SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* freecell gaat potje zitten janken.
Ah. ok. Qua bv in ieder geval niet negatief, al kan ik me ontzettend goed voorstellen wat een enorme domper/tegenvaller/teleurstelling het is als je dan die grafieken zo ziet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:27 schreef freecell het volgende:
Ja, dat is wel normaal coco. Je kan eerder heengaan en even wegen als je wilt.
De arts dacht ook dat het niet de BV was, ze zag (en hoorde) hem drinken en het leek haar sterk dat dat het punt was.
Ze dacht combi spruw en breukje.
Daarom ook nu geen verdere actie ondernemen, zo doorgaan en maandag weer wegen.
Dit gaat meestal via de kinderartsen. Bel gewoon, ze helpen je desnoods op weg naar de juiste afdeling.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen idee... Ik wil het ziekenhuis met de wachtlijst wel bellen, maar ik weet niet welke afdeling het is
Ah kut, net die paar minuten. Misschien ook wel een teken. Laat het even bezinken en dan morgen flink aan de telefoon trekken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb de afdeling gevonden, bereikbaar tot half 5
Morgen even weer bellen dus.
Ik ben eigenlijk wel even klaar met gedoe...
Dat is wel waar inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kut, net die paar minuten. Misschien ook wel een teken. Laat het even bezinken en dan morgen flink aan de telefoon trekken.
Bellen naar de receptie en/of anders urologie en dan vragen waar je moet zijn als je vragen hebt over een liesbreukje. En van daaruit dan verder bellen. Succes meisquote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen idee... Ik wil het ziekenhuis met de wachtlijst wel bellen, maar ik weet niet welke afdeling het is
Serieus? Meer mensen zeggen dat maar ik zie het zelf niet. Nouja, impliceert dat mijn kind op mij lijkt, dus winquote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Phaidra het volgende:
Mango, mooi kereltje! Zit duidelijk iets Aziatisch in hè? Indonesisch als ik me niet vergis? Oh en fijn dat er hulptroepen zijn ingeschakeld voor het kindje van je kennis. Brrr, ik werd ook helemaal naar bij het lezen.
Tnx! Weer wat geleerdquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Phaidra het volgende:
PE, je kan in de img- tag een formaat zetten: [img= 400]url.jpg [/img ], maar dan zonder de spaties.
Hij zit er constant,tenzij ik hem wegdruk. En dan is het brullen (want au) en dan zit hij er dus meteen weer....quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, wat naar dat het weer niet meezit.. Als je nou 1 ding op je bordje kreeg, maar je krijgt gelijk een hele bult.. Hopelijk kunnen ze morgen iets voor je betekenen in het zkh. Misschien dat ze voor zulke kleintjes ook wel de wachtlijst (deels) kunnen omzeilen? Zeker als ze er echt last van hebben, is het anders dan een liesbreuk die af en toe zich even laat zien..
Ik vond dat ook zo bijzonder hoeveel mensen al van ons kindje hielden en hoe graag ze hun wilde zien.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net weer kraamvisite gehad, en ik vind het toch wel bijzonder hoe blij mensen voor ons zijn en hoe ontzettend wij/Saartje verwend worden/wordt
Heel leuk!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef Mangostine het volgende:
Leuk hè Coco. En dat allemaal omdat jullie niets meer hebben gedaan dan een mensje op de wereld zetten.![]()
Limburgmeet @IKEA?had ik nl over gedroomd.
![]()
Absoluut! Dat ze voor ons zo bijzonder is, logisch! Maar écht speciaal dat dat voor zoveel anderen ook geldtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Troeta het volgende:
Ik vond dat ook zo bijzonder hoeveel mensen al van ons kindje hielden en hoe graag ze hun wilde zien.
Amstelveen is errug ver voor mijquote:
ze heeft tot voor kort nog best wel wat aangehad hoor, ik heb ook een stapeltje gewone tshirts, ik zal ff kijken ofdat ik straks tijd heb om het op de foto te zetten...quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Lekkere nachten zo Coco! Tis volgens mij ook echt weer voor een verkoudheid..
PE zijn jouw kleertjes winterbestendig? Anders wil ik wel wat overnemen?
Ik ben ook zon muts idd. Truitjes maat 50 die ze nog nooit aan heeft gehad belanden nu in een doos omdat het ook niet meer past en dat vibd ik dan weer zonde. Maja kan moeilijk D er alsnog in proppen :-p
En de ene maat 50 is de andere maat 50 niet .. dus kan nog niet alles in de doos mikken want sommige dingen kan ze nog wel aan.
Krijgt ze kunstvoeding? Ik hoorde van de verpelegkundige van het cb dat ze dan minimaal 1x in de 3-4 dagen moeten poepen.. bij bv is dat andersquote:Op donderdag 29 november 2012 11:58 schreef Kwisted het volgende:
F poept echt weinig, is dat wel normaal? De laatste keer was vorige week donderdag. Toen had het ook al 5 dagen geduurd en kwam er een poepexplosie. Ze heeft vandaag veel krampjes, dus ik denk dat ze vandaag gaat poepen. Hopelijk niet in het winkelcentrum waar ik zo naartoe ga..
Echt joh?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:01 schreef bitterend het volgende:
bij bv kan het zijn dat je baby 2 weken niet poept.
Wij hadden een periode 1x per 5/6 dagen. Vanaf een week of 6. Echt megapoepluiers waren datquote:Op donderdag 29 november 2012 12:03 schreef bitterend het volgende:
Ja het is hier nog nooit gebeurt maar het kan wel
Dan ga je zo hard door je luiers heen...quote:Op donderdag 29 november 2012 12:16 schreef bitterend het volgende:
Ik ben blij dat de periode 4x per dag wel afgelopen is
Nou, dat heb ik ook al overwogen, van die sensormatjes. Maar voorlopig laat ik haar 's nachts lekker op haar rug slapen (dat heeft tot nu toe nooit echt voor 'problemen' met in slaap komen gezorgd). Overdag heeft ze er wel meer last van, dus laat haar dan maar op haar buikje slapen.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Toevallig.. toevallig had iemand van de pufclub dat ook :-p. Die heeft een of ander Nanny matje gekocht (speciaal voor buikslapers) dat een alarm geeft als het kindje niet meer kan ademen ofzo.
Ik zou er niet op durven te vertrouwen eerlijk gezegd.
Ja, zou kunnen, maar er is naast ons bed geen plek. Dan moet ik haar al tussen ons in gaan leggen, maar dat vind ik helemaal geen goed idee.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:07 schreef Mangostine het volgende:
Dan heb je geluk Coco. Miss 's nachts naast je zodat je haar in de gaten kunt houden?
M ligt ook graag op zijn buik, maar heeft er nogal een handje van om zijn gezicht in het matras te begraven. Dus voorlopig 's nachts ook nog maar even niet.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef freecell het volgende:
Gebeld met zkh, er vanmiddag ergens tussen geschoven, morgen gesprek anesthesist en binnen 2 weken opereren. Hop! Meer uitleg als ik de laptop ter beschikking heb.
Hahahaha dat doe ik dan wel!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:34 schreef Kyara het volgende:
Limburg meet.... mjah.... nou..... misschien als het ergens in Noord Limburg is misschien....
en als er een tolk bij is.
Als je zo begint, mag je niet eens meer komen!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:34 schreef Kyara het volgende:
Limburg meet.... mjah.... nou..... misschien als het ergens in Noord Limburg is misschien....
en als er een tolk bij is.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als je zo begint, mag je niet eens meer komen!
Wel dus!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:58 schreef Kwisted het volgende:
F poept echt weinig, is dat wel normaal? De laatste keer was vorige week donderdag. Toen had het ook al 5 dagen geduurd en kwam er een poepexplosie. Ze heeft vandaag veel krampjes, dus ik denk dat ze vandaag gaat poepen. Hopelijk niet in het winkelcentrum waar ik zo naartoe ga..
Mijn navel was eerst gewoon een mooi recht verticaal streepje. Nu is het een soort kraterquote:Op donderdag 29 november 2012 20:38 schreef Kwisted het volgende:
Oh en nog even een persoonlijk vraagje![]()
Is jullie navel ook anders sinds de zwangerschap? Mijn navel was helemaal naar buiten geplopt en wil nou niet meer helemaal terug naar binnen. Alleen daar al voor draag ik elke dag een corrigerend hemd.
Vandaag wel flink geslaagd met shoppen, ik ben echt los gegaan! Mijn hele figuur is anders sinds de zwangerschap. Ik zit 3kg onder mijn startgewicht, maar heb nog steeds een pensje.. Het lijkt wel of het gewicht alleen van mijn benen afgaat. Mijn broeken zaten dus te los, en mijn truitjes strakker rond mijn buik. *zucht* Ik moet nog leren accepteren dat het nooit meer hetzelfde zal worden. Heb ook zoveel striemen op mijn buik gekregen door die enorme puntbuik die ik had..
ik heb zelfs strepen op mijn doosquote:Op donderdag 29 november 2012 20:44 schreef bitterend het volgende:
Ik heb rare striaie boven mijn navel
Ja, vind het nu nog niet eens super relaxed, maar ze lijkt het echt veel fijner te vinden. En gelukkig is ze ook vrij sterk al, dus dat scheelt een hoopquote:Op donderdag 29 november 2012 17:11 schreef soccermom het volgende:
Hier ook een"dag"buikslapertje en s'nachts op dr ruggetje! Ze is sterk genoeg om dr koppie op te tillen en te draaien, maar ik vind t zelf niks dat ik dr s'nachts niet in de gaten kan houden!
Misschien als Saartje nog wat ouder is, dat ik het dan ook minder eng vind. Maar nu, iets meer dan 3 weken, meh...quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Over buikslapers, Faye slaapt al op haar buik sinds ze 1,5e maand oud was. Ze draaide zelf haar hoofd en slaapt op die manier veel beter
bij het indalen denk ik.quote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 29 november 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
(bij mij maakt het minder uit, bikini is sowieso geen goed plan....)
hoe krijgt ze het voor elkaar om de gordijnen onder te poepenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:46 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft het een keer gepresteerd om vlak voordat we weg zouden gaan de gordijnen onder de poepen. Nog even een schone luier voordat we 2 uur in de auto moesten voor een weekendje weg....
Ik heb haar badje gevuld met water en biotex en de gordijnen daar het hele weekend in laten hangen![]()
Het komt nooit uit Kwisted
Knalpoep? Saartje heeft M eens ondergeknald. Als hij er niet recht voor had gestaan, wil ik niet weten tot waar het terecht zou zijn gekomenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
hoe krijgt ze het voor elkaar om de gordijnen onder te poepen
De commode staat blijkbaar dicht bij de gordijnen. Dit was ergens dat ze 8 weken was, dus kon ze nog flink sproei-poepen ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
hoe krijgt ze het voor elkaar om de gordijnen onder te poepen
Heb je niet gekeken? Als ik op natuurlijke wijze bevallen was, had ik er allang een spiegel bij gepakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet hoe het eronder eruit zit maar het voelt behoorlijk anders..en ik heb nog steeds een aambei
Dat ja! Was ik van tevoren ook bang voorquote:Op donderdag 29 november 2012 20:51 schreef Kwisted het volgende:
ik was wel bang wat de bevalling met mijn ve-jé-jé zou doen. Godzijdank is dat goed gekomen!
oops, ik had bijna je post aan een moderator gemeld ipv gequote....quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef bitterend het volgende:
Ik weet niet hoe het eronder eruit zit maar het voelt behoorlijk anders..en ik heb nog steeds een aambei
Nee man ik hoef het niet te zienquote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken? Als ik op natuurlijke wijze bevallen was, had ik er allang een spiegel bij gepakt.
Oh, pluspunt: mijn litteken is wel echt héél netjes geworden! Denk dat er niet meer veel van te zien gaat zijn over een tijdje
Nou wat seks betreft is het goed gekomen maar bij het afwegen voel ik dat het ander isquote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef Kyara het volgende:
Hier is het ook helemaal goed gekomen down under hoor. Al voel ik nu wel het litteken van de knip wat meer nu er wat meer gewicht op drukt door de tweeling.
Spuitpoep viel hier wel mee. Dwz, dan meestal in zijn luier.
Waarom is een tankini geen optie?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef Kwisted het volgende:
iemand nog tips voor een leuk badpak?
ik neig nu naar dit
http://www.otto.nl/produc(...)CANA&itemId=16814514
maar eigenlijk vind ik badpakken stom, en een tankini is geen optie
nou, tijdens een inwendige echo ging ik wel bijna door de grond van de pijn toen ze teveel op het litteken duwden.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nou wat seks betreft is het goed gekomen maar bij het afwegen voel ik dat het ander is
Ik geloof dat we haar na 3 dagen ook 's nachts op dr buik gelegd hebben en toen sliep ze ook gelijk een stuk langer. Maar ze sliep (en slaapt nog steeds na haar eerste nachtvoeding) bij ons op de kamerquote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien als Saartje nog wat ouder is, dat ik het dan ook minder eng vind. Maar nu, iets meer dan 3 weken, meh...Mgoed, zoals ik al aangaf, overdag kan ik haar gelukkig goed in de gaten houden! Slaapt Faye 's nachts eveneens op haar buik? Was je daar in het begin ook wat onzeker over of heb je daar geen last van gehad?
tankini met een iets langer topje?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Kwisted het volgende:
Omdat mijn striemen juist daar zitten, waar het bij een tankini bloot is
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Susie het volgende:
Ik heb het idee dat mijn baarmoeder wat laag zit ofzo? Voelt idd raar bij afvegen, verder ziet het er wel normaal uit vind ik zelf(ik heb na 5 dagen ofzo eens gekeken, maar daar werd ik niet blij van
)
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Kwisted het volgende:
Haha ik typ de hele tijd vanalles over mijn doosch etc, en wis het dan weer omdat ik het toch niet gepast vind voor op het forum
Ik durfde nietquote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken? Als ik op natuurlijke wijze bevallen was, had ik er allang een spiegel bij gepakt.
Oh, pluspunt: mijn litteken is wel echt héél netjes geworden! Denk dat er niet meer veel van te zien gaat zijn over een tijdje
Dat is idd echt snel!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef kaatjejannie het volgende:
ja, idd. Ik ben zo blij met haar. Al gaat het nu helemaal goed. Luuk doet t zo goed. Hij drinkt goed, groeit goed (is al op gewicht op dag 3) en is heel tevreden. Ik zou bijna vergeten dat ie er is. Hij slaapt, drinkt, slaapt, drinkt etc.
Maar toch fijn, zo'n vraagbaak in huis (en voor de was enzo)
3740 gram. Hij was dinsdag en woensdags 3580 en vanmorgen weer 3740. Zo'n verschil. Sofie deed er zo'n 2 weken overquote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat is idd echt snel!
Fijn dat t zo goed gaat! Lekker van genieten!
Wat woog ie eigenlijk bij geboorte?
Dat.dus!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Vlindur het volgende:
Jemig mens. Natuurlijk doet dat zeer. Daar is net een kind uit
Ik bedoelde de laatste weken zwangerschapquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:17 schreef Troeta het volgende:
Ja, en zijn ze al opgelost dan??
Kan je vandaag niet gaan wegen freecell? Om niet in onzekerheid het weekend in te gaan.
4 maanden alweer son! Waarom leek het zo lang te duren de laatste weken? Alles ok?
Mijn meisje is snotverkouden en Mex heeft de neuspeer verstopt...of neusperen eigenlijk, ik had er 3 en ze hoest af en toe wat zo pijn doet bij d'r. Zieke kindjes zijn zo zielig.
Oh, hou op, schei uit. Ik zie mezelf nog sjaggerijnig voor de deur hier zitten, zonder babyquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de laatste weken zwangerschap![]()
Alles gaat goed hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zo oplosbaar zijn ze niet, vaak zitten die knoopjes er nog helemaal in, met half verteerde draadjes. Ik had ze er zelf maar uit gepulkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:22 schreef laziness het volgende:
Na 4 weken zijn hechtingen toch wel opgelost? Zo lang duurt dat toch niet?
Pff ik vind dat ook lastig, zie via de webcam dat S er ontspannen bij ligt en huilt terwijl ze met dr handjes oid aan het friemelen is. Dus echt om aandacht. (een beetje zoals een volwasse nephuilt zo klinkt het ongeveer)quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:32 schreef Xanteh het volgende:
Hier slaapt C ook niet altijd na haar laatste avondvoeding rond 23.00 uur maar meestal gaat ze zonder te huilen slapen net als om 18.30 uur. Hier was de truuk haar laten huilen 's nachts, zodat ze wist dat mama niet bij elk huiltje komt en de borst geeft. Soms was het vijf minuten huilen en soms wat langer (huilen, niet brullen). Twee nachten volgehouden (manlief heeft me bijna vast gebonden) maar ze slaapt nu wel door. Bij deze leeftijd wordt het volgens mij gewenning :s
Om 19u is ze echt super moe dus moet ze echt op bed. Om 19:30 ongv slaapt ze snel en goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:02 schreef PureEvil het volgende:
misschien de slaaptijden 's middags wat proberen aan te passen? Dat ze langer wakker is 's middags? en slaapt ze om 19.30 wel gelijk?
NTS had/heeft idd ook een draakje qua slaap, kan haar idd wel vragenquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig Zoe, veel kinderen rommelen rond de 3 maand met hun slaap en voeding (regeldagen, beginnen meer te zien etc). Maar hier was het met een paar daagjes altijd wel over..
Had NTS ook niet zo'n draakje qua slaap? Misschien die eens PM-en?
Die 22.30, wordt ze dan zelf wakker?
Nog een gek idee, maar misschien je man 's nachts een fles laten geven? Of weigert ze die?
Hier gaat het ook zo inderdaad. Wat jij zegt over de voeding klopt denk ik wel. Overdag heeft mijn ukkie geen geduld om goed te drinken, hij wil alles zien en drinkt steeds maar kort. Op mijn verzoek voeden wil al helemaal niet meer. Dus haalt hij het 's nachts in. Althans, dat is mijn vermoeden... En er komen tandjes door, dus dat helpt ook niet mee met in slaap komen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:59 schreef Zoë23 het volgende:
Op haar rug idd, op haar buik is het verhaal hetzelfde en als ze op haar zij ligt bijv na voeden ook, in haar bedje rolt ze vanzelf weer op haar rug
We doen haar om de dag svonds in bad of we wassen haar lekker
En het bedje warmen we voor met een kruik, en ze heeft een slaapzak met mouwen zodat als ze na een voeding weer naar haar bed gaat, ze dezelfde temp voelt omdat de slaapzak lekker dik is
Heb een aantal tips uit slapen zonder huilen, kort voeden snachts, in bed leggen als ze nog een beetje wakker is etc en dat hielp opzich wel
Er stond ook dat als ze snachts veel wakker zijn, ze dan een groot deel van hun voeding binnen krijgen ipv overdag (en drinken ze overdag minder, snachts dus weer meer etc) dus ik voed overdag ook regelmatig op mijn verzoek, ze drinkt voldoende en als bijvoeding krijgt ze groente
Heb ook gekeken of het aan de bijvoeding ligt maar dat maakt geen verschil (wel of geen bijvoeding)
Lol, herkenbaar. Dat doet Billie in z'n kinderstoel af en toe. Dan gaat ie echt zo zitten van.. 'Zooo.. nou, kom maar op met dat eten.'quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef Kyara het volgende:
Lastig. Hopelijk is het een faaaase die binnekort weer over gaat.
Ik kreeg in de supermarkt commentaar. Midas zat in het boodschappenkarretje in zijn relax stand. Kreeg ik op mijn kop dat ik mijn baby niet in zo'n karretje moet zetten als ie niet goed kan zitten want dat is slecht voor zijn rug. Nou, hij kan prima zitten maar hij nogal lui dus zodra het kan gaat hij hangen.............
tja, het is gewoon een hangjong (om met bitterend te spreken)
Ja ik ben benieuwd .. Morgen gaat ze een nachtje uit logeren bij schoonouders, maar ik geloof nooit dat ik als een blok in slaap val en tot ergens 11 uur in de ochtend door trek (hoewel daar wel de ruimte voor is). Gewoon omdat je lichaam nu helemaal is ingesteld op zo weinig slaap.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:25 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn twinkle dat ze zo goed slaapt! En zelf niet in slaap komen is wel frustrerend haha, je hebt zelf volgens mij ook een bepaald ritme (als S niet wakker wordt om 1u dan ik word ik wel uit mezelf wakker.)
Dat jij dat nu al kanquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd .. Morgen gaat ze een nachtje uit logeren bij schoonouders, maar ik geloof nooit dat ik als een blok in slaap val en tot ergens 11 uur in de ochtend door trek (hoewel daar wel de ruimte voor is). Gewoon omdat je lichaam nu helemaal is ingesteld op zo weinig slaap.
Maar we gaan het zien![]()
Hoop dat er voor jou/jullie ook betere tijden aan gaan komen! Want dat sloopt je wel op den duur lijkt me.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:50 schreef Kyara het volgende:
Ik denk ook wel dat mijn moeder, schoonouders of schoonzusje het zouden kunnen hoor. Maar ik zou het zelf niet kunnen. Ik vind een dag werken al lang....
Maar vind je dat niet zielig dan voor je baby dat ze zo moet huilen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ze continu met haar gaan zitten poemelen .. dat ze ovrrvermoeid raakt en vrrvolgens alleen maar gaat zitten huilen. D is een heel lief makkelijk kind maar je moet haar wel haar rust gunnen. En ik ben van de regelmaat.
Nou goed als ze zich daar niet aan houden gaan ze het vanzelf wel merken. Dat komt hier thuis wel weer goed.
Waarom moet dat? als ze er klaar voor is doet ze het wel hoor. Ze zal niet 5 zijn en nog steeds in slaap gevoed willen worden hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:56 schreef Zoë23 het volgende:
Clauwhee
Ja fijn is dat
Ik denk omdat ze niet zelf in slaap kan vallen, smiddags is dat ook zo. Precies na een uur wordt ze wakker, voed ik haar en slaapt ze weer ongv 2uren. Doe ik dat niet en neem ik haar mee naar beneden dan is het drama.
Omdat ze geen speen oid neemt ben ik diegene die haar weer verder in slaap helpt.. Maar eigenlijk moet ze dat zonder mij gaan doen..
Dus dat word oefenen..haha idd het wordt steeds leuker!
Mijn nichtje kruipt al, echt een geweldig gezicht. Elke fase heeft zo z'n mooie momenten
& zin om te werken heb ik ook hoorzit nu sinds feb thuis, meer dan genoeg! Moet helaas nog ff wachten
Mango
Ontaarde moederHet is denk ik niet vreemd of raar als jij je baby uit logeren kunt doen. Elke moeder is anders, alleen maar prettig dat jij je daarbij goed voelt en ook even vrouw kunt zijn op jou manier.
Fijn dat hij vanmiddag vrij is!
Het is toch wel prettig als zo'n kleintje ook op een fijne manier in slaap kan vallen als mamma er niet is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:45 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waarom moet dat? als ze er klaar voor is doet ze het wel hoor. Ze zal niet 5 zijn en nog steeds in slaap gevoed willen worden hoor
Trouwens mijn kind is rond 9 maanden ineens zelf in slaap gevallen, ik voedde haar net als altijd en legde haar op bed..ging ze kletsen en dan slapen...ik heb het haar niet getraind of geleerd. Ze deed het omdat ze waarschijnlijk klaar voor was.
Het was zeker niet om je een schuldgevoel aan te praten hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar meer mensen zeggen dit tegen me en voor mijn gevoel wordt me dan bijna een schuldgevoel aan gepraat. En daar heb ik veel meer moeite mee.
Dit dus! Als je voor jou maar goed voelt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was zeker niet om je een schuldgevoel aan te praten hoor, meer oprechte verbazing, ik vind het knap dat je haar nu al zo los kunt laten. Ik kan het gevoelsmatig echt nog niet.
Dat doet mijn kind ook bij papa en op de opvang..maar goed ik ben niet echt voor slaaptraining en dit soort dingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is toch wel prettig als zo'n kleintje ook op een fijne manier in slaap kan vallen als mamma er niet is.
S dus niet.. Vandaar dat ik er wel iets mee moetquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat doet mijn kind ook bij papa en op de opvang..maar goed ik ben niet echt voor slaaptraining en dit soort dingen
Kleine flesweigeraar heb ik.. Overdag krijg je er nog wel een paar slokken in maar snachts is het drama. Toen S daar zou slapen heb ik haar svonds overstuur mee naar huis genomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef Troeta het volgende:
Heb je het al eens geprobeerd Zoe??
Soms op wonderbaarlijke wijze slapen kindjes bij oma en opa wel gewoon goed.
Zit het hem voor jou niet gewoon in het woord "training"? Dat jij het vindt klinken als africhten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat doet mijn kind ook bij papa en op de opvang..maar goed ik ben niet echt voor slaaptraining en dit soort dingen
het was ook meteen een wendagje voor mijn moeder. Ik moest met 11 weken immers weer aan het werk. Dus daarna "moest" ik ook vaker de deur uit mijn moeder ook de kans te geven om te wennen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, ik had mijn baby zelfs mee naar de nacontrole, maar moest dan ook bij de gyn in het zh wezen. Maar had geen opppas en vond het ook een beetje eng dat hij zou willen drinken als ik er niet ben.
Dit kan ook al veel schelen inderdaad. Dan kunnen je ouders zich met S. bezig houden en haar bij jouw brengen zodat je zelf niet de hele tijd loopt te zeulen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:16 schreef Zo�23 het volgende:
Nu het iets beter gaat met mij, met mijn ouders afgesproken dat ik vaker met S naar hun toe ga, kijken of dat nu wat beter gaat.
Agossie.... hier laatste wel een mama toen ik hem uit zijn bedje ging halen. Armpjes in de lucht om opgetild te worden. Zo schattigquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Soempie het volgende:
freecell, fijn dat die wachtlijst toch te omzeilen was. 't Klinkt wel heftig.
M'n baby zegt sinds een paar dagen alleen 'mama' als hij het ergens niet mee eens is: pruillip in combinatie met maaaaaaaamaaaaaa. Gister dwars door een telefoongesprek met een vriendin, omdat hij de telefoon niet kreeg van me (meestal belt z'n papa en dan krijgt hij altijd aan het eind van het gesprek de telefoon om even te luisteren en terug te brabbelen). En vandaag terwijl ik iets op moest schrijven en hij m'n pen niet af mocht pakken. En toen ik zelf een mandarijnpartje in m'n mond stak.![]()
Maar dus niet heel liefdevol als ik hem uit bed kom halen of iets dergelijks.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dit kan ook al veel schelen inderdaad. Dan kunnen je ouders zich met S. bezig houden en haar bij jouw brengen zodat je zelf niet de hele tijd loopt te zeulen.
zo doen we dat hier nu. Hoewel natuurlijk niet vergelijkbaar ben ik nu ook enigszins beperkt. Wat dat betreft krijg ik nu een beter beeld van hoe het voor jou moet zijn. En dan is het voor jou nog lastiger want je weet niet hoe lang het nog duurt en bij mij is het nog voor een goed doel zeg maar. Dusvoor jou
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Agossie.... hier laatste wel een mama toen ik hem uit zijn bedje ging halen. Armpjes in de lucht om opgetild te worden. Zo schattig
Maar ja, mijn man gelooft me weer niet....
Mijne doet hehe, echt zo'n suffig lachje als hij mensen ziet die hij lief vindtquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]! Ik geloof je wel hoor, superlief.
Als ik M. uit bed haal zegt hij alleen heel enthousiast en lachend: 'oeeeeeeeeeeeeh!' Dat is echt z'n vreugdekreet.
ik ben bang dat het eerder andersom is.... nog even en dan moet mammie achter hem aan rennen.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:
M grote kanjer! Nog even en dan rent ie achter mammie aan!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik ben bang dat het eerder andersom is.... nog even en dan moet mammie achter hem aan rennen waggelen.....
Jawel komt goed. Mijn schoonmama is echt heel zorgzaam en alles .. ze is daar in goede handen. Maar eerlijk is eerlijk .. ik zou haar ook echt bij niemand anders laten logeren hoor. Ook niet bij mijn eigen moeder want dat vertrouw ik voor geen meter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:54 schreef Enfermera het volgende:
Twink nu al logerenKan je dat aan joh? Ik zou dat echt niet kunnen hoor. Even ergens anders koffie drinken zonder mijn mini zou ik al erg vinden denk ik
![]()
ik werd helemaal niet ongesteld. Alleen elke 2 weken zo'n tussentijdse bloeding wat dan eigenlijk net teveel was om zonder iets te doen, maar te weinig voor bijv een tampon. Heel handig dus...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:55 schreef Kwisted het volgende:
Geen idee Mango? Heeft hij verder een voorkeurshouding?
Het is zover, ik ben ongesteld.Is bijna een jaar geleden bedenk ik me net!
Iemand hier ervaring met de Cerazette pil? Die gebruik ik nu, begonnen toen ik nog niet ongesteld was geworden. Voorheen had ik een pil met stopweek, maar deze pil moet je door blijven slikken. Wanneer hoor ik dan ongesteld te worden? Volgens de bijsluiter heb je kans op tussentijdse bloedingen. Moet ik dan gewoon altijd voor de zekerheid tampons bijhebben?
En over tampons gesproken, dat voelt niet echt lekkerMaar ik vertik het om maandverband te dragen. Die onderbroeken/maandverband fase ben ik echt heel erg beu na de kraamweken..
Wij hebben ook een hekel aan condooms, maar we hebben nu toch daarvoor gekozen totdat mijn veertjes zijn ingekapseld. Echt, ik had he-le-maal geen zin in seks. Nu ben ik er alleen nog maar te moe voorquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Kwisted het volgende:
ik ben wel benieuwd naar eventuele bijwerkingen. Eigenlijk vond ik het zonder de pil super fijn! Maar ik heb een hekel aan condooms.. En spiraaltje vind ik dan weer zonde, omdat we over niet ál te lang een 2e kindje zouden willen.
Haha +1quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Mangostine het volgende:
Ik stel me vanalles voor bij ingekapselde veertjes, maar vertel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |