PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Mooie introquote:
quote:
Mede mogelijk gemaakt door jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:49 schreef jepperdeprep het volgende:
I'm famous, catch me all over the youtube![]()
Leuk ge-edit rijst
Beetje jammer die dudes jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Ik maak het weer lekker gezellig in BLOPS topic.
Ik heb je back mattiequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Ik maak het weer lekker gezellig in BLOPS topic.
Zouden de servers van FUT12 dan nog online zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
al iemand terug gegaan naar FUT12? Het TOTW met
Ja, volgens mij wel. Of die van FUT11 ook nog online zijn weet ik niet maar dat speelt nu bijna niemand.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zouden de servers van FUT12 dan nog online zijn?
Jammer dat ik geband ben op de ps3. Daar had ik nog een IF Italiaanse team met Del Piero en MOTM Pirloquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Of die van FUT11 ook nog online zijn weet ik niet maar dat speelt nu bijna niemand.
Ik ookquote:
Mijn team in FUT 11 met 88 Alexquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat ik geband ben op de ps3. Daar had ik nog een IF Italiaanse team met Del Piero en MOTM Pirlo
Ik denk dat een mastermind mijn account probeert te hackenquote:Hallo DutchStoner,
Je ontvangt deze e-mail omdat je een wachtwoordreset hebt aangevraagd voor het Origin-account. Als je de wijziging niet hebt aangevraagd, kun je deze e-mail gerust negeren.
Dit dus. Stel je voor als we hier hetzelfde zouden doen als iemand om tips zou vragen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha, dit topic is blijkbaar voor de ekte elite pieten. Als je hier om tips vraagt word je meteen uitgelachen en daarna uitgemaakt voor teringdebiel..
Stelletje autisten
Dat wordt hier toch ook regelmatig gedaan of niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wat een kneuzen daar in dat topic.Wat smookz zegt idd.
[..]
Dit dus. Stel je voor als we hier hetzelfde zouden doen als iemand om tips zou vragen.
Goed ideequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wat een kneuzen daar in dat topic.Wat smookz zegt idd.
[..]
Dit dus. Stel je voor als we hier hetzelfde zouden doen als iemand om tips zou vragen.
Niet dat ik weet. Soms wel als de chem voor geen meter klopt maar dan worden er genoeg tips gegeven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wordt hier toch ook regelmatig gedaan of niet?
Ik moest gisteren mijn neefje uitleggen wat chem was. Dat heb ik met veel liefde en lpezier gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Soms wel als de chem voor geen meter klopt maar dan worden er genoeg tips gegeven.
Er wordt hier net gesproken over noobs met domme vragen. Kom jij zo door de bochtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:08 schreef Baje het volgende:
hoelaat is maintenance voorbij??????????????
ik heb dit al 3x gevraagd en niemand reageert. Dus begin ik ongeduldig te wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er wordt hier net gesproken over noobs met domme vragen. Kom jij zo door de bocht
Misschien komt dat omdat niemand het weet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Baje het volgende:
[..]
ik heb dit al 3x gevraagd en niemand reageert. Dus begin ik ongeduldig te worden
Niemand weet het.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Baje het volgende:
[..]
ik heb dit al 3x gevraagd en niemand reageert. Dus begin ik ongeduldig te worden
niemand weet hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Baje het volgende:
[..]
We zijn de VVV nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Baje het volgende:
[..]
Al sinds vanochtend.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus. De iPad app werkt gewoon.
Moet vanavond ff checken op mijn tablet. Console toch ook nog niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus. De iPad app werkt gewoon.
Console werkt gewoon. Had die wedstrijd tegen die jolige Duitser gespeeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet vanavond ff checken op mijn tablet. Console toch ook nog niet?
Wel erg opvallend hoe jij bijna elk potje tegen een Duitser moetquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Console werkt gewoon. Had die wedstrijd tegen die jolige Duitser gespeeld
Ik vind jou erger. Hele dag op een forum rondhange wachten op fittie. Je typt dit echt alsof het de hoogtepunt van je dag is. Dat zegt meer iets over jou.quote:
Ahahah post dat daar dan kneus, daar wordt je uitgekaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind jou erger. Hele dag op een forum rondhange wachten op fittie. Je typt dit echt alsof het de hoogtepunt van je dag is. Dat zegt meer iets over jou.
Of ik het hier of daar post het blijft gericht naar jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahahah post dat daar dan kneus, daar wordt je uitgekakt
Dan kon je het beter DM'en naar mequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of ik het hier of daar post het blijft gericht naar jou.
Zuurpruiim ben je. Ik vraag gwn om tipzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een kutfilmpje echt arrogant ben jij eecht geen skillz ecth slecht
O jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Console werkt gewoon. Had die wedstrijd tegen die jolige Duitser gespeeld
word.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GJE, als jij je daar zo stoer voelt, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel veel black opsquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
GJE, als jij je daar zo stoer voelt, wat doe je hier dan nog?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
GeeftJeEnergie.![]()
14 jaar oud zitten en de hele dag voor je eigen plezier uitgekotst worden op een forum.Goed leven.
Denken dat ik daar om carequote:
Ik zou ook lekker zitten op een stoel van ¤3000,- die ik niet zelf betaald heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat ik daar om care
Ik zit wel lekker, don't worry
ah je bent gewoon arrogant met je reacties zo gwn slecht minder rennen beter schieten enzo rot op loserquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zuurpruiim ben je. Ik vraag gwn om tipzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Lekker tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou ook lekker zitten op een stoel van ¤3000,- die ik niet zelf betaald heb.
Vooral engelse of Duitse tegenstanders inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel erg opvallend hoe jij bijna elk potje tegen een Duitser moet
Ja goed leven man. Even advocaatje worden met hersenen zo groot als een walnoot toch ja toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker toch
Beetje naar school, alles krijgen wat ik wil, lekker leventje
Ben echt met alle potjes maar een paar keer tegen moffen gekomenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral engelse of Duitse tegenstanders inderdaad
Of je herkent ze niet omdat je zelf ook zo vies speelt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben echt met alle potjes maar een paar keer tegen moffen gekomen
Hersenen groot genoeg voor een WO opleiding ja tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja goed leven man. Even advocaatje worden met hersenen zo groot als een walnoot toch ja toch?
*WO-opleiding.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hersenen groot genoeg voor een WO opleiding ja toch
zorg er nou eerst maar voor dat je je HAVO haaltquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hersenen groot genoeg voor een WO opleiding ja toch
soso jij heb opgelet met nederlantse les zeker he haha ja dagt ik alquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*WO-opleiding.
Iedereen wijsmaken dat je fucking slim bent en elke discussie kans- en schaamteloos verliezen.
Geniaal toch hoe iedereen reageertquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef Ozz-03 het volgende:
GJE wat laat jij je kennen zeggen.Als het kan meteen bashen op Rijst.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geniaal toch hoe iedereen reageert
Komt u maar!quote:
Goed argument. Heeft ook echt met de discussie te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
soso jij heb opgelet met nederlantse les zeker he haha ja dagt ik al
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand die nog verlegen zit om een update van mijn irritante collega?
Jijzelf had in de eerste plaats al niets met de 'discussie' te makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed argument. Heeft ook echt met de discussie te maken. [ afbeelding ]
[..][ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand die nog verlegen zit om een update van mijn irritante collega?
nee dat is triest. vandermar 2.0 jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geniaal toch hoe iedereen reageert
Wie aan Rijst komt, komt aan mij. Het is een beetje als een grote familie hier, met een klein, aangetrouwd, te vroeg geboren zwart schaapje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jijzelf had in de eerste plaats al niets met de 'discussie' te maken
Genoeg goeie mensen in dit topic om het te compenseren togquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja
[..]
nee dat is triest. vandermar 2.0 jij
Omdat je het zo lief vraagt: ik liep eerder vanmiddag langs de koffieautomaat, stond ze daar met een andere collega, die ze blijkbaar in vertrouwen heeft genomen (ook zo'n lelijk varken met teveel air). Ik kon een flard van het gesprek opvangen:quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt: ik liep eerder vanmiddag langs de koffieautomaat, stond ze daar met een andere collega, die ze blijkbaar in vertrouwen heeft genomen (ook zo'n lelijk varken met teveel air). Ik kon en flard van het gesprek opvangen:
"...ja, en toen heb ik hem dus de volle laag gegeven in het bijzijn van <naam dochtertje>. Niet goed van me natuurlijk, maar ja. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel een beetje opluchtte."
wattefak ga jij racistisch doen tegen GS man hey TR gemachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie aan Rijst komt, komt aan mij. Het is een beetje als een grote familie hier, met een klein, aangetrouwd, te vroeg geboren zwart schaapje.
1 lobiquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie aan Rijst komt, komt aan mij. Het is een beetje als een grote familie hier, met een klein, aangetrouwd, te vroeg geboren zwart schaapje.
[..]
Omdat je het zo lief vraagt: ik liep eerder vanmiddag langs de koffieautomaat, stond ze daar met een andere collega, die ze blijkbaar in vertrouwen heeft genomen (ook zo'n lelijk varken met teveel air). Ik kon een flard van het gesprek opvangen:
"...ja, en toen heb ik hem dus de volle laag gegeven in het bijzijn van <naam dochtertje>. Niet goed van me natuurlijk, maar ja. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel een beetje opluchtte."
[..]
Omdat je het zo lief vraagt: ik liep eerder vanmiddag langs de koffieautomaat, stond ze daar met een andere collega, die ze blijkbaar in vertrouwen heeft genomen (ook zo'n lelijk varken met teveel air). Ik kon een flard van het gesprek opvangen:
nee zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Genoeg goeie mensen in dit topic om het te compenseren tog
leg jij - als vwo'er - het eens even uitquote:
there is no such thing als gedrag compenserenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
leg jij - als vwo'er - het eens even uit
Maar zit er dan ook geen beetje ontwikkeling in zijn gedrag? Gaat het misschien niet - een ietsiepietsie - de goede kant op?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
there is no such thing als gedrag compenserenje bent gewoon irritant, net als vandermar.
Chinees die een voldoende haalt voor Nederlands.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef Rijst het volgende:
Eindelijk uitslag van mn Nederlands oefenexamen binnen.Een 7 Dat geeft me een goed gevoel
Dat was Jepperdeprepquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef bombmannl het volgende:
Haha die AGR destroy. Baas hoor rijst!
Heb nu wat meer tijd. Mag week lang niet sporten en tillen. Scheurtje in me bovenarm. Kan ook niet werken hierdoor
Dag extra zakcentje
nuh niet echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar zit er dan ook geen beetje ontwikkeling in zijn gedrag? Gaat het misschien niet - een ietsiepietsie - de goede kant op?
Oh. Jeppedeprepquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was JepperdeprepHeb het alleen voor hem geupload
Je had mijn score moeten zien man. 2 - 15quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Oh. Jeppedeprep
Maar alsnog BAAAAAS
Ik moet eerlijk zeggen dat er irritantere mensen zijn. Komt hier iedere dag zo'n faalhaasje die dan 3 postjes doet en zich helemaal het mannetje voelt, om intussen ook nog en passant 1 of 2 keer de welbekende ziekte te benoemen. Jammer dat ik zijn naam ff kwijt ben, maar die pruim ik toch echt veel minder dan GJE of VDMquote:
En tadcastle maar toekijken en wegrennenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Je had mijn score moeten zien man. 2 - 15
Ik vind het gewoon grappig hoe die er omheen looptquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik mis het punt van dat filmpje volgens mij compleet
Wat is er zo baas aan?
Daar hebben helaas meerdere last van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat er irritantere mensen zijn. Komt hier iedere dag zo'n faalhaasje die dan 3 postjes doet en zich helemaal het mannetje voelt, om intussen ook nog en passant 1 of 2 keer de welbekende ziekte te benoemen. Jammer dat ik zijn naam ff kwijt ben, maar die pruim ik toch echt veel minder dan GJE of VDM
Ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig hoe die er omheen loopt
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar hebben helaas meerdere last van.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar hebben helaas meerdere last van.
Ik doelde in ieder geval niet op jou, maar als jij jezelf erin herkent, weet je nu wat je te doen staatquote:
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doelde in ieder geval niet op jou, maar als jij jezelf erin herkent, weet je nu wat je te doen staat
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
hou gewoon je bek dan!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het was al veel te lang geleden dat er een goede fittie was, ik mis die goede oude FUT 12 tijd.
Ik heb er al meerdere keren om moeten lachen. Eerste live, toen theater en net nog een keer jouw yt edit hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doelde in ieder geval niet op jou, maar als jij jezelf erin herkent, weet je nu wat je te doen staat
Edit je post snel. Ik kan niet tegen kritiekquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik heb dan ook hele slechte humor
Ik speelde net weer een potje FUT12 en het ging als vanouds goed. Maar ik speelde dan ook tegen een 42 chem teamquote:
O ja sorryquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Edit je post snel. Ik kan niet tegen kritiek
Ik had jou slimmer ingeschat. Die opleiding die jij doet is in de jaren dus van een stuk minder kwalitatief niveau dan destijdsquote:
Ach, ik word door vele slimmer ingeschat (inclusief mezelf) maar eigenlijk ben ik ook maar een vmbo kader pauper.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had jou slimmer ingeschat. Die opleiding die jij doet is in de jaren dus van een stuk minder kwalitatief niveau dan destijds
Ach, kun jij ook niets aan doen, zo hebben je ouders je op de wereld gezetquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, ik word door vele slimmer ingeschat (inclusief mezelf) maar eigenlijk ben ik ook maar een vmbo kader pauper.
Lachen tijdens het werk. Wat een legendarische post weerquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
GJE. Ach.
Het is zo'n neefje die je uit medelijden meeneemt in de Mexicaanse hoeden, omdat hij te klein is voor de Goliath.. Zo'n afzichtelijke puppy die je meeneemt in je vierdeurs Opel omdat hij langs de weg ligt te creperen. Je verafschuwt hem, maar denkt vol melancholie aan de tijd dat hij lief en ondeugend was. Richmond is de uitvinder van het spreekwoord: 'Als men hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand.' Ik gaf hem een vingernagel, maar de beste knul begon te vreten tot mijn pols. Wat begon als een, met puppy-ogen versierde, iets te zware, kale praatjesmaker is uitgegroeid als een tumor. Nu is hij slechts een veel te zware, kale praatjesmaker en is hij inmiddels in het bezit van zijn zevende stoel. De vorige zes hebben het onderstel van Dikmond niet overleefd. Tragisch verhaal. RIP en zulks.
GJE lijkt op zo'n oude broek. Zo een die je ooit van Tante Bep kreeg voor carnaval. Zo'n okergele pantalon die je zó afzichtelijk vond, maar 'm toch aantrok omdat hij van Bep kwam. Het liefst gooi je hem weg, maar je weet dat de mensen om je heen zullen verafschuwen. Het is immers de broek van Bep. Het is zo'n jongen die je uit medelijden twee stukjes chocolade geeft, omdat hij verder niets heeft. Krampachtig klampt hij aan bij elke scouting-, fiets-, tennis- en voetbalclub, maar overal wordt hij afgewezen. Overal wordt hij uitgekotst en uitgescheten, maar vindt zelf dat dit ligt aan het onacceptabele gedrag van degene die hem via de endeldarm de anus laat verlaten.
Vergelijk hem met een cactus. Op de eerste oogopslag lijkt het een leuk stukje natuur, maar als je dichterbij komt zie je de naalden. Je weet dat hij je pijn gaat doen, maar toch probeer je het. Je slanke vinger beweegt zich dichterbij. Dichterbij. Tot op een millimeter van de plant. Je bedenkt je. Je weet dat hij je prikt, je openrijt. Je ziel weet het en je gedachten proberen je er vanaf te houden. Maar toch. Je lichaam duwt je vinger in volle vaart tegen de scherpgepunte plant.
Au. Bloed sijpelt op je pols. Het is je verdiende loon. Iedereen om je heen waarschuwt je voor het afzichtelijke stuk mens dat Richmond heet. Iedereen waarschuwt je voor zijn stekels, zijn tentakels. Maar ooit, ooit komt de dag dat je hem omarmt. Je wordt verleid tot het aanraken van de plant. Hij weet dat hij je te pakken heeft en zal je uitkleden. Het bloed onder je nagels wordt vakkundig weggeslorpen en je weet dat het te laat is. Hij zit aan je vast. Hij zit aan je vast als de klimop in je tante's tuin. De klimop naast de cactus.
quote:Wat begon als een, met puppy-ogen versierde, iets te zware, kale praatjesmaker is uitgegroeid als een tumor. Nu is hij slechts een veel te zware, kale praatjesmaker en is hij inmiddels in het bezit van zijn zevende stoel. De vorige zes hebben het onderstel van Dikmond niet overleefd. Tragisch verhaal. RIP en zulks.
Ga jij eens snel posten in het FUT11 topicquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ronaldo voor 300k
Carroll met 79 pace
Vidic voor 8k
Dat de markt nog open isquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Messi 200k![]()
IF Nigel de Jong heeft zieke stats
wel mooi om dit terug te zien, al die spelers met fucking zieke statsquote:
Grabban in FUT12quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ronaldo voor 300k
Carroll met 79 pace
Vidic voor 8k
trquote:
Carvalho met pace is ook best gekquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Raar gezicht is dat haha Net als bij Kolo.
Is dat een compliment?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lachen tijdens het werk. Wat een legendarische post weer
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |