Ik probeer Facebook en hun eigen forum maar een beetje in de gaten te houden, die tweakers moeten toch ergens heenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Myraela het volgende:
Nog ergens anders waar dit onderwerp lekker actief is dan Melleyn? Ik ben namelijk wel erg benieuwd naar de dozen die vandaag binnen gaan komen.
Waarom niet hier naartoe?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik probeer Facebook en hun eigen forum maar een beetje in de gaten te houden, die tweakers moeten toch ergens heenHeb verder nog geen ander forum ofzo, zal zo eens googelen
Ja ook goedquote:
Sorry, maar als je het niet kan missen ben je wel dom om zo'n gok te nemen.quote:Ik hoop dat ik een mooie box krijg waar we echt wat aan hebben, kan het eigenlijk niet missen, maar hoopte op wat mooie kado's voor de feestdagen
Nouja als je op deze manier goedkoop wat kado's denkt te scoren..quote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef -0- het volgende:
Sommige mensen zijn ook wel dom
Een reactie op de facebookpagina van CTB:
[..]
Sorry, maar als je het niet kan missen ben je wel dom om zo'n gok te nemen.
Ja maar het blijft onzeker wat je krijgt. Je verwacht natuurlijk wel iets van waarde en niet deze troep maar je weet totaal niet of het aansluit bij wat je wilt hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Melleyn het volgende:
Nouja als je op deze manier goedkoop wat kado's denkt te scoren..
Ja dat is wel om te huilen, en het dan nog een spelletje durven noemen ookquote:Op woensdag 28 november 2012 11:08 schreef Maraca het volgende:
Vind het wel vreemd dat C2B ook echt niks van zich laat horen. En doodleuk even een nieuwe actie organiseren waarbij je zoveel mogelijk bestellingen moet plaatsen![]()
Kan er misschien ook gewoon een apart C2B-box topic o.i.d. geopend worden? Ik had gehoopt dat dit topic idd geen slowchat was en hier inderdaad over de producten en prijzen ging en interessante aanbiedingen gepost werden...quote:Op woensdag 28 november 2012 00:09 schreef Iemand91 het volgende:
[Dit is het normale iboodtopic, over de producten en de prijs, voor slowchat is een apart SC Iboodtopic]
Ik weet wel dat dit niet over Ibood gaat, maar téring zeg...
quote:Eh... ideetje hè. Kunnen jullie niet op IRC gaan hangen ofzo.
Of in een topic op KLB.
Prijzen staan bij de Wall of famequote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, die wedstrijd. Als er echt mensen zijn die express enorm veel gaan bestellen dan lach ik ze echt uit. Zeker omdat je niet eens weet wat de "prijs" is.
Er zijn vandaag geen interessante aanbiedingenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan er misschien ook gewoon een apart C2B-box topic o.i.d. geopend worden? Ik had gehoopt dat dit topic idd geen slowchat was en hier inderdaad over de producten en prijzen ging en interessante aanbiedingen gepost werden...
quote:Meeste bestellingen op C2B:
M. Pessemier uit Brakel (56 orders)
Hoogste orderwaarde op C2B:
R. uit Dedemsvaart (¤ 3.760,50 euro)
Oh, dat had ik niet gezien. Nouja, zou het voor mij niet waard zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Prijzen staan bij de Wall of fame
1: Toshiba Full HD Z100 3D (Verkochten ze zelf voor 150,- ergens anders voor 175,-
2: Trust tocamy wireless keyboard
3: Original paddy vibe speaker (was 19 euro)
Dan hebben ze het aangepast, want gister stonden ze ook met voornaamquote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef -0- het volgende:
Leuk trouwens, wordt je op die site met naam en toenaam genoemd hoeveel bestellingen je hebt gedaan en voor hoeveel geld
[..]
quote:Beste klanten,
wij zien hier inderdaad een aantal lijstjes voorbij komen die niet helemaal kloppen. Uit navraag in ons magazijn blijkt er door een vulmachine vd pakketten een fout te zijn gemaakt (gisteren). Het betreft hier ook deels menselijke fout (verkeerde DVD’s in de machine). Bij veel van de mensen die dus vandaag hun pakket gekregen hebben kan het zo zijn dat het pakket tegenvalt. Uiteraard willen wij onze klanten graag tevreden houden en zullen wij ieder specifiek geval bekijken om dit met u op te lossen. Ik verzoek u daarom ook een mail te sturen indien u zich aangesproken voelt naar justin@clicktobuy.nl. Vermeld aub duidelijk welke DVD’s u gekregen heeft. Justin zal dan indien uw klacht gegrond is (lees: inderdaad het hele pakket bestaat uit lauter B-films) een compensatie aan u voorstellen.
Wij betreuren deze gang van zaken en kunnen u verzekeren dat dit zeker niet met opzet is gedaan. Nogmaals; ClickToBuy werkt erg hard aan een goede reputatie en dagelijks doen wij ons uiterste best om goede deals te kunnen presenteren en zeker ook juist heel veel aandacht te schenken aan onze support. Wij zijn ons er van bewust dat 1 misstap / negatieve ervaring kan leiden tot verlies van klanten. Ook al doen wij per jaar 364 deals naar uiterste tevredenheid… er hoeft maar 1 deal niet goed te gaan en klanten dreigen al direct met Tros Radar. Om deze reacties te lezen is voor ons al directie onacceptabel en wij schrikken hier ook van, daarom zullen hier zeker maatregelen uit volgen binnen onze organisatie. Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u straks alsnog tevreden bent. Ook hopen wij dat u verder kijkt dan 1 deal… That’s All!
vriendelijke groeten,
De Directie
Je zou verwachten dat ze daar nu nog steeds zo over denken, toch?quote:@Danny, graag gedaan hoor, maar het is vanzelfsprekend dat wij dit met iedereen netjes op willen lossen. Wij hebben er niets aan als 1 deal onze reputatie verpest .
Gelukkig ben jij een lief modje en doe jij dat nietquote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/39358083#39358083![]()
!
Sowiesoquote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een lief modje en doe jij dat niet
Je kan de acties van één zielige moderator niet afschuiven op het hele forumquote:Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef nikk het volgende:
Wat treurigheid betreft wint Tweakers het nog van C2B.
Autisten met een eigen forum. Dat kan je redelijkerwijs verwachten.
Zo werkt het daar allemaal hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je kan de acties van één zielige moderator niet afschuiven op het hele forum
Ding heb ik al 3 jaar in de kast staan. Gebruik hem nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef -0- het volgende:
Om maar even on topic te gaan dan.
Gadgetknaller heeft vandaag die ubervette Candy grabber die laatst bij de hunt ook voorbij kwam
[ afbeelding ]
Is dat ding wel sterk genoeg om zo'n snoepje vast te pakken?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ding heb ik al 3 jaar in de kast staan. Gebruik hem nooit
Jawel, als je gewoon van die "zuurtjes" neemt die in een plasticje verpakt zitten krijg je er soms zelfs 2.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat ding wel sterk genoeg om zo'n snoepje vast te pakken?
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
!
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef Willaaam het volgende:
Ja maar het zegt meer over moderaters dan over de users. De users slowchatten gewoon en zijn dus normale mensen. De moderaters daar, daarvan sporen er een paar echt niet. Daar zitten meer dan een paar extreme autisten tussen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookIk heb heel snel door dat topic heengekeken, ja het is SC maar het gaat wel over die doos... wat willen ze dan? Maar goed, dit topic is weer niet bedoeld om het over tweakers te hebben
quote:Dagaanbieders #194 - Waar de Boxen binnen druppelen! * DICHT DOOR SC OVER TWEAKERS *
"Hoi,quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
!
Precies, plus dat hele topic gaat over die doos... waar moet je het anders over hebben dan: ik zit nog te wachten en: de inhoud is crap.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef Myraela het volgende:
Nette reactie, maar ik blijf het slotje onzin vinden. Het blijft een forum toch.
Sowieso is z'n doos actie niet elke dag, en laat ze dan maar slowchatten, het is niet dat daardoor een ramp ontketend. Ook hier wordt niet altijd even hard gepot over de dag aanbieders nu gaat het vooral om de doos. Maar we doen niemand pijn, en ach wat maakt het uit straks is die actie over, en dan gaat het weer door als vanouds.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, plus dat hele topic gaat over die doos... waar moet je het anders over hebben dan: ik zit nog te wachten en: de inhoud is crap.
Ik ga straks bellen om de doos te annuleren als ze niet verzonden zijn voordat mijn vader gaat fietsen naar de winkel annuleer ik de doos.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vanmiddag komt mijn C2B box binnen, weet nu al dat het crap is, vandaar dat ik hem eigenlijk gelijk terug wil sturen.
Of zou het misschien slim zijn om te wachten tot C2B coulant gaat worden en een gedeelte van het geld terug gaat storten? Met zoveel kritiek lijkt me dat logisch, om imago schade voorkomen.
Lastig. Als je hem nu bij de deur weigert dan nemen ze hem mee en bespaar je jezelf kosten voor het retour zenden. Echter, als C2B dan coulant gaat doen heb je daar geen voordeel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vanmiddag komt mijn C2B box binnen, weet nu al dat het crap is, vandaar dat ik hem eigenlijk gelijk terug wil sturen.
Of zou het misschien slim zijn om te wachten tot C2B coulant gaat worden en een gedeelte van het geld terug gaat storten? Met zoveel kritiek lijkt me dat logisch, om imago schade voorkomen.
Rotzooi is rotzooi, daar heb je niets aan. Ik heb de shit dat ik morgen weg moet als ze vandaag worden verstuurd, en pff.... Er komen ook nog andere dingen die ik wel wil hebben. Kan mijn vader niet lastig vallen met 'die dozen accepteren, en die niet!'quote:Op woensdag 28 november 2012 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lastig. Als je hem nu bij de deur weigert dan nemen ze hem mee en bespaar je jezelf kosten voor het retour zenden. Echter, als C2B dan coulant gaat doen heb je daar geen voordeel bij.
Ja als het goed is wel. Je kan de situatie ook uitleggen aan de postnl man en die begrijpt het vast.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:27 schreef Melleyn het volgende:
Als je zo'n box nou aan de deur weigert hè, komt het dan bij de track&trace te staan? M.a.w. heb je iets van bewijs? Die box is tenslotte al wel betaald en het is voor C2B maar al te makkelijk om te zeggen dat ze niks hebben ontvangen.. ik vertrouw ze voor geen meter meer![]()
Dat ga ik doen dan!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:29 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel. Je kan de situatie ook uitleggen aan de postnl man en die begrijpt het vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |