2/3 dagen geleden. Zou goed kunnen dat het alleen voor Duitsers was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef DirtyDaniel het volgende:
Wanneer moet ie verstuurt zijn dan? Heb niks over een 8gig kaartje gezien.
Ow het loont dus om ook zelf wat te klooien met fusions?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef KingLysandus het volgende:
Alle fusie-opties staan trouwens niet automatisch in de lijst.![]()
Heb nu alle Persona's die ik nodig heb om de ultieme Persona te kunnen maken. Moet alleen nog veel trainen voor ik hem kan maken.
Blijkbaar. Ik had een bepaalde Persona nodig. Maar die kwam maar niet in de lijst te staan terwijl ik wel de benodigheden had. Dan maar semihandmatisch.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:12 schreef Cid het volgende:
[..]
Ow het loont dus om ook zelf wat te klooien met fusions?
Op het moment ook de enige waardige game om het over te hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders ff een personatopic ofzo, echt... het gaat over niets anders meer hier.
Als jij er nou even voor zorgt dat er hier meer mensen komen dan alleen Cid en ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Maak anders ff een personatopic ofzo, echt... het gaat over niets anders meer hier.
Volgend jaar Sly Cooper en Dragon's Crown.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Pheno het volgende:
Hij is idd geen redactie mee, maar daarna heb ik hem nog wel zien posten. Het is afwachten wat Sony gaat maken voor Vita. Ik hoop op een Monster Hunter binnenkort.
Nee hoor:quote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Volgend jaar Sly Cooper en Dragon's Crown.
quote:Beste redactie,
Hierbij stuur ik de preview/ reviewcode van Sly Cooper voor de PS Vita.
Is het iets voor mensen die voorgaande delen niet hebben gespeeld?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:30 schreef Pheno het volgende:
Het is wel een leuk spel, dat zeker. De consoleversie iig, die was al eerder verstuurd. Vandaar de preview op de site
Dan is er toch al ander plusaanbod?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Haantje_pappie het volgende:
Eind januari heb ik hoogstwaarschijnlijk een vita ,die amazon deal is wel heel tof en aangezien ik ps plus heb ,heb ik meteen mortal kombat,uncharted,gravity rush en nog wat titels.
Ja,maar als jij die games op de ps3 voor je vita in je download lijst zet dan kan je die altijd downloaden/overzetten wanneer jij maar wiltquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dan is er toch al ander plusaanbod?
Op die manier.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ja,maar als jij die games op de ps3 voor je vita in je download lijst zet dan kan je die altijd downloaden/overzetten wanneer jij maar wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |