Jaja rustigquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef andreas612 het volgende:
Wat een kut OP en het topic is niet gereekst...
JA! Wel zonder toetsenbord, anders krijg je zn stom duits ding, geen qwerty maar een qwertzquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.microsoftstore(...)/productID.258667500
Twijfel twijfel, zal ik m kopen?
In dollars klinkt het leuk, zal in de euro wel een stuk tegen gaan vallen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Today, I want to share a bit more detail about the growing Surface family of products and Surface with Windows 8 Pro, specifically around pricing. In January, Surface with Windows 8 Pro will be available in two versions and pricing will start at $899:
· 64GB standalone version at $899
· 128GB standalone version at $999
Both versions will both include a Surface pen with Palm Block technology and include the ability to use a Touch Cover or Type Cover (sold separately).
Zo slecht is 1000 euro toch niet voor een tablet met laptop specs en een 128 GB SSD?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In dollars klinkt het leuk, zal in de euro wel een stuk tegen gaan vallen.
Ergens heb je wel gelijk, maar dan moet er eigenlijk ook een tobo bij, en een goede beschermhoes of combi ding en dan loopt de prijs toch aardig op...quote:Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo slecht is 1000 euro toch niet voor een tablet met laptop specs en een 128 GB SSD?
1200 euro kost een beetje ultrabook ook, maar dan heb je geen touch screen. En een tablet met 128 GB opslag bestaat voor zover ik weet niet eens. Al met al moet het met deze prijs de concurrentie prima aankunnen denk ik hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk, maar dan moet er eigenlijk ook een tobo bij, en een goede beschermhoes of combi ding en dan loopt de prijs toch aardig op...
Ga ik toch liever voor deze:quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
1200 euro kost een beetje ultrabook ook, maar dan heb je geen touch screen. En een tablet met 128 GB opslag bestaat voor zover ik weet niet eens. Al met al moet het met deze prijs de concurrentie prima aankunnen denk ik hoor.
Ik heb er een andersquote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
1200 euro kost een beetje ultrabook ook, maar dan heb je geen touch screen. En een tablet met 128 GB opslag bestaat voor zover ik weet niet eens. Al met al moet het met deze prijs de concurrentie prima aankunnen denk ik hoor.
Tsja, de grens tussen tablet en laptop vervaagt natuurlijk met dit soort apparaten, maar ik denk dat je 'm meestal gebruikt met het toetsenbord eraan toch? Dan is het imho meer een laptop dan een tablet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb er een anders.
Samsung Ativ Smart PC Pro
[ afbeelding ]
Was dan wel 1300.
Maar heb je niet liever 1 apparaat dan meerdere?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef Catch22- het volgende:
Wat een kolder. Voor dat geld heb je een note 10.1, chromebook en laptop
niet voor dat geld. Ik snap de meerwaarde nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar heb je niet liever 1 apparaat dan meerdere?
De Surface RT is voor thuisgebruik, studenten etc. De Pro vindt zijn doelgroep meer in het bedrijfsleven dunkt me..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet voor dat geld. Ik snap de meerwaarde niet
Ja maar ik zit af te wegen dat hij bijna 1kg weegt, 8/900 euro gaat kosten (dat kost mijn laptop met i7 en GT540 niets eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik persoonlijk zou voor de Pro gaan, puur omdat je daar veel meer mee kan doen dan met de RT.
Dungeon Keeper op een tablet.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |