De Toshiba Tv natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat jullie in die box krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Toshiba Tv natuurlijk.
Haha die ziet er wel lekker retro uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Toshiba Tv natuurlijk.
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Clicktobuy,
Ik zie heel veel slechte berichten over het Sinterklaaspakket.
Indien dit het geval ook zal zijn bij mij, dan zal ik met de rest van de community hier op FB een klacht indienen bij de Ombudsman en de reclame code commissie wegens misleiding.
De foto van het Sinterklaaspakket op jullie website zou erg misleidend zijn + heb van jullie een "tegoed bon van ¤5,-" voor het aanmelden via FB gekregen, die ik niet eens kan gebruiken voor de verzendkosten van een ander product! Wat zie ik dan, het is blijkbaar ¤5,- ex BTW! ook weer misleiding.
Het versturen van een simpel klein product die door de brievenbus past kost ook geen ¤4,95!
Ik wacht af op het pakket en zul jullie anders spoedig tegenkomen met de rest van de Community op FB en andere plekken bij de ombudsman!
*pakt popcorn erbij* Dit is mijn favo gedeelte van de boxenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef NextTVH het volgende:
Dit is trouwens wel heel triest.
[..]
Nog geen gewicht bij mij. Wellicht is de TV wat zwaarder en duurt het daardoor wat langerquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:26 schreef nikk het volgende:
Inmiddels staat er een gewicht bij op mijnpakket.nl. Zoals het er naar uitziet wordt het de waardeloze versie, is namelijk 4160 gram.
Weigeren aan de deur mie mayn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Badeendt het volgende:
Mijne is 3,6 kilo, dus laat de meest kansloze box ooit maar binnenkomen
Dat iets weinig weegt hoeft nog niet te zeggen dat het kut isquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Badeendt het volgende:
Mijne is 3,6 kilo, dus laat de meest kansloze box ooit maar binnenkomen
Hoeveel kg heb je?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:23 schreef NextTVH het volgende:
Op tweakers stond ook iemand met 14,6 kilo, benieuwd wat die dan krijgt! En benieuwd wat er uiteindelijk in mijn box zit
Doos vol met energie blikjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:23 schreef NextTVH het volgende:
Op tweakers stond ook iemand met 14,6 kilo, benieuwd wat die dan krijgt! En benieuwd wat er uiteindelijk in mijn box zit
Zolang ze aan de 175 euro komen zou ik daar nog tevreden mee zijn ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Doos vol met energie blikjes.
+1quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zolang ze aan de 175 euro komen zou ik daar nog tevreden mee zijn ook.
Moet je even teruglezen maar ik geloof van ... moment ik ga ook teruglezen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Bij mij 4300 gram.
Al mensen die dat gewicht hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |