Over de iBood boxen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:36 schreef Melleyn het volgende:
De mensen beginnen langzaam te klagen op Facebook
* Melleyn pakt de popcorn
quote:Bedankt voor het Sinterklaas pakket! Vooral de EnergyDrink die al bijna een maand over de datum is was een verrassing...
Ik wilde hem ook net posten. Da fuckquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:36 schreef Melleyn het volgende:
DIe zie ik niet staanquote:
Failquote:
Wat een vriendelijke klantenservice ookquote:ClickToBuy @Maikel Lodewijk, graag eerst goed kijken voordat u iets roept. De productiedatum van de Atomic is November 2012 en er staat bij: "Best Before November 2014"
quote:Niels Baars
Nou als dit de doos bij iedereen is.... Eerste dozen schijnen al binnengekomen te zijn.
Voetbal (moet nog opgeblazen worden)
2x 36 cm LED strip 12V
mr. Handsfree laadstation
6 blikjes energy drink
dvd deel 1 en 2 van Dit was het nieuws
Anti roos shampoo
IJskrabber
Poetshandschoen
LED lampje
lolwhutquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
De voetbal bleek een basketbal te zijn
Oh, verrekt. Die zat er niet bij inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:48 schreef Melleyn het volgende:
Ja maar laat ze er dan ook een ballenpomp bij doen
En ik had stiekem ook wel een zakje pepernoten oid verwacht, het is toch een sinterklaasbox
Ik ben het nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:36 schreef Melleyn het volgende:
Nou echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke klantenservice ook
Maar niet over de datum dus.
Jammer genoeg staat bij iedereen de datum op 29 (uiterste datum), ze zijn nu al random aan het versturenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
Mijne word pas de 29ste verzonden. Ze zullen het beste wel voor het laatste bewaard hebben om alle negatieve reacties te verbloemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |