ligt aan werkmap want ik kan prima inloggen met chrome op m'n Mac. Moet wel meestal eerst cookies weggooien.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ok. Ik panikeerde. Wat blijkt? Op mijn Mac kan ik met Chrome dus onmogelijk inloggen.Op een andere computer met een andere browser ziet mijn werkm@p er héél anders uit, namelijk met een dreigende groene kop dat ik nog maar zes dagen heb om mijn vier activiteiten door te geven. Gelijk even gedaan (meer dan vier, overigens).
Had ik ook. Was omdat mijn inschrijving nog niet voltooid was.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, omdat ik net lees dat mensen hier pas na drie maanden voor het eerst een afspraak hadden. Hoe moet ik anders weten wat ik moet doen, zonder enige info. Ik bedoel, voor hetzelfde geld zit ik niet op FOK! en weet ik helemaal niet van het bestaan van een werkm@p af. Hij opent trouwens niet eens, ik krijg de melding dat mijn werkm@p niet bestaat.
En bellen met het UWV mag dus niet. Fijn, dit.
Die krijg je na 3 maanden toegewezen. Ik weet ook niet goed waarom. Hoe dan ook, na 3 maanden kun je je eerste gesprek met het UWV verwachten en krijg je ook te horen wie je werkcoach is.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:22 schreef fh101 het volgende:
Hier is er volgens mij geen eens een werkcoach. Nog nooit die naam horen vallen namelijk.
Ah, vandaar. Dankje voor het ophelderen!quote:Op donderdag 29 november 2012 16:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Die krijg je na 3 maanden toegewezen. Ik weet ook niet goed waarom. Hoe dan ook, na 3 maanden kun je je eerste gesprek met het UWV verwachten en krijg je ook te horen wie je werkcoach is.
Wat je ook kunt doen, is via je berichten een mail sturen, deze komt dan vanzelf bij de werkcoaches van het UWV terecht en 1 van hen zal antwoorden. Nee, dat is dan niet je persoonlijke werkcoach.
(ik had al die vragen ook, vandaar toen maar even uitgeplozen).
ik heb ook nog steeds geen werkcoachquote:Op donderdag 29 november 2012 16:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Die krijg je na 3 maanden toegewezen. Ik weet ook niet goed waarom. Hoe dan ook, na 3 maanden kun je je eerste gesprek met het UWV verwachten en krijg je ook te horen wie je werkcoach is.
Wat je ook kunt doen, is via je berichten een mail sturen, deze komt dan vanzelf bij de werkcoaches van het UWV terecht en 1 van hen zal antwoorden. Nee, dat is dan niet je persoonlijke werkcoach.
(ik had al die vragen ook, vandaar toen maar even uitgeplozen).
Ik moest, toen ik in 2010 een paar maanden werkloos was, 4 keer per week solliciteren. Na een maand of 3 werd dat naar 1 keer per week gezet, (omdat het lastig was 4 fatsoenlijke solicitaties per week bij elkaar te sprokkelen) maar vlak daarna werd ik aangenomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand meer moest solliciteren dan die 1 keer per week.
Komt goud!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor mijn gesprekVaag... Ben benieuwd
Een sollicitatiegesprek in een hotel, nog nooit meegemaakt, dat zie ik alleen in GTST enzo
Oh daar heb ik vaak zat sollicitatiegesprekken gehad. Vooral met recruiters die ver weg 'zaten', maar wel een functie bij mij in de buurt in de aanbieding hadden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Een sollicitatiegesprek in een hotel, nog nooit meegemaakt, dat zie ik alleen in GTST enzo
Heb ik ook wel eens gehad, vond het wel relaxedquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Weet er alles van. Ze bieden lager dan mijn WW uitkering op dit moment.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zag net een functie waarvan ik dacht, oeh, nét iets te hoog gegrepen voor mij (universitair opgeleid, ongeveer 6 jaar werkervaring waarvan 3 relevant). En dan kijk je naar het salaris: maximaal 1750 euro bruto. Het is echt om te huilen, bedrijven kunnen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Komen er gewoon mee weg.
Ja dat kom ik ook regelmatig tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zag net een functie waarvan ik dacht, oeh, nét iets te hoog gegrepen voor mij (universitair opgeleid, ongeveer 6 jaar werkervaring waarvan 3 relevant). En dan kijk je naar het salaris: maximaal 1750 euro bruto. Het is echt om te huilen, bedrijven kunnen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Komen er gewoon mee weg.
Je hebt een sollicitatiegesprek gehad bij een site?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat kom ik ook regelmatig tegen
Gelukkig niet waar ik vanmorgen een sollicitatiegesprek heb gehad.
(2800-3000 startsalaris, is wel een hele fijne site, dus als iemand de site wilt hebben geef even een seintje dan stuur ik hem door, let op alleen financieel)
Ja ik!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat kom ik ook regelmatig tegen
Gelukkig niet waar ik vanmorgen een sollicitatiegesprek heb gehad.
(2800-3000 startsalaris, is wel een hele fijne site, dus als iemand de site wilt hebben geef even een seintje dan stuur ik hem door, let op alleen financieel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |