abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119712566
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_119712612
Daarstraks lekker samen met Saartje gedoucht O+
pi_119712695
U was me voor.

Sterkte SE. :*

Moet ik ook es doen, samen douchen. Miss dit wknd als mijn man erbij is.
pi_119712734
Voor de duidelijkheid, douchen met mijn kind hè.
Met mijn man douche ik wel vaker samen. :7
  woensdag 28 november 2012 @ 15:37:42 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119712752
Coco wat gezellig O+ Leuk is dat he :D

Tenminste, ik heb het zelf ook nog niet gedaan :+ mijn man doucht altijd met haar, ik vind heet douchen altijd fijner anders heb ik het koud :@ Maar ik zal het wel een keer doen binnenkort denk ik. Dan zet ik 'm gewoon wat warmer als ik haar gedoucht en teruggegeven heb.

Mango :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119712866
Ja hoor. Fok!ken en voeden gaat niet altijd samen. Mijn kind moet boeren, zeg ik "moet je even douchen, schatje?" :')
pi_119712923
Bedankt voor t welkom! Wij hebben ook een slaapritueel hier, eerst douchen met papa, of ik doe dr in bad, dan flesje in schemerige slaapkamer en lekker naar bed. Dit gaat heel goed,ze slaapt trouwens in een winterslaapzak met alleen een romper aan. O en strak ingestopt onder een dun dekentje. Zal proberen zo ff fotootje te posten(eerst uitvogelen hoe dat werkt;-)).

[img]photobucket[/img]
pi_119713104
Saar slaapt met haar kleertjes aan onder een dekentje + lakentje. Waar ze dan ongeveer vanaf haar oksels onder ligt (haar armen wurmt ze er binnen no-time onderuit).

Ik vind het zelf niet echt warm op haar kamer, maar blijkbaar vindt ze het zelf prima, aangezien ze goed slaapt :)
  woensdag 28 november 2012 @ 15:53:17 #9
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119713261
't heeft ff geduurd, maar vandaag is het dan eindelijk gelukt om een foto te maken dat ze staat!

[ Bericht 26% gewijzigd door PureEvil op 28-11-2012 21:22:45 ]
pi_119713479
Hier slaapt ze niet in een slaapzak. Paar keer gedaa., omdat ze zich er onderuit had getrappeld.
Maar na een paar dagen lagen alle slaapzakken in mijn slaapkamer en ben ik ermee gestopt. Heb dr niet meer zonder deken gezien. Verschil met dr broer, die had al snel een slaapzak echt nodig.

Volgens mij heeft ze vandaag de naweeën vd prikken. Ze heeft van half 11 tot half 4, wakker gemaakt. Daarvoor ook in de box in slaap gevallen. En van 8 tot 8 geslapen. En nu is ze ook een beetje moe weer, aan de kleur van dr wangen te zien O+
En ze wil mn telefoon pakken de hele tijd of mn vinger en die stopt ze in dr mond :')
En ze ligt lekker te lachen naar me O+
Mijn kind is zo leuk O+
  woensdag 28 november 2012 @ 16:06:46 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119713789
PE wat een popje! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119714309
Ok,bij deze spreek ik met mezelf af dat vanaf nu alles goed gaat -O-

Was net bij het CB. Arts keek nog even naar liesbreukje, die wordt groter en hij heeft er pijn aan. Ze bevestigde dat zijn hele uiterlijk (het is een kopietje van man en oudste) en zijn liesbreuk wel richting ook bindweefselaandoening wezen. Ja, hiephoi. Verder moet hij wel aan het breukje geopereerd worden, liefst snel, want hij heeft er veel pijn aan, maar het ene ziekenhuis heeft een wachtlijst van een paar maanden en het andere opereert niet onder de 6 maanden, want daar hebben ze geen anesthesisten voor. Klotezooi.

En oja, uiteraard, net als je denkt dat je de boel lekker op regel hebt krijg je deze curves:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* freecell gaat potje zitten janken.
pi_119714396
Ohh Free. Je mupke. Jij. Jullie. :*.
Wat heftig.

* Kuukske geeft een dikke digitale knuffel.

Kun je op zoek naar een ziekenhuis dat wél snel kan helpen? Misschien kan je zorgverzekeraar bemiddelen?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_119714482
Ik heb geen idee... Ik wil het ziekenhuis met de wachtlijst wel bellen, maar ik weet niet welke afdeling het is -O-
pi_119714522
Ah, free.. :*

Misschien drinkt hij ook wel gewoon wat minder goed doordat hij last heeft van het liesbreukje? Ik heb zelf ook minder honger als ik me niet helemaal lekker voel. Bedoel, misschien heeft het met de bv an sich niks te maken?

Ook van hieruit in ieder geval een dikke digitale knuffel!
pi_119714568
Hoe vaak worden babies eigenlijk opgemeten en gewogen? Saartje is na een week nog eens gewogen door de vk, en de eerstvolgende afspraak is 10 december, dan is ze dus bijna 5 weken oud.
pi_119714647
Ja, dat is wel normaal coco. Je kan eerder heengaan en even wegen als je wilt.

De arts dacht ook dat het niet de BV was, ze zag (en hoorde) hem drinken en het leek haar sterk dat dat het punt was.
Ze dacht combi spruw en breukje.
Daarom ook nu geen verdere actie ondernemen, zo doorgaan en maandag weer wegen.
pi_119714739
Hier kun je op bepaalde dagen zonder afspraak wegen op het cb, meten doen ze alleen bij de "gewone" afspraken. Wij zijn nu 2x op t buro geweest(Jolie is vandaag 9weken).
pi_119714817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:27 schreef freecell het volgende:
Ja, dat is wel normaal coco. Je kan eerder heengaan en even wegen als je wilt.

De arts dacht ook dat het niet de BV was, ze zag (en hoorde) hem drinken en het leek haar sterk dat dat het punt was.
Ze dacht combi spruw en breukje.
Daarom ook nu geen verdere actie ondernemen, zo doorgaan en maandag weer wegen.
Ah. ok. Qua bv in ieder geval niet negatief, al kan ik me ontzettend goed voorstellen wat een enorme domper/tegenvaller/teleurstelling het is als je dan die grafieken zo ziet.

Hopelijk ziet er het maandag dan weer iets positiever uit :Y
pi_119714837
Free :*
Het zit jullie ook echt niet mee hè. En je doet zó je best.
pi_119714928
Free :*
pi_119714984
Och free -O- Wat hebben jullie een pech. Algemene nummer van t ziekenhuis bellen en vragen welke afdeling je moet hebben? Sterkte, hopelijk is er een mouw aan te passen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 28 november 2012 @ 16:36:31 #23
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119715038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen idee... Ik wil het ziekenhuis met de wachtlijst wel bellen, maar ik weet niet welke afdeling het is -O-
Dit gaat meestal via de kinderartsen. Bel gewoon, ze helpen je desnoods op weg naar de juiste afdeling. :*
De andere optie is chirurgie trouwens.
A grand adventure has begun.
pi_119715044
Ik heb de afdeling gevonden, bereikbaar tot half 5 :')
Morgen even weer bellen dus.

Ik ben eigenlijk wel even klaar met gedoe...
pi_119715156
Free, kun je van t betreffende ziekenhuis niet de afd.kindergeneeskunde bellen en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen? Die kunnen je misschien wel helpen.Sterkte!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')