Ja dat blijkt...quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:50 schreef martine1984 het volgende:
Blijft dus toch nog spannend Zomerzon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Babbel1 het volgende:
Over de testen van de Kruidvat gesproken... Afgelopen vrijdag was hij echt negatief, maar mijn vriend wilde ineens vanmorgen toch al testen, hij was te nieuwsgierig... Kijk nou....
Oh wat tof!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wat een geweldig kerstcadeau
Yup! Gewoon, voor de zekerheidquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteren foliumzuur gekocht. Slikken jullie dat ook?![]()
Ze adviseren om al foliumzuur te nemen voor de bevruchting, dus jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteren foliumzuur gekocht. Slikken jullie dat ook?
Haha, dat had die van mij ook! "Jamaar het is een licht streepje!". "NOU EN HEB JE WEL EENS GEHOORD VAN 'EEN BEETJE' ZWANGER?! NEE!! Hij is gewoon positiefquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef Babbel1 het volgende:
Dankjewel![]()
Ik ga straks maar wat extra testen kopen... 2v5 van de Kruidvat en een digitale, dan kan ik ergens tegen het weekend nog een keer testen, als ik dan nog niet ongesteld ben.. Mijn vriend vond het maar vervelend dat het streepje zo licht was, hij is nog niet overtuigdHij is nu gelijk naar de sportschool, want 'hij wil geen uitgezakte vader worden'
Licht streepje??quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef Babbel1 het volgende:
Dankjewel![]()
Ik ga straks maar wat extra testen kopen... 2v5 van de Kruidvat en een digitale, dan kan ik ergens tegen het weekend nog een keer testen, als ik dan nog niet ongesteld ben.. Mijn vriend vond het maar vervelend dat het streepje zo licht was, hij is nog niet overtuigdHij is nu gelijk naar de sportschool, want 'hij wil geen uitgezakte vader worden'
Hihi, ja herkenbaar.. Ik durfde niet te kijken, dus hij beschreef wat hij zag:quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat had die van mij ook! "Jamaar het is een licht streepje!". "NOU EN HEB JE WEL EENS GEHOORD VAN 'EEN BEETJE' ZWANGER?! NEE!! Hij is gewoon positief"
Ja, dat zei ik ook tegen hem.. Dat er mensen zijn die er met een zaklamp op schijnen om maar iets te zien en dat zelfs zij dan echt zwanger waren..quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Licht streepje??
Die streep is overduidelijk..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hihi, ja herkenbaar.. Ik durfde niet te kijken, dus hij beschreef wat hij zag:
Ik: En?? Wat zie je??![]()
Hij: nou.. eeh... 1 hele dikke streep.. en die ander.. die is heel licht...![]()
Ik: Maar er staat een tweede streep??![]()
Hij: Nja.. een hele lichte..![]()
Ik: Maar een streep is een streep!! Dat heb ik wel geleerd op het forum![]()
*slik* er groeit gewoon echt een baby in mij.. tis nog maar een minivruchtje, maar tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef zandsculptuur het volgende:
Zo was die bij mijn zwangerschap ook hoor
Ik zou m'n geld in elk geval niet uitgeven aan nog meer testen, maar aan iets leuks voor de baby.
Ik neem zelfs de multivitaminen met foliumzuur. Dat kan ook nooit kwaad dacht ik...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Jup. Het duurt even voordat de concentratie foliumzuur hoog genoeg is/je een goede spiegel hebt, daarom wordt geadviseerd om minimaal 4 weken voor een bevruchting al te beginnen met het slikken van foliumzuur. En aangezien je toch iedere maand aan het proberen bent, kun je dus het beste gewoon de hele probeerperiode ook al slikken en niet pas op het moment dat je twee streepjes piest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 04-12-2012 15:25:01 ]
Die heb ik inderdaad ook, wat extra vitaminen zijn altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik neem zelfs de multivitaminen met foliumzuur. Dat kan ook nooit kwaad dacht ik...
Ik heb inderdaad gelezen dat het goed is om te beginnen met foliumzuur als je stopt met de pil. Maar gezien we op vakantie waren in verweggiestan in oktober heb ik het toen niet gekocht. En daarna is het erbij ingeslopen. Mócht ik deze ronde zwanger raken, dan ben ik het dus nog maar 2 weken aan het slikken. Naja, beter 2 weken dan helemaal niet denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Babbel!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! *stuiterstuiterstuiter*
[..]
Jup. Het duurt even voordat de concentratie foliumzuur hoog genoeg is/je een goede spiegel hebt, daarom wordt geadviseerd om minimaal 4 weken voor een bevruchting al te beginnen met het slikken van foliumzuur. En aangezien je toch iedere maand aan het proberen bent, kun je dus het beste gewoon de hele probeerperiode ook al slikken en niet pas op het moment dat je twee streepjes piest.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Verder ga ik de jompelstatus hier even doorbreken:
* Skippy heeft vanmorgen geen twee streepjes gepiest.
Balen Skip...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |