SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* freecell gaat potje zitten janken.
Ah. ok. Qua bv in ieder geval niet negatief, al kan ik me ontzettend goed voorstellen wat een enorme domper/tegenvaller/teleurstelling het is als je dan die grafieken zo ziet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:27 schreef freecell het volgende:
Ja, dat is wel normaal coco. Je kan eerder heengaan en even wegen als je wilt.
De arts dacht ook dat het niet de BV was, ze zag (en hoorde) hem drinken en het leek haar sterk dat dat het punt was.
Ze dacht combi spruw en breukje.
Daarom ook nu geen verdere actie ondernemen, zo doorgaan en maandag weer wegen.
Dit gaat meestal via de kinderartsen. Bel gewoon, ze helpen je desnoods op weg naar de juiste afdeling.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen idee... Ik wil het ziekenhuis met de wachtlijst wel bellen, maar ik weet niet welke afdeling het is
Ah kut, net die paar minuten. Misschien ook wel een teken. Laat het even bezinken en dan morgen flink aan de telefoon trekken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef freecell het volgende:
Ik heb de afdeling gevonden, bereikbaar tot half 5
Morgen even weer bellen dus.
Ik ben eigenlijk wel even klaar met gedoe...
Dat is wel waar inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kut, net die paar minuten. Misschien ook wel een teken. Laat het even bezinken en dan morgen flink aan de telefoon trekken.
Bellen naar de receptie en/of anders urologie en dan vragen waar je moet zijn als je vragen hebt over een liesbreukje. En van daaruit dan verder bellen. Succes meisquote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen idee... Ik wil het ziekenhuis met de wachtlijst wel bellen, maar ik weet niet welke afdeling het is
Serieus? Meer mensen zeggen dat maar ik zie het zelf niet. Nouja, impliceert dat mijn kind op mij lijkt, dus winquote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Phaidra het volgende:
Mango, mooi kereltje! Zit duidelijk iets Aziatisch in hè? Indonesisch als ik me niet vergis? Oh en fijn dat er hulptroepen zijn ingeschakeld voor het kindje van je kennis. Brrr, ik werd ook helemaal naar bij het lezen.
Tnx! Weer wat geleerdquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Phaidra het volgende:
PE, je kan in de img- tag een formaat zetten: [img= 400]url.jpg [/img ], maar dan zonder de spaties.
Hij zit er constant,tenzij ik hem wegdruk. En dan is het brullen (want au) en dan zit hij er dus meteen weer....quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, wat naar dat het weer niet meezit.. Als je nou 1 ding op je bordje kreeg, maar je krijgt gelijk een hele bult.. Hopelijk kunnen ze morgen iets voor je betekenen in het zkh. Misschien dat ze voor zulke kleintjes ook wel de wachtlijst (deels) kunnen omzeilen? Zeker als ze er echt last van hebben, is het anders dan een liesbreuk die af en toe zich even laat zien..
Ik vond dat ook zo bijzonder hoeveel mensen al van ons kindje hielden en hoe graag ze hun wilde zien.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net weer kraamvisite gehad, en ik vind het toch wel bijzonder hoe blij mensen voor ons zijn en hoe ontzettend wij/Saartje verwend worden/wordt
Heel leuk!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef Mangostine het volgende:
Leuk hè Coco. En dat allemaal omdat jullie niets meer hebben gedaan dan een mensje op de wereld zetten.![]()
Limburgmeet @IKEA?had ik nl over gedroomd.
![]()
Absoluut! Dat ze voor ons zo bijzonder is, logisch! Maar écht speciaal dat dat voor zoveel anderen ook geldtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Troeta het volgende:
Ik vond dat ook zo bijzonder hoeveel mensen al van ons kindje hielden en hoe graag ze hun wilde zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |