Ik zou het er niet voor over hebben maar hey that's me.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. zes euro per samenvatting. En is één vak opgeldeeld in twee samenvattingen enzo
Maarja
Het is toch 3,50 daar?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. zes euro per samenvatting. En is één vak opgeldeeld in twee samenvattingen enzo
Maarja
Nee.. die van JFV zijn wel iets van 3,50 volgens mij.quote:
Dat is echt puur afhankelijk van de JoHo-dependance. Mijn ervaring is dat ik de collegeverslagen van JoHo laat liggen en dat ik vooral de oefenpakketen met tentamen koop.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
Misschien is de Groningse JoHo-dependance beter dan de Amsterdamse, dat weet ik niet.
Ah shit die moet ik ook halen, heb echt nog geen ruk voor dat vak gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:51 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig zijn beide delen van staatsrecht 1A dik, want daar snap ik niks van.
Zit je ook Groningen?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah shit die moet ik ook halen, heb echt nog geen ruk voor dat vak gedaan.
En oude tentamens kun je kopen bij JFV of Joho, toch? Super tip man!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Maharbal het volgende:
Protip voor Staatsrecht 1a aan de RuG: leer die tentamens uit je kop. Er komen zo vaak vragen (soms letterlijk, soms net anders geformuleerd) uit oude tentamens aan bod. Dit was zelfs 7 jaar geleden al zo.
In mijn tijd stonden ze nog gewoon onlinequote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef Letstalk het volgende:
[..]
En oude tentamens kun je kopen bij JFV of Joho, toch? Super tip man!
Hier ook bergenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In mijn tijd stonden ze nog gewoon online
Wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zie nu steeds allemaal mensen die hier pics hebben gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |