of ander vechtsportiets. Dus ik had voorgesteld om dan ff wat te gaan drinken ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een vreemde mix... want ik heb met mensen uit R. en DH in een huis gewoond...
[..]
33jr time flies
[..]
kijk ff naar de update... ik heb er ook ff 12 jan bijgezet.... maar eigenlijk moet huppel ff met Royco overleggenvind ik...
Mits ik kan dan zal ik zeker komen als het tenminste niet in Groningen of Maastricht isquote:Op donderdag 29 november 2012 22:34 schreef -Engel- het volgende:
Goed even gekeken op de site van de kartbaan in Huizen.
1 heat kost 15.95 en ze hebben momenteel een actie dat 2 heats 29.90 kost.
1 heat...duurt 12 minuten... dat lijkt kort, maar is het niet... 2 heats reed ik vroeger niet gelijk achter elkaar maar met een drankje er tussendoor....
Ik weet niet tot wanneer die actie geldt, maar daar wil ik wel voor bellen...
Lijst deelnemers:
*-Engel-
*Huppelmuts
*Muhahaha
*Palawan
*TB (ovb)![]()
Bereikbaarheid
Ik ga nog even kijken hoe het zit met OV... Ik kan sowieso mensen meenemen vanaf station A'foort
En Muhahaha wilt wel mensen meenemen vanuit Den Bosch...
Mogelijke datum
oja en datum: zaterdag 5 januari??? Als goede start van het jaar?
offuh.... zaterdag 12 januari? Of zit ik dan in het vaarwater van andere meets?
Naja ik dacht misschien had je het willen combinerenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoef weinig te overleggen hoor. Ik zag van de week op FB dat hij dan waarschijnlijk in Gorinchem is voor een of ander vechtsportiets. Dus ik had voorgesteld om dan ff wat te gaan drinken ofzo.
Ook hij snapt het wel als ik het afzeg om te gaan karten!
Je weet toch dat alle meets in de meest afgelegen gebieden zijn tijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mits ik kan dan zal ik zeker komen als het tenminste niet in Groningen of Maastricht is
Heb jij FB? Waarom heb ik jou niet tussen mijn vriendjes danquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja ik dacht misschien had je het willen combineren
En volgens mij ... moet ik meer op fb zitten.... ik mis van alles....
Jij mag sowieso bij mij borrelen... ik haal dan zelfs HJ voor je in huisquote:Op donderdag 29 november 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Engellllllll
Daarna borrelen bij jou? (hoeft niet met de hele ploeg natuurlijk)
Wat? Heeft Engel facebook?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij FB? Waarom heb ik jou niet tussen mijn vriendjes dan
Heb je dan ook iets wat op een bed lijkt voor mij?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij mag sowieso bij mij borrelen... ik haal dan zelfs HJ voor je in huis
En als de ploeg niet al te groot is..... dan past het nog wel.... maar te veel mensen vinden mijn buurtjes niet zo leuk...
Ja dat wel, omdat ik die vanaf februari niet meer aan heb???quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij FB? Waarom heb ik jou niet tussen mijn vriendjes dan
Je bent dus gewoon.... We zullen het maar speciaal noemenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een vreemde mix... want ik heb met mensen uit R. en DH in een huis gewoond...
Zolang je eruit ziet als 25 is er niks aan het handje toch?quote:[..]
33jr time flies
Zie nu dat ik dan toch niet kan.. Ga van zaterdag tot zaterdag naar Oostenrijk: Wintersport!quote:[..]
kijk ff naar de update... ik heb er ook ff 12 jan bijgezet.... maar eigenlijk moet huppel ff met Royco overleggenvind ik...
Als je geen bezwaar hebt om met mij in een bed te liggen... dan ja.... en uhm anders moet ik toch maar eens zo mooi logeerbed halen... want meid je hoeft van mij niet op mijn bankje.... of de koude vloer...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je dan ook iets wat op een bed lijkt voor mij?
Doe eens adden als je wilquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja...
Ik heb ook nog twitter... en ik geloof nog ergens een account van het vroegere orkut...
Ik kruip wel naast je hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je geen bezwaar hebt om met mij in een bed te liggen... dan ja.... en uhm anders moet ik toch maar eens zo mooi logeerbed halen... want meid je hoeft van mij niet op mijn bankje.... of de koude vloer...
Niet speciaalquote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef palawan het volgende:
Je bent dus gewoon.... We zullen het maar speciaal noemen
nopequote:Zolang je eruit ziet als 25 is er niks aan het handje toch?
Jammer... want volgens mij zit in de weken erna weer andere meetsquote:Zie nu dat ik dan toch niet kan.. Ga van zaterdag tot zaterdag naar Oostenrijk: Wintersport!
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet toch dat alle meets in de meest afgelegen gebieden zijn tijn.
Leuke meets? Met mensen uit dit topic? Ik volg eigenlijk alleen maar dit topic namelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet speciaal
[..]
nope
[..]
Jammer... want volgens mij zit in de weken erna weer andere meets
Ik vind het best. Mijn bed staat tegen de muur en als je me eruit gaat pushen... krijg je een dreun met mijn kussen...quote:
Deal!!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het best. Mijn bed staat tegen de muur en als je me eruit gaat pushen... krijg je een dreun met mijn kussen...
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
En nu ga ik naar bed, morgen om half 6 weer de wekker
Dit topic is tegenwoordig wat stil met meets....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Leuke meets? Met mensen uit dit topic? Ik volg eigenlijk alleen maar dit topic namelijk
Trustenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef palawan het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig!
Ik ga mijn bed opzoeken.
En Engel, niet aankomende zondag, maar volgende week zondag hardlopen?
Trusten!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
En nu ga ik naar bed, morgen om half 6 weer de wekker
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
Misschien de meet even in de op plaatsen
Kan ookquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die is volgens mij al offline.... ik dm hem wel en anders vraag ik morgen een mod.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef -Engel- het volgende:
Taken 2 was trouwens keigaaf
Ik was dan wel vergeten dat ik Taken had gezien, maar dat duurde maar 2 seconden
Mee eens.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Taken is ook gaaf, zeker wel de moeite waard om alsnog te zien.
Heeft ie weer beet ja?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef twi het volgende:
Wat is die palawan een online hosselbaas geworden zeg.
Het is hardlopen.... dat mag elke sportieve man aan elke sportieve vrouw vragen...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie al een hardloopdate voorbij komen, zulke casanova-streken had 'ie toch nooit vroeger.
Ik ken hem niet zo goedquote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie al een hardloopdate voorbij komen, zulke casanova-streken had 'ie toch nooit vroeger.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Myraela het volgende:
Klopt, want karten opzich lijkt me erg leuk. Maar heb dan net het huis en gebruik het geld liever voor een wasmachine.
Heel verstandig, dan hoef je niet meer met twi's onderbroeken naar het kreekje in de buurtquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Myraela het volgende:
Klopt, want karten opzich lijkt me erg leuk. Maar heb dan net het huis en gebruik het geld liever voor een wasmachine.
Of een tv, bed, bank, leuke dingetjes om het in te richtenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Myraela het volgende:
Of een gros rubbers want ze gaan hard hequote:Op vrijdag 30 november 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Of een tv, bed, bank, leuke dingetjes om het in te richten
Jij snapt nog niet wie de broek aan heeft, zeker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel verstandig, dan hoef je niet meer met twi's onderbroeken naar het kreekje in de buurt.
Jij snapt niet dat hij die bruine *chocolade* vlekken er zelf niet uit krijgt zeker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij snapt nog niet wie de broek aan heeft, zeker.
Dit zijn geen hints voor cadeautjes voor de housewarming hoor. We hebben ook nog een gril nodig (zo eentje voor tosti's), zijn gek op grote kaarsen, wat fotolijstjes, een mooie klok of gewoon een ikea cadeaukaart.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Of een tv, bed, bank, leuke dingetjes om het in te richten
Ik zal het onthouden.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zijn geen hints voor cadeautjes voor de housewarming hoor. We hebben ook nog een gril nodig (zo eentje voor tosti's), zijn gek op grote kaarsen, wat fotolijstjes, een mooie klok of gewoon een ikea cadeaukaart.
Doe ook meteen een nieuwe tuintafel, ik hoor dat er met de slagroom was gemorst en het is er niet meer uit te krijgenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zijn geen hints voor cadeautjes voor de housewarming hoor. We hebben ook nog een gril nodig (zo eentje voor tosti's), zijn gek op grote kaarsen, wat fotolijstjes, een mooie klok of gewoon een ikea cadeaukaart.
Heeft Monopoly z'n mondje weer voorbij gepraat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ook meteen een nieuwe tuintafel, ik hoor dat er met de slagroom was gemorst en het is er niet meer uit te krijgen.
Die nemen mijn ouders mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ook meteen een nieuwe tuintafel, ik hoor dat er met de slagroom was gemorst en het is er niet meer uit te krijgen.
In geuren en kleurenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Monopoly z'n mondje weer voorbij gepraat?
Serieus? Nee, niks van gemerkt, hebben we nu geen last meer van. De volgende keer dat íe een stap in het huis zet, wijs ik 'm wel aan waar de WC is, viespeukje dat íe is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij had ook nog in de bosjes gesprietst, heb je dat al opgeruimt?
dat probleem ken ikquote:
Ik ben eigenlijk voor mn opleiding wat dingen aan het doen, maar ik wat leuke topics om tussendoor ook af en toe even te volgen.quote:
Dan moet het wel een verdomd goede meet zijn geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
De tuin-verhalen zijn nog van de BBQ deze zomer.
Het was leuk. Maar ik ben blij dat ik toch niet bleef slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet het wel een verdomd goede meet zijn geweest
Vond het in vergelijking met de vorige een beetje tegenvallen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet het wel een verdomd goede meet zijn geweest
Die vorige was dan ook Epic over 9000!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vond het in vergelijking met de vorige een beetje tegenvallen.Was wat rustiger maar wel gezellig, maarja, Monpoly maakt er natuurlijk wel weer zijn eigen avonturen van.
Ja, mijn verwachtingen waren te hoog.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vorige was dan ook Epic over 9000!!
Wat had ik kunnen doen om het leuker te maken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn verwachtingen waren te hoog.
mij meenemen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had ik kunnen doen om het leuker te maken?
Het aantrekken van jarretels ook nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Het schrijven van een werkproces is lang zo makkelijk nog niet
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het aantrekken van jarretels ook niet. Ladder.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor BBQ ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:41 schreef twi het volgende:
Ach, komende zomer doen we gewoon weer een BBQ van epische omvang
Ja, al is het tegen die tijd ook mijn woning, dus klap ik je op je op die besnorde bovenlip van je als je nog een keer in de tuin gaat staan te pissen!quote:
Seks is niet plassenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, al is het tegen die tijd ook mijn woning, dus klap ik je op je op die besnorde bovenlip van je als je nog een keer in de tuin gaat staan te pissen!
Oh, je hebt gewoon je eigen feestspuitbusje op de coniferen losgelaten, ik dacht dat muhahaha bedoelde dat je hebt lopen urineren. Nouja, in dat geval bied ik je bij binnenkomst wel een condoom en een vuilniszak aan.quote:
Alsof Faxie en ik ooit nog bij die BBQ durven gaan staanquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
Moet iemand wel een BBQ regelen, die gaat weg.
Daar weet ik wel raad meequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, je hebt gewoon je eigen feestspuitbusje op de coniferen losgelaten, ik dacht dat muhahaha bedoelde dat je hebt lopen urineren. Nouja, in dat geval bied ik je bij binnenkomst wel een condoom en een vuilniszak aan.
wat ga je doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, schoon gewassen, haartjes netjes, geschoren, ruik goed.
Ik ben er klaar voor denk ik.
Wens me succes homo's van me.
Ja, weer 4,50 door de pleequote:
Ik bedoelde dat die foto niet was wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weer 4,50 door de plee. Ze gaan wel snel kapot, dat is jammer.
enigszins teleurstellendquote:
Dan moet je zeggen waar je foto's van wiltquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die foto niet was wat ik bedoelde
Ja, vond ik ook. Nog maar 1 keer kunnen dragenquote:
Foto's van hoe je bijna nakend op je paard de ondergaande zon tegemoet rijdt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen waar je foto's van wilt. Niet wanneer ik zeg: ladder, zeggen: pics. Dan krijg je natuurlijk foto's van de ladder.
ik bedoelde de foto uiteraardquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Nog maar 1 keer kunnen dragen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat ga je doenHosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind je het goed dat ik die een keer in de zomer laat makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Foto's van hoe je bijna nakend op je paard de ondergaande zon tegemoet rijdt.
Uiteraard. Slagen staat niet in mijn woordenboek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lees de gespoilerde tekst 3 keer, dan ben je er klaar voor.
Break a legquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Slagen staat niet in mijn woordenboek.
Beloofd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik die een keer in de zomer laat maken? En wanneer m'n knie beter is
?
Daar wil ik ook wel een kopietje van hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik die een keer in de zomer laat maken? En wanneer m'n knie beter is
?
Jij niet hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer fout gedaan
vertel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij niet hoor
Maar het rare soort dat na 6 jaar ineens denkt seksistische opmerkingen tegen je te kunnen maken![]()
Heb ik niet zoveel behoefte aan ... Mannen..
Nee gewoon een vage vriend.. maar die irriteert me nu mateloosquote:
hij had eerder seksistische opmerkingen moeten maken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee gewoon een vage vriend.. maar die irriteert me nu mateloosSla m zo wel.. is dat ook weer opgelost
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Monopoly het volgende:
Het is toch een compliment als een man zegt dat je er verdomd sexy uit ziet.
Iedereen wil dat wel een keer horen van het andere sekse, tenzij homo
Nee hij moet gewoon geen seksistische opmerkingen maken.. want daar wordt ik nogal boos om. Gewoon niet op die manier naar me kijken als je uber friendzoned bent en ik niks van je wil weten op die manierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij had eerder seksistische opmerkingen moeten maken?
jij kleed je niet sexy?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]Van sommige mensen niet.
En ook niet als ze op de koffie komen dat ze ineens vanuit het niets zeggen: Wel sexy aankleden..
(the horror moet er niet aan denken)
WTF tijd voor tuinbroek met te grote trui.. klote mannen... zucht
aah, de friendzone.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon geen seksistische opmerkingen maken.. want daar wordt ik nogal boos om. Gewoon niet op die manier naar me kijken als je uber friendzoned bent en ik niks van je wil weten op die manier![]()
Normaal meestal.. maar nu even niet neequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kleed je niet sexy?
[..]
aah, de friendzone.
dus niet zoals in je fobo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Normaal meestal.. maar nu even niet nee
Mijn werkweek is gisteren pas begonnenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Mijn weekend begint woensdag pas. Moet werken zaterdag t/m dinsdag
Ik als hetero zou het zelfs al fantastisch vinden als ik dat van jou zou horen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Monopoly het volgende:
Het is toch een compliment als een man zegt dat je er verdomd sexy uit ziet.
Iedereen wil dat wel een keer horen van het andere sekse, tenzij homo
Als het als compliment bedoeld is wel en niet spottend.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit van wie, maar is het altijd leuk om te horen dat je er leuk/sexy uit ziet.
Toch?
We hebben het toch over complimenten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het als compliment bedoeld is wel en niet spottend.
Sowieso zijn complimenten krijgen leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het toch over complimenten?
Doe eens foto posten, dan vertellen wij wel of we je sexy of niet vindenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit van wie, maar is het altijd leuk om te horen dat je er leuk/sexy uit ziet.
Toch?
Dat hoeft nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe eens foto posten, dan vertellen wij wel of we je sexy of niet vinden
Murdera, slet wanneer krijg ik de kroegentoch rondleiding van je dan?
Jammer, was wel benieuwdquote:
Je kan ook gewoon in m'n fobo kijken, trouwensquote:
Ik ga toch niet zonder toestemming in je fotoboek glurenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in m'n fobo kijken, trouwens.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zonder toestemming in je fotoboek gluren
Nou sexy kan ik je foto's niet noemen. Maar je bent wel lekkerquote:
Je bedoelt tekeningen. En arme Samzz maar denken dat je op haar foto's doelde...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
En iets heel anders, jezus wat een geweldige foto's!
Stel ik heb een normaal formaat foto van 3 mensen, kan jij die dan in het groot na tekenen?
Pijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt tekeningen. En arme Samzz maar denken dat je op haar foto's doelde...
Ik zou ook niet weten waarom ik sexy foto's in m'n fobo zou moeten zettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou sexy kan ik je foto's niet noemen. Maar je bent wel lekker
En iets heel anders, jezus wat een geweldige foto's!
Stel ik heb een normaal formaat foto van 3 mensen, kan jij die dan in het groot na tekenen?
Tekeningen jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt tekeningen. En arme Samzz maar denken dat je op haar foto's doelde...
Nee, hoor, ik snapte de context welquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, speel nou gewoon even mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik snapte de context wel.
Oeps, sorry, sorry!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, speel nou gewoon even mee.
Normaal doet ze dat ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, speel nou gewoon even mee.
Is ook helemaal niet nodig, jij als persoon ben al sexy genoegquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik sexy foto's in m'n fobo zou moeten zetten.
Dat snap ik, wat kost dat?quote:Dank je, en ja, dat kan ik. Is gonna cost ya.
Dank jequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet nodig, jij als persoon ben al sexy genoeg
[..]
Dat snap ik, wat kost dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |