SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ook als je niet aan het klooien bent kunnen er ongelukken gebeuren. Je punt?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, bij beide kunnen er ongelukken gebeuren.![]()
True, maar je verhoogd wel het risico danquote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook als je niet aan het klooien bent kunnen er ongelukken gebeuren. Je punt?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Pfff nog 1 peukje en dan maar eens werken.. EN NOG STEEDS NIKS GEHOORD
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Klopt. Daarom ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True, maar je verhoogd wel het risico dan![]()
Gaat ook moeilijk op m'n fietsquote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ook gewoon niet doen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dit jaquote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True, maar je verhoogd wel het risico dandoh
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hij rijdt TE lekker...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Want?
De snelweg op![]()
![]()
Ik wil em![]()
![]()
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Pfff nog 1 peukje en dan maar eens werken.. EN NOG STEEDS NIKS GEHOORDI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Deze Tamme Asser.. 24/7 hoffelijkheid galorequote:
Altijd na u, madame.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze Tamme Asser.. 24/7 hoffelijkheid galoreI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
"Ze zei u tegen me"quote:
Nee, dames eerst mevreaux
Kun je wel andere dingen doenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk op m'n fiets.
Moet je eens kijken wat die automobilisten tegenwoordig allemaal achter het stuur doenquote:.
![]()
Is ook niet zo veilig kan ik je vertellenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je wel andere dingen doen.
[..]
Moet je eens kijken wat die automobilisten tegenwoordig allemaal achter het stuur doen.
Zijn jullie ooit zo afgeleid geweest in de auto dat je pardoes naar de verkeerde richting rijdt?
Ik had het gisteren toen ik van m'n vrijwilligerswerk kwam. Ik reed namelijk naar Essen ipv Wuustwezel.
-----
Ik lig in bed want hoofdpijnWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neuh, dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is ook niet zo veilig kan ik je vertellen.
De verkeerde weg in of tegen het verkeer in?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:21 schreef sararaats het volgende:
Zijn jullie ooit zo afgeleid geweest in de auto dat je pardoes naar de verkeerde richting rijdt?
Ik had het gisteren toen ik van m'n vrijwilligerswerk kwam. Ik reed namelijk naar Essen ipv Wuustwezel.
-----
Ik lig in bed want hoofdpijn![]()
Uw goedheid is altijd aanwezig. Sterk en niet bedreigd door groei van anderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Ze zei u tegen me"
Nee, dames eerst mevreauxI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dus gewoon thuis doen.. Of in een biechthokje.. Of achter een barquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik ook niet.
[..]
De verkeerde weg in of tegen het verkeer in?
Of op de wcquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dus gewoon thuis doen.. Of in een biechthokje.. Of achter een bar.
![]()
Dat is geheel wederzijds, oh waarde Tamquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uw goedheid is altijd aanwezig. Sterk en niet bedreigd door groei van anderen.
Ik zal voor u bidden terwijl ik mij op mijn woeste ontembare furie waag :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat is ook een optiequote:
Maar nu ga ik maar eens werken ja..
U heaurt van mij, gij met uw meegaande derriere![]()
Er zijn geen woorden om uit te leggen hoezeer ik dit op prijs stel. Onverdraaglijk bijna.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds, oh waarde Tam
Ik zal voor u bidden terwijl ik mij op mijn woeste ontembare furie waag :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Werksequote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
Maar nu ga ik maar eens werken ja..
U heaurt van mij, gij met uw meegaande derriere![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat toch: ik reed naar Essen ipv Wuustwezel.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
De verkeerde weg in of tegen het verkeer in?
Maw: ik was vanuit Kalmthout rechtdoor gereden maar moest rechtsaf naar Wuustwezel.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja, je weet maar nooit héquote:Op woensdag 28 november 2012 14:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Er staat toch: ik reed naar Essen ipv Wuustwezel.
Maw: ik was rechtdoor gereden maar moest rechtsaf naar Wuustwezel..
![]()
Mijn tante heeft voor onze Sinterklaasviering een evenement gemaakt op Facebook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Mijn tante heeft voor onze Sinterklaasviering een evenement gemaakt op Facebook.
![]()
![]()
![]()
Wil je me niet meer zo hard laten lachenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
En ik moet nog steeds een handtasje vinden voor ongeveer vier euro.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Oh wat leeeuuuk!quote:![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet leuk om een gedicht te schrijven, dat maakt het voor mij automatisch moeilijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor in de surprise?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nog steeds een handtasje vinden voor ongeveer vier euro.
Eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet leuk om een gedicht te schrijven, dat maakt het voor mij automatisch moeilijk.![]()
Als ik je moet helpen geef je maar een gilquote:Op woensdag 28 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet leuk om een gedicht te schrijven, dat maakt het voor mij automatisch moeilijk.![]()
![]()
Nee. Diegene die ik heb wil graag een tasje met een lange schouderband waar ze haar mobiel en geld in kan opbergen voor het uitgaan. Enkel vind ik geen tasjes passend bij het budgetquote:.
2e hands winkel?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Diegene die ik heb wil graag een tasje met een lange schouderband waar ze haar mobiel en geld in kan opbergen voor het uitgaan. Enkel vind ik geen tasjes passend bij het budget.
![]()
![]()
Hehehe, dat is ook wel een beetje te veel gevraagd, 4 euroquote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Diegene die ik heb wil graag een tasje met een lange schouderband waar ze haar mobiel en geld in kan opbergen voor het uitgaan. Enkel vind ik geen tasjes passend bij het budget.
. Redt je het op de markt of de Primark nog niet eens mee, denk ik.
![]()
Ik wil graag eerst even wat zoeken op internet, ik ben niet zo goed ter been, dus ik kan niet even naar de stad op en neerquote:.
Nee, dat denk ik dus ook nietquote:Op woensdag 28 november 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, dat is ook wel een beetje te veel gevraagd, 4 euro. Redt je het op de markt of de Primark nog niet eens mee, denk ik.
. Dus ik denk dat ik maar wat anders zoek, maar ik weet niet wat
.
Ik vind het niet leuk om te rijmen en dichtenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het niet leuk om een gedicht te schrijven, dat maakt het voor mij automatisch moeilijk.
En ben nu al mijn woede op jou aan het richten
Stop dat hele klote gedoe maar in je reet
Dit hele feest is nog erger dan een slangenbeet
Helaas kon ik je voor het surprisebedrag niet laten vermoorden
Toch hou ik van je, ondanks deze harde woorden![]()
Een BH bij de zeeman voor 4 euro, daar kan je ook je geld en je mobiel in stoppen bij het uitgaanquote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag eerst even wat zoeken op internet, ik ben niet zo goed ter been, dus ik kan niet even naar de stad op en neer.
[..]
Nee, dat denk ik dus ook niet. Dus ik denk dat ik maar wat anders zoek, maar ik weet niet wat
.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om te rijmen en dichten
![]()
![]()
![]()
Succes ermeequote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag eerst even wat zoeken op internet, ik ben niet zo goed ter been, dus ik kan niet even naar de stad op en neer.
[..]
Nee, dat denk ik dus ook niet. Dus ik denk dat ik maar wat anders zoek, maar ik weet niet wat
.
.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ze liever iets anders in haar reet stoptquote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch hou ik van je, ondanks deze harde woorden14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een BH bij de zeeman voor 4 euro, daar kan je ook je geld en je mobiel in stoppen bij het uitgaan![]()
![]()
![]()
DAAR MOET EEN PIEMEL INquote:Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever iets anders in haar reet stopt![]()
Ja en bij voorkeur de mijnequote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Niet als je als vrouw cup A hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een BH bij de zeeman voor 4 euro, daar kan je ook je geld en je mobiel in stoppen bij het uitgaan
[..]![]()
![]()
. Maar goed, ik ga vrijdag even langs de Action en vind ik daar geen tasje, dan haal ik daar gewoon wat leuke hebbedingetjes of zo
. Het belangrijkste cadeau heb ik toch al.
Dat is wel vervelendquote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je als vrouw cup A hebt. Maar goed, ik ga vrijdag even langs de Action en vind ik daar geen tasje, dan haal ik daar gewoon wat leuke hebbedingetjes of zo
. Het belangrijkste cadeau heb ik toch al.
koop je een hello kitty hempje![]()
![]()
Daarom. Bij de Action hebben ze genoeg leuksquote:Op woensdag 28 november 2012 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend
koop je een hello kitty hempje. Anders wordt het een chocadeletter met wat kleins en dan leuk in gepakt of zo.
Fair enoughquote:Op woensdag 28 november 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de desbetreffende vrouw.
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij rijdt TE lekker...
De snelweg op![]()
![]()
Ik wil em
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb t koud van steeds de deur open doen, en het is nog waterig koud ook..quote:Op woensdag 28 november 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig dit, zit net met iemand te praten in een ander topic over douchen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Laat dan de deur dichtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb t koud van steeds de deur open doen, en het is nog waterig koud ook...
![]()
Goed ideequote:
14 SHADES OF GREY
Ik hoop dat daar dan geen problemen van komenquote:14 SHADES OF GREY
Nee, dat hoop ik ook niet. Zal wat zijn als ik ineens oplos.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar dan geen problemen van komen![]()
Dat zou wel een probleem zijn. En voor andere weer de oplossingquote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik ook niet. Zal wat zijn als ik ineens oplos.14 SHADES OF GREY
Vraag me af voor wie danquote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou wel een probleem zijn. En voor andere weer de oplossing.
![]()
Wedden van wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, ik geloof niet dat er ook maar een jongen in deze sc zit die pijpen oid afslaat in de auto. Terwijl je je dan als bestuurder ook niet goed meer kan concentreren of enigszins iets kan doen.![]()
Seksuele handelingen terwijl iemand aan het rijden is__!
Tamashii heeft een heel laag beeld van de bevolkers van deze SC geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Iemand die vindt dat er te veel mensen zijn op deze wereld bijvoorbeeldquote:14 SHADES OF GREY
Bij mij kan het niet eens. En dat wil je ook niet kunnen, je houd je wel bezig met achterop zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
.
Een betere wereld begint bij jezelf, oftewel, dan mag hij van de flat afspringen o.i.d.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand die vindt dat er te veel mensen zijn op deze wereld bijvoorbeeld.
![]()
Dat zouden meer mensen moeten doen, niet mijn flat natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij kan het niet eens. En dat wil je ook niet kunnen, je houd je wel bezig met achterop zitten.
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf, oftewel, dan mag hij van de flat afspringen o.i.d..
14 SHADES OF GREY
Niet geheel onterechtquote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tamashii heeft een heel laag beeld van de bevolkers van deze SC geloof ik.. Maar dat is een andere.
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht. Maar dat is een andere.
![]()
![]()
Maar goed, daarentegen zijn/waren er ook mods die te dom zijn om te kakken, dat heft elkaar een beetje op.
Haha. Wel een goede doorsnede van de samenleving.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, daarentegen zijn/waren er ook mods die te dom zijn om te kakken, dat heft elkaar een beetje op.
![]()
![]()
Niet iedereen kan jou intelligentie hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha. Wel een goede doorsnede van de samenleving..
Wat een geiligheid weer..
Ik denk dat ik prima kan multi tasken wat betreft rijden en een blowjob krijgen.
Maar allicht beter doen we dat alleen op stukken snelweg in het donker ofzo... Als je toch iets minder hoeft te sturen en verkeer tegenkomt.Rustig aan.![]()
Ik zou niet kunnen rijden, mijn beenspieren trekken samen en ik doe mijn ogen dicht bij een goeie blowjob. Niet zo handig om dan te gaan rijden.
![]()
Je hebt geluk dat joy er niet is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen kan jouw intelligentie hebben.
![]()
![]()
![]()
Want dan was er wat gebeurdquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat joy er niet is.![]()
?
Jezus, anderhalf uur verder en het gaat nog steeds over blowjobs in de auto
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daarom cruise control natuurlijk...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou niet kunnen rijden, mijn beenspieren trekken samen en ik doe mijn ogen dicht bij een goeie blowjob. Niet zo handig om dan te gaan rijden.
En je ogen kan je wel open houden.Rustig aan.![]()
Iets op tegen? Ben je homo?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:57 schreef Spezza19 het volgende:
, anderhalf uur verder en het gaat nog steeds over blowjobs in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Nee, alleen de mannelijke.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tamashii heeft een heel laag beeld van de bevolkers van deze SC geloof ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tsja, sommige mensen moeten blijven herhalen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:57 schreef Spezza19 het volgende:
Jezus, anderhalf uur verder en het gaat nog steeds over blowjobs in de autoI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Niet alle auto's hebben cruise controllquote:Op woensdag 28 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom cruise control natuurlijk...
En je ogen kan je wel open houden..
Nee, dat kan niet. Ik niet althans.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets op tegen? Ben je homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen moeten tussendoor werken.![]()
Dat soort dingen doe ik nooit hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit tamashii weer aan de kloten?
Moet je naar een meet komenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En toch vind ik het ergens wel jammer ik je dan nog nooit in het echt gezien heb.
Dan ga je neuken in de auto.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:57 schreef Spezza19 het volgende:
Jezus, anderhalf uur verder en het gaat nog steeds over blowjobs in de auto![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nooit hoor.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nee.quote:echt? Ik maak al een werkdag van 10 uur.
Hoe durf je zo slecht over me te denken.quote:
Ik denk juist super positief over jequote:Op woensdag 28 november 2012 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe durf je zo slecht over me te denken.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk juist super positief over je
Rustig aan.![]()
Oh, eng.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy had je aan de schandpaal genageld en je hevig gespanked.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dan ook nog modden? Of doe je dat na je werk?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.echt? Ik maak al een werkdag van 10 uur.
![]()
Dacht ik alquote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze kwam even die router ophalen.
![]()
Not bad not bad....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze kwam even die router ophalenRustig aan.![]()
Ja en?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook koffie, dat mot ik niet.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik sla het niet af hoor, koffie / thee / een router.
Ik haal het wel op bij Lola.![]()
![]()
Nog een maand thuis voor ik weer bij m'n oude baas kan beginnen..
Kan natuurlijk ook voor eventjes kijken naar wat andersDamn, dilemma's.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik zou het rustig aan doenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feestdagen enzulks
![]()
'Taartjequote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meh, januari dus pas?![]()
![]()
Mja, zit wat inquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het rustig aan doenFeestdagen enzulks
Jupquote:
Kifjon
Ik zou doen wat lola zegtquote:Op woensdag 28 november 2012 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, zit wat in![]()
[..]
Jup
Kifjon.
Hoe is het verder ?![]()
Net wakkerquote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou doen wat lola zegt.
Hoe is het verder ?Had echt even slaap nodig
Verder wel goed, vind het alleen echt naar dat ik gewoon 3 maanden thuis heb gezeten straksVoel me zo fucking nutteloos zo
Jezusquote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net wakkerHad echt even slaap nodig
Verder wel goed, vind het alleen echt naar dat ik gewoon 3 maanden thuis heb gezeten straksVoel me zo fucking nutteloos zo
.
Meh, dat heb ik zelfs als ik op mijn werk zit. Kan me niet bedenken dat ik sinds juni iets nuttigs heb gedaan
.
Dat is best klote, maar als je straks weer aan het werk gaat ben je extra gemotiveerd![]()
![]()
Maar goed, elk nadeel heb z'n voordeel ditdat, ik ga komende week bij goed weer mooi vissenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus.
Meh, dat heb ik zelfs als ik op mijn werk zit. Kan me niet bedenken dat ik sinds juni iets nuttigs heb gedaan
.
Dit editte ik er nog bij: Dat is best klote, maar als je straks weer aan het werk gaat ben je extra gemotiveerdquote:Op woensdag 28 november 2012 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar goed, elk nadeel heb z'n voordeel ditdat, ik ga komende week bij goed weer mooi vissen
Hehe, dat kan inderdaad ook.
![]()
Ja inderdaad, zou het liefst morgen beginnenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit editte ik er nog bij: Dat is best klote, maar als je straks weer aan het werk gaat ben je extra gemotiveerd
Hehe, dat kan inderdaad ook.
Edit: geen sarcasme, dat meen ik echt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik zou ook het liefst morgen weer lekker aan het werk zijn....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zou het liefst morgen beginnenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik snap wel dat je dat meent hoor. Dat is niks, zo lang thuis zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zou het liefst morgen beginnen
Edit: geen sarcasme, dat meen ik echt..
![]()
Zoals ze in Den Haag zeggen: iemand die echt WIL werken, VINDT ook werk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst morgen weer lekker aan het werk zijn....
fucking bullshit.
Ik heb wat stomzinnig werk waarbij ik een beetje rondjes rij door straatjes en af en toe mensen blij maak met pakketjes terwijl ze opendoen met een te grote koptelefoon op hun hoofd die normaal gesproken van je hoofd af zou vallen omdat hij te los zit, maar mevrouw vond het verstandig om een sponsje tussen haar hoofd en de koptelefoon te zetten zodat de koptelefoon wel strak op haar hoofd zou blijven zitten.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net wakkerHad echt even slaap nodig
Rustig aan.![]()
Godverquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wat stomzinnig werk waarbij ik een beetje rondjes rij door straatjes en af en toe mensen blij maak met pakketjes terwijl ze opendoen met een te grote koptelefoon op hun hoofd die normaal gesproken van je hoofd af zou vallen omdat hij te los zit, maar mevrouw vond het verstandig om een sponsje tussen haar hoofd en de koptelefoon te zetten zodat de koptelefoon wel strak op haar hoofd zou blijven zitten.
Bwhahaquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wat stomzinnig werk waarbij ik een beetje rondjes rij door straatjes en af en toe mensen blij maak met pakketjes terwijl ze opendoen met een te grote koptelefoon op hun hoofd die normaal gesproken van je hoofd af zou vallen omdat hij te los zit, maar mevrouw vond het verstandig om een sponsje tussen haar hoofd en de koptelefoon te zetten zodat de koptelefoon wel strak op haar hoofd zou blijven zitten.
![]()
![]()
Oh, werk vinden kan ik wel.... echter zijn dat functies die niet aansluiten bij mijn werkervaring... en als ik al iets interessants vind, dan betalen ze minder dan mijn WW....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals ze in Den Haag zeggen: iemand die echt WIL werken, VINDT ook werk.
fucking bullshit.
Ja, lekker motiverend om dan te solliciterenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, werk vinden kan ik wel.... echter zijn dat functies die niet aansluiten bij mijn werkervaring... en als ik al iets interessants vind, dan betalen ze minder dan mijn WW....
Mja... Inderdaad lekker motiverend...
Ik ken wel een man die ging een heel huis opnieuw verbouwen....
Krijg je dan niet gewoon WW doorbetaald want je doet eigenlijk geen betaald werk als je dat doet...
Of moet je de waarde toename (Als die er is) melden bij de fiscus en verlies je dan je WW?
Dat zou je eventueel ook later kunnen insturen natuurlijk... Als je wel weer werk hebt...Rustig aan.![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar je WW is puur gerelateerd aan het aantal gewerkte jaren en je laatstverdiende salaris.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
Mja... Inderdaad lekker motiverend...
Ik ken wel een man die ging een heel huis opnieuw verbouwen....
Krijg je dan niet gewoon WW doorbetaald want je doet eigenlijk geen betaald werk als je dat doet...
Of moet je de waarde toename (Als die er is) melden bij de fiscus en verlies je dan je WW?
Dat zou je eventueel ook later kunnen insturen natuurlijk... Als je wel weer werk hebt...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben bang dat het nog lang niet voorbij is deze crisis.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, werk vinden kan ik wel.... echter zijn dat functies die niet aansluiten bij mijn werkervaring... en als ik al iets interessants vind, dan betalen ze minder dan mijn WW....14 SHADES OF GREY
Nee, met die debielen in Den Haag zeker niet....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nog lang niet voorbij is deze crisis.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En wat is volgens jou dan wel de oplossing?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, met die debielen in Den Haag zeker niet....14 SHADES OF GREY
Anarchie en rellenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan wel de oplossing?
Ooh wacht
Bezuinigingen zijn juist wat we NIET nodig hebben nu, de economie op gang helpen door werkgelegenheid te verschaffen zou al een stuk helpen
Stoppen met geld aan de EUquote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan wel de oplossing?Griekenland
geven.... dat scheelt al aardig wat
quote:Door Cornelis Tjakke en Jochem van den Berg • dinsdag 11 september 2012, 08:57
Als het aan premier Mark Rutte ligt, geven de provincies in de Randstad niet nog eens miljoenen euro’s steun aan het noodlijdende Drenthe. “De Drenthenaren moeten nu zelf laten zien dat ze tot het uiterste willen gaan om onderdeel van Nederland te blijven,” zei hij gisteren in een debat bij Nieuwsuur.
Volgens de lijsttrekker van de VVD hebben de inwoners van Drenthe de afgelopen decennia meer dan genoeg steun uit de Randstad ontvangen en moeten ze voortaan hun eigen broek ophouden. “We hebben gezien dat Drentenaren te veel achterover zijn gaan leunen, omdat het geld uit de Randstad toch wel hun kant opkwam. Het is tijd dat ze zich aan de afspraken houden en hun economie op orde brengen.”
De premier becijferde dat iedere inwoner van Utrecht per jaar meer dan vijfduizend euro kwijt is aan potverteerders uit Drenthe en andere oostelijke provincies. Een inwoner van Drenthe krijgt gemiddeld zesduizend euro per jaar van Het Koninkrijk der Nederlanden.
Geert Wilders noemde de uitspraken van Rutte ‘compleet ongeloofwaardig’. “Als puntje bij paaltje komt, stuurt Drentofiel Rutte gewoon weer miljoenen euro’s naar die bodemloze put in het oosten van ons land, terwijl in de Randstad het eigen risico in de zorg omhoog gaat.”
Diederik Samsom, leider van de PvdA, roept naar aanleiding van de uitspraken van Rutte op tot nationale solidariteit. “Ik herinner me nog hoe ik als kleine jongen voor de hunebedden stond. Drenthe is de bakermat van de Nederlandse beschaving. We moeten er alles aan doen om hen binnenboord te houden.”
De laatste maanden wordt er steeds openlijker gespeculeerd over een Drexit, zoals het uittreden van Drenthe uit Nederland wordt genoemd. De Drentse Commissaris van de Koningin Jaques Tichelaar reisde onlangs door de Randstad om steun te verzamelen voor een nieuw noodpakket. Volgens Tichelaar kunnen alleen investeringen uit de Randstad de Drentse economie uit het slob trekken.
Groningen, nettobetaler aan Het Koninkrijk der Nederlanden, wil de Drentenaren alleen nog geld lenen met hunebedden als onderpand.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Precies Mark.quote:
We geven wel lekker miljarden aan Griekenland, maar onze eigen provincies laten we gewoon stikken.![]()
Waar heb jij het dan overquote:Op woensdag 28 november 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies Mark.
We geven wel lekker miljarden aan Griekenland, maar onze eigen provincies laten we gewoon stikken.?
Geld uitgeven dat er niet is gaat ook vast werkenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anarchie en rellen
Ooh wacht
Bezuinigingen zijn juist wat we NIET nodig hebben nu, de economie op gang helpen door werkgelegenheid te verschaffen zou al een stuk helpen14 SHADES OF GREY
Dat geld is er wel, maar niemand wil het uitgeven.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geld uitgeven dat er niet is gaat ook vast werkenBrutal. Fucking. Metal.![]()
Dat is het probleem niet, het geld is er wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geld uitgeven dat er niet is gaat ook vast werken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh wacht, ik zie nu pas dat het niet serieus is.
Maar ik zou er niet eens meer van opkijken als dat wel zo was.![]()
Waarom zouden we in vredesnaam een provincie loslaten? Als dat al gebeurt doe dan maar Noord-Holland, zijn we meteen van die arrogante ajacieden afquote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
Maar ik zou er niet eens meer van opkijken als dat wel zo was.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
Maar ik zou er niet eens meer van opkijken als dat wel zo was..
Doe dan maar limburg, die kan ik toch al niet verstaanquote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zouden we in vredesnaam een provincie loslaten? Als dat al gebeurt doe dan maar Noord-Holland, zijn we meteen van die arrogante ajacieden af![]()
En of je werkt of niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar je WW is puur gerelateerd aan het aantal gewerkte jaren en je laatstverdiende salaris.
Maar ik bedoel dus als je werkt aan je eigen huis... Dan neemt je eigen huis in waarde toe...
Moet je dat niet verantwoorden? Heb je dan wel recht op WW?Rustig aan.![]()
Ga ze nou geen rare plannen voor zitten kauwenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En of je werkt of niet.
Maar ik bedoel dus als je werkt aan je eigen huis... Dan neemt je eigen huis in waarde toe...
Moet je dat niet verantwoorden? Heb je dan wel recht op WW?![]()
Ja, want het is geen cash geld wat er mee binnenkomt. Wel is het discutabel dat je blijkbaar wel geld hebt voor een renovatie, maar niet voor levensonderhoudquote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En of je werkt of niet.
Moet je dat niet verantwoorden? Heb je dan wel recht op WW?
er staat nergens dat er geen geld voor levensonderhoud isquote:Op woensdag 28 november 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want het is geen cash geld wat er mee binnenkomt. Wel is het discutabel dat je blijkbaar wel geld hebt voor een renovatie, maar niet voor levensonderhoud
Nee, maar waarom vangt 'ie dan überhaupt WW?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
er staat nergens dat er geen geld voor levensonderhoud is
Maar daar was WW niet op gebaseerd puur hoeveel jaar je gewerkt had en je laatst verdiende salaris toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want het is geen cash geld wat er mee binnenkomt. Wel is het discutabel dat je blijkbaar wel geld hebt voor een renovatie, maar niet voor levensonderhoudRustig aan.![]()
Omdat WW een uitkering is voor als je werkloos bentquote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar waarom vangt 'ie dan überhaupt WW?
De duur van de WW wordt bepaald aan hand van het arbeidsverleden inderdaad, de hoogte van de WW is geloof ik (uit m'n hoofd) 75% van het gemiddelde loon dat je in de 6 maanden voor de werkloosheid verdiende.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daar was WW niet op gebaseerd puur hoeveel jaar je gewerkt had en je laatst verdiende salaris toch?
Aangezien dat bij mij minder zou zijn dan het minimumloon krijg ik een WW-toeslag
Dat weet ik, maar als je toch geld genoeg hebt, waarom de Staat dan nog meer geld kosten? Ik zou puur ethisch niet eens vragen om een uitkering, tenzij het nodig is.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat WW een uitkering is voor als je werkloos bentBrutal. Fucking. Metal.![]()
Maar ten tijde dat je WW krijgt... Kan je dus wel ''werken'' aan je huis oid....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De duur van de WW wordt bepaald aan hand van het arbeidsverleden inderdaad, de hoogte van de WW is geloof ik (uit m'n hoofd) 75% van het gemiddelde loon dat je in de 6 maanden voor de werkloosheid verdiende.
Aangezien dat bij mij minder zou zijn dan het minimumloon krijg ik een WW-toeslag
Als jij goede hantjes heb verdien je eigenlijk gewoon A een mooi huis en B je krijgt WW gewoon doorbetaald
Rustig aan.![]()
En niet iedereen is zoals jij bent. Men heeft er nu eenmaal recht op.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als je toch geld genoeg hebt, waarom de Staat dan nog meer geld kosten? Ik zou puur ethisch niet eens vragen om een uitkering, tenzij het nodig is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, dat weet ik wel. Maar dat zijn de debiele dingen in dit land. Zelfs al heb je 20 miljoen op de bank, dan nog heb je er recht op.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En niet iedereen is zoals jij bent. Men heeft er nu eenmaal recht op.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat is wat anders..quote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als je toch geld genoeg hebt, waarom de Staat dan nog meer geld kosten? Ik zou puur ethisch niet eens vragen om een uitkering, tenzij het nodig is.
Je hebt gewoon recht op een WW uitkering als je gewerkt hebt.... Dit staat los van hoeveel geld je wel/niet hebt.
Daar heb je immers gewoon je bijdrage aan betaald, dus waarom zou je het niet krijgen als je toevallig wat meer geld hebt?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat henk die 100.000 op de bank heeft staan en zijn hypotheek heeft afbetaald er niet super moeilijk om doet snap ik misschien nog...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat weet ik, maar als je toch geld genoeg hebt, waarom de Staat dan nog meer geld kosten? Ik zou puur ethisch niet eens vragen om een uitkering, tenzij het nodig is.
Maar het wordt wel zuur als je niet veel ruimte hebt.Rustig aan.![]()
Omdat het niet nodig is uiteraard..quote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
Je hebt gewoon recht op een WW uitkering als je gewerkt hebt.... Dit staat los van hoeveel geld je wel/niet hebt.
Daar heb je immers gewoon je bijdrage aan betaald, dus waarom zou je het niet krijgen als je toevallig wat meer geld hebt?
Als jij 1 miljoen verdient heb je zeker recht op 750.000 (75% laatstverdiende loon)Rustig aan.![]()
Sja... Zo zijn wel meer dingen krom.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar dat zijn de debiele dingen in dit land. Zelfs al heb je 20 miljoen op de bank, dan nog heb je er recht op.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zei ik net, ik zou het ethisch niet doen. Ik zou me een verschrikkelijke bloedzuiger voelen als ik een miljoen+ aan saldo heb en tóch een uitkering ontvang.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is wat anders..
Daar heb je immers gewoon je bijdrage aan betaald, dus waarom zou je het niet krijgen als je toevallig wat meer geld hebt?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja en? Je hebt er ook aan mee betaald ten tijde van dienstverband.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar dat zijn de debiele dingen in dit land. Zelfs al heb je 20 miljoen op de bank, dan nog heb je er recht op.
Daarnaast, er zit sowieso een maximum aan de looptijd en de hoogte van je WW.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou nee dus....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het niet nodig is uiteraard..
Als jij 1 miljoen verdient heb je zeker recht op 750.000 (75% laatstverdiende loon)
En het is 70%... alleen de eerste 2 maanden krijg je 75%Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En jij bepaalt even dat het niet nodig isquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het niet nodig is uiteraard..
Als jij 1 miljoen verdient heb je zeker recht op 750.000 (75% laatstverdiende loon)?
Ja, maximale WW-hoogte is geloof ik 150 euro per dag. Dat is fucking veel geld hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? Je hebt er ook aan mee betaald ten tijde van dienstverband.
Daarnaast, er zit sowieso een maximum aan de looptijd en de hoogte van je WW.
Daar kan toch iedereen met het grootste gemak mee rondkomen?Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dan praat je ook wel over andere bedragen he.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei ik net, ik zou het ethisch niet doen. Ik zou me een verschrikkelijke bloedzuiger voelen als ik een miljoen+ aan saldo heb en tóch een uitkering ontvang.
Een miljoen is wat anders als dat je 30000 euro met veel pijn en moeite bij elkaar gespaard hebt voor een verbouwing aan je huis.![]()
750.000? Daar kan ik 10 jaar van leven ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij bepaalt even dat het niet nodig is?
150 euro BRUTO per dag dan... en nee, als jij een hoge hypotheek enzo hebt, omdat je daarvoor een baan had waar je 10.000 per maand mee verdiende, dan heb je een terugval van meer dan 60% omdat er een maximum WW bedrag is....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maximale WW-hoogte is geloof ik 150 euro per dag. Dat is fucking veel geld hoor
Daar kan toch iedereen met het grootste gemak mee rondkomen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is het punt niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
750.000? Daar kan ik 10 jaar van leven ofzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En 20 ook nog welquote:Op woensdag 28 november 2012 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
750.000? Daar kan ik 10 jaar van leven ofzo![]()
Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik heb het ook vooral over de echt buitensporige hoeveelheden geldquote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan praat je ook wel over andere bedragen he.
Een miljoen is wat anders als dat je 30000 euro met veel pijn en moeite bij elkaar gespaard hebt voor een verbouwing aan je huis.
Als je 750.000 per jaar minimaal nodig hebt om van te leven, moet je toch eens gaan denken over kleiner wonen, misschien terug naar 15 keukens en badkamers ofzo.quote:Brutal. Fucking. Metal.![]()
Misschien heeft de persoon met een miljoen wel kneiterhard gewerkt en gespaard omdat hij graag een jacht wil kopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan praat je ook wel over andere bedragen he.
Een miljoen is wat anders als dat je 30000 euro met veel pijn en moeite bij elkaar gespaard hebt voor een verbouwing aan je huis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je 750.000 per jaar minimaal nodig hebt om van te leven, moet je toch eens gaan denken over kleiner wonen, misschien terug naar 15 keukens en badkamers ofzo.
14 SHADES OF GREY
Dat is het punt niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je 750.000 per jaar minimaal nodig hebt om van te leven, moet je toch eens gaan denken over kleiner wonen, misschien terug naar 15 keukens en badkamers ofzo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ik 20.000 euro heb gespaard en in de bijstandswet kom, mag ik dat geld eerst even opmaken voordat ik bijstand ontvang. Waarom zou dat bij de WW anders zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft de persoon met een miljoen wel kneiterhard gewerkt en gespaard omdat hij graag een jacht wil kopen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja ben ik met je eens, maar kan me voorstellen dat je dan iets makkelijker zegt dat je de ww niet hoeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft de persoon met een miljoen wel kneiterhard gewerkt en gespaard omdat hij graag een jacht wil kopen.
Je hebt sowieso geen tijd om op sollicitatiegesprek te gaan omdat je aan het varen bent dan.
En dan korten ze je meteen op je uitkering.![]()
Omdat iedereen gewerkt heeft voor de WW en daar dus gewoon recht op heeft. Klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik 20.000 euro heb gespaard en in de bijstandswet kom, mag ik dat geld eerst even opmaken voordat ik bijstand ontvang. Waarom zou dat bij de WW anders zijn?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat men er vanuit gaat dat je voor je ww afloopt al weer een baan hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik 20.000 euro heb gespaard en in de bijstandswet kom, mag ik dat geld eerst even opmaken voordat ik bijstand ontvang. Waarom zou dat bij de WW anders zijn?14 SHADES OF GREY
Bijstand toch net zoquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat iedereen gewerkt heeft voor de WW en daar dus gewoon recht op heeft. Klaar.
Daar draag je ook premies voor af.
Non-argument dus.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je die WW dan niet hoeft, betekent niet dat ik vind dat je er geen recht op hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, maar kan me voorstellen dat je dan iets makkelijker zegt dat je de ww niet hoeft.
Je hebt sowieso geen tijd om op sollicitatiegesprek te gaan omdat je aan het varen bent dan.
En dan korten ze je meteen op je uitkering.. En al helemaal niet dat iemand anders voor jou kan gaan beslissen of je die WW al dan niet nodig hebt.
En dat laatste is het punt dat ik wil maken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Iedereen krijgt WW wanneer hij of zij buiten eigen schuld om werkloos raakt. Klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijstand toch net zo
Daar draag je ook premies voor af.
Non-argument dus.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar het is ook niet de bedoeling dat iemand voor de rest van het leven in de bijstand komt he.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat men er vanuit gaat dat je voor je ww afloopt al weer een baan hebtBrutal. Fucking. Metal.![]()
point takenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je die WW dan niet hoeft, betekent niet dat ik vind dat je er geen recht op hebt. En al helemaal niet dat iemand anders voor jou kan gaan beslissen of je die WW al dan niet nodig hebt.
En dat laatste is het punt dat ik wil maken.![]()
Dat is het punt niet waar ik het over hebquote:Op woensdag 28 november 2012 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen krijgt WW wanneer hij of zij buiten eigen schuld om werkloos raakt. Klaar.
en het is weeeekend
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Prettig weekend danquote:
14 SHADES OF GREY
Jij vraagt waarom het voor WW anders is dan voor bijstand. Omdat de WW bedoeld is om de periode van inkomensverlies tussen twee banen te overbruggen en dus een tijdelijke uitkering die hoe dan ook stopt nadat de termijn is verstreken, met bijstand is dat dus niet zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het punt niet waar ik het over heb
Dat ik dit moet uitleggen, zeg.
Dit hoef je me niet uit te leggen, dat weet jij ook welquote:Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vraagt waarom het voor WW anders is dan voor bijstand. Omdat de WW bedoeld is om de periode van inkomensverlies tussen twee banen te overbruggen en dus een tijdelijke uitkering die hoe dan ook stopt nadat de termijn is verstreken, met bijstand is dat dus niet zo.
Dat ik dit moet uitleggen, zeg.
Wij komen hier toch niet uit, laat het maar mooi zitten
In sommige gevallen zal het echt niet nodig zijn hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij bepaalt even dat het niet nodig is?
Maar daar beslist politiek den haag over, ik snap niet waarom ik daar geen mening over mag hebben.
Rustig aan.![]()
ik werk maar 3 middagen in de week
morgen far cry 3 ophalen en dan ga ik weer paar dagen lekker gamenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Omdat de mensen die in Den Haag zitten er wel verstand van hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In sommige gevallen zal het echt niet nodig zijn hoor.
Maar daar beslist politiek den haag over, ik snap niet waarom ik daar geen mening over mag hebben.
14 SHADES OF GREY
Waarom stel je de vraag dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit hoef je me niet uit te leggen, dat weet jij ook wel
Wij komen hier toch niet uit, laat het maar mooi zitten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het een belediging.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat de mensen die in Den Haag zitten er wel verstand van hebben
Rustig aan.![]()
Je mag er best een mening over hebben. Maar je hebt niet het recht voor een ander te bepalen wat hij of zij nodig heeft, dat doet de overheid al en laten we het daar alsjeblieft bij houden.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In sommige gevallen zal het echt niet nodig zijn hoor.
Maar daar beslist politiek den haag over, ik snap niet waarom ik daar geen mening over mag hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dus dit:quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik stelde geen vraag, dat maakte jij er toch echt van.
Als ik 20.000 euro heb gespaard en in de bijstandswet kom, mag ik dat geld eerst even opmaken voordat ik bijstand ontvang. Waarom zou dat bij de WW anders zijn?
is geen vraag?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh, dat kan ik ook niet bepalen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
Je mag er best een mening over hebben. Maar je hebt niet het recht voor een ander te bepalen wat hij of zij nodig heeft, dat doet de overheid al en laten we het daar alsjeblieft bij houden.
Ik kan wel tegen iemand zeggen dat hij het niet nodig heeft.
Rustig aan.![]()
En dat is je goed rechtquote:Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, dat kan ik ook niet bepalen.
Ik kan wel tegen iemand zeggen dat hij het niet nodig heeft..
Waarna jij met het non-argument komt dat je voor WW tijdens het werk betaalt. Dat doe je voor bijstand ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dit:
Als ik 20.000 euro heb gespaard en in de bijstandswet kom, mag ik dat geld eerst even opmaken voordat ik bijstand ontvang. Waarom zou dat bij de WW anders zijn?
is geen vraag?
Maar goed, laat maar mooi zitten, denk dat we het nog eerder eens zijn over vlees eten.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ga de politiek inquote:Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, dat kan ik ook niet bepalen.
Ik kan wel tegen iemand zeggen dat hij het niet nodig heeft.
14 SHADES OF GREY
Wil ik best een keer doen... Maar dat vind ik meer iets waar ik pas serieus over na wil denken over een jaar of 10quote:Rustig aan.![]()
Nee, je doet gewoon dom. Je weet heel goed waar een WW-uitkering voor is en wat het verschil is tussen een WW-uitkering en een bijstandsuitkering.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarna jij met het non-argument komt dat je voor WW tijdens het werk betaalt. Dat doe je voor bijstand ook.
Maar goed, laat maar mooi zitten, denk dat we het nog eerder eens zijn over vlees eten.
En je stelde een vraag, dus ga niet lopen verkondigen dat ik zeg dat je een vraag stel terwijl dat niet zo is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ooh ja, ik doe dom.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je doet gewoon dom. Je weet heel goed waar een WW-uitkering voor is en wat het verschil is tussen een WW-uitkering en een bijstandsuitkering.
Wat jij wilt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dan heb ik nog 10 jaar om je te beïnvloedenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil ik best een keer doen... Maar dat vind ik meer iets waar ik pas serieus over na wil denken over een jaar of 1014 SHADES OF GREY
Ik zou echt voor geen goud de politiek in willen. Je doet het toch (bijna) nooit goed.
Een WW uitkering komt uit een potje waar je dus aan bijdraagt als je werkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh ja, ik doe dom.
Wat jij wilt.
Bijstand wordt betaald uit een algemene pot... en die algemene pot gebruiken ze liever voor wat anders, dus maak je eerst maar je eigen vermogen op. Dat is het verschil.
In heel beknopt jip/janneke uitlegDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat wéét ikquote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een WW uitkering komt uit een potje waar je dus aan bijdraagt als je werkt.
Bijstand wordt betaald uit een algemene pot...
Ik heb een sociaal juridische opleiding gedaan
WW uitkering lijkt mij persoonlijk om je koopkracht een beetje op pijl te houden als je opeens buiten eigen schuld geen werk meer hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
En je stelde een vraag, dus ga niet lopen verkondigen dat ik zeg dat je een vraag stel terwijl dat niet zo is.
In het geval van een rijke zak met een enorme cash pile op de bank moet dat geen probleem zijn zonder uitkering..Rustig aan.![]()
Niet om het 1 of het ander.... het is niet te merken...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wéét ik
Ik heb een sociaal juridische opleiding gedaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoort bijstand niet bij... sociale zekerheid oid?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een WW uitkering komt uit een potje waar je dus aan bijdraagt als je werkt.
Bijstand wordt betaald uit een algemene pot... en die algemene pot gebruiken ze liever voor wat anders, dus maak je eerst maar je eigen vermogen op. Dat is het verschil.
In heel beknopt jip/janneke uitlegRustig aan.![]()
Jazeker. Net als de WWquote:Op woensdag 28 november 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoort bijstand niet bij... sociale zekerheid oid?
Ja, maar het geld komt uit algemene belastingen en niet vanuit een bijdrage als je werkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoort bijstand niet bij... sociale zekerheid oid?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mehh, zit ook meer in het bestuurs- en staatsrecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet om het 1 of het ander.... het is niet te merken...Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wanneer krijgen werkende die rug van Rutte?14 SHADES OF GREY
Hopelijk wordt Farcry 3 net zo leuk als Farcry 1 danquote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Giertje het volgende:
ik werk maar 3 middagen in de week
morgen far cry 3 ophalen en dan ga ik weer paar dagen lekker gamen
Dat vond ik echt een gaaf spel!![]()
![]()
Alleen AOW AWBZ en Anw volgens wiki pedia en een andere bron worden direct betaald uit arbeid.quote:In de schijven 1 en 2 zijn de percentages voor de volksverzekeringen verwerkt: AOW (17,90%), AWBZ (12,15%) en Anw (1,10%), totaal 31,15%Rustig aan.![]()
Wat is de rug van Rutte?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer krijgen werkende die rug van Rutte?![]()
![]()
1000 euroquote:Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is de rug van Rutte?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
KOPENNN ALLES KOPEN.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, 1000 euro....en dan?Rustig aan.![]()
Geen idee, dat was een verkiezingsbelofte ofzo, dat iedereen 1000 euro zou krijgen.....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, 1000 euro....en dan?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nederland dat tussen 1700 - 3000 verdient verdient ook meer las ik geloof ik.![]()
Of dat 1000 euro in een jaar is weet ik niet.Rustig aan.![]()
Ik moest lachenquote:
Verkiezingsbeloften zijn maar lokkertjes, dat weten jullie zelf toch ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee, dat was een verkiezingsbelofte ofzo, dat iedereen 1000 euro zou krijgen.....![]()
![]()
Nee alleen de hard werkende mensch, niet die uitkeringstrekkers. Want die gaan die rug aan de werkende man/vrouw betalenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee, dat was een verkiezingsbelofte ofzo, dat iedereen 1000 euro zou krijgen.....14 SHADES OF GREY
Ik vind het op zich wel terecht dat de afstand tussen mensen met een uitkering en werkenden ietswat vergroot wordt, anders heeft het nauwelijks of geen zin om te gaan werkenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
Nederland dat tussen 1700 - 3000 verdient verdient ook meer las ik geloof ik.![]()
Of dat 1000 euro in een jaar is weet ik niet.![]()
Oh, ik weet dat wel.... maar helaas genoeg mensen niet....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
[..]
Verkiezingsbeloften zijn maar lokkertjes, dat weten jullie zelf toch ook?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, ik wacht wel af wat deze maatregel concreet voor mij gaat betekenen. Maar zolang ik nog rond kan komen, hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee alleen de hard werkende mensch, niet die uitkeringstrekkers. Want die gaan die rug aan de werkende man/vrouw betalen![]()
![]()
Ik denk eerder dat we als werkende 1000 euro extra moeten gaan betalenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat wel.... maar helaas genoeg mensen niet....14 SHADES OF GREY
Mja, zoals ik net al aangaf.... bedrijven bieden tegenwoordig zulke lage salarissen aan, dat het voor mij geen nut heeft om uit de WW te komen....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel terecht dat de afstand tussen mensen met een uitkering en werkenden ietswat vergroot wordt, anders heeft het nauwelijks of geen zin om te gaan werken
Maar bijstand moet genoeg zijn om super goedkoop te leven natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel terecht dat de afstand tussen mensen met een uitkering en werkenden ietswat vergroot wordt, anders heeft het nauwelijks of geen zin om te gaan werken
Rustig aan.![]()
Als het aan de VVD ligt worden de rijker, rijker ten koste van armen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik wacht wel af wat deze maatregel concreet voor mij gaat betekenen. Maar zolang ik nog rond kan komen, hoor je mij niet klagen14 SHADES OF GREY
Ik had het dan ook meer over de langdurig werklozenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zoals ik net al aangaf.... bedrijven bieden zulke lage salarissen aan, dat het voor mij geen nut heeft om uit de WW te komen....
Niet mensen die slechts een flitscarriere maken als werkloze![]()
![]()
Tsja, toch zat mensen die VVD gestemt hebben!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt worden de rijker, rijker ten koste van armen.
Ik in elk geval niet!![]()
![]()
Nja, ik vind het eigenlijk al gek dat de we in eerste instantie winst zouden maken op een lening aan een land dat noodhulp nodig heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Verkiezingsbeloften zijn maar lokkertjes, dat weten jullie zelf toch ook?
Dus dat we die winst op de lening niet pakken zie ik nog niet eens als echt verlies, maar meer als een manier waarop Nederland als eerste zijn lening had moeten verstrekken...![]()
Mja, ik word altijd boos als ik dan op TV van die jankerds zie die naar de voedselbank moeten voor eten, maar dan niet hun auto weg doen terwijl alles op fiets afstand te doen is....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar bijstand moet genoeg zijn om super goedkoop te leven natuurlijk
Dat vind ik ook ja, je moet ervan kunnen leven. Anders werkt dat een aantal ongewenste problemen in de hand die weer voor economische schade gaan zorgen (en ook mensenlijke schade)quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar bijstand moet genoeg zijn om super goedkoop te leven natuurlijk![]()
Tja, met de huidige situatie van bedrijven die lage lonen bieden, zie ik het wel weer gebeuren dat ik langdurig werkloos ga worden....quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het dan ook meer over de langdurig werklozen
Niet mensen die slechts een flitscarriere maken als werklozeDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ken mensen die naar de voedselbank moeten omdat ze anders niet meer rond kunnen komen, terwijl dat voor mijn gevoel onterecht is.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik word altijd boos als ik dan op TV van die jankerds zie die naar de voedselbank moeten voor eten, maar dan niet hun auto weg doen terwijl alles op fiets afstand te doen is....![]()
Ik kreeg een mailtje dat er nog wat zou staan op m'n spaarloon.
Ik denk van dat kan nooit, want het zou per 1 januari opgeheven worden en ik had 'm al leeggeplunderd.
Maarja toch even kijken voor de zekerheid, staat er weer wat op jeuj
Nouja nu is ie weer leeg hihi![]()
![]()
Dan ziet het er naar uit dat je in de toekomst ook meer zal gaan bloeden. Helaas pindakaasquote:Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, met de huidige situatie van bedrijven die lage lonen bieden, zie ik het wel weer gebeuren dat ik langdurig werkloos ga worden....![]()
?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ziet het er naar uit dat je in de toekomst ook meer zal gaan bloeden. Helaas pindakaasDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kan je wel goed gebruiken zeker he?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef Faxie het volgende:
Ik kreeg een mailtje dat er nog wat zou staan op m'n spaarloon.
Ik denk van dat kan nooit, want het zou per 1 januari opgeheven worden en ik had 'm al leeggeplunderd.
Maarja toch even kijken voor de zekerheid, staat er weer wat op jeuj
Nouja nu is ie weer leeg hihi![]()
![]()
Als het aan de VVD ligt, bemoeid de overheid zich niet met de geldverdeling in een land en betaald iedereen alles zelf...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt worden de rijker, rijker ten koste van armen.
Leuk idee hoor, maar dat zorgt voor ongelijke kansen als jij als kind in een armer gezin opgroeit...
Daarom vind ik dat rijkeren voor een groter deel moeten meedragen aan zorg en onderwijs en dat soort dingen
Rustig aan.![]()
Als je in de toekomst weer werkloos gaat worden, kom je in een versoberde spaghetti van wetten terechtquote:![]()
![]()
Vind ik ook. Maar ja, op het moment hebben zij de macht in Nederlandquote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt, bemoeid de overheid zich niet met de geldverdeling in een land en betaald iedereen alles zelf...
Leuk idee hoor, maar dat zorgt voor ongelijke kansen als jij als kind in een armer gezin opgroeit...
Daarom vind ik dat rijkeren voor een groter deel moeten meedragen aan zorg en onderwijs en dat soort dingen![]()
Ik ben al werkloos... dus snap je punt niet...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je in de toekomst weer werkloos gaat worden, kom je in een versoberde spaghetti van wetten terechtDit account is niet meer in gebruik.![]()
IN DE TOEKOMST...dat is het puntquote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben al werkloos... dus snap je punt niet...![]()
![]()
Een extraatje kan je altijd goed gebruiken toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je wel goed gebruiken zeker he?![]()
![]()
Liberalisme dusquote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt, bemoeid de overheid zich niet met de geldverdeling in een land en betaald iedereen alles zelf...
Daarom vind ik dat rijkeren voor een groter deel moeten meedragen aan zorg en onderwijs en dat soort dingen
Gelukkig wordt er ook een correctie gehanteerd als je in de afgelopen 3 jaar een hoger salaris hebt genoten dan je laatstverdiende salarisquote:Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IN DE TOEKOMST...dat is het punt
Kloptquote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een extraatje kan je altijd goed gebruiken toch?Lijkt me niet liberalismequote:![]()
![]()
Het zoveel mogelijk vrijheid geven aan burgers is toch echt wel liberalistischquote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Lijkt me niet liberalisme
Zeg, dat je -nu- werkloos bent....houdt dat je heel erg bezig?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er ook een correctie gehanteerd als je in de afgelopen 3 jaar een hoger salaris hebt genoten dan je laatstverdiende salaris
Ik kan me wel voorstellen dat dat het geval is![]()
![]()
Maar wat KT beschrijft is dat nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zoveel mogelijk vrijheid geven aan burgers is toch echt wel liberalistisch![]()
![]()
Dat laatste stukje niet nee. Dat eerste welquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wat KT beschrijft is dat niet
Zeg dat dan!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat laatste stukje niet nee. Dat eerste wel![]()
![]()
Willie Wartaalquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, dat je -nu- werkloos bent....houdt dat je heel erg bezig?
Ik kan me wel voorstellen dat dat het geval is
Net als die discussie van daarnetquote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Overkomt de besten ook wel eens
Maar goed
Die met Samzz? Die heb ik grotendeels gemist. Samzz is nog koppiger dan een kop (met bierquote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als die discussie van daarnet
Maar goed)
![]()
Misschien moet je gewoon duidelijk zeggen wat je punt is, danwel je vraagquote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo onduidelijk typ ik toch ook weer niet?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die met Samzz? Die heb ik grotendeels gemist. Samzz is nog koppiger dan een kop (met bier)
Ok, ik zal proberen het te onthouden. Wel waarschuw ik je alvast, ik ben nogal vergeetachtigquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon duidelijk zeggen wat je punt is, danwel je vraag![]()
![]()
wat ik er van gezien heb is het echt geweldigquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Farcry 3 net zo leuk als Farcry 1 dan
Dat vond ik echt een gaaf spel!Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik vraag me soms serieus af wat voor werk ik later zal gaan doen trouwens. Tis zo onduidelijk en vaag voor mij![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: