PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Mooie introquote:
quote:
Mede mogelijk gemaakt door jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:49 schreef jepperdeprep het volgende:
I'm famous, catch me all over the youtube![]()
Leuk ge-edit rijst
Beetje jammer die dudes jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Ik maak het weer lekker gezellig in BLOPS topic.
Ik heb je back mattiequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
Ik maak het weer lekker gezellig in BLOPS topic.
Zouden de servers van FUT12 dan nog online zijn?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
al iemand terug gegaan naar FUT12? Het TOTW met
Ja, volgens mij wel. Of die van FUT11 ook nog online zijn weet ik niet maar dat speelt nu bijna niemand.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zouden de servers van FUT12 dan nog online zijn?
Jammer dat ik geband ben op de ps3. Daar had ik nog een IF Italiaanse team met Del Piero en MOTM Pirloquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Of die van FUT11 ook nog online zijn weet ik niet maar dat speelt nu bijna niemand.
Ik ookquote:
Mijn team in FUT 11 met 88 Alexquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat ik geband ben op de ps3. Daar had ik nog een IF Italiaanse team met Del Piero en MOTM Pirlo
Ik denk dat een mastermind mijn account probeert te hackenquote:Hallo DutchStoner,
Je ontvangt deze e-mail omdat je een wachtwoordreset hebt aangevraagd voor het Origin-account. Als je de wijziging niet hebt aangevraagd, kun je deze e-mail gerust negeren.
Dit dus. Stel je voor als we hier hetzelfde zouden doen als iemand om tips zou vragen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha, dit topic is blijkbaar voor de ekte elite pieten. Als je hier om tips vraagt word je meteen uitgelachen en daarna uitgemaakt voor teringdebiel..
Stelletje autisten
Dat wordt hier toch ook regelmatig gedaan of niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wat een kneuzen daar in dat topic.Wat smookz zegt idd.
[..]
Dit dus. Stel je voor als we hier hetzelfde zouden doen als iemand om tips zou vragen.
Goed ideequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wat een kneuzen daar in dat topic.Wat smookz zegt idd.
[..]
Dit dus. Stel je voor als we hier hetzelfde zouden doen als iemand om tips zou vragen.
Niet dat ik weet. Soms wel als de chem voor geen meter klopt maar dan worden er genoeg tips gegeven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wordt hier toch ook regelmatig gedaan of niet?
Ik moest gisteren mijn neefje uitleggen wat chem was. Dat heb ik met veel liefde en lpezier gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Soms wel als de chem voor geen meter klopt maar dan worden er genoeg tips gegeven.
Er wordt hier net gesproken over noobs met domme vragen. Kom jij zo door de bochtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:08 schreef Baje het volgende:
hoelaat is maintenance voorbij??????????????
ik heb dit al 3x gevraagd en niemand reageert. Dus begin ik ongeduldig te wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er wordt hier net gesproken over noobs met domme vragen. Kom jij zo door de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |