Wrom?quote:
Nee, met een vrouwquote:
Sorryquote:
Omdat ik nietquote:
zo ken ik je weer. duidelijk taal begrijpen we namelijk allemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
In die club mocht je aan tieten en kont zitten.
Stripster liep over soort catwalk, jij zwaait met een tipbonnetje (moest je kopen voor ¤2,50) en dan kreeg je een lapdance. Je mocht alleen niet je handen bij dr kut doen, dat ontdekte een kennis van me op de grove manier, verder was het aanraken wat je wilde aanraken.
Zo duidelijker?
Je mag meedoenquote:
Logisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
zo ken ik je weer. duidelijk taal begrijpen we namelijk allemaal
ik blijf bij mijn standpunt, niks voor mij!
Betaal jij mijn ticket?quote:
Die zie ik heus niet dagelijks hoorquote:
je deed net alsof je helemaal niks meer deed!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zie ik heus niet dagelijks hoor
Heb hem sinds mn verjaardag niet meer gezien en toen is er wegens omstandigheden gewoon niks gebeurd. Het is dus al ff geleden weerquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
je deed net alsof je helemaal niks meer deed!
kan niemand vinden met het juiste gereedschap. (mensen vinden zonder mobiel is sowieso erg lastig merk ik)quote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er vandoor. Fijne dag schatjes.![]()
Riv, doet je foon het weer?
tering... das al maanden terugquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem sinds mn verjaardag niet meer gezien en toen is er wegens omstandigheden gewoon niks gebeurd. Het is dus al ff geleden weer
Wat heb je nodig dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan niemand vinden met het juiste gereedschap. (mensen vinden zonder mobiel is sowieso erg lastig merk ik)
had op facebook iemand die langs kon komen, maar die reageerde daarna niet meer....
Ik weet het. Ik ben bang dat ik het aan het verleren benquote:
Wees blij dat het geen familiekwaal isquote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
OMFG FML ... waarom is mijn zusje zo achterlijk met het moraal van een stuk baksteen?
schrijf je ergens in voor een opfriscursus.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben bang dat ik het aan het verleren ben
Wij zijn in alle fronten water en vuurquote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen familiekwaal is
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
OMFG FML ... waarom is mijn zusje zo achterlijk met het moraal van een stuk baksteen?
Ahaquote:
Enig idee waar ik dat kan doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
schrijf je ergens in voor een opfriscursus.
Hoiiiiiiiiquote:
hai Huppelquote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii
En doei!! Nu moet ik echt gaan!
Ik onterf dr welquote:
oowquote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii
En doei!! Nu moet ik echt gaan!
watskeburt?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wij zijn in alle fronten water en vuurgelukkig..
Maar wat ze nu voor een onzin uitkraamt.. daar wil ik dr best op onterven.
je zus is normaal toch niet de eerste die iets erftquote:
ja euh.. torx schroevendraaier... zo klein mogelijk... duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor want dat is hetquote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha
[..]
Enig idee waar ik dat kan doen?
Whud?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wij zijn in alle fronten water en vuurgelukkig..
Maar wat ze nu voor een onzin uitkraamt.. daar wil ik dr best op onterven.
PM magquote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
te erg om op het internet te zetten
nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
te erg om op het internet te zetten
ik heb nog ergens een torx schroeverdraaier liggen die op mijn oude phone pastequote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh.. torx schroevendraaier... zo klein mogelijk... duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor want dat is het
ik kan je wel wat adresjes Pm-en
ben je nu in purmerend of in de buurt en kom je die brengen?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een torx schroeverdraaier liggen die op mijn oude phone paste
hmm, nee. das nogal ver uit de buurt.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
ben je nu in purmerend of in de buurt en kom je die brengen?
ben ik sowieso altijd welquote:
ja nog sneller bij de telefoonwinkelquote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef gianni61 het volgende:
hmm, nee. das nogal ver uit de buurt.
ik denk dat je sneller bij de gamma bent
heb je gedmtquote:Op woensdag 28 november 2012 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
oh dus ik kan wel een PM verwachten?
Zeg heyquote:
ook een optie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja nog sneller bij de telefoonwinkel
quote:
hij ligt uit elkaar omdat ie moest drogen. nu moet ie in elkaar. maar ik ben aan het werk.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook een optie.
wat is er kapot dan?
*moest een beetje huilen*quote:
ik overdrijf soms ook wel watquote:
quote:
quote:
dat dacht ik alquote:
quote:
+1quote:
ja gister toch alquote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+1
maar goed, zaagmans is weer geweest
voor mij niet.quote:
touchéquote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij niet.
maar goed, ik heb na deze week wel een week vrij
Ik werk ook in de weekeinden, dus dat geldt niet voor mijquote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+1
maar goed, zaagmans is weer geweest
ik beun soms in het weekend, maar dat tel ik niet mee. dat is meer hobbyquote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk ook in de weekeinden, dus dat geldt niet voor mij
Gij vuige zwartwerker, je daudtvermoordttt de vaderlandse economie zo!!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik beun soms in het weekend, maar dat tel ik niet mee. dat is meer hobby
van mijn gewone salaris gaat al genoeg richting de overheid, ik moet zelf ook geld hebben voor leuke dingenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gij vuige zwartwerker, je daudtvermoordttt de vaderlandse economie zo!!![]()
Oh wacht, daar heb ik niks mee te maken![]()
Death and taxes, het enige wat zeker is in het leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mijn gewone salaris gaat al genoeg richting de overheid, ik moet zelf ook geld hebben voor leuke dingen
Minder bier en sigaretten kopen danquote:Op woensdag 28 november 2012 12:19 schreef gianni61 het volgende:
+ de helft van mijn zwartgeld komt toch weer via accijnzen bij de staat terecht
neequote:Op woensdag 28 november 2012 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minder bier en sigaretten kopen dan
Wat dan wel?quote:
gewoon genieten van het levenquote:
Dan doe ik mee!quote:
doe mij maar een koffie atmquote:Op woensdag 28 november 2012 12:33 schreef gianni61 het volgende:
gezellig!
bier, wijn, champagne, iets sterks?
haha, oke. ik ben ook nog op het werk dus zal ook maar niet drinkenquote:
Strawberry Daquiri voor Evie, checkquote:Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm doe mij dan maar iets met aardbeien
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strawberry Daquiri voor Evie, check
Zo ben ikquote:
en Evie schijnbaar ookquote:
een vrouw naar mijn hartquote:
hmm, daar stoor ik me niet meer aan. zie dagelijks dode dieren op de weg liggenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou lunch halen, zie ik een dode kitten langs de weg liggenNu heb ik geen honger meer maar ben ik verdrietig
![]()
Gisteren zag ik hem nog spelen met z´n broertjes en zusjes
Jamaar fluffy kittenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, daar stoor ik me niet meer aan. zie dagelijks dode dieren op de weg liggen
kittens zatquote:Op woensdag 28 november 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar fluffy kitten![]()
[ afbeelding ]
Er kunnen nooit genoeg kittens zijn!quote:
ja, maar wat doe je er dan mee als het katten worden?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er kunnen nooit genoeg kittens zijn!![]()
[ afbeelding ]
Daar wordt hier nogal over gespeculeerdquote:Op woensdag 28 november 2012 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar wat doe je er dan mee als het katten worden?
niks mis met katten opetenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt hier nogal over gespeculeerd![]()
Heerlijk wazig stukje is het ook, echte kwaliteitsjournalistiekquote:
niet helemaal gelezen. strekking van het verhaal was duidelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk wazig stukje is het ook, echte kwaliteitsjournalistiek
Dit is wereldnieuws jongûhquote:Op woensdag 28 november 2012 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet helemaal gelezen. strekking van het verhaal was duidelijk
Ik weet wat het isquote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh.. torx schroevendraaier... zo klein mogelijk... duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor want dat is het
ik kan je wel wat adresjes Pm-en
Was jij niet heul druk aan het werk?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wat het is![]()
Ben verbaasd dat jij die niet hebt.
Ik heb geen PM
Ik heb een Al Qaida kittenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar fluffy kitten![]()
[ afbeelding ]
Nee ik had een gesprek over of ik nog wel heel druk aan het werk gaquote:Op woensdag 28 november 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was jij niet heul druk aan het werk?
en wat is er uit gekomen?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik had een gesprek over of ik nog wel heel druk aan het werk ga
Ingewikkeld verhaal om eerlijk te zijn. Hoop onduidelijkheid over en weer. Hoor vanmiddag meer.quote:
En?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik had een gesprek over of ik nog wel heel druk aan het werk ga
quote:
heb je een tijdje niet meer gesproken, dus ben niet meer zo up to date met je prive perikelenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal om eerlijk te zijn. Hoop onduidelijkheid over en weer. Hoor vanmiddag meer.
Als je daarmee bedoelt dat zij mijn benen aanziet voor krabpalen dan ja!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij werpt zich elke keer in je twin towers?
Ik ben hier ook niet zo gek veel meerquote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een tijdje niet meer gesproken, dus ben niet meer zo up to date met je prive perikelen
ik ben "hier" ook pas sinds gisteravondquote:Op woensdag 28 november 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet zo gek veel meer
haha, leuk he als ze klein zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat zij mijn benen aanziet voor krabpalen dan ja!
Gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben "hier" ook pas sinds gisteravond
Geweldig!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet zo gek veel meer
10 tegen 1 dat Rival zn foon op het strand verliest!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan de spring break in cancun
en heeeeel toevallig ga ik in juni weer naar cancun
Uiteraard denk ik wel 24/7 aan jouquote:
Ik heb dat normaal gesproken nooit nodig, no way dat je zoiets in een auto tegen komt.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wat het is![]()
Ben verbaasd dat jij die niet hebt.
Ik heb geen PM
je moet af en toe iets nieuws proberen hequote:Op woensdag 28 november 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hoe is het verder met jou dan?
Spring breakquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan de spring break in cancun
en heeeeel toevallig ga ik in juni weer naar cancun
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard denk ik wel 24/7 aan jou
Of dat een zwartharige schone in te kleine bikini hem in het zwembad laat flikkeren!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat Rival zn foon op het strand verliest!
We kunnen weer appenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dat normaal gesproken nooit nodig, no way dat je zoiets in een auto tegen komt.
maar hij is weer in elkaar en hij werkt!
ja spring break was echt grandioos, 1 groot feest!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spring breakIk ga vrijdag weer aan de cocktails
![]()
En Cancun, dat lijkt me heel tof
Ja druk, heb tegenwoordig iets dat lijkt op een sociaal leven. Heel eng allemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet af en toe iets nieuws proberen he
wel goed, en met u?
Nee, niet lief. If ya know what I meanquote:Op woensdag 28 november 2012 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]Alleen maar lieve gedachten he?
![]()
[..]
Of dat een zwartharige schone in te kleine bikini hem in het zwembad laat flikkeren!
misschien 's nachts... maar overdag ligt ie gewoon in de hotelkamer hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat Rival zn foon op het strand verliest!
als ik daar daarvoor mag straffenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Of dat een zwartharige schone in te kleine bikini hem in het zwembad laat flikkeren!
jeetje, waar heb je dat gevonden?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja druk, heb tegenwoordig iets dat lijkt op een sociaal leven. Heel eng allemaal
Inbraak in de hotelkamerquote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
misschien 's nachts... maar overdag ligt ie gewoon in de hotelkamer hoor
[..]
als ik daar daarvoor mag straffen
Die zitten nu goed verstoptquote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
kom maar op met die tieten van je!
Terug verhuizen naar mn oude omgevingquote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, waar heb je dat gevonden?
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, niet lief. If ya know what I mean![]()
Drugskartel dat zijn foon aan flarden schiet!
Veel plezier, en niet teveel Tequila drinken!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja spring break was echt grandioos, 1 groot feest!
in juni is er iets anders, gradweek als ik mij niet vergis.....
tja, werk hoort erbij zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terug verhuizen naar mn oude omgeving![]()
Werk![]()
![]()
Enz.
Zoveel manieren waarop hij zijn foon kan verliezenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Beeldscherm van foon dat aan barrels springt op het moment dat de Mariachiband gaat spelen!
dat is mogelijk, maar waarom zouden ze dan voor mijn telefoon gaan als er ook een goed gevulde bar isquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat is mogelijk, maar waarom zouden ze dan voor mijn telefoon gaan als er ook een goed gevulde bar is
Bring. It. On. Gringo.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
onmogelijk, dat stopppen ze overal in
Tequilla, dodelijk spul!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bring. It. On. Gringo.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
doe maar whiskyquote:Op woensdag 28 november 2012 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oke 1 shotje danquote:Op woensdag 28 november 2012 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
Ik hou van jequote:
O ik dacht dat Nutricia een nieuwe fles hadquote:
quote:
HOMO MET VLEUGELS!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht dat Nutricia een nieuwe fles had
Pff waren de bh's in haara maat uitverkocht ofzoquote:
Deze man heeft smaakquote:
Ghehehe.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
bij de teq krijg je tenminste nog iets om de smaak weg te spoelen
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff waren de bh's in haara maat uitverkocht ofzo
quote:
tequile suicide proberenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
bij de teq krijg je tenminste nog iets om de smaak weg te spoelen
Dat is geen excuus om je dames zo te mishandelenquote:
Dat is leuk. Vooral als ik de citroen in iemands oog mag uitknijpen zoals ik vorig jaar mocht doen op een meet in Amsterdam.quote:
ja klinkt geweldigquote:Op woensdag 28 november 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is leuk. Vooral als ik de citroen in iemands oog mag uitknijpen zoals ik vorig jaar mocht doen op een meet in Amsterdam.
dat moet je bij jezelf doenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is leuk. Vooral als ik de citroen in iemands oog mag uitknijpen zoals ik vorig jaar mocht doen op een meet in Amsterdam.
Over Amsterdam gesproken. Ik wil weer stappen in Amsterdam
Ik mishandel niemand. Ik doe precies wat ze willen dat ik met ze doequote:Op woensdag 28 november 2012 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om je dames zo te mishandelen
Spank mequote:Op woensdag 28 november 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mishandel niemand. Ik doe precies wat ze willen dat ik met ze doe
Ik vond het best leuk om een paar FOK!kers te "pijnigen"quote:
Ik was de BOB.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moet je bij jezelf doen![]()
maar goed, ik vond dat zout snuiven al goor genoeg
You want me to?quote:
Je bedoelt op mijn niet te missen huge assquote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You want me to?Op je billetjes?
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt op mijn niet te missen huge ass
slimme katquote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
AUWWW
Ik zit te borduren en die Al Qaida kat wil het draadje aanvallen en hangt vervolgens met alle nagels van beide voorpoten in mn tieten
#jaloersisquote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
AUWWW
Ik zit te borduren en die Al Qaida kat wil het draadje aanvallen en hangt vervolgens met alle nagels van beide voorpoten in mn tieten
Ze kreeg meteen vliegles. Wil jij dat ook?quote:
ach, op zich..quote:Op woensdag 28 november 2012 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kreeg meteen vliegles. Wil jij dat ook?
Jij gaat mij helemaal niet van jouw boezem afslaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kreeg meteen vliegles. Wil jij dat ook?
Vertel?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:21 schreef gianni61 het volgende:
mijn stemming is zojuist zoveel beter geworden![]()
![]()
![]()
lang verhaal kort:quote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij gaat mij helemaal niet van jouw boezom afslaan
[..]
Vertel?
Dat is inderdaad goed nieuwsquote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang verhaal kort:
vader heeft kanker gehad, moet daarom om de zoveel tijd op controle.
bij controle 2 weken terug vonden ze een vlek op de longen. dus werd al aangenomen dat hij longkanker zou hebben.
vandaag volledige scan gehad waarop de vlek bijna was verdwenen. dus geen kanker, geen operatie en geen kerst in het ziekenhuis
Goed nieuws.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang verhaal kort:
vader heeft kanker gehad, moet daarom om de zoveel tijd op controle.
bij controle 2 weken terug vonden ze een vlek op de longen. dus werd al aangenomen dat hij longkanker zou hebben.
vandaag volledige scan gehad waarop de vlek bijna was verdwenen. dus geen kanker, geen operatie en geen kerst in het ziekenhuis
Geweldige korting geven ze daarquote:Delfino
Pizza korting!
Pizza delfina carne, van 11 euro nu voor 10,50!
Wat is dat voor kneuterigheid?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldige korting geven ze daar
ja, bedankt, nou heb ik zin in pizzaquote:Op woensdag 28 november 2012 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldige korting geven ze daar
Dan ga je pizza halen!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bedankt, nou heb ik zin in pizza
ben nog aan het werk.quote:
Ik twijfel nu tussen spaghetti en chinees.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog aan het werk.
en kook straks pasta
Oh ja is ook zo!!quote:
donerplaza bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo!!
De Döner in Purmerend![]()
Die mis ik echt wel!!
Geen idee. Bart bestelde het altijd.quote:
want als je die al mist.. dan zou je eens een lekkere moeten proberenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Bart bestelde het altijd.
*Badum-tsjjjquote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
want als je die al mist.. dan zou je eens een lekkere moeten proberen
Waar kan ik die krijgen dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
want als je die al mist.. dan zou je eens een lekkere moeten proberen
bij de HVA bij het Amstelstation! die is echt lekker.quote:
Dus.... wanneer gaan we?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
bij de HVA bij het Amstelstation! die is echt lekker.
in purmerend zou ik voor de parel gaan die is weer open tegenwoordig
Jaahaaa!!quote:
quote:
Komt toch goed jongequote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef Barbusse het volgende:
In ieder geval is dus al bekend wat jullie gaan eten. Nu nog even discussiëren over welk type condoom er gebruikt gaat worden. Smaakje? Geribbeld?
dibs en ik hebben doorgaans seksloze meets hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef Barbusse het volgende:
In ieder geval is dus al bekend wat jullie gaan eten. Nu nog even discussiëren over welk type condoom er gebruikt gaat worden. Smaakje? Geribbeld?
En, ook niet te vergeten natuurlijk, welk merk neukpeuk!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zijn het ook nog niet eens over het bier hoor!
ik kan je wel met 100% zekerheid vertellen welk merk bier hier als enige koud staat.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zijn het ook nog niet eens over het bier hoor!
ik rook geen sigaretten dus wat ik opsteek staat al vastquote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En, ook niet te vergeten natuurlijk, welk merk neukpeuk!
Heineken!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan je wel met 100% zekerheid vertellen welk merk bier hier als enige koud staat.
Yep!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
dibs en ik hebben doorgaans seksloze meets hoor
Blow je nog steeds? Toch niet in huis he?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik rook geen sigaretten dus wat ik opsteek staat al vast
"eten wat de pot schaft"quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heineken!
Ik neem mn eigen Hertog Jan wel mee
Damn, rival... soms denk ik toch echt:quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
dibs en ik hebben doorgaans seksloze meets hoor
waar anders?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blow je nog steeds? Toch niet in huis he?
ik kan er toch niks aan doen dat Dibs zo preuts isquote:Op woensdag 28 november 2012 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, rival... soms denk ik toch echt:
[ afbeelding ]
Preuts? You serious? *glass shattersquote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er toch niks aan doen dat Dibs zo preuts is
Hier gaat iets mis!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er toch niks aan doen dat Dibs zo preuts is
In de tuinquote:
preutser dan Dib kom je ze niet tegen hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Preuts? You serious? *glass shatters
ja ik ga lekker buiten in de kou staan..... want straks heeft de bewoner last van me!quote:
Dude!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
preutser dan Dib kom je ze niet tegen hoor
Een preutse Huppel.....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
preutser dan Dib kom je ze niet tegen hoor
Hij liegt!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een preutse Huppel.....
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:
Neequote:
Maar als ik langs kom ga je toch wel buiten staan!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik ga lekker buiten in de kou staan..... want straks heeft de bewoner last van me!
of wacht.... Dat ben ik
AAAAAAAAAAAAAND......rival cancels the invitationquote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als ik langs kom ga je toch wel buiten staan!!
why?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als ik langs kom ga je toch wel buiten staan!!
Omdat ik veel te slaperig word van de lucht.quote:
Logisch welquote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAND......rival cancels the invitation
quote:
Ze trapt er niet in, rivalquote:Op woensdag 28 november 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik veel te slaperig word van de lucht.
Waar moet ik intrappen dan?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik veel te slaperig word van de lucht.
quote:
Ik snap het al. Jij gaat flink blowen, ik donder in slaap en jij gaat dan je gang....quote:
m'n gang kan en mag ik sowieso al gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het al. Jij gaat flink blowen, ik donder in slaap en jij gaat dan je gang....
Hard en diep op........DE PLAYSTATION, YEEEEEAAAAHHHHH!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het al. Jij gaat flink blowen, ik donder in slaap en jij gaat dan je gang....
Geeft mij veel meer genotquote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hard en diep op........DE PLAYSTATION, YEEEEEAAAAHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik stelde gewoon een vraagquote:Op woensdag 28 november 2012 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
m'n gang kan en mag ik sowieso al gaan
en ik zeg nergens dat ik MOET blowen ofzo.... maar eisen en regels verzinnen voor mij in mijn eigen huis... hell no
Of de Xbox!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja dan neem ik Huppel mee naar boven.... bind haar vast op bed!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Foutje van dit blondjequote:
Heb ik bij mn ex gedaanquote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan neem ik Huppel mee naar boven.... bind haar vast op bed!
en ga beneden lekker gamen
zeg Huppel, komt je bekend voor?
Seriously?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan neem ik Huppel mee naar boven.... bind haar vast op bed!
en ga beneden lekker gamen
zeg Huppel, komt je bekend voor?
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik bij mn ex gedaan![]()
Blijf ik een bazenactie van mezelf vinden!!
vreemd, ik ken het verhaal als zijnde dat hij dat bij jou fliktequote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik bij mn ex gedaan![]()
Blijf ik een bazenactie van mezelf vinden!!
Nope!!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd, ik ken het verhaal als zijnde dat hij dat bij jou flikte
Ik vind t ook altijd stom als mensen van buitenaf regels gaan opleggen voor mij in huis. Over naakt lopen, ritueel slachten en de incidentele verdwijning van een lekkere hetero. Belachelijk!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
m'n gang kan en mag ik sowieso al gaan
en ik zeg nergens dat ik MOET blowen ofzo.... maar eisen en regels verzinnen voor mij in mijn eigen huis... hell no
Ja. De PS3 geeft me meer genot dan een vrouw. Ja.quote:
Verrassendquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. De PS3 geeft me meer genot dan een vrouw. Ja.
Niks mis daarmee.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook altijd stom als mensen van buitenaf regels gaan opleggen voor mij in huis. Over naakt lopen, ritueel slachten en de incidentele verdwijning van een lekkere hetero. Belachelijk!
Oh, ik dacht de sexquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. De PS3 geeft me meer genot dan een vrouw. Ja.
gelijk heb je. jouw paleis, jouw regels!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook altijd stom als mensen van buitenaf regels gaan opleggen voor mij in huis. Over naakt lopen, ritueel slachten en de incidentele verdwijning van een lekkere hetero. Belachelijk!
blijf het een goed verhaal vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!!
Hij gameverslaafd, ik wilde aandacht, hij gaf niet, ik opgeëist, hem vastgebonden en hem toen laten voelen hoe het is als je partner de playstation meer aandacht geeft dan jou.
IK zet altijd de dual shock optie aan en ga dan MK spelenquote:
Prrrrrrecies! Dat mensen daar aanstoot aan nemen... nou dan moeten ze niet door de gordijnen heen binnengluren!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
gelijk heb je. jouw paleis, jouw regels!
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK zet altijd de dual shock optie aan en ga dan MK spelen
Finish (over) him!!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK zet altijd de dual shock optie aan en ga dan MK spelen
This is wrong on so many levelsquote:
het is een gavequote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
This is wrong on so many levels
Een "special ability move"quote:
Ex kon er niet echt om lachenquote:
Wij lachen altijd om exen toch?quote:
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij lachen altijd om exen toch?
Dat bedoel ikquote:
Soms huil ik er nog omquote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij lachen altijd om exen toch?
Nergens voor nodig johquote:
En niet te vergeten Rokjesdagquote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weer fijn 20-25 graden, zon, fleurige kleding. Eens.
Ik ben voorquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind hem zo![]()
, ik post hem gewoon nog eens. Het leven is mooi.
[ afbeelding ]
Het rokjesseizoen begint vroeg dit jaarquote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind hem zo![]()
, ik post hem gewoon nog eens. Het leven is mooi.
[ afbeelding ]
En zwartquote:
Helemaal niks!!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, hoe zit het trouwens met je biervoorraad daar in huis?
Heb je dat je kind nou nog niet geleerd?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks!!
Gewoon omdat ik te beroerd (ook wel bekend als lui) ben om een krat naar boven te sjouwen
Hij weigert!!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je dat je kind nou nog niet geleerd?
Dan wordt het tijd om de zweep eroverheen te rossen, of om over te stappen naarquote:
Maar ik wil HJ!!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om de zweep eroverheen te rossen, of om over te stappen naar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |