SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euw, ja ik weet dat je er werkt. Regelmatig Mc eten wordt je nou niet vrolijk van, neequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik er inmiddels 5 jaar werk en er gewoonweg geen zin in heb? Doe ik al ruim 3 jaar niet meer overigens, op af en toe na.
Maar ik dacht dat je er sowieso helemaal niet meer at.
![]()
ik ben weer weg
pa is jarig
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
dank jequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ja, op heel af en toe, eens in de zoveel maanden, na.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, ja ik weet dat je er werkt. Regelmatig Mc eten wordt je nou niet vrolijk van, nee
Maar ik dacht dat je er sowieso helemaal niet meer at.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hehe, oké, duidelijk. Dat broodje van de Subway is sowieso lekkerderquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op heel af en toe, eens in de zoveel maanden, na..
![]()
Ik zou er echt elke dag een mqchicken naar binnen werkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op heel af en toe, eens in de zoveel maanden, na.![]()
Kif en Patrick, samen onder een steen
He! Waar gaat Patrick nou heen?
Die vind dingen leuker, buiten de steen
Nu is Kif alleenWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat ben je na een half jaar wel zatquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er echt elke dag een mqchicken naar binnen werken
What you forget, you are gonna repeat.
Nee hoor, tenminste ik denk van niet. Ik heb alleen niks met gedichten, vooral omdat ik er slecht in ben om ze te verzinnen.quote:![]()
OMGquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu is Kif alleen
DÃe ga ik straks in mijn fobo zetten![]()
![]()
Gedichten schrijven is leuk.
Rijmen kan ik niet.
Dichten ook niet.
Dus zet ik maar wat woorden hier.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu is Kif alleen![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Naja, niet rijmt wel op niet, dat heb je goed gezien!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
Gedichten schrijven is leuk.
Rijmen kan ik niet.
Dichten ook niet.
Dus zet ik maar wat woorden hier.![]()
![]()
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je na een half jaar wel zat![]()
Kif heeft Patrick nu niet meer om tegen te pratenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG
DÃe ga ik straks in mijn fobo zetten
Dus begint hij maar tegen zichzelf te blaten
Hij is verdrietig omdat Patrick hem heeft verlaten
Maar ook boos, wie meet nu zijn maten?What you forget, you are gonna repeat.
Jij rijmt goed meid!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kif heeft Patrick nu niet meer om tegen te praten
Dus begint hij maar tegen zichzelf te blaten
Hij is verdrietig omdat Patrick hem heeft verlaten
Maar ook boos, wie meet nu zijn maten?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: