Watvoor nut heeft het om enkel de suikersuikers uit je eten te halen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het omzetten van dat zetmeel duurt wel even hoor schattebout.
In boontjes zitten ook suikers, in brood ook, in kaas ook.
Als je perse niet wil begrijpen wat ik met suikers uit je dieet bannen bedoel, dan houdt het gewoon op natuurlijk.
Waarom denk je dat bodybuilders en atleten op grote schaal ontbijten met havermout/brinta?
I.i.g. niet omdat het binnen 5 minuten opgebruikt is.
Ik schuif het met water naar binnen, niet met melk, maar dat heeft een heel andere reden.
Volle melk is ook een uitstekende vorm van energie.
Mag jij me verder eens uitleggen waarom je dan toch een enorme dip kan krijgen na een proteine shake.
Waarom veel mensen het niet vlak voor hun training nemen omdat ze anders niet optimaal kunnen functioneren tijdens de training.
Blijkbaar willen jullie het probleem van TS niet inzien.
Ik zou geen kant en klaar potje halen. Maak je bonen lekker klaar met een paprika, ui, tomaat en spekjes en roerbakken maar. Veel gezonder en net zo lekker. Eventueel wat chilipeper enzo toevoegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:06 schreef silly87 het volgende:
Suikervrij eten valt nog niet mee pfff... nooit zo'n behoefte gehad aan chocolade vlokken....
Ik heb gister wel veel ( zelfgeraapte)walnoten op savonds en dat bevalt opzich wel ( al blijft de drang naar suiker) Geen idee of die gezond zijn
Volle melk drink ik liever niet ivm mijn huid
Bonen ga ik straks eens kopen die heb je van Hak ook zon chilli con carne mix ( of zal dat heel ongezond zijn?)
Lintworm haha hoop ik niet zegpas nog iets van op tv gezien dat ze die eruit moesten halen brrrrr..
Mijn god. Echt he. Gewoon vol blijven houden.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Watvoor nut heeft het om enkel de suikersuikers uit je eten te halen?Doe dan niks. Ik ging ervan uit dat je minder dom was, maar nee dus. Je haalt 'suikers' uit je dieet om je glucosespiegel op één lijn te krijgen. Als je lekker zetmeel blijft vreten gebeurt dit niet.
Bodybuilders en atleten eten koolhydraten, omdat ze niet op een suikervrijdieet zijn zoals jij voorstelt. Ik kickboks vijf dagen per week en lees veel over voeding e.d. op bodybuildfora. Veel bodybuilders nemen een shake voor de training en één na, veel mensen met wie ik train doen dit ook. Fijn voor je herstel. Godverdomme wat een hoeveelheid nonkennis heb jij.Maar gelukkig heb je besloten wat nuttigers met je leven te gaan doen. Wellicht je nog eens inlezen in dit onderwerp?
Nee, dat weet ik allemaal niet, dus ik basseer me volledig op jouw posts en tot nog toe zijn die niet bijsterend intelligent.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn god. Echt he. Gewoon vol blijven houden.
Als ik zeg dat TS suikers uit haar dieet moet halen, dan bedoel ik een pot appelmoes, gebakjes, liter vla, koekjes tot de trommel leeg is.
Van bergen zoete zooi, krijg je die cravings.
Heel veel zetmeel is idd. ook niet goed nee. Dat heb ik al eerder geschreven. En ook waarom.
Doe nou niet alsof ik niks van voeding weet a.u.b. Je weet nog niet half wat ik doe, hoe ik er uit zie, en wat daar voor nodig is.
Misschien moet je dan eens beginnen met lezen zonder oogkleppen op.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik allemaal niet, dus ik basseer me volledig op jouw posts en tot nog toe zijn die niet bijsterend intelligent.
Gewoon volhouden.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:06 schreef silly87 het volgende:
Suikervrij eten valt nog niet mee pfff... nooit zo'n behoefte gehad aan chocolade vlokken....
Ik heb gister wel veel ( zelfgeraapte)walnoten op savonds en dat bevalt opzich wel ( al blijft de drang naar suiker) Geen idee of die gezond zijn
Volle melk drink ik liever niet ivm mijn huid
Bonen ga ik straks eens kopen die heb je van Hak ook zon chilli con carne mix ( of zal dat heel ongezond zijn?)
Lintworm haha hoop ik niet zegpas nog iets van op tv gezien dat ze die eruit moesten halen brrrrr..
Ik begrijp niet waarom je Raymond de hele tijd zit aan te vallen. Het is hier geen wedstrijd. TS hoeft helemaal niet op een suikerloos dieet. Het gaat er volgens mij meer om dat ze haar smaak veranderd.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Watvoor nut heeft het om enkel de suikersuikers uit je eten te halen?Doe dan niks. Ik ging ervan uit dat je minder dom was, maar nee dus. Je haalt 'suikers' uit je dieet om je glucosespiegel op één lijn te krijgen. Als je lekker zetmeel blijft vreten gebeurt dit niet.
Bodybuilders en atleten eten koolhydraten, omdat ze niet op een suikervrijdieet zijn zoals jij voorstelt. Ik kickboks vijf dagen per week en lees veel over voeding e.d. op bodybuildfora. Veel bodybuilders nemen een shake voor de training en één na, veel mensen met wie ik train doen dit ook. Fijn voor je herstel. Godverdomme wat een hoeveelheid nonkennis heb jij.Maar gelukkig heb je besloten wat nuttigers met je leven te gaan doen. Wellicht je nog eens inlezen in dit onderwerp?
Kijk dit is iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je Raymond de hele tijd zit aan te vallen. Het is hier geen wedstrijd. TS hoeft helemaal niet op een suikerloos dieet. Het gaat er volgens mij meer om dat ze haar smaak veranderd.
Als je jezelf hebt wijsgemaakt dat alleen koekjes, chips, ijs en chocoladevlokken lekker zijn dan is het moeilijk om bijv. een banaan lekker te vinden. Maar er is niets mis met het eten van een banaan zo nu en dan.
Als jij iemand op een keihard zetmeelloos dieet wil gaan zetten, dat helemaal niet nodig is ook, maak je het alleen maar nog moeilijker voor TS om dat vol te houden.
Het valt me nog mee dat de sportschoolbillies nog niet langs zijn geweest om TS te vertellen dat eiwitshakes, fanatiek sportschoolbezoek en een fascinatie met het eigen lichaam de enig mogelijke weg naar geluk zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je Raymond de hele tijd zit aan te vallen. Het is hier geen wedstrijd. TS hoeft helemaal niet op een suikerloos dieet. Het gaat er volgens mij meer om dat ze haar smaak veranderd.
Als je jezelf hebt wijsgemaakt dat alleen koekjes, chips, ijs en chocoladevlokken lekker zijn dan is het moeilijk om bijv. een banaan lekker te vinden. Maar er is niets mis met het eten van een banaan zo nu en dan.
Als jij iemand op een keihard zetmeelloos dieet wil gaan zetten, dat helemaal niet nodig is ook, maak je het alleen maar nog moeilijker voor TS om dat vol te houden.
Dat is wel gewoon zo natuurlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat de sportschoolbillies nog niet langs zijn geweest om TS te vertellen dat eiwitshakes, fanatiek sportschoolbezoek en een fascinatie met het eigen lichaam de enig mogelijke weg naar geluk zijn.
Gelukkig zijn met hoe je bent is jezelf waarderen om wie je bent, zoals je bent. Met de insteek iets aan jezelf willen veranderen vanuit het idee dat je dan 'goed' zou zijn is daar het tegenovergestelde van; je neemt dan actief actie om jezelf te laten zien dat je jezelf niet goed vind zoals je bent. En ja, dan kunnen je dingen ''bereiken'' die tijdelijk afleiding geven van het feit dat je jezelf eigenlijk niet goed genoeg vind en kan je vluchten voor wat er werkelijk dwars zit, een gebrek aan oprechte waardering voor jezelf, wat een naar en negatief gevoel is maar je op die manier wel op de achtergrond blijft beïnvloeden.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef RaymondK het volgende:
Dat is wel gewoon zo natuurlijk![]()
Squats and Deadlifts heals everything.
Ik heb juist het idee dat de geestelijke gebreken er erger van worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon zo natuurlijk![]()
Squats and Deadlifts heals everything.
Wat prachtig omschreven. Maar nu zal ik je eens een andere insteek laten zien:quote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Canillas het volgende:
[..]
Gelukkig zijn met hoe je bent is jezelf waarderen om wie je bent, zoals je bent. Met de insteek iets aan jezelf willen veranderen vanuit het idee dat je dan 'goed' zou zijn is daar het tegenovergestelde van; je neemt dan actief actie om jezelf te laten zien dat je jezelf niet goed vind zoals je bent. En ja, dan kunnen je dingen ''bereiken'' die tijdelijk afleiding geven van het feit dat je jezelf eigenlijk niet goed genoeg vind en kan je vluchten voor wat er werkelijk dwars zit, een gebrek aan oprechte waardering voor jezelf, wat een naar en negatief gevoel is maar je op die manier wel op de achtergrond blijft beïnvloeden.
Het is een standaard ego paradox; het is ego/denken waarnaar je luistert dat je niet goed bent zoals je bent en je bevestigt ego daar daarnaar te gaan handelen, en waar bestaan al die ideeën behalve in het illusionaire rijk van gedachten?
Zou je al dat trainen ''nodig'' hebben omdat je ''groot'' te voelen als je je van binnen niet zo klein voelde?
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de geestelijke gebreken er erger van worden.
Die post was meer sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 29 november 2012 13:46 schreef Canillas het volgende:
Nu laat je inderdaad een andere insteek zien, compleet anders dan de post die ik qoute zelfs, en daar reageerde ik op
Aanvallen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Staal het volgende:
[..]
ik geef helemaal geen foutieve informatie.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Aanvallen.Hij geeft foutieve informatie, ik verbeter dat. Nergens zeg ik dat ze op een suikervrijdieet moet. Dit was Raymonds voorstel.
Dat geef je wel, over zowel suikers, glucose als eiwitshakes. Verder begrijp ik je bedoeling voor ts wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik geef helemaal geen foutieve informatie.
Ik geef toe dat "100% suikervrij" ergens in het begin van dit topic geen handige omschrijving was voor wat ik bedoelde.
Waar ik op doelde is wat Staal zojuist beschreef. Het zowel geestelijk als lichamelijk afhankelijk worden van o.a. gesuikerde producten.
Ja, het ligt allemaal aan mij.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat geef je wel, over zowel suikers, glucose als eiwitshakes.
Ik zeg nergens dat ze geen suikers mag eten, op een bepaald dieet moet of wat dan ook, ik reageerde enkel en alleen inhoudelijk op jouw foutieve informatie over voedingswaarde. Godsakke lezen is moeilijk voor je hè?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, het ligt allemaal aan mij.
Tevreden zo?
Volledig anti zetmeel in haar vorige posts, en in de tussentijd zit ze een recept over bonnen te delen met TS.
Maar niet willen begrijpen wat ik bedoel he.
Shake voor en na het trainenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Laten we het hier maar bij laten he.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze geen suikers mag eten, op een bepaald dieet moet of wat dan ook, ik reageerde enkel en alleen inhoudelijk op jouw foutieve informatie over voedingswaarde. Godsakke lezen is moeilijk voor je hè?
Hank jongen, blijf maar weg, ze zijn giftig hier.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Shake voor en na het trainen.
Als je fatsoenlijk eet heb je geen 2 shakes per dag nodig. Dam krijg je gewoon te weinig eiwitten uit voedsel binnen
Nee, een sportman traint voor zijn sport, een bodybuilder traint om er getraind uit te zien.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:44 schreef RaymondK het volgende:
Ik train mezelf omdat ik het leuk vind mezelf te zien veranderen. Mezelf ergens beter in zien worden.
Dat geld voor elke sportman/vrouw.
En als het dan om bodybuilding gaat komt men opeens van " Hij is onzeker/heeft een laag zelfbeeld"
Nog nooit geweest, ik kwam er namelijk achter dat je daar helemaal niet leert sporten en in lichaamscultuur ben ik niet zo geinteresseerd. Ieder zijn ding, maar de bodybuilders hier op fok laten zich over het algemeen nou niet bepaald kennen als mensen die op een vraag van een TS weten te reageren, enig inlevingsvermogen hebben of überhaupt het besef dat mensen verschillen en hun hobby niks vinden aankunnen.quote:![]()
Jij komt dus wel eens in een sportschool begrijp ik?
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, een sportman traint voor zijn sport, een bodybuilder traint om er getraind uit te zien.
[..]
Nog nooit geweest, ik kwam er namelijk achter dat je daar helemaal niet leert sporten en in lichaamscultuur ben ik niet zo geinteresseerd. Ieder zijn ding, maar de bodybuilders hier op fok laten zich over het algemeen nou niet bepaald kennen als mensen die op een vraag van een TS weten te reageren, enig inlevingsvermogen hebben of überhaupt het besef dat mensen verschillen en hun hobby niks vinden aankunnen.
Laat de deur voor enige kennis over het lichaam op een kier staan en ze wurmen hun voet er als een jehovagetuige tussen om hun evangelie op te dreunen.
Veel paddenstoelen eten en kilo's agar(agar).quote:Op donderdag 6 december 2012 19:23 schreef silly87 het volgende:
Suikervrij eten is echt lastig..
Laatste dagen weer veel vreetaanvallen gehad *zucht*
Ik word er echt niet goed van. Het is nooit genoeg.
Zo frustrerend.
Als ik aan het eten ben denk ik alleen maar aan wat ik erna kan eten.
Ik wil wel opnieuw het gaan proberen heeft iemand toevallig een goede voorbeeld lijst voor mij?
Ik herken je probleem wel een beetje, wat bij mij echt helpt is veel eiwitten eten, dat is voor mij het meest ''verzadigend''. Dus 's avonds eet ik vaak kwark en 's ochtends een omelet, verder kip/kalkoenfilet op mijn brood en eiwitshakes.. En sporten helpt ook wel tegen de vreetkicks bij mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:23 schreef silly87 het volgende:
Suikervrij eten is echt lastig..
Laatste dagen weer veel vreetaanvallen gehad *zucht*
Ik word er echt niet goed van. Het is nooit genoeg.
Zo frustrerend.
Als ik aan het eten ben denk ik alleen maar aan wat ik erna kan eten.
Ik wil wel opnieuw het gaan proberen heeft iemand toevallig een goede voorbeeld lijst voor mij?
In sommige sportzaken, maar voornamelijk van internet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef silly87 het volgende:
Ik vind kwark dus niet echt lekker denk dat het daardoor komt..
Mischien moet ik maar zo'n eiwitshake halen als dat een beetje smaakt..
Waar koop je dat?
Ik heb gister 1 uur hardgelopen en 40min gefietst dus lijkt me voldoende
vaak heb ik dus die eetbuieen savonds als ik niks meer te doen heb enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |