"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Tags toegevoegd
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Leer tellen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oh ik zie nu pas dat de nummering al was aangepast_!
Dit kut spel heeft mijn ps3 kapot gemaakt. Lekker dan..
Eerst al die freezes en na die patch dacht ik dat ik er van af was, vandaag weer allemaal freezes en 3 keer mijn ps3 uitgevallen alsof er een stroomstoring is.. Kan er helemaal niks meer mee.
Bedankt activision/treyarch..![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:12 schreef leoon. het volgende:
Dit kut spel heeft mijn ps3 kapot gemaakt. Lekker dan..
Eerst al die freezes en na die patch dacht ik dat ik er van af was, vandaag weer allemaal freezes en 3 keer mijn ps3 uitgevallen alsof er een stroomstoring is.. Kan er helemaal niks meer mee.
Bedankt activision/treyarch..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach maar, met fifa 13 geen probleem tot dat ik weer bo2 ga spelen. Kut spel. Belachelijk dat het even veel kost als de xbox versie en maar gewoon een simpele SLECHTE kut port is..quote:![]()
Verrekte kankerparties, geef me een optie of ik games wil krijgen met een party of niet ofzo, ja mercenary spelen dan heb je dat probleem niet. Joepie, lekker alles door elkaar getieft waar je 1 op de 10 keer krijgt waar je zin in hebt.
Wat de fuck moet ik met 5 van die try hard kneuzen met matchende namen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
![]()
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Het genot van K9 en Swarm naast elkaar kunnen gebruiken. Voor de gebruiker vooral.
[/quote]![]()
Op channel van (Sam orquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal) xJawz staat een 137-1 met streak van 134. Toch netjes. Niet door hem behaald overigens.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Die honden zijn dit keer wel erger dan ooit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op channel van (Sam or) xJawz.
![]()
![]()
![]()
Ja, door een spawntrap.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op channel van (Sam or) xJawz staat een 137-1 met streak van 134. Toch netjes. Niet door hem behaald overigens.
Dat was ernstig in BO1.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Dan nog blijft een 134 killstreak wel ziekquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, door een spawntrap.Dat was ernstig in BO1.
ookal heb je ze in een spawmtrap
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat die streaks maar voor een beperkt deel van de spelers te behalen zijn. Dus dit zal niet continue zo zijn. Tegenstander was ook erg slecht wat ik zo zie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal![]()
Vanavond na een paar dagen sabattical weer even flink knallen.
Hoogste streak van mij was een uitschieter met 47-5. De rest een K/D van ca. 1.8Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
hoezo erger? je schiet ze nog net zo makkelijk doodquote:Op dinsdag 27 november 2012 06:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die honden zijn dit keer wel erger dan ooit.![]()
![]()
Yoo. Dit is mn eerste gameplay vid en dit is mn eerste cod die ik serieus speel. Je ziet dat ik vaak dood gaHeb dan ook een KD ratio van 0,59. Hebben mensen nog tipzzzzzzz?
![]()
Is dit hardcore?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
Yoo. Dit is mn eerste gameplay vid en dit is mn eerste cod die ik serieus speel. Je ziet dat ik vaak dood gaHeb dan ook een KD ratio van 0,59. Hebben mensen nog tipzzzzzzz?
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Damn Easy Mode 2.0quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaalna regen, ben ik er.
Theatre ziet het zoals de host het ziet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aha ik cap altijd gewoon de gameplay in theatre zien de kills er zo apart uitDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt daarom cap ik zelfquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Theatre ziet het zoals de host het ziet.![]()
![]()
Potje?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
RvP; Feyenoord
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
ipv dat je die stomme plaatjes posten kan je me ook tips geven. skkltje![]()
![]()
Tips geven hoe je COD moet spelen... Komop zeg
Nou dan toch niet stakkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:35 schreef Blester het volgende:
[..]![]()
![]()
Tips geven hoe je COD moet spelen... Komop zeg
whaha kijk deze
![]()
Stakker?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou dan toch niet stakker
whaha kijk deze
Volgens mij spreek ik hier met iemand die Call of Duty nog helemaal niet mag spelen.
@filmpje, dat is gewoon een faal van jou hoor
Het gaat ook niet om mij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Stakker?
Volgens mij spreek ik hier met iemand die Call of Duty nog helemaal niet mag spelen.
@filmpje, dat is gewoon een faal van jou hoor![]()
Komt bij mij gewoon over als twee mensen die geen skills hebben.quote:~ Love comes unseen; we only see it go![]()
En bij mij kom je over als een vriendloze nerd die iedereen probeert af te zeiken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Komt bij mij gewoon over als twee mensen die geen skills hebben.![]()
Je kunt niet echt tegen kritiek of wel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
En bij mij kom je over als een vriendloze nerd die iedereen probeert af te zeiken.
Sorry maar bij mij kom je ook over als een kneusquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:50 schreef Blester het volgende:
[..]
Je kunt niet echt tegen kritiek of wel?![]()
![]()
Dat kan ik prima. Ik vraag daarom toch ook om tips. Maar blijkbaar mag je hier niet melden dat je slecht bent want dan wordt je weer uitgelachen en afgekraakt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:50 schreef Blester het volgende:
[..]
Je kunt niet echt tegen kritiek of wel?![]()
rijst
Blester
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Kan je met je infantiele gedrag niet ergens anders de ongenuanceerde lul uithangen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
En bij mij kom je over als een vriendloze nerd die iedereen probeert af te zeiken.
Hoe wordt je beter met CoD: Ehhmmmm leer mikken en niet als op je videos als een kip zonder kop rondrennen.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ja zal ik doen. Als hier toch alleen maar trieste mensen rondhangen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
He teringsukkel, kan je met je infantiele gedrag niet ergens anders de loser uithangen?![]()
wordt jequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kan je met je infantiele gedrag niet ergens anders de ongenuanceerde lul uithangen?
Hoe wordt je beter met CoD: Ehhmmmm leer mikken en niet als op je videos als een kip zonder kop rondrennen.
RvP; Feyenoord
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Komt bij mij gewoon over als twee mensen die geen skills hebben.
Het betaalt m'n rekeningen niet, dus ik kan me er niet druk om maken hoe goed ikzelf ben of iemand anders is. Bij jou wel?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets met pot en ketel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kan je met je infantiele gedrag niet ergens anders de ongenuanceerde lul uithangen?![]()
2:50, die moet ik ook een keer doenquote:
Haha, dit topic is blijkbaar voor de ekte elite pieten. Als je hier om tips vraagt word je meteen uitgelachen en daarna uitgemaakt voor teringdebiel..
Stelletje autisten![]()
![]()
Nee, met het filmpje probeerde hij grappig te zijn refererende de naam "LOL!". De humor was echter ver te zoeken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het betaalt m'n rekeningen niet, dus ik kan me er niet druk om maken hoe goed ikzelf ben of iemand anders is. Bij jou wel?~ Love comes unseen; we only see it go![]()
ja maar jij bent ook een ouwe zuurpruimquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, met het filmpje probeerde hij grappig te zijn refererende de naam "LOL!". De humor was echter ver te zoeken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
Hmmm en jij maakt ons meteen uit voor autisten. Hypocriet balletje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha, dit topic is blijkbaar voor de ekte elite pieten. Als je hier om tips vraagt word je meteen uitgelachen en daarna uitgemaakt voor teringdebiel..
Stelletje autisten
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hoe kom je erbij dat 'ie dat probeerde?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, met het filmpje probeerde hij grappig te zijn refererende de naam "LOL!".![]()
Ik vond het gewoon een grappig filmpjequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat 'ie dat probeerde?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Precies. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat als je een filmpje 'LOL!' noemt dat je het filmpje zelf grappig vond. Nee, probeert iemand zélf grappig te doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een grappig filmpje![]()
![]()
Zelden zo gelachen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een grappig filmpje🍆![]()
Je zoekt het wel heel ver op. Na het renderen van het filmpje wist ik geen naam dus noemde ik het gewoon lol.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat als je een filmpje 'LOL!' noemt dat je het filmpje zelf grappig vond. Nee, probeert iemand zélf grappig te doen.![]()
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met dat hij grappig probeert te doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat als je een filmpje 'LOL!' noemt dat je het filmpje zelf grappig vond. Nee, probeert iemand zélf grappig te doen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ook goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je zoekt het wel heel ver op. Na het renderen van het filmpje wist ik geen naam dus noemde ik het gewoon lol.![]()
Gezellig ja tussen allemaal mensen die gepest worden op het schoolplein of werkvloer en het dan hier afreageren op minder goede spelers.quote:![]()
JBGSquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gezellig ja tussen allemaal mensen die gepest worden op het schoolplein of werkvloer en het dan hier afreageren op minder goede spelers.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
lekker fappen op je k/d van 1,8quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gezellig ja tussen allemaal mensen die gepest worden op het schoolplein of werkvloer en het dan hier afreageren op minder goede spelers.![]()
![]()
Klopt. Dat heb ik al meerdere keren gezegd, internetheld. Dit is geen SC of ONZ. Jij kan het spel niet eens betalen zonder dat je geld aan je pa vraagt.quote:![]()
brandblusser.gifquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik al meerdere keren gezegd, internetheld. Dit is geen SC of ONZ. Jij kan het spel niet eens betalen zonder dat je geld aan je pa vraagt.
Je snapt het nog steeds niet hé.. Het gaat er niet om dat je "niet zo goed" bent, je komt zo aan met je filmpje:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik al meerdere keren gezegd, internetheld. Dit is geen SC of ONZ. Jij kan het spel niet eens betalen zonder dat je geld aan je pa vraagt.Komt een beetje arrogant over, maar het kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
Ah zit dat je zo diep jongen? Sorry danquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:18 schreef Blester het volgende:
niet hé.. Het gaat er niet om dat je "niet zo goed" bent, je komt zo aan met je filmpje:
quote:![]()
Ermm, volgens mij zit het bij jou een beetje hoog allemaal. Als je niet eens tegen wat reacties op je "filmpje" kunt moet je het gewoon niet plaatsen. Je weet toch dat je altijd kritiek zal krijgen? Dit maak je in je leven nog vaak zat mee hoor, als je er bij een "gameplay" video als moeite mee hebt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah zit dat je zo diep jongen? Sorry dan
Je zet zelf al een ":')" bij je gameplay in je bericht, wat moeten wij er dan van maken?~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Tips voor je gameplay:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah zit dat je zo diep jongen? Sorry dan
- Meer gedekt staan
- Beter richten
- Zo weinig mogelijk in open gebied lopen
Zo blij?Deathlift or Die.![]()
Deze jongen kan volgens mij beter gaan radarcampen, dan maakt hij ook nog eens wat kills in plaats van deathsquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tips voor je gameplay:
- Meer gedekt staan
- Beter richten
- Zo weinig mogelijk in open gebied lopen
Zo blij?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
En ik maar denken dat er in het FUT topic idioten rondhangen.
Jezus die arme jongen vraagt gewoon om wat tips en post een filmpje om te illustreren hoe het nu gaat. Moet je dan echt gaan strooien met opmerkingen en smileys?![]()
Ohja en deze voor jou:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
En ik maar denken dat er in het FUT topic idioten rondhangen.Zo zielig is deze jongen anders niet, na één reactie begon hij al te strooien met scheldwoorden en volgens mij heeft hij daarna geen bericht meer geplaatst zonder aanvallende taal of scheldwoorden. Als hij niet kan omgaan met kritiek moet deze "arme jongen" het gewoon niet plaatsen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Jezus die arme jongen vraagt gewoon om wat tips en post een filmpje om te illustreren hoe het nu gaat. Moet je dan echt gaan strooien met opmerkingen en smileys?~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Jij geeft geen kritiek op mijn filmpje maar om mijn zogenaamde "arrogante" gedrag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Ermm, volgens mij zit het bij jou een beetje hoog allemaal. Als je niet eens tegen wat reacties op je "filmpje" kunt moet je het gewoon niet plaatsen. Je weet toch dat je altijd kritiek zal krijgen? Dit maak je in je leven nog vaak zat mee hoor, als je er bij een "gameplay" video als moeite mee hebt...
Je zet zelf al een ":')" bij je gameplay in je bericht, wat moeten wij er dan van maken?![]()
Deze mensen![]()
Na één simpele, normale post wordt ie al compleet afgemaakt. Vind je het dan heel gek als je zo'n reactie krijgt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Ohja en deze voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Zo zielig is deze jongen anders niet, na één reactie begon hij al te strooien met scheldwoorden en volgens mij heeft hij daarna geen bericht meer geplaatst zonder aanvallende taal of scheldwoorden. Als hij niet kan omgaan met kritiek moet deze "arme jongen" het gewoon niet plaatsen.![]()
Ik zal even feedback geven op je filmpje moment.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij geeft geen kritiek op mijn filmpje maar om mijn zogenaamde "arrogante" gedrag.~ Love comes unseen; we only see it go![]()
quote:Dan nog in een ander topic hierop reagerenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind jou erger. Hele dag op een forum rondhange wachten op fittie. Je typt dit echt alsof het de hoogtepunt van je dag is. Dat zegt meer iets over jou._!
- Sneller / constant inzoomenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij geeft geen kritiek op mijn filmpje maar om mijn zogenaamde "arrogante" gedrag.
- Niet om elke kill al reloaden (kun je voorkomen door beter en gericht te schieten, iedereen schiet
namelijk maar wat vaak, als je gericht schiet heb je enkele kogels nodig)
- Close combat knifen en niet schieten (positie niet op de radar en geen reload
en sneller) (zie bijv 2.30)
- Meer beschutting zoeken en niet door de map rennen als een kip zonder kop.
- Meer grenades / equipment gebruiken (3.50 bijvoorbeeld)
- Goede killstreaks instellen
- Meer switchen naar je second slot (die heb je nooit gebruikt?) zodat je niet
eerst hoeft te reloaden
Zo
GeeftJeEnergie.![]()
14 jaar oud zitten en de hele dag voor je eigen plezier uitgekotst worden op een forum.Goed leven.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als je gelijk zo'n antwoord had gegeven dan waren we nu nog bij pagina 2quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef Blester het volgende:
[..]
- Sneller / constant inzoomen
- Niet om elke kill al reloaden (kun je voorkomen
door beter en gericht te schieten, iedereen schiet
namelijk maar wat vaak, als je gericht schiet heb je enkele
kogels nodig)
eerst hoeft te reloaden
ZoMaar toch bedankt dan.
![]()
2:50quote:![]()
Reloaden na elke kill doe ik ook. doet bijna iedereen niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef Blester het volgende:
[..]
- Niet om elke kill al reloaden (kun je voorkomen door beter en gericht te schieten, iedereen schiet
eerst hoeft te reloaden
Zo
Knifen is gewoon kut in dit spel dus ik zou ook gewoon schieten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je dit toepast haal je al sowieso 2x zo goede score. Je loop constant in "traps" waardoor je direct dood bent. Gebruik eerst equipment alvorens je een kamer in rent e.d.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je gelijk zo'n antwoord had gegeven dan waren we nu nog bij pagina 2Maar toch bedankt dan.
Ohja en nog een belangrijke tip: gebruik je radar, gewoon constant de radar in de gaten houden (geen idee of je dit nu al doet).~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Soms is het nodig, als je een keer helemaal verkeerd hebt geschoten en je gehele munitie leeg hebt, normaal kun je met 3 á 4 gerichte kogels al een kill maken. Bij FFA (niet dat ik dit speel) kun je niet veel beginnen als je om de kill moet reloaden (op Nuketown bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Reloaden na elke kill doe ik ook. doet bijna iedereen niks mis mee.
Knifen is gewoon kut in dit spel dus ik zou ook gewoon schieten.~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Ja en dan geen dubbel kill kunnen maken omdat je nog maar een halve clip hebtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Soms is het nodig, als je een keer helemaal verkeerd hebt geschoten en je gehele munitie leeg hebt, normaal kun je met 3 á 4 gerichte kogels al een kill maken. Bij FFA (niet dat ik dit speel) kun je niet veel beginnen als je om de kill moet reloaden (op Nuketown bijvoorbeeld).Nee altijd reloaden na een kill mits je dit veilig kan doen.
ik speel soms ffa en win die 80% van de keren dat ik het spel en reload toch echt na elke kill
Nuketown geen idee want die speel ik niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nuketown is echt chaotisch met ffa. Wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja en dan geen dubbel kill kunnen maken omdat je nog maar een halve clip hebtNee altijd reloaden na een kill mits je dit veilig kan doen.
ik speel soms ffa en win die 80% van de keren dat ik het spel en reload toch echt na elke kill
Nuketown geen idee want die speel ik niet🍆![]()
Ik reload ook vaak na elke kill, maar vaak word ik DAN neergeschotenmoet het mezelf afleren om steeds te reloaden
Blester, haal dat zand eens uit je kut.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik loop echt tevaak in die traps iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Als je dit toepast haal je al sowieso 2x zo goede score. Je loop constant in "traps" waardoor je direct dood bent. Gebruik eerst equipment alvorens je een kamer in rent e.d.
Ohja en nog een belangrijke tip: gebruik je radar, gewoon constant de radar in de gaten houden (geen idee of je dit nu al doet).Tactical mask en engineer helpen had ik gelezen. Binnekort maar even toepassen dan.
Betreft dat reloaden en mn secondary gebruiken heb je echt gelijk in. Soms reload ik terwijl ik nog 20 kogels over heb en tegelijkertijd ren ik naar voren.![]()
![]()
Ligt trouwens wel erg aan je wapen of je moet reloaden of niet. Met een sniper of lmg is het een beetje doelloos. Met AR hoeft het ook veel minder. Smg wel, deze reloaden ook snel dat scheelt.
secondary gebruik ik eigenlijk nooit. zonde van je punt. Kill gewoon iemand en pak zijn wapen als secondaryDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een kut hulpquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef Blester het volgende:
[..]
eerst hoeft te reloaden
Zo
Sowieso bij cod om hulp vragen![]()
![]()
ik mag het want jij kent mij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een kut hulp
Sowieso bij cod om hulp vragen![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een kut hulp
Sowieso bij cod om hulp vragen
Ja ik reload gewoon na elke kill, ik zit toch vaak in een hoekje en dan duurt het toch altijd wel even voordat er iemand langskomt. Dus heb ik toch ook wel tijd om te reloaden.![]()
Met dit erbij? + tentje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik reload gewoon na elke kill, ik zit toch vaak in een hoekje en dan duurt het toch altijd wel even voordat er iemand langskomt. Dus heb ik toch ook wel tijd om te reloaden.
na regen, ben ik er.
Eerder zoiets :quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met dit erbij? + tentje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is geen Battlefield, wij hebben het niet zo luxe.quote:na regen, ben ik er.
Het speelt zich wel af in 2025 hequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het is geen Battlefield, wij hebben het niet zo luxe.![]()
![]()
Precies, met een black future.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het speelt zich wel af in 2025 he
na regen, ben ik er.
Daarom hoeven ze nog geen luxe tentje te hebben hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het speelt zich wel af in 2025 heDe weersverwachting voor Nederland en België.
http://www.de-weersverwachting.nl![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, met een black future.Oke jullie je zin. Geen luxe tentjes danquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef weersverwachting het volgende:
[..]
Daarom hoeven ze nog geen luxe tentje te hebben haha
Ik ga wel weer naar het FUT topic![]()
![]()
Tja, ik haal de punten aan die hij verkeerd doetquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een kut hulp
Sowieso bij cod om hulp vragen
Ik heb gewoon vrijwel altijd classes met twee primary weapons. Kun je tenminste een fatsoenlijke killstreak maken zonder dat je ammo leeg is
zonde... verneuk je al je punten meequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef Blester het volgende:
Ik heb gewoon vrijwel altijd classes met twee primary weapons. Kun je tenminste een fatsoenlijke killstreak maken zonder dat je ammo leeg iskan je beter die punten ergens anders voor gebruiken en gewoon wapens oppakken. Of scavanger gebruiken.
Hoe bedoel je precies verneuk je al je punten mee?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zonde... verneuk je al je punten meekan je beter die punten ergens anders voor gebruiken en gewoon wapens oppakken. Of scavanger gebruiken.
Je 10 punten om een class mee te maken. Kost je sowieso al 2 punten. 1 voor overkill en 1 voor je wapen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies verneuk je al je punten mee?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh, op die manier. Zal ik eens een screenshot plaatsen van de class die ik gebruik?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je 10 punten om een class mee te maken. Kost je sowieso al 2 punten. 1 voor overkill en 1 voor je wapen.~ Love comes unseen; we only see it go![]()
doe maarquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Zal ik eens een screenshot plaatsen van de class die ik gebruik?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hmm, bij het maken van een screenshot doet hij heel vreemd... Krijg een zwart venter ipv de screenshot. Even uitzoeken.quote:~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Installeer Puushquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef Blester het volgende:
[..]
Hmm, bij het maken van een screenshot doet hij heel vreemd... Krijg een zwart venter ipv de screenshot. Even uitzoeken.![]()
![]()
Zo speel ik meestal. Alleen dan nu met een andere smg omdat ik ze allemaal goud aan het maken ben.
en soms grip inplaats van snel reloaden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ook met dat programma krijg ik een zwart vierkantje, vreemd.quote:~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Waarom die claymore en shockcharge die leveren op zijn best een kill op per leven terwijl een extra perk of attachment altijd voor je werktquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:25 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zo speel ik meestal. Alleen dan nu met een andere smg omdat ik ze allemaal goud aan het maken ben.
en soms grip inplaats van snel reloaden.![]()
Ik heb maar 2 classes die ik gebruik en 1 daarvan nog wel het meeste.
Keymaster class:
MSMC + Red dot
870 Shotgun
Overkill
Hardline
Cold Blooded
Dexterity
2x shock
1x Semtex
Prima voor indoors (shotgun) en outdoors (MSMC)
Op lange afstanden ga ik geen slapende honden wakker maken, maw ik laat ze lopen tenzij ik zeker weet dat ik ze kan raken.
Warlord class:
SWAT 556
Foregrip, Red dot, Laser
Primary gunfighter
Flak Jacket
Toughness
Extreme conditioning
1x Flashbang
1x Grenade
Voor mij perfect op vooral Turbine, Carrier en Standoff.
[ Bericht 33% gewijzigd door DoofenSchmirz op 27-11-2012 16:59:44 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Damn, leuk tooltje!quote:![]()
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Als ik flak jacket gebruik pak ik ook een sterk wapen als ik geen shield bij heb in plaats van zo'n SMGtje.
Lethal en tactical gebruik ik amper meer, black hat enkel nog.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Claymore killed standaard. + ik gebruik scavanger. Dus steeds nieuwe clay moresquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom die claymore en shockcharge die leveren op zijn best een kill op per leven terwijl een extra perk of attachment altijd voor je werktIk speel ook vooral hardpoint en daar zijn die shock dingen echt heel handig om te verdedigen.
Dan speel je tegen downies die claymores vallen te erg op ben er pas een keer door dood gegaan. Die shockcharges zijn wel fijn voor hardpoint iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Claymore killed standaard. + ik gebruik scavanger. Dus steeds nieuwe clay moresIk speel ook vooral hardpoint en daar zijn die shock dingen echt heel handig om te verdedigen.
![]()
C4 is heel chill als je rusht, gewoon C4 raampje binnen en camper is doodquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Claymore killed standaard. + ik gebruik scavanger. Dus steeds nieuwe clay moresIk speel ook vooral hardpoint en daar zijn die shock dingen echt heel handig om te verdedigen.
![]()
Als je ze goed neerzet achter een deur oid zie je ze niet. En calymores zie je weinig omdat je ze pas heel laat krijgt en de meeste mensen meteen prestigequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan speel je tegen downies die claymores vallen te erg op ben er pas een keer door dood gegaan. Die shockcharges zijn wel fijn voor hardpoint idd
Klopt. Alleen dan wel met fast hands, anders vind ik het te traag. En ik speel niet met fast hands dus daarom niet met c4. En ik gebruik mijn claymore vooral op de hardpoints de de route naar hardpoints te verdedigen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
C4 is heel chill als je rusht, gewoon C4 raampje binnen en camper is doodDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
FAL met Select Fire lijkt me wel wat.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Veel combat mode en is je ps3 via wifi switch dan naar kabelquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
ipv dat je die stomme plaatjes posten kan je me ook tips geven. skkltje
gr bobby koteckik ben haar vriend![]()
hoe speel jij dan ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
C4 is heel chill als je rusht, gewoon C4 raampje binnen en camper is doodIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
rushing ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
Hoe?
[ afbeelding ]
En als een gek naar hun spawn toe rennen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
welke mode het meest ? ground war of gewoon domination ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja. Blijf alleen stil staan als ik moet reloaden.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
is Extreme condition niet handig ?quote:
dat je gereed 3 wallcard ofzo neem ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Net gekregen, helemaal blij enzo, nieuwe class met dat erop, valt zwaar tegenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
FAL met Select Fire lijkt me wel wat.
Trouwens die van der gijp icoon![]()
.
Oh ik kan mijn MSMC prestigen, wat gaat er dan allemaal weg?
Of houd ik alles?
En wat is het nut ervan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
al je attachments gaan weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
Oh ik kan mijn MSMC prestigen, wat gaat er dan allemaal weg?
Of houd ik alles?
En wat is het nut ervan?
je krijg dus opnieuw aldoor de xp bij het lvlen.
zelf heb ik het niet gedaan heb liever diamond camo'sIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Meh is t niet waard dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
al je attachments gaan weg.
je krijg dus opnieuw aldoor de xp bij het lvlen.
zelf heb ik het niet gedaan heb liever diamond camo'sOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De fuck? Fal full auto is beste gun in de game.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Net gekregen, helemaal blij enzo, nieuwe class met dat erop, valt zwaar tegen
Trouwens die van der gijp icoon![]()
.
na regen, ben ik er.
mjah misschien omdat ik er meer van had verwacht, de Fal is swsquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De fuck? Fal full auto is beste gun in de game.maar dat select fire was toch niet zo goed als ik dacht
Ik schiet wel wat sneller zonder full auto, maar ben accurater met full auto. Geen enkel wapen is fijner, vind ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mjah misschien omdat ik er meer van had verwacht, de Fal is swsmaar dat select fire was toch niet zo goed als ik dacht
na regen, ben ik er.
mwah ik denk dat ik t een kans moet geven, had er meer van verwacht dus ja t viel tegen en ging er verder niet mee spelenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik schiet wel wat sneller zonder full auto, maar ben accurater met full auto. Geen enkel wapen is fijner, vind ik.![]()
Ach morgen weer
Oke stef.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AN94 en M8A1 zijn veel en veel beter dan de FAL select firena regen, ben ik er.
Verre van, gekke slager.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarheid is hard Mocrotje van mena regen, ben ik er.
M27 vind ik de chillste, geen recoil en killt snelen anders de mp7
RvP; Feyenoord
ik vind het hele spel gewoon pure aids, alleen maar lagcompensation, headglitch campers, en ik kan schieten tot ik een ons weeg maar killen doe ik ze toch niet..Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 01:58 schreef Koenani het volgende:
ik vind het hele spel gewoon pure aids, alleen maar lagcompensation, headglitch campers, en ik kan schieten tot ik een ons weeg maar killen doe ik ze toch niet..
Feyenoord Rotterdam![]()
Owja, KSG met long barrel is echt een widowmaker, damn!
Shotgun die een slug schiet en op halve map afstand gewoon dodelijk!
je kan ook andere red dots toch als je je wapen prestiged? Ik gebruik eigenlijk alleen nooit scopesDe iron sights werken prima.
Oh nee hoor, dat valt wel mee, ik speel voor objectives.quote:
Ten minste, voor zover dat kan.
Daarom vind ik ook de MW3 maps 10.000x beter in elkaar zitten voor domination.
En ik ben ook het spel net pas begonnen dus is ook altijd wel ff wennen idd, en in het ritme komen.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Voor mij is de FAL ideaal, maar dan wel semi auto. Met demper, target finder en FMJ.
Met name de target finder is prettig om sneller te zien waar tegenstanders zitten, met name als ze ver weg in donkere ruimtes zitten. Ik speel dan ook sowieso met cold blooded, ik weet hoezeer dat rode vierkantje om je bovenlichaam tegen je werkt.![]()
Je schiet gewoon misquote:Op woensdag 28 november 2012 01:58 schreef Koenani het volgende:
ik vind het hele spel gewoon pure aids, alleen maar lagcompensation, headglitch campers, en ik kan schieten tot ik een ons weeg maar killen doe ik ze toch niet..![]()
Wat is voor jullie de beste set-up qua perks dan? Ik speel bij Perk 1 met lightweight en hardline, Perk 2 scavenger en Perk 3 extreme conditioning. Ik twijfel of ik bijvoorbeeld niet beter met Ghost, Cold Blooded en Engineer/Tac Mask kan spelen
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
hij speelt via wifi denk ik net als ik (enige wapen is shotgun waarmee ik fatsoenlijk speel)quote:ik ben haar vriend![]()
Als je iets anders speelt dan tdm zou ik perk 1 flack jacket en ghost/hardline spelen. Perk 2 gebruik ik niet vaak maar als ik het doe gebruik ik thoughnes. Perk 3 engineer of awerenes als je een headset hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is voor jullie de beste set-up qua perks dan? Ik speel bij Perk 1 met lightweight en hardline, Perk 2 scavenger en Perk 3 extreme conditioning. Ik twijfel of ik bijvoorbeeld niet beter met Ghost, Cold Blooded en Engineer/Tac Mask kan spelen![]()
Ik speel vooral TDM, Kill Confirmed en Hardpoint. Zou je dan bijvoorbeeld een wildcard inzetten zodat je 2 perks van Perk 3 kan gebruiken en niks bij Perk 2?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iets anders speelt dan tdm zou ik perk 1 flack jacket en ghost/hardline spelen. Perk 2 gebruik ik niet vaak maar als ik het doe gebruik ik thoughnes. Perk 3 engineer of awerenes als je een headset hebt''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
hmm misschien toch wel prestigen dusquote:
Dat is wel een goed idee denk dat de combo deadsilence en awerenes wel goed werkt in tdmquote:Op woensdag 28 november 2012 15:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik speel vooral TDM, Kill Confirmed en Hardpoint. Zou je dan bijvoorbeeld een wildcard inzetten zodat je 2 perks van Perk 3 kan gebruiken en niks bij Perk 2?![]()
Ik doe meestal Ghost of lightweight, fast mags en engineer.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is voor jullie de beste set-up qua perks dan? Ik speel bij Perk 1 met lightweight en hardline, Perk 2 scavenger en Perk 3 extreme conditioning. Ik twijfel of ik bijvoorbeeld niet beter met Ghost, Cold Blooded en Engineer/Tac Mask kan spelen
Engineer is echt![]()
![]()
Ik heb centry gun en agr in mijn scorestreak, maar als ik ze allebei aanzet kan ik de alleen de centry gun controlen? Hoe control ik de AGR als ik beide tegelijk inzet?PSN: Duuc-nl![]()
Mwa. ik killde met mijn honden meer dan met swarm. Ligt beetje aan welk leven natuurlijk.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iemand had net swarm in turbine, werkt aardig goed daar.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa. ik killde met mijn honden meer dan met swarm. Ligt beetje aan welk leven natuurlijk.PSN: Duuc-nl![]()
Dat eindequote:![]()
Ja wat is nou de beste manier om een riot shield neer te halen?
Langs 'm rennen en in zn rug schieten?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat einde![]()
Ja wat is nou de beste manier om een riot shield neer te halen?![]()
Haha wtf gast.quote:
Kleine tip probeer een gewone red dot of eo tech als je een sight wil dat werkt het beste en zorgt voor minder afleiding![]()
Dafuq ben je daar aan het doen.. Dat is niet zo erg goed.quote:Die gast met zijn riot shield faalt ook best hard eigenlijk.
Gewoon wegwezen, een teammate knalt hem wel in z'n rug. Anders op z'n voeten schieten.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat einde![]()
Ja wat is nou de beste manier om een riot shield neer te halen?![]()
![]()
Ah ik ben dus niet de enige die zo snel mogelijk weggaatquote:Op woensdag 28 november 2012 18:31 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Gewoon wegwezen, een teammate knalt hem wel in z'n rug. Anders op z'n voeten schieten.![]()
Iemand kapot beuken is dan ook nog wel een uitdaging. Mij is het tot nu toe 1 keer gelukt in een kwartiertje ofzo dat ik er mee liep. Dat je twee keer moet rammen op een vol leven werkt gewoon bijna niet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Eeeeh.... op zn voeten schieten?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat einde![]()
Ja wat is nou de beste manier om een riot shield neer te halen?.
![]()
riot shield is aanpakken met een c4 ofzo?Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
ik had een swarm uit carepackage, iedereen ragequit zodra ik inzet, echt 3 kills gekregen ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 17:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Iemand had net swarm in turbine, werkt aardig goed daar.
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Allemaal stomme teams vanavond, nou ja bijna allemaal.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Herkenbaar, maarja gewoon het beste ervan maken..quote:Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef Catkiller het volgende:
Allemaal stomme teams vanavond, nou ja bijna allemaal.
Gaan ze niet voor de objectives dan moet je dat ook niet doen want dan ga je toch alleen maar doodJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan om niet de objective te spelen. Sta wel vaak bovenaan en dat maakt een hoop goed.
Tegenwoordig krijg je voor leaven zonder ook maar iets te doen ook een loss of niet? Kijk wel eens in mijn combat report en dan heb ik er games tussen staan met een K/D van 0 waar ik dus meteen weer weg ben gegaan.
Al die teringgames die je soms binnen komt waar je vooraf toch al weet dat het niks gaat worden zijn ook zo vermoeiend.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
in black ops ging ie nog dood met een sticky granaat als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat einde![]()
Ja wat is nou de beste manier om een riot shield neer te halen?
ik sprint op ze af. ga er omheen en schiet ze dood. (ik neem die ene klap voor lief, er zijn er toch 2 nodig eer je dood bent. )![]()
Na altijd FFA en TDM te spelen heb ik gisteren voor het eerste Hardpoint gespeeld en mijn K/D ratio is nu slechter geworden maar ik haal wel veel XP en ik vind het leuker dan gewoonweg killen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Koenani het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat valt wel mee, ik speel voor objectives.
Ten minste, voor zover dat kan.
Daarom vind ik ook de MW3 maps 10.000x beter in elkaar zitten voor domination.
En ik ben ook het spel net pas begonnen dus is ook altijd wel ff wennen idd, en in het ritme komen.![]()
http://www.tmartn.com/2012/11/27/black-ops-2-hardpoint-locations/ wel handig!
AL wist ik het eigenlijk al
Ik heb Headquarters altijd erg leuk gevonden.
Op een LAN met een beperkte bezetting is dat de game mode die nog steeds erg leuk is, zelfs als je met maar drie of vier personen bent.![]()
DIe wereldkaart waarop je kan zien hoeveel mensen er waar online zijn, is die eigenlijk echt? Valt me op dat de US altijd even veel lichtjes heeft, of het er nu 3 uur in de middag of 3 uur in de nacht is..
Ook brandt er in Australië een puntje vlak onder Darwin, en dat puntje brandt altijd, terwijl het in de stad zelf altijd aardedonker is... Lijkt me vreemd.
Just curious![]()
Semtex...?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Koenani het volgende:
riot shield is aanpakken met een c4 ofzo?Vreemd, ik zag toch wel een duidelijk verschil met oost en west in Amerika...quote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
DIe wereldkaart waarop je kan zien hoeveel mensen er waar online zijn, is die eigenlijk echt? Valt me op dat de US altijd even veel lichtjes heeft, of het er nu 3 uur in de middag of 3 uur in de nacht is..
Ook brandt er in Australië een puntje vlak onder Darwin, en dat puntje brandt altijd, terwijl het in de stad zelf altijd aardedonker is... Lijkt me vreemd.
Just curious![]()
Gelukkig niet de enige die zich dit afvraagt!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Just curious![]()
Je zou eigenlijk een foto moeten maken en het dan op een ander tijdstip vergelijkenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik join laat en ga voor pistol headshots, party tegen wie ik speel krijgt k9 en lodestar en worden boos omdat ik met een pistol 20-12 speel.
Volgende potje krijg ik lodestar en swarm en dashboarden ze natuurlijk. funfunfun
![]()
Dashboarden?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:The act of jumping to the xbox dashboard or turning the xbox off after having a bad round of Call of Duty to save your kill Death ratio![]()
Oh dus voor PS3 is t XMBen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
RvP; Feyenoord
Je had eens moeten kijken bij BO1,zaten puntjes midden in de Stille Oceaan,recht onder Madagascar,midden in de Sahara,vlakbij de zuidpool in de zeequote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Just curious
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb via System Requirements Lab gekeken en ik kan dit spel perfect doen op mijn PC. Ik heb Black Ops 1 nooit gespeeld omdat ik op dat moment al teveel games had gekocht.
Nu nog maar even wachten tot kerst
Of saté?![]()
wat.. de.. fak..quote:
zieke boi hoor die hier speeltJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Heb jij de pc game? Hoe heet jij ingame?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:25 schreef rival het volgende:
[..]
in black ops ging ie nog dood met een sticky granaat als ik me niet vergis.
ik sprint op ze af. ga er omheen en schiet ze dood. (ik neem die ene klap voor lief, er zijn er toch 2 nodig eer je dood bent. )![]()
misschien moet je gaan klagen op de officiële blops 2 forumquote:Op woensdag 28 november 2012 01:58 schreef Koenani het volgende:
ik vind het hele spel gewoon pure aids, alleen maar lagcompensation, headglitch campers, en ik kan schieten tot ik een ons weeg maar killen doe ik ze toch niet..ik ben haar vriend![]()
sinds ik dit eruit heb gewerkt gaat het stukken beter en zie ik vele malen minder headglitchers, en kill ik zowaar nog mensen ookquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
misschien moet je gaan klagen op de officiële blops 2 forum
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
ik moet een kabel kopen via wifi speel ik slecht en met uncharted 2 multiplayer lagg ik niet alles draait daar soepelquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Koenani het volgende:
[..]
sinds ik dit eruit heb gewerkt gaat het stukken beter en zie ik vele malen minder headglitchers, en kill ik zowaar nog mensen ookik ben haar vriend![]()
ik speel altijd met kabel gewoon, want wifi is inderdaad af en toe kut..quote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
ik moet een kabel kopen via wifi speel ik slecht en met uncharted 2 multiplayer lagg ik niet alles draait daar soepel
daarnaast is het ook ontzettend triest hoe vaak lagswitch voorkomt, hele potje draait perfect, je komt bij een enemy, heel het beeld flipt je schiet 10x raak met je shotgun maar alles is mis en dan ben je opeens dood
Probeer is een bloodthirtsy te krijgen met een crossbow...
Na 5 uur eindelijk 4 kills word ik om n hoekje neergeschoten![]()
![]()
Dat is nog vrij makkelijk te doen als je objective speel denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef duncannn het volgende:
Probeer is een bloodthirtsy te krijgen met een crossbow...
Na 5 uur eindelijk 4 kills word ik om n hoekje neergeschoten.. Heb er 1 gehaald maar zou niet weten hoe, heb dat mes misschien 2 of 3x gebruikt toen
..
![]()
Er is alweer een hack hoe je binnen 15sec kan prestige...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Net een paar potjes One in the chamber gespeeld. Viel me erg tegen. De spawnpoints zijn echt verschrikkelijk daar.![]()
![]()
Toch na een paar weekjes spelen blijft mijn conclusie: Leuk spel, maar te veel van hetzelfde. Vooral doordat de wat grotere maps als aftermath en drone vrij weinig voorkomen, mis ik toch de afwisseling in dit spel..
Ja ik vind het leuk om 1, soms 2 uurtjes per dag te knallen, maar de beleving is toch een stuk minder bij mij. Misschien omdat ik inmiddels ook weer 4 jaar ouder ben sinds de eerste COD modern warfare uitkwam, maar het sluipen door jungle/sneeuw gebied met sneeuwstormen en regenval gaven mij wat meer beleving..
Dit is toch echt teveel van hetzelfde.. Je hebt zelfs bij meltdown en cargo van die gebouwen, die er van de binnenkant precies hetzelfde uitzien. Die hebben ze gewoon in meerdere levels gekopieerd en erin gepleurd...
Het is dat ik MW2 en BO1 kwijt ben anders had ik die er weer ingelegd.. Het nieuwe is er wel weer vanaf..
Moet trouwens wel zeggen dat het multiplayer - mainmenu theme alle andere themesongs overtreft![]()
![]()
Het spel zit vol met try hardszelfs in moshpit vol met dropshotters, headglitchers, ghost users.
Ik kan niet wachten tot ik Ghost heb, dan kan ik eidelijk serieus spelen. Ghost en flakjacket samen
RvP; Feyenoord
Spawnen en dan gelijk een Lightning Strike inlopen![]()
Geef dan 3 seconden bescherming tegen killstreaks of zo.![]()
Vind dat sowieso een tering killstreakquote:Op vrijdag 30 november 2012 02:25 schreef OverRated het volgende:
Spawnen en dan gelijk een Lightning Strike inlopen![]()
Geef dan 3 seconden bescherming tegen killstreaks of zo.is de enige killstreak waar je gewoon niks tegen kan doen.
Ik vind de FAL echt een bazig wapensemi auto is fijner dan auto, als je beetje snel kan klikken. Ook prima op long range
RvP; Feyenoord
Hij schiet full auto net zo snel als je maximaal kan op single shot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik vind de FAL echt een bazig wapensemi auto is fijner dan auto, als je beetje snel kan klikken. Ook prima op long range
![]()
Eens. Verlang toch steeds meer terug naar de tijd dat je met een rifle TDM op harbor speelde. Promod zou het voor mij nog wel redelijk speelbaar houden, maar dan nog lijkt MW2 beter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Toch na een paar weekjes spelen blijft mijn conclusie: Leuk spel, maar te veel van hetzelfde. Vooral doordat de wat grotere maps als aftermath en drone vrij weinig voorkomen, mis ik toch de afwisseling in dit spel..
Ja ik vind het leuk om 1, soms 2 uurtjes per dag te knallen, maar de beleving is toch een stuk minder bij mij. Misschien omdat ik inmiddels ook weer 4 jaar ouder ben sinds de eerste COD modern warfare uitkwam, maar het sluipen door jungle/sneeuw gebied met sneeuwstormen en regenval gaven mij wat meer beleving..
Dit is toch echt teveel van hetzelfde.. Je hebt zelfs bij meltdown en cargo van die gebouwen, die er van de binnenkant precies hetzelfde uitzien. Die hebben ze gewoon in meerdere levels gekopieerd en erin gepleurd...
Het is dat ik MW2 en BO1 kwijt ben anders had ik die er weer ingelegd.. Het nieuwe is er wel weer vanaf..
Moet trouwens wel zeggen dat het multiplayer - mainmenu theme alle andere themesongs overtreft![]()
![]()
Maar als je geen artrose in je vingers hebt, dan is semi-auto wel fijner.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij schiet full auto net zo snel als je maximaal kan op single shot.![]()
Dat zal best maar semi auto vind ik hem fijner.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij schiet full auto net zo snel als je maximaal kan op single shot.RvP; Feyenoord
En je hebt dan een extra attachment slotquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zal best maar semi auto vind ik hem fijner.Impressive man voor non lethal killstreaksquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef duncannn het volgende:
UVA, counter UVA, vsat is echt super goed om mee levelen.
[ afbeelding ]
1,2K SPM
Ik las op Bo2 forum dat de ACOG's weer de moeite waard zijn, geen idle sway en minder kick.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Modern Warfare 1 kost nu maar 7 Euro in de App Store maar wordt die nog wel online gespeeld? Weet iemand of ik dit kan checken? Anders is 7 euro alsnog duur als niemand online is.![]()
Wordt nog wel gespeeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef DSS24 het volgende:
Modern Warfare 1 kost nu maar 7 Euro in de App Store maar wordt die nog wel online gespeeld? Weet iemand of ik dit kan checken? Anders is 7 euro alsnog duur als niemand online is.![]()
Ben BLOPS2 alweer zat en dat voor mijn eerste prestige......
Zonder vrienden heb ik het na 1/2 potjes ook weer gezien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ben BLOPS2 alweer zat en dat voor mijn eerste prestige......
De COD formule is gewoon niet meer zo boeiend.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En dit zijn de woorden van de grootste cod fanboy hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Zonder vrienden heb ik het na 1/2 potjes ook weer gezien.
De COD formule is gewoon niet meer zo boeiend.![]()
Ik ben een Socom 2 fanboyquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit zijn de woorden van de grootste cod fanboy hierVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Socom 2quote:Al is dat nu ook niet meer leuk als je dat gaat spelen
Fishook en crossroads
deze man weet wat echt fun gaming is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Socom 2Al is dat nu ook niet meer leuk als je dat gaat spelen
Fishook en crossroads
Desert fucking glory
Socom 2 was nostalgie en echt magisch en verslavend.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Desert glory ook tof ja! Hostage of claymores van de tegenstanders laten lopenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef BzP het volgende:
[..]
deze man weet wat echt fun gaming is.
Desert fucking glory
Socom 2 was nostalgie en echt magisch en verslavend.
Die goede oude tijden <3quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Desert glory ook tof ja! Hostage of claymores van de tegenstanders laten lopenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
het aller beste was dat 95% een headset had. Had je dit niet werd je gevote. En iedereen werkte samen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
MW3 is helemaal drama.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef Haantje_pappie het volgende:
Yep bo 2 is saai,ben weer terug gegaan naar blops 1 en mw3Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ja,maar pp90mi en acr en moab ac130 en dome en hardhat dat maakt mw3 voor mij tofquote:
als het hebt over lagg en spwan system heb je helemaal gelijkik ben haar vriend![]()
heb je geen mw2 ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
ja,maar pp90mi en acr en moab ac130 en dome en hardhat dat maakt mw3 voor mij tof
als het hebt over lagg en spwan system heb je helemaal gelijkIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Kom mw2 dan vanavondquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
nee man ben pas in gestapt in blops 1 hoorde wel van mensen dat mw2 chaos was noobtubers en gekke quickscopersquote:ik ben haar vriend![]()
One men army met noobtube was episch. Was bij domination de game net begonnen, had je al een chopper gunner haha.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
nee man ben pas in gestapt in blops 1 hoorde wel van mensen dat mw2 chaos was noobtubers en gekke quickscopers![]()
Ah jij was dus een van die kneuzen die het spel verneuktequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
One men army met noobtube was episch. Was bij domination de game net begonnen, had je al een chopper gunner haha.![]()
Heel verhaal. Komt er op neer dat dat onzin is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah jij was dus een van die kneuzen die het spel verneukte![]()
![]()
Ik ben er wel weer klaar mee.. Na 5 games -3 KD te hebben met alleen combat knifen nog geen enkele bloodthirsty erbij.. Zelfs met de 6 beste perks daarvoor lukt het nog niet.. Kom maximaal tot 4 kills en dan ga je dood omdat er een mietje op de grond ligt te campen, je 'm 3x knifed, je knife zelfs nog vast in 'm zit maar jij alsnog als eerste doodgaat
..
![]()
Cod 4 is de beste, dan black ops en dan black ops 2.RvP; Feyenoord
CoD 2 is nog steeds mijn favoriet. Erg veel lol aan beleefd (CoD 1 ook trouwens). CoD 4 ben ik anderhalf jaar terug mee begonnen, jammer genoeg nauwelijks meer te spelen vanwege de hacksquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:44 schreef vandermar het volgende:
Cod 4 is de beste, dan black ops en dan black ops 2.
A mind with a heart of it's own![]()
Frags x 3 vergeten zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:44 schreef vandermar het volgende:
Cod 4 is de beste, dan black ops en dan black ops 2.![]()
We weten allemaal dat je die hebt om care packages van je teammates mee te jatten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:14 schreef Cliffy het volgende:
Black Hat![]()
Quadfeed met een gehackte Betty![]()
Jeuj, gouden MP7. Zonder perks spelen valt me nog alles mee. Kill Confirmed rondes die ik heb gedaan in die tijd stond ik telkens bovenaan. UAV - Hunter Killer - Counter UAV dat blijft ook maar door ratelen als je bezig bent. Nog een paar levels en dan kan ik weer met de Skorpion spelen.![]()
Twee lethal en 3 attachments op je wapen helpen ook, natuurlijk.
[/quote]![]()
Beterquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:32 schreef Godtje het volgende:
https://twitter.com/davidvonderhaar/status/274708818410221569![]()
ik krijg sinds net de melding dat de bo2 server niet available is op de ps3. Iemand anders ook dit probleem?![]()
Ik zag het ja. Werd tijd ook..quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:32 schreef Godtje het volgende:
https://twitter.com/davidvonderhaar/status/274708818410221569
Verder gaan ze league play ook aanpassen geloof ik, maar dat speel ik toch nooit.![]()
Fuck ik kom nog maar net aan mijn UAV
Dan nog denk ik dat ik ghost unlock als ik ga prestigenquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:32 schreef Godtje het volgende:
https://twitter.com/davidvonderhaar/status/274708818410221569A mind with a heart of it's own![]()
Mwah, ze zouden ook kunnen zeggen laten we de rest iets makkelijker maken zodat niet iedereen voor een UAV kiest, want dat is eigenlijk het probleem. Bij BO was een UAV ook simpel, zeker met hardline, maar daar koos ook lang niet iedereen er voor omdat de rest ook goed te doen was.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Haal heel die uav er gewoon uit en geef iedere minuut of 30 seconden iedereen een sweepquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:48 schreef Catkiller het volgende:
Mwah, ze zouden ook kunnen zeggen laten we de rest iets makkelijker maken zodat niet iedereen voor een UAV kiest, want dat is eigenlijk het probleem. Bij BO was een UAV ook simpel, zeker met hardline, maar daar koos ook lang niet iedereen er voor omdat de rest ook goed te doen was.![]()
Je gaat door een prestige en dan heb je al vanaf level 4 ghost. Prestige doe je in 10 uurtjes en als je er veel last van hebt pak je die skorpian.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:01 schreef OverRated het volgende:
Gewoon Ghost op lvl 25 zetten of zo.![]()
Denk trouwens ook wel dat het huidige scorestreak systeem er wat mee te maken heeft. Voorheen had je per class je scorestreak, ging het je makkelijk af hield je gewoon je lijst met de hogere streaks, ging het wat moeilijker pakte je een class met makkelijkere streaks, hier moet je vooraf bepalen terwijl je niet weet hoe goed of slecht je tegenstanders zijn en als je voor de hogere kiest haal je misschien wel geen enkele scorestreak binnen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb het sowieso al geunlocked na m'n 1e prestige ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat door een prestige en dan heb je al vanaf level 4 ghost. Prestige doe je in 10 uurtjes en als je er veel last van hebt pak je die skorpian.![]()
Snap niet waarom mensen klagen over de uav's je hebt ook nog een prima standaard class met ghost.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb het sowieso al geunlocked na m'n 1e prestige ja.![]()
Kwam vannacht trouwens nog een leuke jongen tegen die die kuthack heeft gebruikt, prestige 8 met nog minder kills dan dat ik heb in mijn 2e prestige lvl 40 (ik zit op de 4600 ofzo)Prestige je wapen dan hoor je er bij. Perks mis je niet echt he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
Gaat tot nu toe wel lekker met deze class
[ afbeelding ]
[/quote]![]()
Perk 1 greed en dan maar 1 perk?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
Gaat tot nu toe wel lekker met deze class
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had al gezocht maar kon het nergens vinden. Waar kan ik dat doen? en wat heb ik eraan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:16 schreef Catkiller het volgende:
Kwam vannacht trouwens nog een leuke jongen tegen die die kuthack heeft gebruikt, prestige 8 met nog minder kills dan dat ik heb in mijn 2e prestige lvl 40 (ik zit op de 4600 ofzo)
[..]
Prestige je wapen dan hoor je er bij. Perks mis je niet echt he?![]()
Dan krijg je weer xp voor de unlocks etc en kan je tag/emblem op je wapen zetten..quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had al gezocht maar kon het nergens vinden. Waar kan ik dat doen? en wat heb ik eraan?![]()
Kan niet meer hebben ze al gemaaktquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had al gezocht maar kon het nergens vinden. Waar kan ik dat doen? en wat heb ik eraan?![]()
Dat ging natuurlijk niet over het hacken, maar het prestigen van je wapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet meer hebben ze al gemaakt![]()
gaat bij mij echt al een paar dagen slecht.
vind er ook niet zo veel aan als ik in mijn eentje speel.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
MSMC geprestiged
haha je doe het toch zelf ?quote:
iemand die op PS3 speelt en nu online is ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Raak ik dan alles weer kwijt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan krijg je weer xp voor de unlocks etc en kan je tag/emblem op je wapen zetten..![]()
Not worth itquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
al je attachments wel ja en camo's dacht ik ook.![]()
![]()
Jep, maar blijft toch kut dat je alles weer kwijt bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha je doe het toch zelf ?
iemand die op PS3 speelt en nu online is ?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Camo's niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
al je attachments wel ja en camo's dacht ik ook.
Mijn RPG is ook nog gold.
Ik heb nu een FAL met Supressor en Select Fire. Wat een bazending!Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Welke sniper vinden jullie het best?
Ik tot nu toe de DSR-50Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had net weer een freeze, maar dat ben ik inmiddels wel gewendquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef maurisioo het volgende:
Ah ben ik aan het spelen, valt hij opeens uit.
A mind with a heart of it's own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |