SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euw, ja ik weet dat je er werkt. Regelmatig Mc eten wordt je nou niet vrolijk van, neequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik er inmiddels 5 jaar werk en er gewoonweg geen zin in heb? Doe ik al ruim 3 jaar niet meer overigens, op af en toe na.
Maar ik dacht dat je er sowieso helemaal niet meer at.
![]()
ik ben weer weg
pa is jarig
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
dank jequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ja, op heel af en toe, eens in de zoveel maanden, na.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, ja ik weet dat je er werkt. Regelmatig Mc eten wordt je nou niet vrolijk van, nee
Maar ik dacht dat je er sowieso helemaal niet meer at.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hehe, oké, duidelijk. Dat broodje van de Subway is sowieso lekkerderquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op heel af en toe, eens in de zoveel maanden, na..
![]()
Ik zou er echt elke dag een mqchicken naar binnen werkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op heel af en toe, eens in de zoveel maanden, na.![]()
Kif en Patrick, samen onder een steen
He! Waar gaat Patrick nou heen?
Die vind dingen leuker, buiten de steen
Nu is Kif alleenWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat ben je na een half jaar wel zatquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er echt elke dag een mqchicken naar binnen werken
What you forget, you are gonna repeat.
Nee hoor, tenminste ik denk van niet. Ik heb alleen niks met gedichten, vooral omdat ik er slecht in ben om ze te verzinnen.quote:![]()
OMGquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu is Kif alleen
DÃe ga ik straks in mijn fobo zetten![]()
![]()
Gedichten schrijven is leuk.
Rijmen kan ik niet.
Dichten ook niet.
Dus zet ik maar wat woorden hier.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu is Kif alleen![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Naja, niet rijmt wel op niet, dat heb je goed gezien!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
Gedichten schrijven is leuk.
Rijmen kan ik niet.
Dichten ook niet.
Dus zet ik maar wat woorden hier.![]()
![]()
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je na een half jaar wel zat![]()
Kif heeft Patrick nu niet meer om tegen te pratenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OMG
DÃe ga ik straks in mijn fobo zetten
Dus begint hij maar tegen zichzelf te blaten
Hij is verdrietig omdat Patrick hem heeft verlaten
Maar ook boos, wie meet nu zijn maten?What you forget, you are gonna repeat.
Jij rijmt goed meid!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kif heeft Patrick nu niet meer om tegen te praten
Maar ook boos, wie meet nu zijn maten?![]()
![]()
Oké jij bent echt te goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kif heeft Patrick nu niet meer om tegen te praten
Maar ook boos, wie meet nu zijn maten?![]()
![]()
Zo moeilijk is het niet om iets te verzinnen,quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu is Kif alleen
Zo kan je elk gedicht beginnen
Zolang je het woord je maar te binnen schiet
En dan is een gedicht zo ontstaan, zoals je hier nu ziet![]()
![]()
Ja, daarom ben ik dus niet goed in dichten. Ik kan niet op een rijmwoord komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om iets te verzinnen,
En dan is een gedicht zo ontstaan, zoals je hier nu ziet![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan is een gedicht zo ontstaan, zoals je hier nu ziet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat is ook best moeilijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik dus niet goed in dichten. Ik kan niet op een rijmwoord komen.14 SHADES OF GREY
Misschien is het gewoon een vrouwenietsquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik dus niet goed in dichten. Ik kan niet op een rijmwoord komen.![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Engel!![]()
Jij hier nu ook?
Ja![]()
![]()
Zo moeilijk is het niet om op een woord te komen
Rijmen en dichten lukt me zelfs in mijn dromen
En ja, dat is een beetje raar
Ik droom ook liever over vrouwen, echt waar![]()
Wat een gedoe, dat gerijm
Een hoop poeha en geslijm,
Nee, dat rijmen is aan mij toch niet besteed
Steek die gedichten maar lekker in je reet.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Helemaal eens met wat Lola zegt!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan is een gedicht zo ontstaan, zoals je hier nu ziet
Ik vind het gedicht van Lola dan ook helemaal niet slecht
Zo uit de mouw geschud, net als deze, ja echt!
Maar ik snap ook dat het voor anderen aan kan voelen als een gevecht.What you forget, you are gonna repeat.
Knap dat jullie dat zo kunnen. Ik ben niet zo goed met woorden, dus zoek altijd een excuus om niet aan dit soort dingen mee te doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met wat dichten versier je elke vrouw
Maar keep it real, en blijf ze trouw
Gedraag je nu niet als een laffe hond
Anders schopt ze je voor je kont![]()
Hoe is het gisteravond geweest?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Knap dat jullie dat zo kunnen. Ik ben niet zo goed met woorden, dus zoek altijd een excuus om niet aan dit soort dingen mee te doen.![]()
Dat is een gevoel, en is niet uit te leggen.quote:
Maar zet gewoon op papier wat je nu eigenlijk wil zeggen
Probeer het dan vloeiend te laten lopen
En je ziet, dan kun je alles verkopen![]()
Dichten is zo moeilijk nog nietquote:
Zoals je bij de anderen hier ziet
Gewoon even proberen en kijken wat je te binnen schiet
Rijmen op het laatst woord is echt zo moeilijk niet!What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
Met wat dichten versier je elke vrouw
Maar keep it real, en blijf ze trouw
Gedraag je nu niet als een laffe hond
Anders schopt ze je voor je kont![]()
![]()
![]()
topquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg leuk, ik heb me vermaakt.![]()
![]()
Bij mij schiet me niks te binnen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dichten is zo moeilijk nog niet
Zoals je bij de anderen hier ziet
Gewoon even proberen en kijken wat je te binnen schiet
Rijmen op het laatst woord is echt zo moeilijk niet!
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kom ik maar niet in je broekje
En huil ik stilletjes in een hoekje![]()
![]()
Wat is dit toch hier. Gaat nu net de 3de lamp in 1 week kapot.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dezelfde?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit toch hier. Gaat nu net de 3de lamp in 1 week kapot.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
't zijn de oude spoken Kaneel. Je huis is verhekstquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit toch hier. Gaat nu net de 3de lamp in 1 week kapot.![]()
![]()
Wat is dat nu voor stom accent?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Geweldig dit, het is dat ik bezig ben
Dat ik nu niet even rijmen ken
Wie denk je wel niet dat je bent
Ga eens snel verder met wat je moet doen
En weet het niet zeker, maar heet je zoon Koen?![]()
Nee. Eerst lamp op mijn bureau, toen lamp boven de eettafel en zojuist de lamp in het raamkozijn.quote:Oprotten, dat moeten ze.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't zijn de oude spoken Kaneel. Je huis is verhekstEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh ok, dan gewoon verouderde lampenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Eerst lamp op mijn bureau, toen lamp boven de eettafel en zojuist de lamp in het raamkozijn.
[..]
Oprotten, dat moeten ze.LED lampen ftw
Van die felle witte?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ok, dan gewoon verouderde lampenLED lampen ftw
.
![]()
Je hebt ook warm witquote:Die heb ik in huis, dat felle blauw/wit heb ik alleen in de auto
Weet ik. Die fel witte wil je niet in je woonkamer hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt ook warm witDie heb ik in huis, dat felle blauw/wit heb ik alleen in de auto
.
![]()
Nee idd, nouja, hooguit als "sier" lampjes in kerstverlichting ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Die fel witte wil je niet in je woonkamer hebben.
Maar anders niet nee
Ik wil eigenlijk wel eens een led-lichtkabel hebben. Bestaan die dingen al?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Die fel witte wil je niet in je woonkamer hebben.
![]()
Led lampen
Vooral voor huiselijk gebruik is het verschrikkelijkDit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoebedoel je dat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eens een led-lichtkabel hebben. Bestaan die dingen al?
Zo?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoebedoel je dat?
Zo?
[ afbeelding ]dat ziet er verschrikkelijk uit
14 SHADES OF GREY
kerstverlichting moet sfeervol zijn, dan ga je geen felle dingen gebruikenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee idd, nouja, hooguit als "sier" lampjes in kerstverlichting ofzoMaar anders niet nee
.
![]()
Allang. Ook in RGB.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eens een led-lichtkabel hebben. Bestaan die dingen al?![]()
Zoiets ja, maar hebben led-lichtkabels niet wat meer lampjes per cm kabel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoebedoel je dat?
Zo?
[ afbeelding ]![]()
Alle verlichting in mijn auto heb ik vervangen met LED lampenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
Led lampen
Vooral voor huiselijk gebruik is het verschrikkelijk
Nouja, behalve de koplampen dan, dat is 6000k Xenon
Je hebt verschillende variantenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar hebben led-lichtkabels niet wat meer lampjes per cm kabel?
Kijk hier maar eens bijv.
http://www.leds-buy.nl/Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zeg koffie, wanneer mag ik is een bakkie bij je doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar hebben led-lichtkabels niet wat meer lampjes per cm kabel?Rustig aan.![]()
Jij bent altijd welkom KTquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg koffie, wanneer mag ik is een bakkie bij je doen?
Maar alleen als je een schijf muziek van je meeneemt die ik kan kopieren![]()
![]()
Hier in ieder geval niet:quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
mijn baksteen he?
Ik kom er nooit onder vandaan
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jij bent altijd welkom KT
Maar alleen als je een schijf muziek van je meeneemt die ik kan kopieren![]()
Is best mogelijk als je die schijf in je pc hangt![]()
Heb het alleen liever op een externe schijf...
Coming to think about it, die heb ik ook wel.
Maar ik denk dat jij 90% van mijn muziek ook weer niet goed vindt, ik heb wat toppertjes er tussen staan dat dan weer wel
Rustig aan.![]()
ooooquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
Hier in ieder geval niet:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Coolquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier in ieder geval niet:
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Jij hebt gewoon een goeie smaak voor muziekquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Is best mogelijk als je die schijf in je pc hangt![]()
Heb het alleen liever op een externe schijf...
Coming to think about it, die heb ik ook wel.
Maar ik denk dat jij 90% van mijn muziek ook weer niet goed vindt, ik heb wat toppertjes er tussen staan dat dan weer wel
Natuurlijk vind ik niet alles van je leuk, maar dat kan ook niet
Moet ik alleen wel nog effe snel een nieuwe interne schijf kopen want m'n huidige is zo'n beetje vol
2TB extra zit ik aan te denken![]()
![]()
Laat mij jou iets aanraden..quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een goeie smaak voor muziek
Natuurlijk vind ik niet alles van je leuk, maar dat kan ook niet
Moet ik alleen wel nog effe snel een nieuwe interne schijf kopen want m'n huidige is zo'n beetje vol
2TB extra zit ik aan te denken
www.tweakers.net
Pricecheck....
Gigabyte / prijs zo laag mogelijk.
Buy.Rustig aan.![]()
Dat, mijn lieve ventquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor stom accent?
Wie denk je wel niet dat je bent
Ga eens snel verder met wat je moet doen
En weet het niet zeker, maar heet je zoon Koen?
Noemen ze een Amsterdams accent
Zoals Osdorp Posse deed rappen in hun lied
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet!
Reken niet af op mijn accent
Want ik ben heus wel lief als je me beter kent
Mijn jongste zoon heet inderdaad Koen
Met Sander ben ik klaar, en heb ik niets meer te doen
Nu is het tijd voor koffie en een stoel
Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
ik zou het niet zo kort door de bocht doen, al zal je op die manier inderdaad wel een vrij nieuwe 5400 rpm bovenaan vinden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat mij jou iets aanraden..
www.tweakers.net
Pricecheck....
Buy.![]()
Ik zit er nog aan te denken, moet eerst kijken hoe ik straks in m'n geld zitquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat mij jou iets aanraden..
www.tweakers.net
Pricecheck....
Buy.
Maar ik wil nog wel meer aanschaffen, dus doe ik dan alles tegelijkertijd![]()
Zal ik dan ook komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom KT
Maar alleen als je een schijf muziek van je meeneemt die ik kan kopierenik heb ook nog wel een gig of 100
![]()
![]()
![]()
Ja, uiteraard ga ik voor een 7200rpm schijfquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het niet zo kort door de bocht doen, al zal je op die manier inderdaad wel een vrij nieuwe 5400 rpm bovenaan vinden.![]()
![]()
Heb jij een goeie smaak voor muziek?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik dan ook komenik heb ook nog wel een gig of 100
![]()
![]()
![]()
Aan Lola's muzieksmaak twijfelenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij een goeie smaak voor muziek?
http://tweakers.net/categ(...)KyUDPwMTI3MRUqba2FgAquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit er nog aan te denken, moet eerst kijken hoe ik straks in m'n geld zit
Maar ik wil nog wel meer aanschaffen, dus doe ik dan alles tegelijkertijd
2 terrabyte een seagate, goede dingen..
Rustig aan.![]()
Je mag hier ook wel wat vandaan plukken hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij een goeie smaak voor muziek?![]()
![]()
Niet echt nodig hoor... Ik heb hier een 1.5 inhangen van 5200...quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, uiteraard ga ik voor een 7200rpm schijf
Is energiezuiniger en het is toch voor date opslag...
Alleen je windows wil je van een snelle schijf gestart hebben wel, en games etc.Rustig aan.![]()
Uiteraard ken ik dat nummer van de OPquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve vent
Noemen ze een Amsterdams accent
Zoals Osdorp Posse deed rappen in hun lied
Het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet!
Reken niet af op mijn accent
Want ik ben heus wel lief als je me beter kent
Mijn jongste zoon heet inderdaad Koen
Met Sander ben ik klaar, en heb ik niets meer te doen
Nu is het tijd voor koffie en een stoel
Als je begrijpt wat ik bedoel
En rap ik het merendeel gewoon vrolijk mee
Pak maar een lekkere koek bij dat bakkie pleur
En dan ga ik nu stoppen met mijn gezeur![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij een goeie smaak voor muziek?![]()
![]()
Anders doe ik gewoon een keertje een koffiemeetquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel wat vandaan plukken hoor
Kunnen we gelijk muziek delen met z'n allen![]()
![]()
Noem eens ietsquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aan Lola's muzieksmaak twijfelen!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik dat nummer van de OP
En rap ik het merendeel gewoon vrolijk mee
Pak maar een lekkere koek bij dat bakkie pleur
En dan ga ik nu stoppen met mijn gezeur![]()
![]()
Helaas mijn collectie is op CDquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders doe ik gewoon een keertje een koffiemeet
Kunnen we gelijk muziek delen met z'n allen
Want met nummers op een digitale schijf ben ik niet tevree14 SHADES OF GREY
vraagt... TGND wat is het verhaal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik leef onder een steen. Vraag TheGirlNextDoor om uitleg, ik ben het alweer vergeten.
![]()
Ik vind het zooooo jammer dat Samsung gestopt is met z'n spinpoints. Heerlijke schijven waren datquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categ(...)KyUDPwMTI3MRUqba2FgA
2 terrabyte een seagate, goede dingen..Ik wil die schijf o.a. gebruiken voor (oudere) games ja, dus een beetje snelheid is wel handig. Zoveel energiezuiniger zijn die 5400rpm schijven ook weer nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet echt nodig hoor... Ik heb hier een 1.5 inhangen van 5200...
Is energiezuiniger en het is toch voor date opslag...
Alleen je windows wil je van een snelle schijf gestart hebben wel, en games etc.![]()
![]()
Oh, mijn baas wordt eindelijk slim, ik krijg wat vaker dezelfde bus onder m'n kont om voor te zorgen
Yay eindelijk vooruitgang
Snel je kerstverlichting erin hangen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, mijn baas wordt eindelijk slim, ik krijg wat vaker dezelfde bus onder m'n kont om voor te zorgen
Yay eindelijk vooruitgangBeter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: