Pics.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Strings zitten kut. Ik weiger.
Ik draag een grijs ondergoed. Geloof ik.
Goed planquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eerst maar warme schoenen+truien
quote:
Marie joquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, ze doet er ook erg lang mee, koopt voornamelijk Marie Jo, vind ik persoonlijk ook erg mooi spul. Maar het mag wat kosten inderdaad
Jawel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen kus van jou
oh okéquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon voor sparen danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Marie joIk wil volgende zomer echt graag een bikini van dat merk
Strings moet je aan wennen, de eerste paar dagen denk je "WTF hoe dragen mensen ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laatste deel geloof ik niet Lompequote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon voor sparen dangaat sowieso lang mee en het zit nog lekker ook, aldus mijn vrouw
Gelukkig heb ik een wat goedkopere smaak hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan. De schoenen die ik wil zijn 280 euro
[..]
Neuh. Dat niet zozeer. Ik blijf ze kut vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Strings moet je aan wennen, de eerste paar dagen denk je "WTF hoe dragen mensen dit" maar daarna wil je niks anders meer aan
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon voor sparen dangaat sowieso lang mee en het zit nog lekker ook, aldus mijn vrouw
Ik normaal ook. Alleen dit zijn 100% zeker warme schoenen, en aangezien ik altijd koude voeten hebquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een wat goedkopere smaak haha
Nou neequote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laatste deel geloof ik niet Lompe
Stiekem draag jij ze gewoon
Jawel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeg me niet wat ik wel en niet wil
en voor mij?quote:
Dat kanquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neuh. Dat niet zozeer. Ik blijf ze kut vinden.
koukleumquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Alleen dit zijn 100% zeker warme schoenen, en aangezien ik altijd koude voeten heb
pleur eens een end opquote:
Dit...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een wat goedkopere smaak haha
klinkt spannendquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct. Al heb ik het ook best vaak warm de laatste tijd.
weet ik toch maar ik bedoel over ondergoed tochquote:
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Alleen dit zijn 100% zeker warme schoenen, en aangezien ik altijd koude voeten heb
[quote]quote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik toch maar ik bedoel over ondergoed toch
ja wacht dmquote:
Ik heb alleen asics hardloop schoenen en een paar Nike schoenen die ik nooit meer draagquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
enigste merk wat ik heb:
Vans
Magnums (werkschoenen)
Asics (Sportschoenen)
Gstar muts (me hipster muts die ik niet zelf gekocht heb)
En voor de rest heb ik volgens mij niet echt dure merken
Nu valt het nog wel mee als ik mijn Vans aan doe. Ik moet niet mijn Allstars aan doen, dan heb ik het wel koudquote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook
Wat een luxe, hè?quote:
ja picsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu valt het nog wel mee als ik mijn Vans aan doe. Ik moet niet mijn Allstars aan doen, dan heb ik het wel koud.
[..]
Wat een luxe, hè?
Ik heb ook vaak koude handenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb vaak koude handen, wel goed excuus voor jongens om mijn hand vast te houden
Van mijn Vans?quote:
Ik ga opzoek naar schoenen met van die teddy vulling waar dikke sokken in kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu valt het nog wel mee als ik mijn Vans aan doe. Ik moet niet mijn Allstars aan doen, dan heb ik het wel koud.
[..]
Wat een luxe, hè?
van allesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak koude handen.
[..]
Van mijn Vans?
Handigquote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak koude handen.
[..]
Van mijn Vans?
Deze wil ik: klikquote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga opzoek naar schoenen met van die teddy vulling waar dikke sokken in kunnen
Alles? Wat bedoel je?quote:
Niet echtquote:
grote voeten, grote man, grote baasquote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij past dat niet op 1 foto
Maat slagschip of heb je er zoveel?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij mij past dat niet op 1 foto
Nee, gewoon teveel schoenen. Ex-sponsorship enzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
grote voeten, grote man, grote baas
Kwantiteit, heb maar maatje 41.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maat slagschip of heb je er zoveel?
precies zoals ik het zeg, allesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze wil ik: klik
[..]
Alles? Wat bedoel je?
[..]
Niet echt.
renner geweest?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, gewoon teveel schoenen. Ex-sponsorship enzo.
Ik ook. Althans, in nette schoenenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwantiteit, heb maar maatje 41.
Nicequote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, gewoon teveel schoenen. Ex-sponsorship enzo.
Alles? Alle kleding? Alle schoenen? Dat gaat 'm sowieso niet worden want niet alles staat hierquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies zoals ik het zeg, alles
Laat maarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, in nette schoenen.
[..]
Nice
[..]
Alles? Alle kleding? Alle schoenen? Dat gaat 'm sowieso niet worden want niet alles staat hier.
stop er tampons inquote:Op woensdag 28 november 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
Ik snuit heel me neus leeg, en steeds komt er nieuwe snot
Blote-billen-boogie?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Nu draag ik een Chin-Chan onderbroek.
doe maar danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan wel pics maken van de meest favorieten schoenen.
Uggsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze wil ik: klik
[..]
Alles? Wat bedoel je?
[..]
Niet echt.
hij? waar heb ik dat nou weer aan te dankenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat hij zegt, je moet ook niet je hele neus legen constant, krijg je ongewenste effecten
Alles moet je praktisch oplossen, met kijken gebeurt er niksquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat hij zegt, je moet ook niet je hele neus legen constant, krijg je ongewenste effecten
maar wel lelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik normaal ook. Maar dit zijn geen standaard uggs
Ze zijn wel leuker dan normale uggsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik normaal ook. Maar dit zijn geen standaard uggs
Oh, even zoekenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Maar deze zijn nog oké, beter gaat hij voor Earthkeepers van Timberland
Ik vind het wel meevallen.quote:
Eens. En ik ga die foto even regelenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuker dan normale uggs
nohhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zag zonet gewoon 2 dames in deze koude buitenlucht joggen, ik reed langs ze met me auto en 1 was wel mooi
Meer dan 30 paar?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb echt ziek veel schoenen
dat mag, is jouw meningquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, even zoeken.
[..]
Ik vind het wel meevallen.
[..]
Eens. En ik ga die foto even regelen
nergens aan, dat zeg ik altijd tegen dames die ik magquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij? waar heb ik dat nou weer aan te danken
Correctquote:Op woensdag 28 november 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat mag, is jouw mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |