Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat mijn facebook-spelletjes het niet doen vanwege geen flash. Oh, en dat ik mijn poker apps niet kan installeren, maar dat wist ik.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik vond mijn laptop (i7, 6gb ram en gt540) ineens langzaam toen ik er gister weer voor kroopgewoon gelijk allerlei programma's verwijderd en CCleaner erdoor gehaald, toen was het wel weer beter..
Moet zeggen dat ik mezelf betrapt op het drukken op hetknopje invoeren bij quote op mijn niet-touchscreen van m'n laptop
Ah, kijk MS Surface ondersteunt wel flash, moetje die websites/games ff whitelisten. Weet niet precies hoe datmoet maar ht kan wel ergens. Google is je vriend. (en vijandquote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat mijn facebook-spelletjes het niet doen vanwege geen flash. Oh, en dat ik mijn poker apps niet kan installeren, maar dat wist ik.
Oh, kan je dat zelf whitelisten? Ik dacht dat dat centraal door microsoft werd gedaan en je daar dus afhankelijk van was. Effe zoeken dan maar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ah, kijk MS Surface ondersteunt wel flash, moetje die websites/games ff whitelisten. Weet niet precies hoe datmoet maar ht kan wel ergens. Google is je vriend. (en vijandsinds ik ghoster plugin heb vertrouw ik google niet meer.. google is everywhere!!)
Las ergens datje dat zelf kon doen, anders kun je altijd MS mailenquote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, kan je dat zelf whitelisten? Ik dacht dat dat centraal door microsoft werd gedaan en je daar dus afhankelijk van was. Effe zoeken dan maar.
Ja zag het ook maar ik denk niet dat de lumia tablet aan de surface gaat tippen eerlijk gezegd. En als ze feb aankondigen komt hij pas over een half jaar uit... de s4 is dan zeker al een verouderde socquote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Gary_Oak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-windows-rt.html
Toch maar nog even wachten, want ik was zwaar onder de indruk van de Lumia-serie.
De Tegra 3 op de Surface is toch ook al best oud?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zag het ook maar ik denk niet dat de lumia tablet aan de surface gaat tippen eerlijk gezegd. En als ze feb aankondigen komt hij pas over een half jaar uit... de s4 is dan zeker al een verouderde soc
Ja klopt hoor, maar de s4 is nu al even oud als de tegra, get my point? het gaat nu over naar de volgende generatie, het zou jammer zijn vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De Tegra 3 op de Surface is toch ook al best oud?
Ja, ok, snap ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, maar de s4 is nu al even oud als de tegra, get my point? het gaat nu over naar de volgende generatie, het zou jammer zijn vind ik.
Desalniettemin zou ik de surface preferen boven het tablet van nokia. Al vind ik de lumia's prachtig
Gewoon allebeiquote:Op woensdag 19 december 2012 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ok, snap ik.Ik heb toch nog het geld niet, en de Lumia 920 gaat even voor.
Ik zie het wel tegen die tijd.
Is idd overbodig en onpraktisch. Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef andreas612 het volgende:
Vroeg me af he, is dat bureaublad in RT nou niet overbodig? 'k bedoel, als ze explorer en de office producten integreren in de metro UI dan is dat bureaublad toch overbodig? lijkt me wel een eenduidigere interface, zo alleen met die blokjes. Nu is het meer van >> nieuwe interface, fresh en shiny maar we houden dat oude bureaublad erbij.. ook al is het niet helemaal praktisch...
Noujaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef andreas612 het volgende:
Vroeg me af he, is dat bureaublad in RT nou niet overbodig? 'k bedoel, als ze explorer en de office producten integreren in de metro UI dan is dat bureaublad toch overbodig? lijkt me wel een eenduidigere interface, zo alleen met die blokjes. Nu is het meer van >> nieuwe interface, fresh en shiny maar we houden dat oude bureaublad erbij.. ook al is het niet helemaal praktisch...
Komt er dan op neer dat ze lui zijn, best vreemd als je nagaat dat Microsoft dit als grootste verandering ziet sinds het bestaan van Windows. Dan zou ik het toch finetunen zodat je daadwerkelijk die concurrentie aan kan. Maar misschien is het meer een brug naar windows 9 oid.. 'k zie het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja
1. extra werk. Want RT is gewoon win 8 met limitatie van draaien van legacy apps en voor ARM procs. je krijgt dan een descrepantie tussen RT en volledig (beetje android fragementatie) en dat is niet wenselijk. plus dat verkenner en alles geoptimaliseerd moeten worden voor metro.
2. het is heel erg makkelijk met mappen; bepaalde dingen verplaatsen en ordenen. In metro is alles fullscreen en dan is het lastig om tussen bepaalde locaties dingen te slepen etc.
Eigenlijk is desktop dus overbodig in RT maar ik snap ook wel dat ze het houden.
Lui zijn ze zeker niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Komt er dan op neer dat ze lui zijn, best vreemd als je nagaat dat Microsoft dit als grootste verandering ziet sinds het bestaan van Windows. Dan zou ik het toch finetunen zodat je daadwerkelijk die concurrentie aan kan. Maar misschien is het meer een brug naar windows 9 oid.. 'k zie het wel.
iCloud is echt iets heel anders dan SkyDrive. Je kunt niet zomaar een bestandje op iCloud zetten. iCloud is meer een luchtbrug om al je iOS devices in sync te houden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het voordeel van microsoft is, is dat ze niet zo gay doen als apple. Daarin bedoel ik dat ze dingen crossplatform uitbrengen i.t.t. icloud etc. Skydrive voor je bestanden werkt op je iPhone, surface en desktop
het blijkt zelfs zo te zijn dat word/one note enzo ook voor iOS uit gaan komen in de toekomst.
Ja sure, maar ik doel enkel op het feit dat het niet crossplatform is. Net als iMessage, Facetime en andere dingen van iGay.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
iCloud is echt iets heel anders dan SkyDrive.
Kan je een automatische iCloud backup maken van je W(P)8-apparaat? Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja sure, maar ik doel enkel op het feit dat het niet crossplatform is. Net als iMessage, Facetime en andere dingen van iGay.
Whatsapp, Skype en Skydrive/google drive zijn wél crossplatform en daarmee ook succesvoller dan en in mijn ogen beter dan de Apple alternatieven.
p.s. op je edit; dat maakt skydrive helemaal beter gezien ze zowel syncen als bestanden opslaan. in feite is dat 2e meer het in sync houden van bestanden tussen apparaten, zodat je in hetzelfde word bestand kan werken op zowel je tablet als pc. maar ze hebben het ook nog eens op hun servers staan.
Het zou alleen al niet kunnen omdat het niet op mijn W(p) device te gebruiken isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je een automatische iCloud backup maken van je W(P)8-apparaat? Nee. Zolang dat niet kan blijft iCloud beter imho
.
iCloud is:
• Automatisch je notities in sync op al je iOS-apparaten
• Automatisch altijd op elk apparaat je foto's hebben
• Automatisch een kopie hebben die je iOS-apparaat tot in de kleinste puntjes weer herstelt zoals hij was
• Op elk iOS-apparaat toegang tot je bookmarks en (gesloten) tabbladen
Het is niet bedoeld voor het opslaan van bestanden.
Wat jij zegt is misschien waar maar tegelijkertijd ook weer het succes van Apple.
SkyDrive is meer een Dropbox-concurrent, het doel van iCloud is dat het niet uitmaakt of je je iPad, iPhone of Mac gebruikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het zou alleen al niet kunnen omdat het niet op mijn W(p) device te gebruiken is
Maar goed.
Skydrive houdt alleen maar mijn instellingen bij, mijn foto's van mijn telefooncamera schieten er automatisch in en mijn office bestanden slaan zich daarin op; je kan er ook met meerdere mensen in werken etc en bestanden via skydrive delen.
Echt backupen doet hij niet inderdaad. Systeemherstel of backups bieden dan uitkomt maar dat is inderdaad wel een leuke feature.
Ah ok, dat is opzich wel leuk. Vraag me alleen af wat je wil syncen tussen deze producten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
SkyDrive is meer een Dropbox-concurrent, het doel van iCloud is dat het niet uitmaakt of je je iPad, iPhone of Mac gebruikt.
Dat doet hij wel, mits de apps er gebruik van maken. Als je een spel afsluit op je iPhone kan je op je iPad mee verder gaan. Als de app dat ondersteunt dat tenminste (veel apps gebruiken deze feature niet omdat het lastig te implementeren is).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah ok, dat is opzich wel leuk. Vraag me alleen af wat je wil syncen tussen deze producten?
Instellingen zoals kleuren etc synct skydrive ook en bestanden. Verder kan ik me niet voorstellen dat iCloud je programma's synct. Alleen dat backup ding is wel tof.
Ja goed, ik bedoel het fysieke programma zelf. Game voortgang wordt bij MS ook gesynct via Xbox live, dat is niet erg anders. Browsersessies kun je van product naar product meenemen.. achja. Ik heb niets met iCloud en dat geslotenachtige beleid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef Merkie het volgende:
gebruik van maken. Als je een spel afsluit op je iPhone kan je op je iPad mee verder gaan. Als de app dat ondersteunt dat tenminste (veel apps gebruiken deze feature niet omdat het lastig te implementeren is).
Dat ze meerdere dingen tegelijk doen betekent niet dat die individueel allemaal goed uitgedacht in elkaar zitten.. Ik zeg alleen maar dat ze het best wat beter konden uitdenken allemaal.. net zoals dat notificatiecenter in WP8... da's toch gvd makkelijk, ga mij niet vertellen dat ze dat niet besproken hebben tijdens een vergadering oid..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lui zijn ze zeker niet!
- nieuwe windows
- windows RT
- outlook
- skydrive
- office 15
- surface
- windows phone 8 en 7.8
ze zijn erg druk momenteel
ik denk dat het
1. handig is voor werken in verkenner en dat office daarin draaien makkelijker is dan fullscreen draaien in metro
2. bepaalde dingen als mappen en dingen verplaatsen wil je neit fullscreen doen
3. soort van overstap zodat er nog wel iets bekends te vinden is.
Het had anders gekund maar ik snap het wel.
Eilandjes waarschijnlijk, zoals bij de meeste grote bedrijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef andreas612 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe sommige mensen denken binnen dat bedrijf.
Notificatiecenter voor wp8 komt al, staat ergens in een WP blogquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat ze meerdere dingen tegelijk doen betekent niet dat die individueel allemaal goed uitgedacht in elkaar zitten.. Ik zeg alleen maar dat ze het best wat beter konden uitdenken allemaal.. net zoals dat notificatiecenter in WP8... da's toch gvd makkelijk, ga mij niet vertellen dat ze dat niet besproken hebben tijdens een vergadering oid..
Ben wel benieuwd hoe sommige mensen denken binnen dat bedrijf.
Divisies natuurlijk. Zo werken inderdaad de meeste grote bedrijven (die vaak ook uit opgekochte bedrijven bestaan)quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Eilandjes waarschijnlijk, zoals bij de meeste grote bedrijven.
Hahahaha, ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
naast de apple store hebben ze dus ook het concept van de ipad gejat. goed bezig daar bij microsoft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |