Surface, de touch cover en een mooi hoesje van 40$ heb ik in totaal 520¤ voor moeten betalen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ah beter, dus ook nog een stuk goedkoper ook
1. The iPad eats the consumer PC market.quote:Op zondag 9 december 2012 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een erg eenzijdige blik op de werkelijkheid. Microsoft heeft wel degelijk problemen. Lees dit eens:
http://finance.yahoo.com/(...)-true-181558610.html
Hmm batterij niet lang mee? Hij heeft toch 8 uur?quote:Op zondag 9 december 2012 18:39 schreef Northside het volgende:
ver ben ik nog niet helemaal over uit. Ik merk dat ik, nu ik aan de touchfunctionaliteiten gewend ben, dat ding bijna niet meer gebruik. Mailtjes e.d. tik ik ook gewoon op het scherm. Dus daar had ik eventueel nog 120$ kunnen besparen.
Ik ben het met met je eens dat tablets niet geschikt zijn om echt productief te zijn, maar PC-sales hebben wel degelijk te leiden onder de opkomst van de tablet. Het feit dat MS met Windows 8 dik in zet op tablets zegt toch genoeg?quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1. The iPad eats the consumer PC market.
14 miljoen tegenover meer dan 350 miljoen pc's. Don't see that happen. Plus dat je op je werk niet effectief kan werken met een iPad. En laat bedrijven nou een grote MS markt zijn. Ben het wel eens met dat ze markt gaan verliezen aan de mensen die nu casual met een laptop op de bank zitten naar iPads. Maar hopelijk ook aan win8 tablets
2. Employees gradually switch away from using Windows PCs for work.
Dit is niet waar; professioneel werken op een iPad is niet mogelijk. Op een Mac wel maar ik zie dit niet gebeuren. De kosten voor het omschakelen van windows naar mac, de servers, de aanschaf is té hoog en de omscholing net zo. iPad is ook meer voor naast de normale computer. Denk dat windows 8 tablets een goed alternatief zouden zijn door goed samen te werken met huidige windows park. maar dan moeten bedrijven dat wel in zien.
3. Windows 8 fails to stop the iPad.
Te vroeg om dit te zeggen, windows 8 is nét een maand uit (en al wel 40miljoen x verkocht)
-- NPD says Windows tablet sales were "nonexistent" between 10/21 and 11/17.
Want er zijn nog bijna geen tablets op de markt op een paar dure hybride en de surface na, die dan weer beperkt verkrijgbaar zijn.
Ipad heeft dan weer 4 miljoen iPad minder verkocht dan verwacht door analisten..
Meanwhile, we can't think of any analyst who has cut his or her iPad estimate for the quarter based on Surface sales. In Microsoft's defense, it says it sold 40 million licenses, which it says is out pacing Windows 7. There's a chance analysts are wrong.
4. Loyal developers start to leave the Microsoft platform.
46 van de 50 meest gebruikte apps zijn beschikbaar. Windows Phone heeft nu al 120.000 apps en Windows 8 over de 25.000. Het zou hoger moeten zijn.. maar het komt nog. Denk niet dat developers microsoft verlaten. Windows heeft altijd nog 4 miljoen apps al liggen; meer dan elk ander OS.
Windows Phone has over 100,000 apps, but iOS has 700,000 apps, with 275,000 made specifically for the iPad.
5. Windows Phone gets no traction despite the Nokia deal and RIM's collapse.
True; windows phone, ook al is het een TOP Os komt niet van de grond. Nu met windows 8 moet het gaan gebeuren, ze zijn nog maar net uit.. ook een maand maar verkoop begint al op gang te komen. Het is nog afwachten.
6. Office loses relevance.
Ik zie office absoluut niet doodgaan, wat een onzin is dit zeg. Er komt geen alternatief in de buurt en ze staan eenzaam aan de top. Daarbij komen word/powerpoint/excel enzo binnenkort uit op iOS en android.
7. Microsoft's other business applications start to erode.
Zie hierboven + het groeit nog als kool.
8. The platform business collapses.
-
9. The Xbox was never going to make up the slack, and Microsoft can no longer afford to keep investing in it.
Raar argument, Xbox is niet de key market van MS en is gewoon een nevenproduct waar vooral leuke dingen uit R&D in zitten.
10. Microsoft suffers a huge quarterly loss. Ballmer retires to play golf.
Haha, ze maken nog 16 miljard winst, en ballmer gaat inderdaad binnenkort weg. Beetje rare gast ook met z'n developer developers developers.
Microsoft stopt 4x zoveel geld in R&D als Apple en komt hopelijk nog met hele mooie innovatieve dingen waar Surface de eerste van was. En met XP binnenkort uit de ondersteuning zal de windows verkoop wel stijgen. En het nieuwe businessplan waarbij er sneller updates komen (zoals apple) en het nieuwe windows phone 8, nieuwe office, skydrive integratie, nieuwe xbox die binnen paar jaar op de markt is en hardware zoals surface zie ik MS eerder groeien dan kapot gaan
ik begon niet met schelden maar ik begrijp je puntquote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Bart het volgende:
En ja, ik heb dus tegen boterbartje en ftwhzhx17518bsjakw.
Werd tijd dat er een crewlid verscheen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Bart het volgende:
Kan het weer verder zonder gescheld en op de man spelen? Als iemand iets post waar je het niet mee eens bent, dan reageer je normaal of je reageert maar gewoon helemaal niet.
Nette prijs!quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Surface, de touch cover en een mooi hoesje van 40$ heb ik in totaal 520¤ voor moeten betalen.
Wij hebben ook zo nu en dan een leven hequote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Werd tijd dat er een crewlid verscheen.
ohquote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo nu en dan een leven he.
Wowquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toetsenbord erbij!
[ afbeelding ]
Ja er zit een touchpad bijquote:Op donderdag 13 december 2012 16:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wow![]()
Zie ik het nu goed dat er ook een touchpad in zit. Hoe bevalt het typen?
Jep bevalt goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef ArnosL het volgende:
Wel een erg felle kleur, maar wel mooi![]()
Hoe bevalt ie tot nu toe?
App aanbod is nog wel minimaal, maar tja dat heeft tijd nodigquote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef maurisioo het volgende:
Zijn er nog wat apps dan? En werkt alles soepel?
en dan komt er zeer binnenkort spotify ook als browser versie!quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen de spotify app, facebook en twitter. Maar via IE kun je die laatste 2 heel oed benaderen omdat je niet de mobiele website krijgt maar de echte
En verder ook in people hub natuurlijk.
Je hebt best gave games en nog wat andere leuke dingetjes. De WD app is super gaaf als je in bezit bent van een WD externe schijf, echt super strak!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé, past goed bij je persoonlijkheid dus!
Kan niet wachten tot de Surface naar NL komt..
Nope, dat is het enige nadeel tenopzichte van mijn laptop, geen backlit keyboard. Maar wat wil je van een 3mm dun coverquote:Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het lijkt alsof die toetsen verlicht zijn, is dat zo?
Verder: jaloers!
Jammer, maar zo leek het een beetje op de foto.quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, dat is het enige nadeel tenopzichte van mijn laptop, geen backlit keyboard. Maar wat wil je van een 3mm dun cover
Vast niet; neem aan dat de covers in china worden geproduceerd en daar mag je met cadmium drukken; dat blijft wel zittenquote:
Lol.quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vast niet; neem aan dat de covers in china worden geproduceerd en daar mag je met cadmium drukken; dat blijft wel zitten
sowieso heb ik een hele degelijke indruk van het tabletquote:
Ik heb inderdaad van veel reviewers begrepen dat de bouwkwaliteit echt tiptop in orde is!quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sowieso heb ik een hele degelijke indruk van het tablet
Ja precies, maar hij is prachtig en het werkt goddelijk. Als die reviews dat het langzaam is of dat ze niet begrijpen dat er een desktop in zit'.. onzin. Erg handig juist die desktop.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad van veel reviewers begrepen dat de bouwkwaliteit echt tiptop in orde is!Ben benieuwd of er een Surface 2 komt, want van wat ik eerst had gehoord, is de Surface slechts een 'demonstratie' voor de hardwarepartners wat Windows RT allemaal kan.
Yup. Gebruik het nu 2 weken en het werkt echt heel fijn. Als ik achter m'n desktop zit met muis & tobo merk ik dat ik dat nu een beetje langzaam en onhandig vind.quote:Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ja precies, maar hij is prachtig en het werkt goddelijk.
ik vond mijn laptop (i7, 6gb ram en gt540) ineens langzaam toen ik er gister weer voor kroopquote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Yup. Gebruik het nu 2 weken en het werkt echt heel fijn. Als ik achter m'n desktop zit met muis & tobo merk ik dat ik dat nu een beetje langzaam en onhandig vind.
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat mijn facebook-spelletjes het niet doen vanwege geen flash. Oh, en dat ik mijn poker apps niet kan installeren, maar dat wist ik.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Boterbartje het volgende:
ik vond mijn laptop (i7, 6gb ram en gt540) ineens langzaam toen ik er gister weer voor kroopgewoon gelijk allerlei programma's verwijderd en CCleaner erdoor gehaald, toen was het wel weer beter..
Moet zeggen dat ik mezelf betrapt op het drukken op hetknopje invoeren bij quote op mijn niet-touchscreen van m'n laptop
Ah, kijk MS Surface ondersteunt wel flash, moetje die websites/games ff whitelisten. Weet niet precies hoe datmoet maar ht kan wel ergens. Google is je vriend. (en vijandquote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb gevonden is dat mijn facebook-spelletjes het niet doen vanwege geen flash. Oh, en dat ik mijn poker apps niet kan installeren, maar dat wist ik.
Oh, kan je dat zelf whitelisten? Ik dacht dat dat centraal door microsoft werd gedaan en je daar dus afhankelijk van was. Effe zoeken dan maar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ah, kijk MS Surface ondersteunt wel flash, moetje die websites/games ff whitelisten. Weet niet precies hoe datmoet maar ht kan wel ergens. Google is je vriend. (en vijandsinds ik ghoster plugin heb vertrouw ik google niet meer.. google is everywhere!!)
Las ergens datje dat zelf kon doen, anders kun je altijd MS mailenquote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, kan je dat zelf whitelisten? Ik dacht dat dat centraal door microsoft werd gedaan en je daar dus afhankelijk van was. Effe zoeken dan maar.
Ja zag het ook maar ik denk niet dat de lumia tablet aan de surface gaat tippen eerlijk gezegd. En als ze feb aankondigen komt hij pas over een half jaar uit... de s4 is dan zeker al een verouderde socquote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Gary_Oak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-windows-rt.html
Toch maar nog even wachten, want ik was zwaar onder de indruk van de Lumia-serie.
De Tegra 3 op de Surface is toch ook al best oud?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zag het ook maar ik denk niet dat de lumia tablet aan de surface gaat tippen eerlijk gezegd. En als ze feb aankondigen komt hij pas over een half jaar uit... de s4 is dan zeker al een verouderde soc
Ja klopt hoor, maar de s4 is nu al even oud als de tegra, get my point? het gaat nu over naar de volgende generatie, het zou jammer zijn vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De Tegra 3 op de Surface is toch ook al best oud?
Ja, ok, snap ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, maar de s4 is nu al even oud als de tegra, get my point? het gaat nu over naar de volgende generatie, het zou jammer zijn vind ik.
Desalniettemin zou ik de surface preferen boven het tablet van nokia. Al vind ik de lumia's prachtig
Gewoon allebeiquote:Op woensdag 19 december 2012 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ok, snap ik.Ik heb toch nog het geld niet, en de Lumia 920 gaat even voor.
Ik zie het wel tegen die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |