Ik neem zelfs de multivitaminen met foliumzuur. Dat kan ook nooit kwaad dacht ik...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteren foliumzuur gekocht. Slikken jullie dat ook?
Jup. Het duurt even voordat de concentratie foliumzuur hoog genoeg is/je een goede spiegel hebt, daarom wordt geadviseerd om minimaal 4 weken voor een bevruchting al te beginnen met het slikken van foliumzuur. En aangezien je toch iedere maand aan het proberen bent, kun je dus het beste gewoon de hele probeerperiode ook al slikken en niet pas op het moment dat je twee streepjes piest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:09 schreef Musique het volgende:
Ik heb gisteren foliumzuur gekocht. Slikken jullie dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 04-12-2012 15:25:01 ]
Die heb ik inderdaad ook, wat extra vitaminen zijn altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik neem zelfs de multivitaminen met foliumzuur. Dat kan ook nooit kwaad dacht ik...
Ik heb inderdaad gelezen dat het goed is om te beginnen met foliumzuur als je stopt met de pil. Maar gezien we op vakantie waren in verweggiestan in oktober heb ik het toen niet gekocht. En daarna is het erbij ingeslopen. Mócht ik deze ronde zwanger raken, dan ben ik het dus nog maar 2 weken aan het slikken. Naja, beter 2 weken dan helemaal niet denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Babbel!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! *stuiterstuiterstuiter*
[..]
Jup. Het duurt even voordat de concentratie foliumzuur hoog genoeg is/je een goede spiegel hebt, daarom wordt geadviseerd om minimaal 4 weken voor een bevruchting al te beginnen met het slikken van foliumzuur. En aangezien je toch iedere maand aan het proberen bent, kun je dus het beste gewoon de hele probeerperiode ook al slikken en niet pas op het moment dat je twee streepjes piest.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Verder ga ik de jompelstatus hier even doorbreken:
* Skippy heeft vanmorgen geen twee streepjes gepiest.
Balen Skip...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |