Sorry sorry! Is er een eerste auto topic? Nooit op geletquote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk, als eerste auto, maar waarom staat 'ie in het rijlestopic?
Volgens mij niet, en nee, we gaan het rijlestopic niet verkutten tot de zoveelste slowsjet; die hebben we al zat; probeer het eens in het autorijtopic, of in de SCquote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sorry sorry! Is er een eerste auto topic? Nooit op gelet
We kunnen het hier toch gezellig hebben onderling met net geslaagden
Jij hebt, nu je je rijbewijs hebt, het privilége om in het autorijtopic te posten!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sorry sorry! Is er een eerste auto topic? Nooit op gelet
We kunnen het hier toch gezellig hebben onderling met net geslaagden
Doen ze soms, volgens mij vooral als de examinator van de instructeur wil horen in hoeverre je normaal ook zo rijdt en of zenuwen een rol hebben gespeeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:57 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Is het trouwens normaal dat examinators en instructeurs met elkaar overleggen na de tijd, moest uit de auto stappen en op een gang wachten. Paar minuten later kwamen zij uit de auto.
Doorstroming kan een enorm struikelblok zijn en onder omstandigheden is dat terecht.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef delano.888 het volgende:
Jezus wat zijn sommige examinators lullig. Als hij gewoon zegt, je bent geslaagd maar je moet wat vlotter gaan rijden. Zou een stuk redelijker zijn van hem en scheelt je 200+ euro.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Vandaag mijn examen gehaald, er ging wel zeker hier en daar wat mis, maar uiteindelijk gehaald! Gelukkig onderweg ook geen meteorieten oid tegen gekomen.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Vandaag mijn examen gehaald, er ging wel zeker hier en daar wat mis, maar uiteindelijk gehaald! Gelukkig onderweg ook geen meteorieten oid tegen gekomen.
Wat kan jij erover zeggen. Als jij de hele rit vmax-20 reed, een minuut nodig had per stoplicht om weg te rijden en constant onnodig op de rem stond, kan het een hele goede reden zijn om iemand nog niet zelfstandig de weg op te sturen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef delano.888 het volgende:
Jezus wat zijn sommige examinators lullig. Als hij gewoon zegt, je bent geslaagd maar je moet wat vlotter gaan rijden. Zou een stuk redelijker zijn van hem en scheelt je 200+ euro.
Daar heb je uiteraard gelijk in, maar volgens mij zijn er genoeg examinators die eigenlijk onnodig afkeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wat kan jij erover zeggen. Als jij de hele rit vmax-20 reed, een minuut nodig had per stoplicht om weg te rijden en constant onnodig op de rem stond, kan het een hele goede reden zijn om iemand nog niet zelfstandig de weg op te sturen.
Hmm, denk het niet. Bij mijn aanhanger opmerkingen gehad (tijdens het rijden in een 30 zone: Het is hier maar 30 hoor...), maar toch gewoon geslaagd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in, maar volgens mij zijn er genoeg examinators die eigenlijk onnodig afkeuren.
Daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. CBR is zo gesloten als wat. Misschien bestaat er zoiets als een quotum, en worden exameneisen aangepast als de landelijke norm teveel afwijkt. Stel je voor dat we zouden afrijden zoals je ouders dat hebben gedaan. Volgens mij wordt er dan een slagingspercentage van ongeveer 100% gehaald...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in, maar volgens mij zijn er genoeg examinators die eigenlijk onnodig afkeuren.
Ook zo leuk, wie is er gebaad dat jij je rijbewijs op dat moment haalt, zeg dat je de eerste keer afrijdt.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doen ze soms, volgens mij vooral als de examinator van de instructeur wil horen in hoeverre je normaal ook zo rijdt en of zenuwen een rol hebben gespeeld.
Dit was bij mij ook het geval, volgens de examinator had ik te ver naar links gereden?? als je niet op de andere weghelft komt is er toch geen probleem?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:57 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Is het trouwens normaal dat examinators en instructeurs met elkaar overleggen na de tijd, moest uit de auto stappen en op een gang wachten. Paar minuten later kwamen zij uit de auto.
Normaal is dit beveiligd, misschien als je hem echt er in ramt met veel kracht dat het wel wil lukken, maar ik wil niet weten waar de onderdelen van je bak dan heen vliegen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef -Dries- het volgende:
Iets wat ik me afvroeg.... Sommige auto's hebben bij hun versnellingen de ''achteruit'' zitten op de plek waar eigenlijk de ''6'' zit. Wat gebeurt er nou als je, bijv dat versnellingsbakje niet gewend ben en je wil doorschakelen naar zijn "6'', maar hem per ongeluk met 100 km/h in zijn achteruit zet?
Ik kan het beter hier vragen dan het zelf uit testen
Ik heb het nooit uitgeprobeerd (heb ook geen 6e versnelling), maar ik heb wel al eens geprobeerd hem vast in de 1 te zetten als ik uitrol richting het stoplicht. Vanaf een bepaalde snelheid gaat dat dus nauwelijks. Je moet zoveel kracht zetten dat je vanzelf denkt "hier klopt iets niet".quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef -Dries- het volgende:
Iets wat ik me afvroeg.... Sommige auto's hebben bij hun versnellingen de ''achteruit'' zitten op de plek waar eigenlijk de ''6'' zit. Wat gebeurt er nou als je, bijv dat versnellingsbakje niet gewend ben en je wil doorschakelen naar zijn "6'', maar hem per ongeluk met 100 km/h in zijn achteruit zet?
Ik kan het beter hier vragen dan het zelf uit testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |