![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish en een kalende zuurpruim genaamd mschol,
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Fear is the grease of society.
kut hond
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
ik ga ook maar weg uit dit topic denk, niet leuk meer
doei
Hihi nu hij weg is kunnen we mooi roddelen
quote:
waar zullen we heen gaan ?
GAM SC? Haha omdat jullie ook oud of werkloos zijn, pas je er mooi bij
wie is er dan nog werkeloos hier?
Lor post hier ook nooit meer he?
Komt er nou nog een render van de bvb map? Ik ben heel erg benieuwd namelijk.
Jeuzes, der zit er eentje met zand in haar vagijntje zeg, ongeloveloos
Moest je me daar helemaal naar het topic voor laten komen bobber?
moet ik er een renderen dan? een map :|
pff
wat nou pff.. gewoon doorwerken jij
je weet hoe het is om 140k files up te loaden met dropbox?
Ik wil de render binnen een kwartier hier gepost zien.
je bekijkt het maar met je render
hiermee maak je er één, have fun
http://overviewer.org/
kost teveel tijd voor een map waar niets op te zien is, sorry
ik heb 100 kb/sec upload, voor een map van 2 gig.
Vraag maar aan aldie met zijn epic flevonet
Tropico 4 .

Een oorlog afwenden met sigaren, je concurrent bij verkiezingen om laten leggen, het Midden oosten sponsoren met wapens en je eigen Zwitserse bankrekening spekken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Wisten jullie dat de productie van een elektrische auto zoveel extra beslag op het milieu legt dat het voordeel helemaal weg is? Er is geen uitzondering hierop, dit is bij alle merken en modellen het geval.
Maar de mensen kunnen in ieder geval met de hand op hun hart beweren dat zij met zo'n auto om het milieu denken.
ls de mensen die tien tot vijftien kilometer van de zaak wonen wat vaker gaan fietsen is de eerste slag al gewonnen, dat kan sowieso geen kwaad. Duurt vaak maar iets langer dan de auto op die afstanden
Hmm ja, weet je wat het is? Als de route leuker was zou ik ook vaker fietsen dan nu. Die gare kutpolder heeft zeker zijn voordelen maar om te fietsen is het drie keer niks (of je moet wielrennen).
Als ik dat vergelijk met omgevingen als Oosterwolde (F), Wolvega etc. dan zou ik daar niet piekeren over de auto pakken. Veel te mooi om niet te fietsen.
SosuaCafe
Sell me this pen...
URUGUAY
This was the site of the Tupamaros Revolution from 1962-1972, a classic example of dissident, grassroots terrorism in the form of a middle-class Marxist uprising with lots of aboveground support. The word Tupamaros comes from a heroic Inca chieftain named Tupac Amaru. They practiced Marighella-style terrorism on the city streets and sidewalks, at first selective in their targets, but then killing and kidnapping whomever and whenever they pleased. They were the only terrorist group to ever successfully establish "liberated zones" within a city. Their Marighella strategy was to force repressive measures out of government so that the people would rise up in revolt. As anticipated, the government started a repressive crackdown which relied chiefly upon torture, beatings, and rape, but the Tupamaros never gained any popular support from this, and they were eventually wiped out. Uruguay was the most stable democracy of any Latin American country before the revolt, but afterwards, widespread tolerance took hold for repressive measures. One of the tactics the Tupamaros added to Marighella's model was the snatching of prominent citizens off the street, killing and burying them, and leaving survivors and authorities to wonder where they disappeared to without a trace. For this, they were sometimes called the grave-diggers. The Tupamaros were known as the MLN (Movimiento de Liberación Nacional) or National Liberation Movement. Today, remnants of their ideology remain among the Movement of Popular Participation. Their ten-year campaign of terror captured worldwide media attention, and many groups around the world imitated the Tupamaros, including the Red Army Faction in Germany, the IRA in Ireland, and the Weather Underground in the U.S.
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Asset goed is krijg ik zo mijn tamper binnen
quote:
Als je het herschrijven van de client niet veel vindt

Maar ik denk inderdaad wel dat de API het eindstation is voor Mojang en dat vandaar de mod community het over gaat nemen. Mojang is niet nodig om een paar schapen toe te voegen aan het spel of een paar mobs. Het enige waar Mojang nu nog voor nodig is om aspecten van het spel te veranderen waar modders nog niet bij konden komen. Zodra de API er is verwacht ik dat praktisch alles wat Mojang zou kunnen doen met het spel, modders ook kunnen.
Kan Mojang verder gaan met die space game en in de toekomst Minecraft 2
bedankt weer hè VVD stemmers.
Over 4 jaar zijn mensen die muziek downloaden ook terroristen en krijgen we weekelijkse razzia's
Mweh nou ja, leveranciers van, dan. Maar dat klinkt minder spannend.
Blergh, Piratenpartij heeft één goed principe om mee te beginnen en prima functionerende collega-partijen in het buiteland, maar that's it.
Een partij die domme dinge als vrijgeving van pharmaceutische patenten voorstaat stem ik bij voorbaat al niet.
je mist niets
Wisten jullie dat een volwassen man in de penis van een blauwe vinvis past? #FUNFACTS
wel eens naast gestaan.
was wel dood
Hebben jullie nog steeds ABO? Dacht dat dat maar een week duurde
Ohja, basic is natuurlijk een maand ofzo
Huuh. Stelling: die kleine gereformeerde dorpjes mogen als de meerderheid er mee akkoord gaat m.i. best wetjes opstellen om excessief gevloek tegen te gaan. Ja of nee?
Ik bedoel meer kunnen zeggen wat je wilt.
Hier moeten geen wetten voor gemaakt worden om mensen te beperken om bepaalde woorden niet uit te mogen spreken. Het is tenslotte maar een klank dat ik met mijn mond maak hoe kun je dat nou verbieden.
Het is aan de normen en waarden in de maatschappij om mensen meer respect voor elkaar te laten hebben, al zijn die behoorlijk laag atm.
"Je gisteren aan kanker overleden moeder is een vieze stinkhoer die geaborteerd had moeten worden, smerige tumor met haar uitgelebberde hondekut die ze was" zijn ook maar klanken die ik met mijn mond maak. Hoe kun je dat nou verbieden?
Het gaat om de intentie (mensen beledigen), daar moet iets mee gedaan kunnen worden. Of het nou hindoe's, moslims, christenen of zelfs atheisten zijn; als de meerderheid het er mee eens is en de wetten/regels geen mensen achterstellen of discriminerend werken, dan zou het m.i. gewoon moeten kunnen. Moet wel aan beide voorwaarden worden voldaan.
Intenties zijn dan wel verkeerd idd. Maar is ook wel een beetje de schuld van de nederlandse bevolking dat het zover heeft laten komen dat normen en waarden laag, veel lager dan andere 'westerse' of 'welvarende' landen. Kijk eens in topics op fok over ervaringen van mensen in het buitenland waar blijkt dat de arrogante hypocriete klagende nederlander uniek in zijn soort is. We hebben het hier zo goed en nog zijn er van die zeikerds. Misschien niet helemaal relevant met de stelling maar toch. Nederlanders zijn gewoon een stelletje zielige klagers die schijt hebben aan normen en waarde en het zelf wel allemaal beter weten. Wegwezen hierzo binnen 1,5 jaar ben ik geemigreerd.
Dat al die nieuwe wetten nodig zijn zegt eerder iets over de bevolking zelf.
Spellingfouten ik weet het.
Muphry's wet in actie, daar.
Echt fucking nice
- Verstuurd vanuit de nieuwe steam interface.
quote:
hint:
Beta
hint 2:
het is Beta
hint 3: lees hint 1 en 2
Nou ik zit in de Crysis 3 Alpha
en die zuigt
quote:
Far Cry 3 schijnt erg goed te zijn, doe je die toch
13e maand + winstuitkering.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
move on dude, move on
twijfel nog steeds, zal ik een elektrische piano of een keyboard kopen. Moeilijk, moeilijk
Sowieso elektrische piano. Maar beter gewoon een echte.
Ik heb maar een budget van 1500 misschien iets meer. Dus een piano ga je daar nooit van kopen.
In ons andere huis in Belgie hebben wij een mega yamaha elektrische vleugel staan echt een mooi ding.
quote:
voordelen van een echte: .....
tot zover de voordelen

Ja ik zou zeggen, koop een elektrische piano met midi/usb uitgang. Heb ook een keyboard maar gebruik nooit de geluiden die erop zitten of al de andere 20000 opties.
quote:
een goeie e-piano klinkt tig keer mooier dan een cheapo piano uit Rusland.
Radical Piano Demo Sounds by Propellerheadluister die maar eens ;P (2 en 4 <3 )
Chicks diggen mijn steel guitar.
quote:
true dat zijn geen samples die daarvoor gebruikt zijn, dus gemaakt door een slimme programmeur.
Als je samples gaat gebruiken hoor je geen verschil tussen een echte en de samples, omdat er geen verschil is
heb hier een akoestische staan die ook elektrisch kan
quote:
Op woensdag 28 november 2012 19:08 schreef maurisioo het volgende:Tja, wij moeten ook een nieuwe piano hebben. Er staat er nu een die ontzettend vals is. Wil er toch liever geen elektrische hebben staan. Ook al kunnen die veel goedkoper zijn.

goed bijhouden hoor, als ze te lang vals zijn krijg je ze nooit meer goed
quote:
ja dat was mijn punt dus

Iedereen kent Jimi Hendrix omdat iedereen met meer muzieksmaak dan 3fm verkondigd hoe goed Jimi wel niet was

quote:
lekker oversturen man
quote:
heeft meer skills dan al die mensen die hij coverd bij elkaar
Is dit het algemene Ben Harper is een baas topic?
Of het duim hier mee dat Springsteen naar de Ziggo Dome komt topic?
quote:
nog 1 uurtje
http://live.deadmau5.com/quote:
Dat blad vind mijn pa geweldig
ondertussen op Hogeschool
Rotterdam Den Haag
!
WETRPAWEOIAEWRP KUT!!!!!!
SAVE GAME WEER CORRUPT VAN DIE KANKER HITMAN!
Verder wel een super tof spel.
Koop er meteen effe een talkbox bij.