quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé, past goed bij je persoonlijkheid dus!
Kan niet wachten tot de Surface naar NL komt..
Nope, dat is het enige nadeel tenopzichte van mijn laptop, geen backlit keyboard. Maar wat wil je van een 3mm dun coverquote:Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het lijkt alsof die toetsen verlicht zijn, is dat zo?
Verder: jaloers!
Jammer, maar zo leek het een beetje op de foto.quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, dat is het enige nadeel tenopzichte van mijn laptop, geen backlit keyboard. Maar wat wil je van een 3mm dun cover
Vast niet; neem aan dat de covers in china worden geproduceerd en daar mag je met cadmium drukken; dat blijft wel zittenquote:
Lol.quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vast niet; neem aan dat de covers in china worden geproduceerd en daar mag je met cadmium drukken; dat blijft wel zitten
sowieso heb ik een hele degelijke indruk van het tabletquote:
Ik heb inderdaad van veel reviewers begrepen dat de bouwkwaliteit echt tiptop in orde is!quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sowieso heb ik een hele degelijke indruk van het tablet
Ja precies, maar hij is prachtig en het werkt goddelijk. Als die reviews dat het langzaam is of dat ze niet begrijpen dat er een desktop in zit'.. onzin. Erg handig juist die desktop.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van veel reviewers begrepen dat de bouwkwaliteit echt tiptop in orde is!Ben benieuwd of er een Surface 2 komt, want van wat ik eerst had gehoord, is de Surface slechts een 'demonstratie' voor de hardwarepartners wat Windows RT allemaal kan.
Yup. Gebruik het nu 2 weken en het werkt echt heel fijn. Als ik achter m'n desktop zit met muis & tobo merk ik dat ik dat nu een beetje langzaam en onhandig vind.quote:Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ja precies, maar hij is prachtig en het werkt goddelijk.
ik vond mijn laptop (i7, 6gb ram en gt540) ineens langzaam toen ik er gister weer voor kroopquote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Yup. Gebruik het nu 2 weken en het werkt echt heel fijn. Als ik achter m'n desktop zit met muis & tobo merk ik dat ik dat nu een beetje langzaam en onhandig vind.
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat mijn facebook-spelletjes het niet doen vanwege geen flash. Oh, en dat ik mijn poker apps niet kan installeren, maar dat wist ik.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik vond mijn laptop (i7, 6gb ram en gt540) ineens langzaam toen ik er gister weer voor kroopgewoon gelijk allerlei programma's verwijderd en CCleaner erdoor gehaald, toen was het wel weer beter..
Moet zeggen dat ik mezelf betrapt op het drukken op hetknopje invoeren bij quote op mijn niet-touchscreen van m'n laptop
Ah, kijk MS Surface ondersteunt wel flash, moetje die websites/games ff whitelisten. Weet niet precies hoe datmoet maar ht kan wel ergens. Google is je vriend. (en vijandquote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat mijn facebook-spelletjes het niet doen vanwege geen flash. Oh, en dat ik mijn poker apps niet kan installeren, maar dat wist ik.
Oh, kan je dat zelf whitelisten? Ik dacht dat dat centraal door microsoft werd gedaan en je daar dus afhankelijk van was. Effe zoeken dan maar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ah, kijk MS Surface ondersteunt wel flash, moetje die websites/games ff whitelisten. Weet niet precies hoe datmoet maar ht kan wel ergens. Google is je vriend. (en vijandsinds ik ghoster plugin heb vertrouw ik google niet meer.. google is everywhere!!)
Las ergens datje dat zelf kon doen, anders kun je altijd MS mailenquote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, kan je dat zelf whitelisten? Ik dacht dat dat centraal door microsoft werd gedaan en je daar dus afhankelijk van was. Effe zoeken dan maar.
Ja zag het ook maar ik denk niet dat de lumia tablet aan de surface gaat tippen eerlijk gezegd. En als ze feb aankondigen komt hij pas over een half jaar uit... de s4 is dan zeker al een verouderde socquote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Gary_Oak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-windows-rt.html
Toch maar nog even wachten, want ik was zwaar onder de indruk van de Lumia-serie.
De Tegra 3 op de Surface is toch ook al best oud?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zag het ook maar ik denk niet dat de lumia tablet aan de surface gaat tippen eerlijk gezegd. En als ze feb aankondigen komt hij pas over een half jaar uit... de s4 is dan zeker al een verouderde soc
Ja klopt hoor, maar de s4 is nu al even oud als de tegra, get my point? het gaat nu over naar de volgende generatie, het zou jammer zijn vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De Tegra 3 op de Surface is toch ook al best oud?
Ja, ok, snap ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, maar de s4 is nu al even oud als de tegra, get my point? het gaat nu over naar de volgende generatie, het zou jammer zijn vind ik.
Desalniettemin zou ik de surface preferen boven het tablet van nokia. Al vind ik de lumia's prachtig
Gewoon allebeiquote:Op woensdag 19 december 2012 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ok, snap ik.Ik heb toch nog het geld niet, en de Lumia 920 gaat even voor.
Ik zie het wel tegen die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |