SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
volgende maand naar serious request
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dankzij jou. Jij ben te snel.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed man, hoe issie bij jou?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeeee kerel!!
Hoe gaat het?![]()
![]()
Ik sta garant voor kwaliteit.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik ga met mijn vrienden dus das altijd wel lachenquote:
vorig jaar was ook erg gezellig vooral de sfeerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Haha, eten zit erin en nu een avondje achter de pcquote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkur, ik was even in slaap gedommeld
Maar ben nu weer wakker![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel eens wat van die kwaliteit meemaken
<end faxie modus>![]()
![]()
![]()
"Als je geen onzeker miepje was geweest dat vaak loopt te trollen, had ik je arrogant gevonden".quote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dat ik je ken, anders had ik dit als arrogant bestempeld![]()
Interesting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
I know als het op donderdagmiddag is dan ben ik er in ieder gevalquote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar staat een meet voor geplandLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ga met mijn vrienden hooguit naar de burgerkingquote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga met mijn vrienden dus das altijd wel lachen
vorig jaar was ook erg gezellig vooral de sfeer
Maar misschien gaan we nog wel een keertje bowlen.
En heel misschien volgend jaar met z'n 3en naar Berlijn!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
"Als je geen onzeker miepje was geweest dat vaak loopt te trollen, had ik je arrogant gevonden".![]()
Interesting.Gelukkig ken jij mij ook en weet je dat ik het niet zo bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
<end faxie modus>A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Moedig je 'm nou nog aan ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.
Vandaar de spoiler.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij ook en weet je dat ik het niet zo bedoelde
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt een relatie? Man ik kom ook veel te weinig op fokquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.![]()
![]()
Voor sommige is dat een uitdagingquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, ik wens hem succes. Hij zal het nodig hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moedig je 'm nou nog aan ook?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik mis ook iets volgens mijquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie? Man ik kom ook veel te weinig op fok
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Voor mij niet, ik heb geen zin in relatietroep, begin dan liever m'n eigen relatie(troepquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor sommige is dat een uitdaging)
![]()
wij doen geregeld dingen met zijn allenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vrienden hooguit naar de burgerking
Maar misschien gaan we nog wel een keertje bowlen.
En heel misschien volgend jaar met z'n 3en naar Berlijn!
is altijd erg gezelligLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Pas 18 dagen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie? Man ik kom ook veel te weinig op fok
Beter probeert hij het niet eens. Falen is gegarandeerd ditdatquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wens hem succes. Hij zal het nodig hebben.
Haantje.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter probeert hij het niet eens. Falen is gegarandeerd ditdatA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daar gaat het me niet om. Ik ga uit principe me niet met andermans relaties bemoeien. Standaard repetoire voor mijquote:Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter probeert hij het niet eens. Falen is gegarandeerd ditdat![]()
![]()
Tssquote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
<end faxie modus>![]()
![]()
Hier heeft iemand geen facebookquote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik veel. Ik dacht dat hij gewoon een scharrel was![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Sorry Faxie, ik wou jou effe nadoen (jij komt altijd zo smooth over, daar wou ik van geproefd hebben)
![]()
Ik was niet sarcastisch. Deze keer niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik veel. Ik dacht dat hij gewoon een scharrel wasGisteren.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik check m'n facebook bijna nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier heeft iemand geen facebook![]()
![]()
Whuh nee man, ik hoor de hele week al niksquote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kerel, heb je nou een date met M of wa?![]()
Die zit ergens in Zeeland nu.![]()
Ik kijk toch wel dagelijksquote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik check m'n facebook bijna nooit![]()
![]()
![]()
Wil je van m'n smoothness proeven ja?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry Faxie, ik wou jou effe nadoen (jij komt altijd zo smooth over, daar wou ik van geproefd hebben)
![]()
![]()
Je hoort niks meer? Wat is dit?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whuh nee man, ik hoor de hele week al niks![]()
Die zit ergens in Zeeland nu.![]()
![]()
Ik heb jou niet eens op facebook. Wat is deze.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik check m'n facebook bijna nooit
Ach ik kan er niet wakker van liggenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoort niks meer? Wat is dit?![]()
![]()
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet ik toch even kijken *gaat effe kijken*
Ga je nog langs dat andere meisje?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet wakker van liggen![]()
![]()
Toch mooi, als bruidegom de bruiloft missenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.
Ongezellige huwelijksnacht welquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.![]()
Heb je me er alweer uitgegooid dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens op facebook. Wat is deze.
Dat was een heul flitse facebookrelatie dan![]()
![]()
Oke oke Fera en ik zijn nu getrouwdquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.
Sorry gitaar dat je er zo achter moet komen
gr gr![]()
Waz omhoog met jullie?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke Fera en ik zijn nu getrouwd
Sorry gitaar dat je er zo achter moet komen
gr gr
*kraskras*Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben altijd al een einzelgänger geweest.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch mooi, als bruidegom de bruiloft missenNee, hoor.quote:
Serieus??quote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een einzelgänger geweest.![]()
Hallooooo.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Weet niet...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ga je nog langs dat andere meisje?![]()
Gay much?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je van m'n smoothness proeven ja?14 SHADES OF GREY
Koffiequote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bij een kraslotenfabriek?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken, morgen heb ik een belangrijk gesprek.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ellowquote:
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Voor jou wel ja, jij hebt de hele nacht liggen pitten.quote:Ja, best wel. Ik ben heel lang socially awkward geweest, maar het is er een beetje ingesleten. Ik ben graag alleen met mijn gedachten.quote:Remember: down the road, not across the street.quote:
Moet je je GTST banden maar niet opzettenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, jij hebt de hele nacht liggen pitten.![]()
![]()
![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de spytool oid?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, vertel ik misschien later wel. Ik heb beloofd er niks over te zullen zeggen dus dat doe ik dan ook niet.quote:
Kan wel vertellen dat het ernstig was.![]()
Banden? Je kan wel merken dat je een generatie ouder bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je je GTST banden maar niet opzetten![]()
Je eigen vrouw niet kennenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je je GTST banden maar niet opzetten![]()
Ahh okéquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, vertel ik misschien later wel. Ik heb beloofd er niks over te zullen zeggen dus dat doe ik dan ook niet.
Kan wel vertellen dat het ernstig was.
Ik heb morgen ook een belangrijke afspraakik verjaar
14 SHADES OF GREY
Jij bewaard die dingenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Banden? Je kan wel merken dat je een generatie ouder bent.Zie mijn reactiequote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je eigen vrouw niet kennen.
![]()
Zo kwam je nioet op mij over trouwensquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik ben heel lang socially awkward geweest, maar het is er een beetje ingesleten. Ik ben graag alleen met mijn gedachten.
Btw, hoe kwam ik op jou over bij die Leiden meet waar we allebij bij waren??![]()
Bewaart.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bewaard die dingen
[..]
Zie mijn reactie.
Moest even om een post te achterhalen van kutkloon waarin hij een bepaalde film aan mij aanraaddequote:
Rustig aan.![]()
Boooh, spaghetti met rode saus. Ik houd van Italiaans eten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ermergerd gerllzquote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Denken dat je haar iets hebt geleerd, hoe schattig.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik haar geleerd, in de 17 dagen dat we samen waren![]()
![]()
Was dat niet Ken Park?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moest even om een post te achterhalen van kutkloon waarin hij een bepaalde film aan mij aanraaddeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, het gaat ook al stukken beter dan eerst. Op de een of andere manier gaat het contact met mannen ook altijd wat soepeler (in before: "omdat jij je tieten laat zien" en soortgelijke reacties). Rond vrouwen ben ik vaak nog steeds awkward.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo kwam je nioet op mij over trouwens
Btw, hoe kwam ik op jou over bij die Leiden meet waar we allebij bij waren??
Jij kwam over al een leuke, toffe vent. Ik vond het grappig dat jij je aan iedereen voorstelde met je username.Ergens wel logisch, maar het klonk geinig.
Gelukkig gebruikt Samzz de spytool nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
Boooh, spaghetti met rode saus. Ik houd van Italiaans eten.
![]()
![]()
![]()
Mijn pa kreeg van zijn opdrachtgever twee kaartjes aangeboden voor de voorpremière van The Hobbit. Hij wil niet en wil de kaartjes ook niet aan mij geven.
Moet je maar op de bruiloft komen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik haar geleerd, in de 17 dagen dat we samen waren
Ik zag wel wat je zei. Het interesseert me alleen geen flikker.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig gebruikt Samzz de spytool nooit
Lame.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa kreeg van zijn opdrachtgever twee kaartjes aangeboden voor de voorpremière van The Hobbit. Hij wil niet en wil de kaartjes ook niet aan mij geven.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jouw pa is een baas, lekker op marktplaats verpatsen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Als ik zeg dat ik toevallig ook 2 kaartjes heb, zou je dan meegaan met me?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik stel me ook altijd voor met m'n usernamequote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het gaat ook al stukken beter dan eerst. Op de een of andere manier gaat het contact met mannen ook altijd wat soepeler (in before: "omdat jij je tieten laat zien" en soortgelijke reacties). Rond vrouwen ben ik vaak nog steeds awkward.
Jij kwam over al een leuke, toffe vent. Ik vond het grappig dat jij je aan iedereen voorstelde met je username.Ergens wel logisch, maar het klonk geinig.
.
Hij neemt ze helemaal niet aanquote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw pa is een baas, lekker op marktplaats verpatsen..
Gewoon zeggen dat je een hele leuke jongen kentquote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
*hint hint*Rustig aan.![]()
Je vergeet ook altijd alle belangrijke data.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was niet eens uitgenodigdA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee. Ik heb afgesproken om samen met scharrel te gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik toevallig ook 2 kaartjes heb, zou je dan meegaan met me?.
Tsja, ik gooi m'n echte naam niet zomaar op fok, net zoals m'n adresgegevens enzo. Gewoon teveel teringgasten die er misbruik van zouden maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het gaat ook al stukken beter dan eerst. Op de een of andere manier gaat het contact met mannen ook altijd wat soepeler (in before: "omdat jij je tieten laat zien" en soortgelijke reacties). Rond vrouwen ben ik vaak nog steeds awkward.
Maar jou vertrouw ik wel
(hopelijk niet onterecht lol)
En bedankt voor het delen van je mening![]()
![]()
Ik wist niet eens dat er een datum wasquote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vergeet ook altijd alle belangrijke data.
Je zei vorige week nog dat je niet wilde trouwen
Lulligheid zit in de familie?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Maar ''magnetronkoffie'' klinkt zo grappig.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel me ook altijd voor met m'n username.
[..]
Hij neemt ze helemaal niet aan.
Ik zeg altijd eerst m'n eigen naam en dan m'n username, als mensen nog vragend kijken. Maar een hoop weten mijn echte naam van facebook.
Hajoh, nu is het leuke eraf, dat heb je nu al 5x gezegd, ga ook eens met iemand anders naar de bios.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb afgesproken om samen met scharrel te gaan.
Rustig aan.![]()
Ik stel me op meetings ook gewoon voor met m'n usernamequote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
..
Heb je nu een scharrel of is het meer?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Wat!?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, nieuw meisje in het topic?
WAAR!@?Rustig aan.![]()
Ditquote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ''magnetronkoffie'' klinkt zo grappig.
Ik zeg altijd eerst m'n eigen naam en dan m'n username, als mensen nog vragend kijken. Maar een hoop weten mijn echte naam van facebook.Koest Kaneel.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, nieuw meisje in het topic?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik beidequote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik stel me op meetings ook gewoon voor met m'n username..
userenaam is bijna mijn echte naam
14 SHADES OF GREY
Snap ik, ik deel het ook alleen met mensen die ik op facebook heb. Want ja, die weten het toch wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik gooi m'n echte naam niet zomaar op fok, net zoals m'n adresgegevens enzo. Gewoon teveel teringgasten die er misbruik van zouden maken.
Maar jou vertrouw ik wel
(hopelijk niet onterecht lol)
En bedankt voor het delen van je mening
Ik ben wel te vertrouwen.Don't worry.
Geen dank!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zie het al voor me!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Rain *donderslag op de achtergrond*![]()
![]()
Ik zeg altijd beide en kijk dan diegene indringend aanquote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
.
![]()
Whut, wat is deze?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een datum was
Je zei vorige week nog dat je niet wilde trouwen
Ik weet eigenlijk niet hoe ik me voorstel.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan.![]()
Ow, nouja goed dat ik geen kaartjes heb danquote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet je wel wie je meet dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe ik me voorstel.
Nooit bij stil gestaan.14 SHADES OF GREY
Ik wil wel meequote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik toevallig ook 2 kaartjes heb, zou je dan meegaan met me?..
Ach ja. Ga wel hier in Enschede dan. Naar Tilburg voor een IMAX première is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke klappen die baas.
Geld afslaan, wie doet dat tegenwoordigHoud alsjeblieft even op met je wannabe grappige commentaren.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lulligheid zit in de familie?Ik zeg gewoon m'n usernamequote:Op woensdag 28 november 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ''magnetronkoffie'' klinkt zo grappig.
Ik zeg altijd eerst m'n eigen naam en dan m'n username, als mensen nog vragend kijken. Maar een hoop weten mijn echte naam van facebook.. Dan weet iedereen genoeg. Vaak hoef ik niet eens m'n username te zeggen, men weet al wie ik ben, dat is pas ernstig.
Ik heb er best veel gemeet, maar geen idee of ik me voorstelde met mijn echte naam of mijn usernamequote:![]()
Toen was ik meteen om.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg altijd beide en kijk dan diegene indringend aan.
Ik heb nog geen plannen, ik ga sowieso uiteraard maar met wie? Geen ideequote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Ga wel hier in Enschede dan. Naar Tilburg voor een IMAX première is ook weer zo wat.
Mijn broer heeft een pathe kaart, mag ik meteen 12 euro neerleggen.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me!
Hoi! Ik ben Rain *donderslag op de achtergrond*! Ja zo gaat dat
.
Oké, oké. Het grapje is niet leuk meer nu.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja nou, jij ging dus trouwen met muhahaha, ik snap het al.
*kras*
Ja, jij smolt meteen wegquote:![]()
. Ik hield ook netjes de deur open en sloot deze ditdat en gezellig een eindje gereden
. Bezienswaardigheden gezien en al
.
![]()
Whowwww...pms detected!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd alsjeblieft even op met je wannabe grappige commentaren.![]()
![]()
Mja, ik heb dat wel over voor een film die ik graag wil zienquote:Op woensdag 28 november 2012 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, ik ga sowieso uiteraard maar met wie? Geen idee
Mijn broer heeft een pathe kaart, mag ik meteen 12 euro neerleggen.
.
Hoe zou dát nou komenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg gewoon m'n username. Dan weet iedereen genoeg. Vaak hoef ik niet eens m'n username te zeggen, men weet al wie ik ben, dat is pas ernstig.
Leuke mensen onthoud je gewoonquote:.
Niemand doet aan PMS, het bestaat niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik had toen echt geen idee wie jij wasquote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Ga wel hier in Enschede dan. Naar Tilburg voor een IMAX première is ook weer zo wat.
[..]
Houd alsjeblieft even op met je wannabe grappige commentaren.
[..]
Ik zeg gewoon m'n username. Dan weet iedereen genoeg. Vaak hoef ik niet eens m'n username te zeggen, men weet al wie ik ben, dat is pas ernstig.
![]()
Ja dat wel maar ik kan hem ook voor 9 euro zienquote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat wel over voor een film die ik graag wil zien.
.
Scheelt toch weer wat en de snacks zijn ook ietsjes goedkoper.
![]()
Echt romantisch dat je zo-totaal-niet-per-ongeluk de toeristische route hebt genomen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij smolt meteen weg![]()
. Ik hield ook netjes de deur open en sloot deze ditdat en gezellig een eindje gereden
. Bezienswaardigheden gezien en al
.
Ja, jammer dat je niet wilde zoenen met uitzicht over de kadequote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt romantisch dat je zo-totaal-niet-per-ongeluk de toeristische route hebt genomen.![]()
.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
Niemand doet aan PMS, het bestaat niet.
Rustig aan.![]()
Dat zou ik ook doen, hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik kan hem ook voor 9 euro zien.
Scheelt toch weer wat en de snacks zijn ook ietsjes goedkoper.
.
Watquote:?
Ze doet me wel eens aan de terminator denken. Gaat recht op -het- doel af zonder afgeleid te wordenquote:![]()
![]()
Welke kade? Mijn hoofd is niet op raamhoogte geweest.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je niet wilde zoenen met uitzicht over de kade![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zeg dat tegen al die sjagrijnige vrouwenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke mensen onthoud je gewoon.
[..]
Niemand doet aan PMS, het bestaat niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke kade? Mijn hoofd is niet op raamhoogte geweest.Ja, jij liet je navigatie vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
[..]
Welke kade? Mijn hoofd is niet op raamhoogte geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dan ga je toch gezellig met een leuke meid of zoquote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en bij mijn broer ben ik het 3e wiel en mijn zusje wil 'm vast ook gaan zien.
?
Wat deed ik?quote:![]()
In. Je. Mand.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You can't tell me what to do.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat de kernwoorden "Blond" en "tieten" blijft hangen bij de meestenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke mensen onthoud je gewoon.
[..]
Niemand doet aan PMS, het bestaat niet.
Nee, ik zou wetenschappelijk onderzoek ook niet geloven. Kom je veel verder mee in het leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel mensen dat niet met jou eens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goeie redding.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij liet je navigatie vallen.
Dat zou ook nog een optie kunnen zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dan ga je toch gezellig met een leuke meid of zo?
.
![]()
Jij deed overigens ook de navigatie, jij wilde mij gewoon om de tuin leiden maar ik keek strak vooruitquote:![]()
![]()
Ik ontwijk chagrijnige vrouwen het liefst wanneer ik zelf gewoon vrolijk benquote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dat tegen al die sjagrijnige vrouwen.
[..]
Welke kade? Mijn hoofd is niet op raamhoogte geweest.Ik lachte wel. Een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga L meevragen he?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en bij mijn broer ben ik het 3e wiel en mijn zusje wil 'm vast ook gaan zien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
That's how I roll.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij deed overigens ook de navigatie, jij wilde mij gewoon om de tuin leiden maar ik keek strak vooruit![]()
Dat doet me deugd. Ik kan ineens weer de hele wereld aan.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte wel. Een beetje.
[..]
Ik ga L meevragen he?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben ook een L.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben nu al zenuwachtig man. Na 4 uur bier durfde ik al niks.quote:
Vreemd dat ik het daarvoor wel durfde. Maar nu kans om afgewezen te worden ditdatallesEen leuk meisje.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben geen L.. Nou ja, ik ben wel een lul, maar dat bedoelt Kaneeltje niet, gok ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Stoere jongen. Echt niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen; *kus me dan*, dan had ik je zo gezoend![]()
.
Oja, die biertent was wel vet
Heineken.
Wachten tot het je gevraagd wordt, dan ben je te laat manquote:Op woensdag 28 november 2012 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen; *kus me dan*, dan had ik je zo gezoend![]()
.
Oja, die biertent was wel vet
Volgens mij is er ook zat wetenschappelijk onderzoek wat beweerd dat het wel bestaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zou wetenschappelijk onderzoek ook niet geloven. Kom je veel verder mee in het leven.Rustig aan.![]()
Collega? Fok!ster?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu al zenuwachtig man. Na 4 uur bier durfde ik al niks.
Vreemd dat ik het daarvoor wel durfde. Maar nu kans om afgewezen te worden ditdatalles
[..]
Een leuk meisje.14 SHADES OF GREY
Oei, Gitaar moet je nog wel wat smaak bijbrengenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Stoere jongen. Echt niet.
Heineken..
Zie hier de eerste barst in onze funderingquote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Heineken.
Het ontkennen van pms is trouwens ook zo'n typisch vrouwending.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook zat wetenschappelijk onderzoek wat beweerd dat het wel bestaat.![]()
![]()
Ik zou je willen wingen gast, echtquote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig man. Na 4 uur bier durfde ik al niks.
Vreemd dat ik het daarvoor wel durfde. Maar nu kans om afgewezen te worden ditdatalles. Beetje steun van een broeder zou je goed doen
.
![]()
Daar doen we het voor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doet me deugd. Ik kan ineens weer de hele wereld aan.Haar naam is iets langer.quote:Als je er nou een zou hebben...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geen L.. Nou ja, ik ben wel een lul, maar dat bedoelt Kaneeltje niet, gok ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks mis met Heinekenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, Gitaar moet je nog wel wat smaak bijbrengen.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, Gitaar moet je nog wel wat smaak bijbrengen.
Hij probeert het wel.
Recent onderzoek heeft aangetoond dat het niet bestaat. Maar by all means, blijf lekker geloven.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook zat wetenschappelijk onderzoek wat beweerd dat het wel bestaat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee niet dat hequote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Raene het volgende:
JA hallo dat je niet tegen een grapje kunt betekent niet meteen dat je ongesteld bent.
[..]
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Nee, kloptquote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Heineken..
Kende je amper dit dat maar nu zijn we getrouwd![]()
![]()
Samzz haar opmerking was wat hoopgevender.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie hier de eerste barst in onze fundering
Niet doorhebben dat er getrolt wordquote:Op woensdag 28 november 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wachten tot het je gevraagd wordt, dan ben je te laat man![]()
![]()
Collega.quote:
De FOK!sters die ik zou daten zijn al bezet.I knowquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou je willen wingen gast, echt. Beetje steun van een broeder zou je goed doen
.
Zeg Samzz....glaasje wijn? Je bent een beetje erg snel geagiteerd. Nou weet ik wel dat je daar jouw plezier aan beleeft, maar ga niet overdrijven,....ok?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recent onderzoek heeft aangetoond dat het niet bestaat. Maar by all means, blijf lekker geloven.![]()
![]()
Hmm, wat zou erger zijn.. Onverwacht met een ander trouwen of van een ander biermerk houden?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Samzz haar opmerking was wat hoopgevender.
Je moet haar Kanon geven, Gitaar. Dat is niet zo bitter. Al is de kans wel groot dat ze na twee flesjes onder de tafel ligt. Dat wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De G-spot bestaat ook niet volgens sommige wetenschappersquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recent onderzoek heeft aangetoond dat het niet bestaat. Maar by all means, blijf lekker geloven.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Raene het volgende:
JA hallo dat je niet tegen een grapje kunt betekent niet meteen dat je ongesteld bent.
[..]
[ afbeelding ].
Dat heb ik juist wel doorquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat er getrolt word
Kanon smaakt naar kastanjequote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
Je moet haar Kanon geven, Gitaar. Dat is niet zo bitter. Al is de kans wel groot dat ze na twee flesjes onder de tafel ligt. Dat wel.
Dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De G-spot bestaat ook niet volgens sommige wetenschappersWeet niet. Vrijdag hoop ik.quote:
Kanon is wel erg zoet vind ik. Sterk, maar erg zoet (net zoals de meeste sterke bieren)quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
Je moet haar Kanon geven, Gitaar. Dat is niet zo bitter. Al is de kans wel groot dat ze na twee flesjes onder de tafel ligt. Dat wel.![]()
Post dat artikel eens dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
iet bestaat. Maar by all means, blijf lekker geloven.
Want ik lees hier gewoon dat het een stel klachten zijn die net voor de ongesteldheid komen.Rustig aan.![]()
of juist het bestaan er van. Dat is een excuus. Wel een kutexcuusquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ontkennen van pms is trouwens ook zo'n typisch vrouwending.14 SHADES OF GREY
Dat kan.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De G-spot bestaat ook niet volgens sommige wetenschappers
Maar goed, ik vind die PMS grapjes zo flauw. Daarnaast bestaat het niet en daar komt ook nog eens bij dat ik überhaupt niet ongesteld wordt. Dus hoezo PMS.
In gemeenschap van goederen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Kende je amper dit dat maar nu zijn we getrouwd
Wait, jij met een "ik wordt" ?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar goed, ik vind die PMS grapjes zo flauw. Daarnaast bestaat het niet en daar komt ook nog eens bij dat ik überhaupt niet ongesteld wordt. Dus hoezo PMS.
Zoet ja? Dan moet ik die eens proberenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kanon is wel erg zoet vind ik. Sterk, maar erg zoet (net zoals de meeste sterke bieren)
Ik ben helemaal niet geagiteerd. Ik ben je flauwe grapjes even zat. Mag het?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Samzz....glaasje wijn? Je bent een beetje erg snel geagiteerd. Nou weet ik wel dat je daar jouw plezier aan beleeft, maar ga niet overdrijven,....ok?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een kutexcuusquote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
of juist het bestaan er van. Dat is een excuus. Wel een kutexcuus![]()
Ik plaagde m'n zusje er vroeger ook mee. Doet altijd de bom barsten![]()
![]()
Dus je bent gewoon fulltime een bitchquote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan.
14 SHADES OF GREY
Ja omdat het niks met ongesteld zijn temaken heeftquote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n PMS smiley deed anders wel de bom barsten bij je.
I knoooooooooow.quote:
Wel sinds zaterdag weer contact met een ex. She wants the D.
Vind het nog wel meevallen dat het erg zoet isquote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kanon is wel erg zoet vind ik. Sterk, maar erg zoet (net zoals de meeste sterke bieren)![]()
KUSJE EROP.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ben helemaal niet geagiteerd. Ik ben je flauwe grapjes even zat. Mag het?
Rustig aan.![]()
Oepsquote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wait, jij met een "ik wordt" ?.
Jup.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon fulltime een bitch“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan niet wachten tot de scheiding. Ik ga er wel op vooruit.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel gemeenschap en een beetje goederen.
Eventjes eten. Tot zo schattekes.
Chronisch pms?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan.
Ok ok, ik kap er al mee!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja omdat het niks met ongesteld zijn temaken heeft.
![]()
![]()
Niet doen. Het is een ex, met een reden.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I knoooooooooow.
Wel sinds zaterdag weer contact met een ex. She wants the D.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat is de D??quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I knoooooooooow.
Wel sinds zaterdag weer contact met een ex. She wants the D.![]()
Dick.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Haha krijg je mijn schulden erbijquote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de scheiding. Ik ga er wel op vooruit.
Eventjes eten. Tot zo schattekes.![]()
![]()
/sluist al het geld weg via bv's.![]()
Dus je bent gewoon geagiteerd!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geagiteerd. Ik ben je flauwe grapjes even zat. Mag het?
Dan kan je beter effe gaan afkoelen want ik ga niet stoppen btw![]()
![]()
Ik laat de ketchup even staanquote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef Faxie het volgende:
Ik ga even eten...
Hm iets met ketchup misschien, heb trek daarin gekregen
14 SHADES OF GREY
Zolang we de reden niet weten kunnen wij er niet over oordelen of het slim is hequote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet doen. Het is een ex, met een reden.![]()
Ik weet het. Ik wil ook maar 1 iemand verder.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet doen. Het is een ex, met een reden.The Dick.quote:
Sorry Kaneel, het gaat niet werken tussen onsquote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wil ook maar 1 iemand verder.
[..]
The Dick.![]()
Een van de vele artikelen:quote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Post dat artikel eens dan?
Want ik lees hier gewoon dat het een stel klachten zijn die net voor de ongesteldheid komen.quote:Dat vrouwen in een bepaalde periode chagrijnig en emotioneel zijn heeft mogelijk niet te maken met de periode van de maand. PMS, het premenstrueel syndroom is een verzamelnaam voor een scala aan lichamelijke en psychische klachten die kunnen optreden in de dagen voor de menstruatie, is een mythe. Dat concluderen Canadese wetenschappers in het blad Gender Medicine nadat ze de beste onderzoeken over het PMS bekeken hebben.
Psychiaters en psychologen van de universiteit van Toronto selecteerden de 47 beste onderzoeken en vonden er slechts zeven waarin vrouwen alleen in de periode voor de menstruatie een slecht humeur rapporteerden. In 40 procent van de studies kon de stemming van de deelneemsters met geen enkele periode in hun cyclus worden geassocieerd en in de overige onderzoeken werd een samenhang gevonden met een andere periode van de maand, bijvoorbeeld vlak ná de menstruatie.
Het idee dat vrouwen chagrijnig zijn voordat ze ongesteld worden is wijdverbreid, schrijven de onderzoekers, maar gezien de magere onderbouwing wordt het volgens hen tijd om die gedachte los te laten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
sorry man, ik heb al een oogje op iemand andersquote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wil ook maar 1 iemand verder.
[..]
The Dick.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik zit helemaal met mijn hoofd bij L jongen. Dat gaat nooit werken.quote:Ik wilde je alleen voor je kroeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Kaneel, het gaat niet werken tussen onsEn jij bent lelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry man, ik heb al een oogje op iemand anders
Het is toch niet voor niks een ex of wel?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit helemaal met mijn hoofd bij L jongen. Dat gaat nooit werken.
[..]
Ik wilde je alleen voor je kroeg.
[..]
En jij bent lelijk.
Dat is de ex die sex met je wil?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit helemaal met mijn hoofd bij L jongen. Dat gaat nooit werken.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jij weet waarom het uit ging?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niks een ex of wel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wie is L?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen stats van L ontvangen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
hij is een mage van level 54quote:Op woensdag 28 november 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen stats van L ontvangen?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee het gaat zeker om een leuke reden uit. want ik maak het altijd uit met mn vriend als onze relatie geweldig is namelijk.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
I put on my robe and wizard hatquote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een mage van level 54![]()
![]()
Ik ken ook mensen die hun relatie beëindigen omdat ze in andere levensfasen zitten of omdat eentje voor een jaar naar het buitenland gaat of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee het gaat zeker om een leuke reden uit. want ik maak het altijd uit met mn vriend als onze relatie geweldig is namelijk.
Oordeel eens niet zo snel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Woo! Dungeons and dragonsquote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I put on my robe and wizard hat!
Raar vind ik het, want het lijkt mij echt zo een ding dat het leven is ingeroepen door vrouwen...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
ters en psychologen van de universiteit van Toronto selecteerden de 47 beste onderzoeken en vonden er slechts zeven waarin vrouwen alleen in de periode voor de menstruatie een slecht humeur rapporteerden. In 40 procent van de studies kon de stemming van de deelneemsters met geen enkele periode in hun cyclus worden geassocieerd en in de overige onderzoeken werd een samenhang gevonden met een andere periode van de maand, bijvoorbeeld vlak ná de menstruatie.
Maar blijkbaar kennen ze zichzelf niet zo goed...Rustig aan.![]()
Ze staat gewoon op mijn fb hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen stats van L ontvangen?Nee, dat is E.quote:Mensen die niet Ranger zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een mage van level 54
Ik weet niet wie PMS in het leven heeft geroepen. Maakt het uitquote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar vind ik het, want het lijkt mij echt zo een ding dat het leven is ingeroepen door vrouwen...
Maar blijkbaar kennen ze zichzelf niet zo goed...?
Pijl en boogquote:!
Oordeel jij eens niet zo snel Samzz. Man man man, wat heb jij weer vandaag. Met verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die hun relatie beëindigen omdat ze in andere levensfasen zitten of omdat eentje voor een jaar naar het buitenland gaat of zo.
Oordeel eens niet zo snel.
Je bespringt echt iedereen die het ook maar een beetje met je oneens is vandaag. Cool it down man![]()
ja hallo en ik dan? Ik wil ook iets vets wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I cast level 5 eroticism, you turn into a beautiful woman!
Neuh kvind het wel goed, je blijft gewoon dezelfde voor mij hoor samzz, met of zonder pms.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie PMS in het leven heeft geroepen. Maakt het uit?
Rustig aan.![]()
Ik ben al een beautiful woman douchebag.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I cast level 5 eroticism, you turn into a beautiful woman!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh kvind het wel goed, je blijft gewoon dezelfde voor mij hoor samzz, met of zonder pms..
Vond ik ergens wel grappigquote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh kvind het wel goed, je blijft gewoon dezelfde voor mij hoor samzz, met of zonder pms.
En btw, Ranger ftw!![]()
![]()
Vincent ouwe lego distributeurquote:.
Ranger?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vond ik ergens wel grappig
En btw, Ranger ftw!Rustig aan.![]()
Jij wordt jabba the hutt.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja hallo en ik dan? Ik wil ook iets vets wordenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hehe je kent het verhaaltje niet? Even zoekenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben al een beautiful woman douchebag.![]()
![]()
Ik bespring niemand. Ik vind het alleen niet zo handig om meteen te zeggen niet doen zonder te weten waarom het überhaupt uit ging. That's all.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oordeel jij eens niet zo snel Samzz. Man man man, wat heb jij weer vandaag. Met verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Je bespringt echt iedereen die het ook maar een beetje met je oneens is vandaag. Cool it down man“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Cast spell of fattening. je veranderd in een dikke hork.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja hallo en ik dan? Ik wil ook iets vets wordenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
wel een verbeteringquote:Op woensdag 28 november 2012 18:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Cast spell of fattening. je veranderd in een dikke hork.![]()
![]()
quote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: