quote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee, elke dag hier is even lang.
Ik weet het alweer, de Heymanszaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb maar 1x per week een college daar. Volgende week kom ik met het verlossende antwoord.
Ah jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet het alweer, de Heymanszaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 21:35:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
Wel een mooie zaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Waar?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
Ziet er mooi uit!
Beter dan die aftandse uitgeleefde jaren '70 meuk hier.
Nouja, ik vind het vreselijk. Die tegeltjes, die groene deuren, die neppe gouden klok..quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat zijn mooie plaatjes mannen.
Ik ben echt een zeef voor dat soort feiten. Over dertig jaar weet ik je oude username niet meer joh.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
RU.
Je weet toch waar ik studeer?
Dat is ook de bedoeling..daarom heb ik een nieuwequote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeef voor dat soort feiten. Over dertig jaar weet ik je oude username niet meer joh.
Mooie oude authentieke sfeer toch! Beter dan modern en kil. Of jaren '70 en aftands.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het vreselijk. Die tegeltjes, die groene deuren, die neppe gouden klok..
Van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling..daarom heb ik een nieuwe
Hoe oud ben jij eigenlijk over dertig jaar?
Heb je al een TT in gedachten?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mooie oude authentieke sfeer toch! Beter dan modern en kil. Of jaren '70 en aftands.
modernquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mooie oude authentieke sfeer toch! Beter dan modern en kil. Of jaren '70 en aftands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |