doe maar danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan wel pics maken van de meest favorieten schoenen.
wat hij zegt, je moet ook niet je hele neus legen constant, krijg je ongewenste effectenquote:
Uggsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze wil ik: klik
[..]
Alles? Wat bedoel je?
[..]
Niet echt.
hij? waar heb ik dat nou weer aan te dankenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat hij zegt, je moet ook niet je hele neus legen constant, krijg je ongewenste effecten
Ja, dat denk ik normaal ook. Maar dit zijn geen standaard uggsquote:
Alles moet je praktisch oplossen, met kijken gebeurt er niksquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat hij zegt, je moet ook niet je hele neus legen constant, krijg je ongewenste effecten
Dat. Maar deze zijn nog oké, beter gaat hij voor Earthkeepers van Timberlandquote:
maar wel lelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik normaal ook. Maar dit zijn geen standaard uggs
Ze zijn wel leuker dan normale uggsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik normaal ook. Maar dit zijn geen standaard uggs
Oh, even zoekenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Maar deze zijn nog oké, beter gaat hij voor Earthkeepers van Timberland
Ik vind het wel meevallen.quote:
Eens. En ik ga die foto even regelenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuker dan normale uggs
nohhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zag zonet gewoon 2 dames in deze koude buitenlucht joggen, ik reed langs ze met me auto en 1 was wel mooi
Meer dan 30 paar?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb echt ziek veel schoenen
Ja, met een paardestaart en mooie billenquote:
dat mag, is jouw meningquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, even zoeken.
[..]
Ik vind het wel meevallen.
[..]
Eens. En ik ga die foto even regelen
nergens aan, dat zeg ik altijd tegen dames die ik magquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij? waar heb ik dat nou weer aan te danken
Helderheid laag zettenquote:
Elke minuut teltquote:
Correctquote:Op woensdag 28 november 2012 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat mag, is jouw mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop