Zeg maar gerust bijna een jaarsalaris.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
Op de nominatie staan alvast
-koelkast
-wasmachine/droger
-vaatwasser
-tv
-bank
-bed
Genoeg nominaties om een aardig budget op stuk te slaan iig
zo, jij hebt een dure smaakquote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg maar gerust bijna een jaarsalaris.![]()
Ik zou graag nog wel een nieuwe bank, eetkamerset, garderobekast en bureau willen hebben.
Voor een vaatwasser heb ik niet eens de ruimte, want dan zou mijn fornuis eruit moeten en ik heb liever een grote oven dan een combimagnetron. Wel zo handig met de cola-kip. Smaakte ook vandaag weer lekker.
Je hebt wel zuinigequote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n droger hebben wij nooit gehad. Vreet dat niet ontzettend veel energie?
Ik ben gewend kleren aan het droogrek te hangen. Scheelt geld, ruimte en stroom. Alhoewel het droogrek ook veel ruimte in beslag neemt, maar niet permanent. Die valt trouwens ook zowat uit elkaar.
Ik ben lui.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n droger hebben wij nooit gehad. Vreet dat niet ontzettend veel energie?
Ik ben gewend kleren aan het droogrek te hangen. Scheelt geld, ruimte en stroom. Alhoewel het droogrek ook veel ruimte in beslag neemt, maar niet permanent. Die valt trouwens ook zowat uit elkaar.
Wij hebben ook niet zoveel spaargeldquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben lui.
Je hebt tegenwoordig van die wasmachine/droger combinatie dingen... zoiets lijkt me wel wat eigenlijk.
En ik het nibud kan blij met me zijn, ik kan de aanschaf van een wasmachine wel aan
Inderdaad, en de prijs van die Samsung in WG's link valt dan best mee. Ook nog eens 2 in 1, dan scheelt het ook al ruimte. Nadeel is wel als dat ding kapot gaat, je weer twee apparaten kwijt bent.quote:
Dat lijkt me wel heerlijk. Ik heb vandaag heel luxe gedaan; ik heb Robijn wasverzachter gekocht.quote:[...] En handdoeken komen wel stukken zachter uit de droger!
Gratis scrubbeurt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind een ruwe handdoek juist wel fijn.
Ik ben opgevoed met het idee niet meer geld uit te geven dan er binnenkomt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet zoveel spaargeldWe zijn nu samen aan het sparen voor een grote reis die we over 1,5 jaar willen maken. Eigenlijk zouden we nog extra geld weg moeten zetten maar dat komt er dus niet van... Overigens hebben we wel allebei een beetje spaargeld om dingen als vakantie te kunnen betalen
Ik heb altijd het idee dat 2 in 1 slechter is, ik weet niet zo goed waaromquote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, en de prijs van die Samsung in WG's link valt dan best mee. Ook nog eens 2 in 1, dan scheelt het ook al ruimte. Nadeel is wel als dat ding kapot gaat, je weer twee apparaten kwijt bent.
Ik ben inmiddels weer gewend aan de hardere handdoek en geen problemen mee, maar zo'n zachte handdoek vers uit de droger is toch wel echt verwennerijquote:Dat lijkt me wel heerlijk. Ik heb vandaag heel luxe gedaan; ik heb Robijn wasverzachter gekocht.![]()
Was in de aanbieding, 2 voor 4 euro.
[..]
Gratis scrubbeurt.
Oh maar dat doen wij ook niet hoor, we hebben geen schuldenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met het idee niet meer geld uit te geven dan er binnenkomt.
Tot nu toe is dat al 27 jaar gelukt eigenlijk.
Maar ik heb dan ook nog nooit echt een grote uitgave gedaan denk ik. Mijn huidige tv was ooit 700 euro geloof ik, dat moet wel de grootste uitgave geweest zijn tot nu toe.
Same herequote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ook een best geruststellende gedachte eigenlijk. Als er nog een keer ingebroken zou worden is er niet echt iets van substantiele waarde mee te nemen
Bij mij was de computer het duurste. Daarachter komen de auto's en de tv, maar volgens mij heb ik nog nooit meer dan 1000 euro uitgegeven aan een voorwerpquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook nog nooit echt een grote uitgave gedaan denk ik. Mijn huidige tv was ooit 700 euro geloof ik, dat moet wel de grootste uitgave geweest zijn tot nu toe.
Haha, je hebt gelijk. Ik kon altijd heel nonchalant met mijn mobieltje omgaan, geen dief die nog zo'n ouderwets ding wil stelen. En hier staat ook nog zo'n beeldbuis en een desktop.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ook een best geruststellende gedachte eigenlijk. Als er nog een keer ingebroken zou worden is er niet echt iets van substantiele waarde mee te nemen
Reizen heb ik ook aardig wat aan uitgegeven... maar dat vind ik doorgaans een uitgave met een erg hoge prijs/kwaliteit/tevredenheidsfactor. Nog nooit spijt van gehad en die gaat niemand mij meer afpakken ookquote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Als ik écht moet sparen lukt me dat wel (voor mijn coschappen had ik elke maand 1500 opzij gezet). Maar ik vind het ook heel erg leuk om geld uit te geven, ik koop graag cadeautjes.
[..]
Haha, je hebt gelijk. Ik kon altijd heel nonchalant met mijn mobieltje omgaan, geen dief die nog zo'n ouderwets ding wil stelen. En hier staat ook nog zo'n beeldbuis en een desktop.
Het duurste voorwerp hier is de spiegelreflex of de pc. Mijn grootste uitgave was wel de reis naar Afrika (met de klim van de Kilimanjaro die 1000 euro kostte).
Daarom heb ik reizen ook buiten beschouwing gelaten. Die kosten nu eenmaal veel geld als je ver weg wilt. Je kan niet iets langer wachten en genoegen nemen met een tweedehands reis, zoals dat met spullen wel kan.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Reizen heb ik ook aardig wat aan uitgegeven... maar dat vind ik doorgaans een uitgave met een erg hoge prijs/kwaliteit/tevredenheidsfactor. Nog nooit spijt van gehad en die gaat niemand mij meer afpakken ook
Toch ben ik daarbij nog altijd onder de prijs van die tv gebleven, kosten op locatie daargelaten (thuis had ik immers ook wat moeten eten en drinken).quote:Op woensdag 28 november 2012 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom heb ik reizen ook buiten beschouwing gelaten. Die kosten nu eenmaal veel geld als je ver weg wilt. Je kan niet iets langer wachten en genoegen nemen met een tweedehands reis, zoals dat met spullen wel kan.
Voor een ticket naar de USA ben je al snel 550 euro kwijt, en dan heb je nog geen verblijfkosten of vervoer ter plaatse. Als je zo'n reis los wilt doen loopt dat flink meer in de papierenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch ben ik daarbij nog altijd onder de prijs van die tv gebleven, kosten op locatie daargelaten (thuis had ik immers ook wat moeten eten en drinken).
8 dagen USA was 550 euro.. Rusland was 600 geloof ik. Dat waren wel de duurste. Scheelt ook wel dat het in studieverband kon, zelf ga je die prijzen waarschijnlijk niet redden.
Was ook wel precies ten tijde dat je 1,67 dollars per euro kreeg, hielp ook wel meequote:Op woensdag 28 november 2012 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een ticket naar de USA ben je al snel 550 euro kwijt, en dan heb je nog geen verblijfkosten of vervoer ter plaatse. Als je zo'n reis los wilt doen loopt dat flink meer in de papieren
Mogguh lubje.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:53 schreef lubje25 het volgende:
jubileumtopic
nacht allemaal ( C4)
quote:
Ja, even wezen kijken op mijn oude kazerne in Arnhem.quote:
Veel oude bekenden?quote:Op donderdag 29 november 2012 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, even wezen kijken op mijn oude kazerne in Arnhem.
Alleen de locatie. Kazerne is gesloten. Zit nu vol met kunstenaars e.d.quote:Op donderdag 29 november 2012 03:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Veel oude bekenden?Of vooral de locatie die bekend voorkwam?
Was wel weer tof. Ouderwets een biertje met hem zitten drinken en verhalen over de oude tijd zitten ophalen.quote:
Ja,quote:Op donderdag 29 november 2012 03:21 schreef lubje25 het volgende:
Gaaf, mooie invulling van een vrije dag lijkt me
Was er iets speciaal dan dat het zo druk was?quote:Op donderdag 29 november 2012 03:22 schreef lubje25 het volgende:
Ik moest aardig aan de bak vanavond. Lekker druk( voor een woensdag)
Sorry.quote:
Nee niet echt, groepje leidinggevenden van een grote supermarkt bij mij uit het dorp kwamen langs voor en nadat ze uitgingen eten. De biljarters en nog een zooi gasten waren er. Was druk vanaf half 5 zo'n beetje.quote:Op donderdag 29 november 2012 03:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was er iets speciaal dan dat het zo druk was?
Oeh, drinken voor het eten. Goed voor jou maar slecht voor het restaurant.quote:Op donderdag 29 november 2012 03:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nee niet echt, groepje leidinggevenden van een grote supermarkt bij mij uit het dorp kwamen langs voor en nadat ze uitgingen eten. De biljarters en nog een zooi gasten waren er. Was druk vanaf half 5 zo'n beetje.
Een aperitiefje, geen gezuip, viel meequote:Op donderdag 29 november 2012 03:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh, drinken voor het eten. Goed voor jou maar slecht voor het restaurant.
In je eigen kroeg biljarten?quote:Op donderdag 29 november 2012 03:42 schreef lubje25 het volgende:
Morgen zelf ff biljarten, paar daagjes werken en dan maandag weer dagje vrij
Yep, eerst zelf paar uur werken, dan 2 uur dinerpauze, biljarten, (tellen, schrijven) en dan weer achter de barquote:
ik ben daar zo vanaf 09:00. Ik mag er zelfs blijven tot 17:00quote:
Was m'n een-na-laatste bezoekje voorlopig. Vanmiddag weer op weg naar huis, morgen met de auto, en dat was 'm danquote:Op donderdag 29 november 2012 07:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben daar zo vanaf 09:00. Ik mag er zelfs blijven tot 17:00
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:25 schreef Etcetera het volgende:
Ahmed Marcouch van de PvdA wil dat als je iets online dooverkoopt, het serienummer en de factuur wordt bijgeleverd. Om heling te voorkomen.
Wg, ik verwacht wel een bon![]()
Ik heb op Twitter naar 'm getweet dat het een idee is waarbij de goedwillende weer gestraft worden vanwege de kwaadwillenden. En dat het niet gaat werken. Ik ben benieuwdquote:
Oeh, mondige Etcquote:Op donderdag 29 november 2012 08:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb op Twitter naar 'm getweet dat het een idee is waarbij de goedwillende weer gestraft worden vanwege de kwaadwillenden. En dat het niet gaat werken. Ik ben benieuwdeerste keer dat ik iets naar een politicus tweet
quote:
twitter:ahmedmarcouch twitterde op donderdag 29-11-2012 om 08:43:19@RianneBB die worden juist beschermd en het gaat niet om het bonnetje maar om manieren helers te weren en aan te pakken reageer retweet
quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera, ik denk dat het bonnetje net zo makkelijk te "vervalsen" is, net zoals alle andere zaken. Dit verplicht stellen zal niks helpen tegen helers - aangifte bij de politie doen, en maar hopen dat die wel tijd maken voor dergelijke zaken. Daar zouden ze meer aan moeten doen!
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:14 schreef iamredleader het volgende:
Hee Opheliagaat alles goed? Ja, ook klusjesmannen verkijken zich nog wel eens
Denk ik ook inderdaad...quote:Op donderdag 29 november 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera, ik denk dat het bonnetje net zo makkelijk te "vervalsen" is, net zoals alle andere zaken.
Maar ik eet ze normaal ook niet direct na het bakken, ze gaan eerst op een grote stapel op een pan kokend water of in de oven op een lage temperatuur tot ze allemaal klaar zijn. De eerste pannenkoeken liggen al snel een half uurtje te wachten. Ik denk dat ze vervoer dan ook wel kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:14 schreef iamredleader het volgende:
Thuisbezorgen van panne(n)koeken... weet niet of die nog lekker zijn na het bakken+stukje reizen. Maar een marktonderzoek ernaar doen... geen slecht idee!
True, met andere woorden: leuke praat maar volledig onuitvoerbaarquote:Op donderdag 29 november 2012 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Dat denk ik ookeen factuur/bon is makkelijk te fotosoepen. En bij sommige producten zit niet eens een serienummer o.i.d., hoe kun je dat er dan bij geven?
Ja, kind(eren) kost(en) heel veel tijdquote:Op donderdag 29 november 2012 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alles helemaal goed hier
Stiekem best druk, zo'n kleintje. Ik snap oprecht niet hoe sommigen hier die eerste weken de hele dag kunnen posten.
Geen vergissing van de dakdekker hoor, gewoon slechte planning en matige verklaringen![]()
Mini slaapt nu, wedden dat ze net aankomen als ik met mijn tieten buiten boord hang![]()
Heb ik hier nog iets spannends/ belangrijks gemist?
Aldaarquote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie mij een plezier doen? Hoe meer mensen klikken, hoe meer kans ik maak op winnen (weinig dus, is mijn ervaring met dit soort dingen)
Maar als ik dat Saddleback-pakket wintwitter:RianneBB twitterde op woensdag 28-11-2012 om 08:07:30This is what I want for Christmas! http://t.co/ukeurCNn Use this link for a chance to Win a Saddleback Christmas! reageer retweet
![]()
Oh en je krijgt geen spam voor zover ik weet
zowel, laat het me even weten, dan doe ik niet meer mee namelijk
Ik post alleen als M.in bed ligt of als Wiebel met hem bezig is. In het begin sliep hij best veel: drinken, rondkijken/ spelen, slapen, luier verschonen, eten, rondkijken, slapen, enz. En het slapen duurde altijd 3 a 4 uur. Nu nog heeft hij zo'n voorspelbaar ritme, maar dan met maar 2 slaapjes overdag van elk 1,5 uur.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Alles helemaal goed hier
Stiekem best druk, zo'n kleintje. Ik snap oprecht niet hoe sommigen hier die eerste weken de hele dag kunnen posten.
Dat rondkijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
Ik post alleen als M.in bed ligt of als Wiebel met hem bezig is. In het begin sliep hij best veel: drinken, rondkijken/ spelen, slapen, luier verschonen, eten, rondkijken, slapen, enz. En het slapen duurde altijd 3 a 4 uur. EN nu nog heeft hij zo'n voorspelbaar ritme, maar dan met maar 2 slaapjes overdag van elk 1,5 uur.
Ah, mijn meisje is minder voorspelbaar, wel dat ritme natuurlijk, maar de duur van de slaapjes niet. Eigenlijk is de regel dat ze als ik wil slapen nooit langer slaapt dan drie kwartier, en als ik haar liever wakker heb slaapt ze drie uurquote:Op donderdag 29 november 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik post alleen als M.in bed ligt of als Wiebel met hem bezig is. In het begin sliep hij best veel: drinken, rondkijken/ spelen, slapen, luier verschonen, eten, rondkijken, slapen, enz. En het slapen duurde altijd 3 a 4 uur. Nu nog heeft hij zo'n voorspelbaar ritme, maar dan met maar 2 slaapjes overdag van elk 1,5 uur.
*Klik en kijkquote:
Kloptquote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
Drie kwartier is volgens mij 1 slaapcyclus bij een baby? Dat vertelde de leidster van het kinderdagverblijf hier.
Ah, dat klinkt heel plausibel. Doet Lior ook 'savonds. Na ongeveer twee uur wordt hij vaak even wakker, wil nog een laatste tiet en gaat dan weer slapen.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
Drie kwartier is volgens mij 1 slaapcyclus bij een baby? Dat vertelde de leidster van het kinderdagverblijf hier.
Vaak hoor ik M. ook wel na drie kwartier even murmelen. Eerder ging ik dan kijken, maar hij heeft z'n ogen dan gewoon nog dicht en slaapt nogmaals 3 kwartier.
Ah, vrezen en stof. Ervaring meequote:Op donderdag 29 november 2012 09:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eén van die eikels staat hier met de buitendeur open in een muur te frezen, de hele boel binnen onder het stof(en ik krijg daar al last van, kan nooit goed zijn voor mini)
Oei, hoezo dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:57 schreef MaJo het volgende:
tot half 5 wakker gelegen, ben helemaal kapot nu
quote:
Hier ook, we hebben een echt klushuis, genoeg bouwstof gezien en ingeademd om te weten dat ik het nu niet binnen wil hebben. En er kunnen gvd niet eens excuses vanaf. (wel de opmerking dat ze het dak nog stofvrij maken, ja dat dak zal me echt aan mijn reet roesten, het gaat om de dunne laag stof die binnen overal op ligtquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, vrezen en stof. Ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |