quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat? Ben je hoogleraar in je vrije tijd? Nee, ik ben hoogleraar in de vrije tijd.
Wel lekker om in het weekend even niet met je vakgebied bezig te zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat? Ben je hoogleraar in je vrije tijd? Nee, ik ben hoogleraar in de vrije tijd.
Ik vind het wel wat hebben hoor. De kraakgeluiden op de tweede verdieping van het A-gebouwquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Tchock het volgende:
Valt toch wel mee? Meeste lokalen zien er prima uit?
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel lekker om in het weekend even niet met je vakgebied bezig te zijn
Als daar toch eens keer brand zou uitbreken..quote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgenochtend 9u sharp weer ergens in A2xx een werkgroep. Alles verlaten en heerlijk kraken
Ik vrijdag weer om negen uur, in zo'n lokaal bijna aan het atrium grenzend. Zielloos die dingenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgenochtend 9u sharp weer ergens in A2xx een werkgroep. Alles verlaten en heerlijk kraken
Oh die ken ik niet. Is dat echt zo'n zaal? Daar dicht bij de wc's?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Maharbal het volgende:
Hoe heet dat ene lokaaltje ook alweer in het A-gebouw als je binnenkomt meteen rechts aan het einde v/d gang?
Fantastisch oud lokaal, kleine bankjes en iedereen altijd ongemakkelijk zitten.
Ik denk dat ie het over de poort heeftquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Is dat echt zo'n zaal? Daar dicht bij de wc's?
Je loopt A-gebouw binnen via het hoofdingang (de grote trap), gaat voor de trap omhoog meteen rechts en loopt dan de gang uit. Gigantisch oude deur, naam v/h lokaal staat boven de deur.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Is dat echt zo'n zaal? Daar dicht bij de wc's?
Ooh.. Academiegebouw is bij ons ook A-gebouw...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het over de poort heeft
De enige faculteit die er overigens toe doet
Welnee, A-gebouw aan de RuG. Wat moet ik met de poort?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet welke je bedoelt. Ik heb altijd in het lokaal ernaast les en ik heb de naam vanochtend nog gezien, maar weet het niet meerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je loopt A-gebouw binnen via het hoofdingang (de grote trap), gaat voor de trap omhoog meteen rechts en loopt dan de gang uit. Gigantisch oude deur, naam v/h lokaal staat boven de deur.
Ik wou al zeggen, bij ons zit op de plek die jij beschrijft een gang naar het E-gebouw.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee, A-gebouw aan de RuG. Wat moet ik met de poort?
We hadden het over de poortquote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee, A-gebouw aan de RuG. Wat moet ik met de poort?
*kuch* *proest*quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Paxcon en ik hadden het over belangrijke zaken, A-gebouw aan de RuG.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We hadden het over de poort
Ja, daar bij de wc's inderdaad. Uitermate belangrijk welquote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Paxcon en ik hadden het over belangrijke zaken, A-gebouw aan de RuG.
Ik begrijp hieruit dat de poort geen wc's heeft. Dat verklaart waarom het zo'n grote schijtbende is.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, daar bij de wc's inderdaad. Uitermate belangrijk wel
Dat begrijp je dan helemaal verkeerd. Ook een lange dag gehad?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat de poort geen wc's heeft. Dat verklaart waarom het zo'n grote schijtbende is.
Welnee, elke dag hier is even lang.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat begrijp je dan helemaal verkeerd. Ook een lange dag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |