SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
volgende maand naar serious request
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dankzij jou. Jij ben te snel.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed man, hoe issie bij jou?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeeee kerel!!
Hoe gaat het?![]()
![]()
Ik sta garant voor kwaliteit.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik ga met mijn vrienden dus das altijd wel lachenquote:
vorig jaar was ook erg gezellig vooral de sfeerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Haha, eten zit erin en nu een avondje achter de pcquote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkur, ik was even in slaap gedommeld
Maar ben nu weer wakker![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel eens wat van die kwaliteit meemaken
<end faxie modus>![]()
![]()
![]()
"Als je geen onzeker miepje was geweest dat vaak loopt te trollen, had ik je arrogant gevonden".quote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dat ik je ken, anders had ik dit als arrogant bestempeld![]()
Interesting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
I know als het op donderdagmiddag is dan ben ik er in ieder gevalquote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar staat een meet voor geplandLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ga met mijn vrienden hooguit naar de burgerkingquote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga met mijn vrienden dus das altijd wel lachen
vorig jaar was ook erg gezellig vooral de sfeer
Maar misschien gaan we nog wel een keertje bowlen.
En heel misschien volgend jaar met z'n 3en naar Berlijn!![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
"Als je geen onzeker miepje was geweest dat vaak loopt te trollen, had ik je arrogant gevonden".![]()
Interesting.Gelukkig ken jij mij ook en weet je dat ik het niet zo bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
<end faxie modus>A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Moedig je 'm nou nog aan ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.
Vandaar de spoiler.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij ook en weet je dat ik het niet zo bedoelde
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt een relatie? Man ik kom ook veel te weinig op fokquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.![]()
![]()
Voor sommige is dat een uitdagingquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn relatie kapot maken. Ik wens je succes.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, ik wens hem succes. Hij zal het nodig hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moedig je 'm nou nog aan ook?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik mis ook iets volgens mijquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie? Man ik kom ook veel te weinig op fok
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Voor mij niet, ik heb geen zin in relatietroep, begin dan liever m'n eigen relatie(troepquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor sommige is dat een uitdaging)
![]()
wij doen geregeld dingen met zijn allenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vrienden hooguit naar de burgerking
Maar misschien gaan we nog wel een keertje bowlen.
En heel misschien volgend jaar met z'n 3en naar Berlijn!
is altijd erg gezelligLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Pas 18 dagen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie? Man ik kom ook veel te weinig op fok
Beter probeert hij het niet eens. Falen is gegarandeerd ditdatquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik wens hem succes. Hij zal het nodig hebben.
Haantje.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter probeert hij het niet eens. Falen is gegarandeerd ditdatA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daar gaat het me niet om. Ik ga uit principe me niet met andermans relaties bemoeien. Standaard repetoire voor mijquote:Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter probeert hij het niet eens. Falen is gegarandeerd ditdat![]()
![]()
Tssquote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
<end faxie modus>![]()
![]()
Hier heeft iemand geen facebookquote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik veel. Ik dacht dat hij gewoon een scharrel was![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Sorry Faxie, ik wou jou effe nadoen (jij komt altijd zo smooth over, daar wou ik van geproefd hebben)
![]()
Ik was niet sarcastisch. Deze keer niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik veel. Ik dacht dat hij gewoon een scharrel wasGisteren.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik check m'n facebook bijna nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier heeft iemand geen facebook![]()
![]()
Whuh nee man, ik hoor de hele week al niksquote:Op woensdag 28 november 2012 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kerel, heb je nou een date met M of wa?![]()
Die zit ergens in Zeeland nu.![]()
Ik kijk toch wel dagelijksquote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik check m'n facebook bijna nooit![]()
![]()
![]()
Wil je van m'n smoothness proeven ja?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry Faxie, ik wou jou effe nadoen (jij komt altijd zo smooth over, daar wou ik van geproefd hebben)
![]()
![]()
Je hoort niks meer? Wat is dit?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whuh nee man, ik hoor de hele week al niks![]()
Die zit ergens in Zeeland nu.![]()
![]()
Ik heb jou niet eens op facebook. Wat is deze.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik check m'n facebook bijna nooit
Ach ik kan er niet wakker van liggenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoort niks meer? Wat is dit?![]()
![]()
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet ik toch even kijken *gaat effe kijken*
Ga je nog langs dat andere meisje?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik kan er niet wakker van liggen![]()
![]()
Toch mooi, als bruidegom de bruiloft missenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.
Ongezellige huwelijksnacht welquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.![]()
Heb je me er alweer uitgegooid dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens op facebook. Wat is deze.
Dat was een heul flitse facebookrelatie dan![]()
![]()
Oke oke Fera en ik zijn nu getrouwdquote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het kwam eigenlijk wel goed uit dat je er niet bij was. Veel gezelliger enz.
Sorry gitaar dat je er zo achter moet komen
gr gr![]()
Waz omhoog met jullie?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke Fera en ik zijn nu getrouwd
Sorry gitaar dat je er zo achter moet komen
gr gr
*kraskras*Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben altijd al een einzelgänger geweest.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch mooi, als bruidegom de bruiloft missenNee, hoor.quote:
Serieus??quote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een einzelgänger geweest.![]()
Hallooooo.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Weet niet...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ga je nog langs dat andere meisje?![]()
Gay much?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je van m'n smoothness proeven ja?14 SHADES OF GREY
Koffiequote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bij een kraslotenfabriek?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken, morgen heb ik een belangrijk gesprek.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ellowquote:
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Voor jou wel ja, jij hebt de hele nacht liggen pitten.quote:Ja, best wel. Ik ben heel lang socially awkward geweest, maar het is er een beetje ingesleten. Ik ben graag alleen met mijn gedachten.quote:Remember: down the road, not across the street.quote:
Moet je je GTST banden maar niet opzettenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, jij hebt de hele nacht liggen pitten.![]()
![]()
![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de spytool oid?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, vertel ik misschien later wel. Ik heb beloofd er niks over te zullen zeggen dus dat doe ik dan ook niet.quote:
Kan wel vertellen dat het ernstig was.![]()
Banden? Je kan wel merken dat je een generatie ouder bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je je GTST banden maar niet opzetten![]()
Je eigen vrouw niet kennenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je je GTST banden maar niet opzetten![]()
Ahh okéquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, vertel ik misschien later wel. Ik heb beloofd er niks over te zullen zeggen dus dat doe ik dan ook niet.
Kan wel vertellen dat het ernstig was.
Ik heb morgen ook een belangrijke afspraakik verjaar
14 SHADES OF GREY
Jij bewaard die dingenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Banden? Je kan wel merken dat je een generatie ouder bent.Zie mijn reactiequote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je eigen vrouw niet kennen.
![]()
Zo kwam je nioet op mij over trouwensquote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik ben heel lang socially awkward geweest, maar het is er een beetje ingesleten. Ik ben graag alleen met mijn gedachten.
Btw, hoe kwam ik op jou over bij die Leiden meet waar we allebij bij waren??
Forum Opties Forumhop: Hop naar: