idd, niet meer doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja idd, ik trap een beetje een open deur in. Vervelend is dat.
Die informatie is zo achterhaald, thijs slegers wist dit 3 werken geleden al te meldenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 08:46:17Ola #Toivonen volgende week even terug in Nederland. Mogelijk in februari alweer inzetbaar bij #PSV, is prognose bondsarts Zweden in #AD. reageer retweet
ja ik durf niet steeds de Thijs Slegers fanclub uit te hangen hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:12 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Die informatie is zo achterhaald, thijs slegers wist dit 3 werken geleden al te melden
lol, ik vind juist het omgekeerde. Maar hij is over het algemeen wel heel goed ingevoerd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:30 schreef Smoofie het volgende:
Thijs vertoont soms wel calimero gedrag met zn calimero oogjes
Huh?quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:30 schreef Smoofie het volgende:
Thijs vertoont soms wel calimero gedrag met zn calimero oogjes
mwah je kan het wel uittekenen. PSV had al interesse in Van Marwijk. Advocaat 1 jarig contract, Advocaat wil heel graag nog een keer naar Engeland...... Er schijnt wat vage interesse te zijn. Bovendien zal PSV wel gewoon een trainer voor langer vast willen leggen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:37 schreef HetBrabandertje het volgende:
Al hoop ik wel dat hij er naast zit met zijn inschatting dat Advocaat na dit seizoen weg is bij PSV
Jij en PSV?? Nee toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:43 schreef Spezza19 het volgende:
Precies. En een mooi duo, van Marwijk en Cocu...
Kan na 2 of 3 jaar Cocu het overnemen
liever dat Cocu eerst eens een andere eredivisieclub gaat trainer voor de ervaringquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:43 schreef Spezza19 het volgende:
Precies. En een mooi duo, van Marwijk en Cocu...
Kan na 2 of 3 jaar Cocu het overnemen
Juist daarom snap ik niet dat ze deze winter Advocaat een of meerdere aankopen laten doen als ie in de zomer toch weer weg is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah je kan het wel uittekenen. PSV had al interesse in Van Marwijk. Advocaat 1 jarig contract, Advocaat wil heel graag nog een keer naar Engeland...... Er schijnt wat vage interesse te zijn. Bovendien zal PSV wel gewoon een trainer voor langer vast willen leggen.
Zal wel in goed overleg gaan, als de positie van Advocaat binnenskamers bekend is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Juist daarom snap ik niet dat ze deze winter Advocaat een of meerdere aankopen laten doen als ie in de zomer toch weer weg is.
Ervaring op doen zegt ook niet alles. F.de Boer deed toch ook alleen de A1 voordat hij hoofdtrainer werd bij ajax?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever dat Cocu eerst eens een andere eredivisieclub gaat trainer voor de ervaring
Daarom vreemd dat Cocu niet gewoon doorging de laatste keer dat hij interim wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ervaring op doen zegt ook niet alles. F.de Boer deed toch ook alleen de A1 voordat hij hoofdtrainer werd bij ajax?
Niet vreemd. Hij had er zelf nog geen trek in.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom vreemd dat Cocu niet gewoon doorging de laatste keer dat hij interim was
Maar nu krijg je als hij het wel wil "is hij er nu wel klaar voor" na 2 jaar meer ervaring bij de jeugdquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet vreemd. Hij had er zelf nog geen trek in.
Ditquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Zucht, waarom wordt deze wedstrijd op zaterdagavond gespeeld...zondagmiddag is zo veel fijner.
Tis ook maar de vraag of dat gaat gebeuren, zeker als Toivonen echt veel eerder terug komt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Juist daarom snap ik niet dat ze deze winter Advocaat een of meerdere aankopen laten doen als ie in de zomer toch weer weg is.
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Heb gedroomd dat PSV in de 42e minuut de 0-3 maakte.. laten we het hopen
Zichzelf denk ik. Wat een laffe spelwijze zeg..quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:33 schreef Lyrebird het volgende:
Scheiterd? Over wie hadAdvocaat het?
Als Ajax 3-0 voor had gestaan, had je het dan nog steeds een laffe speelwijze gevonden?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zichzelf denk ik. Wat een laffe spelwijze zeg..
zeur niet, ze spelen gewoon verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zichzelf denk ik. Wat een laffe spelwijze zeg..
verschrikkelijk laf, idd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zeur niet, ze spelen gewoon verschrikkelijk slecht
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zeur niet, ze spelen gewoon verschrikkelijk slecht
kijk dan toch manquote:
Ook maar twee kansen gehad vandaag hoor. Het middenveld en de aanval waren ook nergens. Wijnaldum weer waardeloos...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Terecht verloren, PSV heeft al jaren dezelfde kut verdediging.
Jij krijgt ruzie met Parafernalia.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Terecht verloren, wat een matige tactiek blijft counteren toch
1 pass per 10 minutenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik loop iets achter. 9 passes goed, 0 fout.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik loop iets achter. 9 passes goed, 0 fout.
[ afbeelding ]
Zegt hij nergens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het ligt weer eens aan de scheids!!!!!Advocaat
Huillie wat een calimero zeg
Waarom Strootman niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet eens punten geven. Anders krijgt iedereen behalve Strootman een onvoldoende
quote:Geagiteerde Van Bommel: 'Ze probeerden mij rood aan te smeren'
Voor de tweede keer op rij stapte PSV als verliezer van het veld af na een competitiewedstrijd. Na de zeperd vorige week tegen Vitesse moesten de Eindhovenaren zaterdag ook buigen voor Ajax (3-1), waardoor FC Twente de koppositie in de Eredivisie weer heeft overgenomen.
'Jammer dat we voor de tweede keer op rij verliezen, dit was onnodig', zei aanvoerder Mark van Bommel. 'We hadden een leuke voorsprong kunnen hebben.'
De 35-jarige middenvelder kreeg in de ArenA een gele kaart, zijn zevende van het seizoen, waardoor hij volgende week in de topper tegen FC Twente geschorst is. 'Ja, daar kon je op wachten. Ze probeerden mij een tweede gele kaart aan te smeren en Kevin (Strootman) ook eentje.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-aan-te-smeren.dhtml
Wat lief.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Eindhovuh de gekstuh! Tekent heel de club en sfeer, wat een grafclub.
Die maakte er nog iets van.. was ook niet op zijn niveauquote:
Verder dit dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ondanks niet gegeven strafschop en dat Lens de 1-2 had moeten maken gewoon terecht verloren. Eerste helft kregen we gewoon voetbal les.. zijn we wel over de middenlijn geweest toen?![]()
2 testen 2x verloren. Eerste had je moeten winnen, deze had je kunnen winnen al dan niet terecht. Volgende week de 3e test.
Idd. ook klagen over een 17-jarige speler van Ajax. Begint wel een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Is Van Bommel realiteitszin totaal kwijt.
Advocaat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)arbiter-kuipers.html
HAHA WAT HEEFT DIE MAFKEES GEZOPEN
Halfjaartje 18 al.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. ook klagen over een 17-jarige speler van Ajax. Begint wel een beetje zielig te worden.
Ja, leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef BlaZ het volgende:
Overigens zien we nu wel hoeveel je er aan hebt om in de europa cup met een B team te spelen.
Houdt je verzorger je anus open als je op de wc zit? Ik denk het wel..quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef BlaZ het volgende:
Overigens zien we nu wel hoeveel je er aan hebt om in de europa cup met een B team te spelen.
2 weken geleden wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ebben afgelopen week geen EL gesp
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2 weken geleden wel.
En dingen als "Het is onzeker of van Bommel en Mertens kunnen spelen"
Karma is a bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |