Denk je? Ik las laatst dat jeugdspelers bij City iets van 2 ton kregen. Als je dat aan Vilhena aanbied, zou hij dan daar moeilijk over doen? Deze 3 hebben volgens mij al een beter contract, in ieder geval De Vrij en bmi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Geel zit nu natuurlijk ook met al die andere jonge spelers. Vilhena vraagt waarschijnlijk meer dan bv Clasie, de Vrij, BMI. Dat is wel een lastige situatie.
Met die Raiola erbij die zegt dat hij een volwaardig eredivisie contract moet krijgen weet ik wel zeker dat 2 ton niet genoeg is ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je? Ik las laatst dat jeugdspelers bij City iets van 2 ton kregen. Als je dat aan Vilhena aanbied, zou hij dan daar moeilijk over doen? Deze 3 hebben volgens mij al een beter contract, in ieder geval De Vrij en bmi.
Het is te hopen dat mokotjo, leerdam en fernandez in de winter weg gaan. Dan heb je zat ruimte om wat te doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Dat geld is er waarschijnlijk wel, echter hebben er natuurlijk een hoop andere jeugdspelers al een contract getekend en kun je niet zomaar mee gaan in absurde bedragen.
Lastige situaties dit natuurlijk, je wilt je toptalenten niet de deur uit zien lopen of vroegtijdig móeten verkopen voor een habbekrats maar wanneer je het ene talent 5 ton betaald en het andere loopt nog met een veredeld jeugdspelers-contractje staat zijn zaakwaarnemer ook zo in het kantoortje.
Daar kun je natuurlijk verkopen dat Vilhena nu wel basisspeler is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:17 schreef Lastpost het volgende:
Dat geld is er waarschijnlijk wel, echter hebben er natuurlijk een hoop andere jeugdspelers al een contract getekend en kun je niet zomaar mee gaan in absurde bedragen.
Lastige situaties dit natuurlijk, je wilt je toptalenten niet de deur uit zien lopen of vroegtijdig móeten verkopen voor een habbekrats maar wanneer je het ene talent 5 ton betaald en het andere loopt nog met een veredeld jeugdspelers-contractje staat zijn zaakwaarnemer ook zo in het kantoortje.
Precies!quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk verkopen dat Vilhena nu wel basisspeler is.
Maar nogmaals, ze zijn aan het onderhandelen. Het komt nooit voor dat zaakwaarnemer en club het direct eens worden, want dan heeft één van de partijen geen verstand van z'n werk.
Die hebben ook gewoon met goed verstand dat contract ondertekend dus moeten niet zeuren. Komende zomer weer tijd om naar die contracten te kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van Geel zit nu natuurlijk ook met al die andere jonge spelers. Vilhena vraagt waarschijnlijk meer dan bv Clasie, de Vrij, BMI. Dat is wel een lastige situatie.
Dit dus. Zijn er echt nog mensen die aan van Geel twijfelen na alles wat hij gedaan heeft? Als hij er niet met Vilhena uitkomt, dan betekent dat dat er gewoon te gortige eisen zijn gesteld en moeten we het ook niet eens willen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:56 schreef Differ het volgende:
[..]
Precies!
Laat Martin van Goud het nu maar regelen, heb er alle vertrouwen in dat die man het tot een goed einde weet te brengen.
Ja, alleen zo gaat het nooit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon met goed verstand dat contract ondertekend dus moeten niet zeuren. Komende zomer weer tijd om naar die contracten te kijken.
Zo werkt het helaas niet, zorgt enkel voor onrust in kleedkamer. Een goede balans in het salarishuis is zodoende belangrijk. Er als je de verhalen mag geloven dat vinden de spelers die vanuit de jeugd doorgestroomd zijn al dat ze relatief worden onderbetaald (Dat is en was trouwens bij Ajax ook altijd zo, daar heeft het af en toe toch ook voor een hoop onrust gezorgd).quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon met goed verstand dat contract ondertekend dus moeten niet zeuren. Komende zomer weer tijd om naar die contracten te kijken.
Het zal ook echt niet zo zijn dat Vilhena ineens een topverdiener binnen de selectie wordt hoor. Van Geel heeft dat echt allemaal wel in de gaten, vertrouw daar nou maar op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, alleen zo gaat het nooit.
Zoals ik al zei, dat heeft van Geel echt wel in de gaten hoor. Ze waren er niet voor niks zo snel bij om Clasie z'n contract op te waarderen. Zal nu ongetwijfeld weer gebeuren als er spelers worden verkocht in de winterstop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, zorgt enkel voor onrust in kleedkamer. Een goede balans in het salarishuis is zodoende belangrijk. Er als je de verhalen mag geloven dat vinden de spelers die vanuit de jeugd doorgestroomd zijn al dat ze relatief worden onderbetaald (Dat is en was trouwens bij Ajax ook altijd zo, daar heeft het af en toe toch ook voor een hoop onrust gezorgd).
Ik vertrouw wel op van Geel, maar in laatste deel waren er enkele die bijna zeiden dat Vilhena een ongelimiteerd salaris kon krijgen. Dat is natuurlijk bullshit. Daar was me reactie meer op gericht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zal ook echt niet zo zijn dat Vilhena ineens een topverdiener binnen de selectie wordt hoor. Van Geel heeft dat echt allemaal wel in de gaten, vertrouw daar nou maar op.
Zo'n Vilhena zal min of meer het salaris krijgen wat Leerdam ook aangeboden heeft gekregen denk ik. Dat is veel geld, maar bedenk even wat een vervanger voor Vilhena zal kosten. Zo'n Vormer zal ook niet veel minder verdienen en staat niet in de basis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vertrouw wel op van Geel, maar in laatste deel waren er enkele die bijna zeiden dat Vilhena een ongelimiteerd salaris kon krijgen. Dat is natuurlijk bullshit. Daar was me reactie meer op gericht.
Daar ben ik het mee eens zoals ik al zei. Niet met salaris van richting een miljoen(wat ook never nooit niet gaat gebeuren, maar dat is wel wat iemand zei en dat is voor een talent belachelijk).quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Vilhena zal min of meer het salaris krijgen wat Leerdam ook aangeboden heeft gekregen denk ik. Dat is veel geld, maar bedenk even wat een vervanger voor Vilhena zal kosten. Zo'n Vormer zal ook niet veel minder verdienen en staat niet in de basis.
Het is wel een goed excuus om die contracten ook weer te verlengen. Als een van die jongens komt zeuren over geld, gewoon een contractverlenging aanbieden tot 2017.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef kapiteintje het volgende:
woon met goed verstand dat contract ondert
Ben jij de protégé van MvG dat je dit soort geniale ideeen hebt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is wel een goed excuus om die contracten ook weer te verlengen. Als een van die jongens komt zeuren over geld, gewoon een contractverlenging aanbieden tot 2017.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is wel een goed excuus om die contracten ook weer te verlengen. Als een van die jongens komt zeuren over geld, gewoon een contractverlenging aanbieden tot 2017.
Wie dat zegt begrijpt er werkelijk geen anus van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens zoals ik al zei. Niet met salaris van richting een miljoen(wat ook never nooit niet gaat gebeuren, maar dat is wel wat iemand zei en dat is voor een talent belachelijk).
Ik lag hier ook te stuiteren, haha.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie dat zegt begrijpt er werkelijk geen anus van.Dat betalen ze bij City niet eens.
Het kan dus ook heel positief werken. Gewoon Vilhena vijf ton geven en dan hopen dat BMI, Clasie, De Vrij meteen zes ton willen en dan vastleggen voor vijf jaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij de protégé van MvG dat je dit soort geniale ideeen hebt?
Indi ligt al vast tot 2016.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kan dus ook heel positief werken. Gewoon Vilhena vijf ton geven en dan hopen dat BMI, Clasie, De Vrij meteen zes ton willen en dan vastleggen voor vijf jaar.
Win-win![]()
Geeft niet, gewoon nog een jaar erbij.quote:
quote:Martin van Geel: Een akkoord? Was het maar waar
Martin van Geel onderneemt al maanden pogingen om het contract van Tonny Vilhena open te breken. De strijd van de technisch directeur van Feyenoord om de handtekening van het 17-jarige talent leverde ook gisteren weer geen succes op. En dat terwijl de junior met de dag belangrijker wordt voor de club.
Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius: toptalenten van Feyenoord. © pro shots.
Mino Raiola, die als zaakwaarnemer van Tonny Vilhena optreedt, en Martin van Geel kwamen ook gisteren niet tot een akkoord om het tot de zomer van 2014 lopende contract open te breken. Het gesprek was een vervolgafspraak omdat beide kampen vrijdag al niet tot overeenstemming kwamen, terwijl de aanbieding al dateert van begin vorige maand. 'Een akkoord? Was het maar waar', zegt Van Geel, die verder niets kwijt wil over de gesprekken met 'het kamp Vilhena'.
Van Geel probeerde gisteren ook Jean-Paul Boëtius langer vast te leggen in de Kuip. De 18-jarige aanvaller kan zijn tot medio 2014 lopende contract openbreken en met enkele seizoenen verlengen. 'We zijn er nog niet uitgekomen', zegt Van Geel.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)weg-in-De-Kuip.dhtml
Die gaat naar Ajax. Onder het mom van zelf opgeleide jeugd.quote:
Ordinair koopclubje net zoals PSV.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die gaat naar Ajax. Onder het mom van zelf opgeleide jeugd.
Klopt, maar die Raiola mogen ze wat mij betreft head first van de Erasmusbrug afgooien. Wat een walgelijke vent is dat zeg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
Mensen maak jezelf toch een niets zo druk. Dit is gewoon onderdeel van het onderhandelingsspel.
En Twente.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ordinair koopclubje net zoals PSV.
Klopt ook wel, maar het is Raiola he...quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
Mensen maak jezelf toch een niets zo druk. Dit is gewoon onderdeel van het onderhandelingsspel.
Hoiquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil geen stok in het hoenderhok gooien hoor, maar is onze vriend Bruins nog steeds clubloos?
Ik zie ook bij Feyenoord een aantal aangetrokken spelers.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
Enige club met eigen jeugd is Feyenoord.
Singh, Vormer, Goossens etc noemen we dan ook geen eigen jeugd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie ook bij Feyenoord een aantal aangetrokken spelers.
Klopt, maar bij Ajax halen ze gearriveerde jeugdspelers om ze vervolgens als zelf opgeleid te profileren. Slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie ook bij Feyenoord een aantal aangetrokken spelers.
Dat is inderdaad te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Ajax halen ze gearriveerde jeugdspelers om ze vervolgens als zelf opgeleid te profileren. Slaat ook nergens op natuurlijk.
Ja en Royston Ricky ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil geen stok in het hoenderhok gooien hoor, maar is onze vriend Bruins nog steeds clubloos?
Alle grote talenten van de laatste jaren zijn gekocht (wat natuurlijk niet dom is). Denk aan Fischer, Eriksen en Vertonghen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te triest voor woorden.
Om in de rust te rappen ofzo...quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch een leuke aanvulling voor de selectie zijn in de winterstop.
Om Boetius in de weg te lopen? Nee laat maar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch een leuke aanvulling voor de selectie zijn in de winterstop.
En door de media bestempeld als eigen jeugd, misschien moeten die zich eens beter inlezen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alle grote talenten van de laatste jaren zijn gekocht (wat natuurlijk niet dom is). Denk aan Fischer, Eriksen en Vertonghen.
Vertonghen is wel op vrij jonge leeftijd naar daar gegaan, maar idd Fischer en Eriksen worden nu al zelf opgeleide supertalenten geprofileerd, wat natuurlijk ridicuul is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alle grote talenten van de laatste jaren zijn gekocht (wat natuurlijk niet dom is). Denk aan Fischer, Eriksen en Vertonghen.
quote:
hap hapquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Om Boetius in de weg te lopen? Nee laat maar.
Dat valt inderdaad te billijken en het is slimmer dan wat PSV doet door spelers veel te duur aan te kopen, maar ga alsjeblieft niet verkondigen dat het eigen jeugd is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Voor Vertonghen en Alderweireld is een transfersom betaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertonghen is wel op vrij jonge leeftijd naar daar gegaan, maar idd Fischer en Eriksen worden nu al zelf opgeleide supertalenten geprofileerd, wat natuurlijk ridicuul is.
Juist. De enige echte club met jeugd is Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad te billijken en het is slimmer dan wat PSV doet door spelers veel te duur aan te kopen, maar ga alsjeblieft niet verkondigen dat het eigen jeugd is.
Nou met die Raiola als zaakwaarnemr ben ik daar nog niet zo van overtuigd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:56 schreef Differ het volgende:
[..]
Precies!
Laat Martin van Goud het nu maar regelen, heb er alle vertrouwen in dat die man het tot een goed einde weet te brengen.
Aangevuld met een aantal (matige) spelers, maakt dat noodgedwongen je selectie. Dat is niet erg en ze presteren boven verwachting.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Juist. De enige echte club met jeugd is Feyenoord.
- Janmaat
- De Vrij
- BMI
- Nelom
- Clasie
- Tony
- Boetius
- Kongolo
En dan hebben we nog Ramsteijn, Leerdam, Mokotjo en Mulder(?)quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
- Janmaat
- De Vrij
- BMI
- Nelom
- Clasie
- Tony
- Boetius
- Kongolo
Mulder, Lamprou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
- Janmaat
- De Vrij
- BMI
- Nelom
- Clasie
- Tony
- Boetius
- Kongolo
Dus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangevuld met een aantal (matige) spelers, maakt dat noodgedwongen je selectie. Dat is niet erg en ze presteren boven verwachting.
Dan telt Cabral ook...quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mulder, Lamprou.
Wijnaldum en Fer die al verkocht zijn.
En in het andere geval dondert hij lekker op he. Waar wil hij naartoe gaan dan? Buitenland? Heeft hij enig idee hoeveel kans hij heeft om daar door te breken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou met die Raiola als zaakwaarnemr ben ik daar nog niet zo van overtuigd.
Die jongens moeten begeleid worden anders worden ze door een club uitgeknepen. Raiola is echter pratende Italiaanse aids. Die denkt alleen maar aan geld. Daarmee heeft hij redelijk beperkte spelers wel grote transfers laten maken. Ik hoop nog steeds vurig dat de verdediging van PSV naar hem overstapt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou met die Raiola als zaakwaarnemr ben ik daar nog niet zo van overtuigd.
?quote:
Mulder is vitesse toch? Lamprou vind ik niet echt eigen jeugd omdat hij bij een andere bvo ook speelde voor ons.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mulder, Lamprou.
Ik snap de toevoeging van die post niet als het gaat over eigen jeugd.quote:
Een jaartje Ajax.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mulder is vitesse toch? Lamprou vind ik niet echt eigen jeugd omdat hij bij een andere bvo ook speelde voor ons.
Grote transfers =/= maximale uit je carriere halenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongens moeten begeleid worden anders worden ze door een club uitgeknepen. Raiola is echter pratende Italiaanse aids. Die denkt alleen maar aan geld. Daarmee heeft hij redelijk beperkte spelers wel grote transfers laten maken. Ik hoop nog steeds vurig dat de verdediging van PSV naar hem overstapt.
Beste voorbeelden daarvan vind ik Anelka en Vieiri.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grote transfers =/= maximale uit je carriere halen
Dat dat noodgedwongen je selectie is. Een aantal talenten gecombineerd met wat aankopen. En dat daar niets mis mee is, maar dat als er geld was geweest de eigen jeugd waarschijnlijk uitgewaaierd over Nederland/Europa had gevoetbald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging van die post niet als het gaat over eigen jeugd.
Ja en dan heeft Ajax nu nog Blind, van Rhijn, Denswil, Koppers, Vermeer, Ligeon, Babel, Klaassen, Veltman en Lukoki.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
- Janmaat
- De Vrij
- BMI
- Nelom
- Clasie
- Tony
- Boetius
- Kongolo
Je noemt Lamrou, wat is hij in deze anders dan die 2 deense neuzen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mulder, Lamprou.
Lamprouquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
- Janmaat
- De Vrij
- BMI
- Nelom
- Clasie
- Tony
- Boetius
- Kongolo
Nu heb je er 11 :pquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lamprou
Janmaat-De Vrij-Indi-Kongolo-Nelom
Clasie - Tonny -
Boëtius -Achahbar - Manu
Kun je bijna een Eredivisiewaardig (geen Eredivisie top uiteraard) team van maken.
Dat lamprou op zijn 14e naar ons toe kwamquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt Lamrou, wat is hij in deze anders dan die 2 deense neuzen?
Wijnaldum is dan ook geen eigen jeugd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mulder is vitesse toch? Lamprou vind ik niet echt eigen jeugd omdat hij bij een andere bvo ook speelde voor ons.
Daarvan hebben er maar 2 een basisplek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en dan heeft Ajax nu nog Blind, van Rhijn, Denswil, Koppers, Vermeer, Ligeon, Babel, Klaassen, Veltman en Lukoki.![]()
Ja, niet echt hetzelfde niveau maar daarom komen al die gasten ook. Dat de jeugd jaren lang bagger was bij Ajax is algemeen bekend.
Ik dacht dat hij er sinds zijn 14e oid bij zat, maar blijkbaar is dat niet helemaal 't geval. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt Lamrou, wat is hij in deze anders dan die 2 deense neuzen?
Omdat hij daaraan was verhuurd door Feyenoord voor 2 seizoenen? Die jongen komt uit de eigen jeugd. Wijnaldum komt inderdaad van Sparta.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:06 schreef heiden6 het volgende:
Nelom is trouwens geen eigen jeugd maar van Excelsior.
Daarom is het ook logisch dat hij nu bij PSV speelt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij daaraan was verhuurd door Feyenoord voor 2 seizoenen? Die jongen komt uit de eigen jeugd. Wijnaldum komt inderdaad van Sparta.
quote:'Hoe jammer het ook is voor De Kuip, dit stadion kan niet lang meer mee'
Feyenoord speelt al sinds mensenheugenis zijn thuiswedstrijden in De Kuip en het stadion is volgens velen nog altijd het mooiste stadion van Nederland. Toch is Feyenoord bezig met een verhuizing naar een nieuw te bouwen thuishaven, zodat de club door kan groeien. Verdediger Stefan de Vrij toont begrip voor de clubleiding en snapt waarom Feyenoord De Kuip moet verlaten.
Vanwege het financiële en organisatorische plaatje heeft Feyenoord een nieuwe thuishaven nodig, beseft De Vrij. "Het is geweldig om in De Kuip te spelen, zo'n sfeer als hier zie je niet snel ergens anders. Maar voor de financiële en organisatorische groei van Feyenoord is het noodzakelijk dat er een nieuw stadion komt, anders gaat dat ten koste van de concurrentiepositie van de club", toont de verdediger zich in NUsport op de hoogte.
"Hoe jammer het misschien ook is voor De Kuip, dit stadion kan niet lang meer mee", oordeelt de aanvoerder. "Wel vind ik het van groot belang dat er in het nieuwe stadion net zo’n goede sfeer komt te hangen als in De Kuip. De club gaat in gesprek met supporters om te overleggen hoe daar het beste voor gezorgd kan worden. Dat vind ik een goede zaak."
Hehehe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom is het ook logisch dat hij nu bij PSV speelt.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 27-11-2012 om 15:51:01De Vrij: "Ik teken niet zomaar bij, nee. Ik zal eerst het verhaal van #Feyenoord aanhoren en dan vertellen hoe ik mijn toekomst zie." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 27-11-2012 om 15:52:09"Ja, Ronald Koeman moet blijven! Dan groeit ook de kans dat ik bijteken. Het loopt onder zijn leiding gesmeerd bij ons", zegt de Vrij. reageer retweet
quote:Feyenoorder De Vrij tekent niet zomaar bij
Voordat Stefan de Vrij zijn in 2014 aflopende contract bij Feyenoord openbreekt en verlengt, wil hij horen hoe het toekomstplaatje van de club eruitziet. “Ik teken niet zomaar bij”, zegt de aanvoerder in het nieuwe NUsport-magazine. “Pas als ik alle benodigde informatie op een rijtje heb, kan ik een juiste afweging maken.”
De Vrij opent in de winterstop de gesprekken met technisch directeur Martin van Geel, die de twintigjarige centrumverdediger graag langer wil binden. “Ik sta open voor contractverlenging, maar voordat ik teken moeten de club en ik eerst nog onderhandelen”, stelt De Vrij.
“Er is geen haast bij, want ik heb nog een contract tot 2014. Ik zal straks eerst het verhaal van Feyenoord aanhoren en daarna vertellen hoe ik mijn toekomst bij de club voor ogen zie. Ik wil hier voor mezelf namelijk wél perspectief hebben. Daarom wil ik bijvoorbeeld weten welke spelers er blijven, of er versterkingen bij komen en – dat vooral – of we Europees voetbal halen.”
Ook hoopt De Vrij dat trainer Ronald Koeman in het nieuwe jaar besluit na dit seizoen bij Feyenoord te blijven. “Als hij zijn contract verlengt, groeit de kans dat ik ook bijteken”, aldus de tweevoudig international. “Ik ben heel tevreden over de samenwerking van de staf met de groep en denk dat de trainer hier nog niet klaar is.”'
Mocht De Vrij ervoor kiezen om Feyenoord te verlaten, dan kiest hij vrijwel zeker voor een internationale transfer. “Eerlijk gezegd zie ik mezelf niet snel naar een andere Nederlandse club gaan. Dus: óf ik blijf bij Feyenoord, óf ik ga naar het buitenland."
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Guidetti het volgende:
Hoe lang loopt het contract van de Vrij nog?
quote:Voordat Stefan de Vrij zijn in 2014 aflopende contract bij Feyenoord openbreekt en verlengt,
Ik was te laat met quotenquote:
quote:2013
Graziano Pellè
Miquel Nelom (optie 2014)
Kelvin Leerdam
Shabir Isoufi
Ronald Graafland
2014
Sekou Cissé
Kamohelo Mokotjo
Stefan de Vrij
Guyon Fernandez
Kaj Ramsteijn
Ruben Schaken
Tony Trindade de Vilhena
Mitchell te Vrede
Harmeet Singh (optie 2016)
2015
Kostas Lamprou
Jordy Clasie
Mats van Huijgevoort
Elvis Manu
Matthew Steenvoorden
Erwin Mulder
Terence Kongolo
Anass Achahbar
Ruud Vormer
Daryl Janmaat
Joris Mathijsen
2016
Bruno Martins Indi
John Goossens
Lex Immers
Wesley Verhoek
Gelukkig liggen de laatste drie het langs vastquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef Guidetti het volgende:
Even alle contracten op een rijtje gezet:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef Guidetti het volgende:
Even alle contracten op een rijtje gezet:
[..]
quote:PowNews laat randdebielen in beeld
Vanaf 9 minuut en 30 seconden. Minuten lang tenenkrommende randdebielen in beeld. Waar de politie-Rotterdam Rijnmond het totaalbeleid van de burgemeester al jarenlang uitvoert en de aanpak van voetbalsupporters steeds meer beginnen te spiegelen aan de wetten en regels van het derde rijk, doet PowNews daar gewoon een schepje bovenop. Eerst komt er een eerste-klas idioot in beeld die zich Feyenoord-supporter noemt, maar nu eigenhandig ervoor heeft gezorgd dat het totaalbeleid een beleid van eindoplossingen gaat worden. Maanden en maanden van praten zo de prullenbak in, en waarom? Omdat hij met zijn SV zo nodig op TV moet. Niet alleen kansloos, maar ook nog eens oerdom. Net of je met een stadionverbod overtredingen blijft maken, je staat al in de picture met je SV dus duik je de luwte in. Wat is het terugkerende cijfer van overtreders die met een stadionverbod, tijdens hun verbod, nóg een keer stenen gooien bij de voetbal? 0%? Ja huisvredebreuk… maar is dat kansloos. Daar kunnen ze iedereen op pakken, dat zegt dus niks.
Dan Frits Barend, die maakt het helemaal gek. Die zegt gewoon dat ze een kamp moeten openen voor voetbalsupporters. Welja, wel even verplicht douchen hé als je uit de combi-trein stapt. Verwacht je dan weer niet van een jood dat hij voorstander is van het openen van kampen om mensen in te houden. Normalisatie? Draai de gaskraan maar open: http://gemi.st/15011891
Waar hebben we dat allemaal eerder gehoordquote:
Ja, lekker provocererendquote:
Ik zie hem gewoon bijtekenen, kan hier nog zat leren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waar hebben we dat allemaal eerder gehoordbeetje jammer dat al z'n voorgangers die woorden totaal leeg hebben gemaakt.
Ik dacht dat hij echt uit de keugd van Excelsior kwam, maar heb het even opgezocht en ik vergiste me.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij daaraan was verhuurd door Feyenoord voor 2 seizoenen? Die jongen komt uit de eigen jeugd. Wijnaldum komt inderdaad van Sparta.
De Vrij en Vilhena hebben Raiola...quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Stefan de Vrij begint nu ook al te bitchen het moet niet gekker worden.
Hebben ze allemaal dezelfde zaakwaarnemer of zo?
1,25 miljoen, dat moet Feyenoord zelfs neer kunnen leggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:28 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)e-spits-Helenius.htm
Had Feyenoord toch ook interesse in?
Precies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:45 schreef Sejt het volgende:
oen, dat moet Feyenoord zelfs neer kunnen le
Denk het ook.quote:
Volg het Deense voetbal niet echt, al zal ik eens kijken of er een AaB wedstrijd een keer uitgezonden wordtquote:
Veel lijkt af te hangen van wat Koeman gaat doen wat het allemaal wat minder voorspelbaar maakt. Overigens zou ik m'n keuze nooit af laten hangen van een trainer. Dat is meestal toch de minst zekere factor binnen een club. Gaat het een paar maanden minder dan verwacht, dan is de trainer toch de eerste die er uit vliegt, of 'ie net z'n contract heeft verlengd of niet. Belangrijker lijkt me het beleid op de mid-lange termijn, wie komen erbij en welke (bepalende) spelers zien een langer verblijf wel zitten.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Schenkeveld geblesseerd uitgevallen bij een wedstrijd van Jong Heracles. Eerste signalen wijzen op weer een zware knieblessure...
quote:'Feyenoord op koers voor kampioenschap'
Geschreven op 2012-11-27 om 20:10:50 | Bekeken: 4418 | Reacties: 49 | Foto: VI-Images |
De gedeelde vierde plaats van Feyenoord doet anders vermoeden, maar de Rotterdamse club ligt op koers om aan het einde van het seizoen de kampioensschaal aan haar rijke historie toe te voegen, zo concludeert Infostradalive.com. Ronald Koeman en zijn manschappen behaalden tot nu toe zes extra punten, wanneer men de huidig gespeelde wedstrijden vergelijkt met de resultaten tegen dezelfde tegenstanders in de vorige voetbaljaargang. Indien Feyenoord in de rest van de competitie een puntenverschil van nul bereikt, dan zullen de Kuipbewoners eindigen met een puntenaantal van 76. Een getal dat normaal gesproken toebehoort aan de kampioensploeg.
Wanneer men alle onderlinge resultaten van de tot op heden gespeelde wedstrijden afzet tegen die van het vorige seizoen en de clubs in de komende maanden precies hetzelfde doen als toen, dan wordt Feyenoord kampioen. Ajax en PSV complementeren de (traditionele) top drie.
Ha mooi, had die voor Feyenoord ook al uitgewerkt eergisteren hier, maar die van andere clubs vanzelfsprekend niet. Ziet er goed uit, nu nog de realiteitquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stoeltje staat al klaar op de Coolsingel!
Denk ook niet dat hij écht twijfelt, maar in het licht van het openbreken en verlengen van het huidige contract zou het niet handig zijn als hij zou zeggen dat hij totaal niet denkt aan een vertrek en sowieso wil bijtekenen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
Stefan de Vrij is 20 jaar en ik snap best dat hij aan zijn toekomst denkt. Hij is één van de beste spelers die Feyenoord op het moment in zijn selectie heeft zitten. Wat ik niet snap is dat je nu al twijfelt aan het wel of niet verlengen van je contract. Eer dat er een conclusie is gekomen ben je weer een paar maanden tot een half jaar verder. Wat hou je dan over? 1 jaar?
Verleng je contract toch, al is het maar met 2 jaar. Als er een club komt die je wil en waar jij ook naar toe wil dan zullen ze er best uitkomen. Hij heeft tijd zat om zijn stap naar de top te maken en ik denk niet dat hij weinig zal verdienen bij Feyenoord. Zeker niet na de volgende contractverlenging. Zeg over een half jaar dat je niet bij wil tekenen en je naait Feyenoord enorm hard (ook al heb je ballen getoond door eerder wel bij te tekenen).
Wat ik wel vind is dat Feyenoord zijn jeugd moet gaan waarderen. Leuk dat je Mathijsen haalt en je hem een enorm salaris geeft, maar als je dan betere spelers een stuk minder gaat betalen omdat het 'jeugd' is dan sla je de plank mis. Die zien dat ook en zijn echt niet gek.
quote:Martin van Geel hoopt dat Stefan de Vrij in januari zijn contract gaat verlengen bij Feyenoord. Chelsea wil daar op haar beurt een stokje voor steken. De Engelse topclub is namelijk van plan om in de winterstop een bod uit te brengen op de aanvoerder van Feyenoord. De club van eigenaar Roman Abramovich wil in eerste instantie een bod van ruim zes miljoen euro neerleggen bij de technisch directeur van de Rotterdammers, aldus het tabloid Metro.
Boudewijn Zenden is sinds kort assistent-trainer bij Chelsea. De oud-speler van onder meer PSV en FC Barcelona heeft de clubleiding wellicht op de hoogte gebracht van de pareltjes in de Nederlandse eredivisie.m
Volgend seizoen zit dat er dik in.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef tammepiet het volgende:
Gast kent mannen als Tevez, Zlatan of Ronaldo alleen van zijn Panini album. Laten we eerlijk zijn louter eredivisie-duels verbeter je je als veelbelovende speler niet meer. Wil wellicht EL of CL spelen.
Sowieso moet je niet moeilijk doen over spelers die niet bij willen tekenen. Ze houden zich aan hun contract, meer mag je wat mij betreft niet verwachten. Ze zijn de club niks verschuldigd. Anderzijds moet een speler ook de consequenties aanvaarden van het niet verlengen van een aflopend contract zoals in het geval van Leerdam. Met nog een half seizoen te gaan moet een speler niet raar opkijken als de trainer er dan voor kiest om een ander op te stellen die nog wel een toekomst heeft bij de club.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:23 schreef Muto het volgende:
En al tekent De Vrij niet bij, hij durfde het twee jaar geleden wel aan om bij te tekenen. En daar moet je gewoon respect voor hebben.
Als hij in 2014 op het WK een basisplek heeft veroverd en transfervrij is zullen de clubs in de rij staan om hem in te lijven... Ik denk dat hij niet gaat bijtekenen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
Stefan de Vrij is 20 jaar en ik snap best dat hij aan zijn toekomst denkt. Hij is één van de beste spelers die Feyenoord op het moment in zijn selectie heeft zitten. Wat ik niet snap is dat je nu al twijfelt aan het wel of niet verlengen van je contract. Eer dat er een conclusie is gekomen ben je weer een paar maanden tot een half jaar verder. Wat hou je dan over? 1 jaar?
Verleng je contract toch, al is het maar met 2 jaar. Als er een club komt die je wil en waar jij ook naar toe wil dan zullen ze er best uitkomen. Hij heeft tijd zat om zijn stap naar de top te maken en ik denk niet dat hij weinig zal verdienen bij Feyenoord. Zeker niet na de volgende contractverlenging. Zeg over een half jaar dat je niet bij wil tekenen en je naait Feyenoord enorm hard (ook al heb je ballen getoond door eerder wel bij te tekenen).
Wat ik wel vind is dat Feyenoord zijn jeugd moet gaan waarderen. Leuk dat je Mathijsen haalt en je hem een enorm salaris geeft, maar als je dan betere spelers een stuk minder gaat betalen omdat het 'jeugd' is dan sla je de plank mis. Die zien dat ook en zijn echt niet gek.
Ik denk van wel, tot 2016 net als BMI en dan na het EK gaan ze beide een mooie prijs weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als hij in 2014 op het WK een basisplek heeft veroverd en transfervrij is zullen de clubs in de rij staan om hem in te lijven... Ik denk dat hij niet gaat bijtekenen.
Ik denk ook dat dit vooral een spelletje is. Hij wil echt niet op z'n 20e al naar het buitenland hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:36 schreef MoriniStylr het volgende:
Ik denk ook dat de Vrij wel bijtekent, hij heeft wel enigzins hart voor de club en is nog jong. Hij is ook goed behandeld bij de (langdurige) blessures die die heeft gehad. Dat die wacht op Koeman kan ik wel begrijpen, die wil ik ook gewoon na dit seizoen terugzien.
Omdat Tonny beter is.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:38 schreef Slobeend het volgende:
Theo van Seggelen vraagt zich af wat Feyenoord ermee op schiet om Leerdam niet op te stellen!
Hij maakt zichzelf echt belachelijk om zich dat af te vragen.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:38 schreef Slobeend het volgende:
Theo van Seggelen vraagt zich af wat Feyenoord ermee op schiet om Leerdam niet op te stellen!
Waarom sarcasme? De laatste wedstrijden gaan toch prima zonder Leerdam? Waarom doet zo'n man of we zonder Leerdam zwakker zijn, dat is niet zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf echt belachelijk om zich dat af te vragen.
We bedoelen hetzelfde.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom sarcasme? De laatste wedstrijden gaan toch prima zonder Leerdam? Waarom doet zo'n man of we zonder Leerdam zwakker zijn, dat is niet zo.
Vraagprijs enorm hoog leggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:48 schreef Guidetti het volgende:
Er wordt aan alle kanten aan onze spelers getrokken.
Arsenal, Newcastle United, Chelsea en Sunderland hebben interesse in de Vrij.
Tottenham Hotspur, Juventus, AC Milan en AS Roma hebben interesse in Clasie.
Benfica, AC Milan en ook Juventus hebben interesse voor BMI.
Hoe gaan we daar mee om?
Ben er ook niet voor om spelers die nog een doorlopend contract van anderhalf jaar of langer hebben niet op te stellen als die niet bij willen tekenen (is hun goed recht en dan heb je alleen jezelf ermee), maar met nog een half seizoen te gaan kan je het een trainer niet kwalijk nemen dat 'ie een speler opstelt die wél een toekomst bij de club heeft. Je gaat toch niet investeren in iemand die aan het eind van het seizoen gratis de deur uit loopt? No hard feelings wat mij betreft aangezien je niet mag verwachten dat spelers eindeloos bijtekenen en het daarmee lastiger maken om te verkassen naar een andere club, maar niet meer opgesteld worden is een scenario waar zo'n speler dan maar rekening mee moet houden.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:38 schreef Slobeend het volgende:
De Vrij proberen vast te leggen, anders deze zomer verkopen. Bij Clasie en BMI is ruimte voor onderhandeling en zitten wij in een goede positie. Hoog inzetten en er flinke bedragen uit proberen te trekken en anders blijven ze lekker.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:48 schreef Guidetti het volgende:
Hoe gaan we daar mee om?
Dan mogen die elkaar lekker overbieden.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:48 schreef Guidetti het volgende:
Hoe gaan we daar mee om?
WK bedoel je hoop ik, anders zijn ze transfervrijquote:Op woensdag 28 november 2012 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk van wel, tot 2016 net als BMI en dan na het EK gaan ze beide een mooie prijs weg.
Niet verschrikkelijk veel denk ik eerlijk gezegd. Het is voor zo'n nieuwe club toch best een gok of ze het niveau aan zullen kunnen. Zoveel internationale ervaring hebben ze nog niet waaruit iets af te leiden valt. 6-8 miljoen max vrees ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef Guidetti het volgende:
Maar wat zijn deze jongens eigenlijk waard?
Zulke waardes kan je sowieso verdubbelen als het om verkoop gaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:14 schreef ace_eleven het volgende:
ik heb nog even gezocht naar een site die wel eens vaker gebruikt is om waardes te bepalen, maar bedacht me al dat deze site de waardes altijd significant onderschat
De Vrij: 4mln
BMI: 3mln
Clasie: 5mln
Ik mag toch hopen dat ze allemaal wel veel meer opleveren
Maar dan nog lijkt het me een koopje voor topclubs om bijvoorbeeld een BMI op te halen voor 6mlnquote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zulke waardes kan je sowieso verdubbelen als het om verkoop gaat.
Laat dat maar aan vGeel over. Ben het absoluut met je eens en ik verwacht ook wel tegen de 10mln aan, eerlijk gezegd. Maar meer dan dat lijkt me onwaarschijnlijk voor een verdediger.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar dan nog lijkt het me een koopje voor topclubs om bijvoorbeeld een BMI op te halen voor 6mln
Centraal achterin kunnen we iemand missen. Een vertrek van de Vrij is het makkelijkst op te vangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef ace_eleven het volgende:
Dan wordt het de vraag hoeveel spelers we kunnen missen. Met de huidige selectie doe je gewoon bovenin mee, maar als we na de winterstop twee van de drie zojuist besproken spelers moeten missen, wordt het de rest van het seizoen denk ik gewoon weer opbouwen, en mag je je handen ineenslaan als we Europees voetbal halen...
Mathijssen verdient 5 ton.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
Vertrouwen in Van Geel? Daar moet je altijd mee uit kijken, wat hij dit jaar heeft gehaald kan je moeilijk goed noemen, maar kost toch nog wel geld, met als grootste misser Mathijssen.
Ik weet niet in hoeverre de club zelf transfers nodig heeft, want dat is ook een grote bepalende factor en het feit dat Feyenoord zelfs voor NL begrippen geen topsalaris kan betalen (met uitzondering van Mathijssen)
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
Vertrouwen in Van Geel? Daar moet je altijd mee uit kijken, wat hij dit jaar heeft gehaald kan je moeilijk goed noemen.
Salarisplafond was toch 5 ton?quote:
Lijkt me stug.quote:
Moet in sommige gevallen nog blijken:quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
Vertrouwen in Van Geel? Daar moet je altijd mee uit kijken, wat hij dit jaar heeft gehaald kan je moeilijk goed noemen, maar kost toch nog wel geld, met als grootste misser Mathijssen.
Ik weet niet in hoeverre de club zelf transfers nodig heeft, want dat is ook een grote bepalende factor en het feit dat Feyenoord zelfs voor NL begrippen geen topsalaris kan betalen (met uitzondering van Mathijssen)
Janmaat - Uitstekende investeringquote:Op woensdag 28 november 2012 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet in sommige gevallen nog blijken:
- Pellè - Goede tijdelijke investering
- Immers - Goede investering
- Vormer - Twijfel
- Singh - Voor de toekomst
- Goossens - Twijfel
- Verhoek - Twijfel (maar Cabral weg, dus enigszins positief)
- Elab - Verkeerde gok, geen grote impact.
Hoe kom je daar bij? Het salarisplafond ligt om precies te zijn op 550.000 euro. Lijkt me niet dat Mathijsen daar dan het dubbele van verdient.quote:
30% slagingspercentage dus, blijft natuurlijk moeilijk voor die man zonder enorme financiële middelen maar hij heeft zichzelf nu wel in een moeilijk parket gebracht door zoveel van die beperkte middelen te besteden aan een matige speler als Mathijssen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Janmaat - Uitstekende investering
Oh ja, die is er ook nogquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Janmaat - Uitstekende investering
Ik heb het ook niet van mezelf maar Mathijssen kost Feyenoord 6 miljoen, 3 miljoen afkoop + 3 miljoen salaris in 3 jaar, bron JD VIquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Het salarisplafond ligt om precies te zijn op 550.000 euro. Lijkt me niet dat Mathijsen daar dan het dubbele van verdient.
3 miljoen afkoop?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet van mezelf maar Mathijssen kost Feyenoord 6 miljoen, 3 miljoen afkoop + 3 miljoen salaris in 3 jaar, bron JD VI
Hoe hoog ligt die dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3 miljoen afkoop?Je bent gek als je dat zou geloven
Feyenoord heeft dat nooit kunnen betalen en Malaga wilde van Mathijsen af omdat hij teveel geld verdiende. Volgens mij hebben ze maximaal 5 ton neergelegd als ze uberhaupt zijn contract al hebben afgekocht. Dat miljoen per jaar salaris geloof ik dan nog wel.quote:
Zal dan wat lager liggen die afkoopsom maar blijft het salaris probleem in de zin van als je met De Vrij onderhandelt over contract verlenging kan je moeilijk aan komen met een salaris dat ver onder dat van Mathijssen ligt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dat nooit kunnen betalen en Malaga wilde van Mathijsen af omdat hij teveel geld verdiende. Volgens mij hebben ze maximaal 5 ton neergelegd als ze uberhaupt zijn contract al hebben afgekocht. Dat miljoen per jaar salaris geloof ik dan nog wel.
Ze hebben zijn laatste salaris wat hij niet van Malaga kreeg moeten betalen of in ieder geval een groot deel ervanquote:
Is er nooit doorgekomen volgens mij, want dat wou Feyenoord niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben zijn laatste salaris wat hij niet van Malaga kreeg moeten betalen of in ieder geval een groot deel ervan
Idd! Wat een geneuzel zeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Celeritas het volgende:
Jullie roepen allemaal maar wat! Kom eens met bronnen, echte bronnen, met linkjes!
echt wat een onzin, waarom geloven mensen die stoker nog steeds? die vent heeft sinds het vertrek van Beenhakker onze club compleet aflopen kraken en alleen maar onzinnieuws verzonnen. En al die schapen hem maar aanbiddenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet van mezelf maar Mathijssen kost Feyenoord 6 miljoen, 3 miljoen afkoop + 3 miljoen salaris in 3 jaar, bron JD VI
We zijn toch geen wetenschappers, we lullen gewoon over voetbal en zolang het tegendeel ook niet onderbouwd wordt moet het gewoon kunnen, daar zijn discussies voor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Celeritas het volgende:
Jullie roepen allemaal maar wat! Kom eens met bronnen, echte bronnen, met linkjes!
Wat een onzin zeg, alsof wij het geld hebben om een afkoopsom van 3 miljoen te betalen. Terwijl net vanochtend het bericht binnenkomt dat wij niet eens 500k voor Finnbogasson neer konden leggen, dan weet je wel hoe serieus dit te nemen isquote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar ondertussen blijft hij wel de speler met het hoogste salaris t/m 2015, dat bemoeilijkt toch de onderhandelingen met spelers die beter zijn en veel minder verdienenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef satecl het volgende:
6 miljoen voor Mathijssen... Haha alsof Gudde dat zou toelaten, en de VvF.
Hoe hoog is zijn salaris dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar ondertussen blijft hij wel de speler met het hoogste salaris t/m 2015, dat bemoeilijkt toch de onderhandelingen met spelers die beter zijn en veel minder verdienen
Als hij er één moer over te zeggen had gehad waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef satecl het volgende:
6 miljoen voor Mathijssen... Haha alsof Gudde dat zou toelaten, en de VvF.
Zie Wanderson.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij er één moer over te zeggen had gehad waarschijnlijk wel![]()
(Sorry Celeritas, weer geen bron)
oke dirkquote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
![]()
Gasten. Ik kap met deze discussie. Iedereen roept maar wat zonder bron. De enige bron is dat het salarisplafond bij Feyenoord 550.000 euro is.
Vlaar verdiende ook een miljoen, Schaken ook 700.000.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
![]()
Gasten. Ik kap met deze discussie. Iedereen roept maar wat zonder bron. De enige bron is dat het salarisplafond bij Feyenoord 550.000 euro is.
Klopt. Wat D-K beweert is bullshit. Dat plafond is iets uit het verleden. Spelers van 'uitzonderlijke' kwaliteit krijgen sowieso al meer.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Vlaar verdiende ook een miljoen, Schaken ook 700.000.
Waar is jouw bron dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Guidetti het volgende:
![]()
Iedere keer dat ik zo'n krantenbericht zie van 2-3-4 jaar terug doe ik gelijk een dansje vanwege de huidige situatiequote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)lers-Feyenoord.dhtml
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie nergens je 5,5 ton.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is je bron voor je salarisplafond??quote:‘We stellen een maximum aan de salarissen voor 23 spelers. Er zijn schommelingen mogelijk, maar in totaal hopen we in het seizoen 2010 - 20111 miljoenen minder uit te geven."
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef ace_eleven het volgende:
[...]
[d]at het complete salarishuis van de spelers teruggeschroefd werd naar 12 mln totaal.
[...]
Aldus Van Geelquote:Wat Joris nu verdient bij Feyenoord, is een doorsnee salaris als je het vergelijkt met wat spelers verdienen bij clubs als PSV, Ajax en FC Twente. Dan is hij een middenmoter
Dan zal dat ook welquote:
Dat is redelijk weinig toch vergeleken met andere clubs.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Volgens het AD van vanochtend zou het totale salarishuis nu 11 miljoen zijn btw, voor 36 spelers.
Klopt.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is redelijk weinig toch vergeleken met andere clubs.
?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
Nou Vilhena zijn we dus ook kwijt.
quote:
quote:Het begint inmiddels duidelijk te worden waarom Tonny Vilhena nog geen nieuw contract met Feyenoord heeft ondertekend. Eén: Mino Raiola is zijn zaakwaarnemer. Twee: hij is door de Nederlandse Italiaan bij AC Milan aangeboden. Drie: Vilhena blijkt degene te zijn wiens naam door Marco van Basten in het oor van Silvio Berlusconi is gefluisterd. Dat geldt overigens ook voor Filip Djuricic van sc Heerenveen. (Corriere dello Sport)
Is ook een groot deel van de schuld in 1 keer weg. De enige manier om niet steeds op 0 te moeten beginnen is die schuld aflossen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Het is dat ik zo'n vertrouwen in van Geel heb, maar ik zie ons wel weer ten onder gaan aan ons eigen succes met al die jeugdspelers. Clasie, de Vrij, BMI, Vilhena. Zijn toch spelers die enorm aantrekkelijk worden voor buitenlandse clubs. Daarnaast is Pelle gehuurd en die zullen ze ook willen verkopen bij een goed seizoen. Dan is heel de kern van je elftal weer weg en kun je weer op 0 beginnen.
Om Feyenoord te dwingen Tony het bedrag te geven wat hij graag per maand wil ontvangen aan salaris.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al dan niet bewust door Raiola zelf in de media gebracht.
Klopt ook wel. We hebben 't ook aan die geweldige lichting te danken dat we er over 2/3 jaar waarschijnlijk volledig van af zijn en dan is het toch in een razend tempo gegaan zonder al te veel concessies aan het niveau te doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook een groot deel van de schuld in 1 keer weg. De enige manier om niet steeds op 0 te moeten beginnen is die schuld aflossen.
Ik zeg 't net zelf...?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Om Feyenoord te dwingen Tony het bedrag te geven wat hij graag per maand wil ontvangen aan salaris.
Het spel van het onderhandelen.
Jullie moeten nog veel leren mensen.
Je roept als eerste dat we Tony kwijt zijn.quote:
Beter luister je naar me.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:21 schreef E.H. het volgende:
Nu was D-K een irritant figuur, maar sinds zijn Guidetti fase is hij echt van god los geraakt.
Betwetertje iddquote:Op woensdag 28 november 2012 13:21 schreef E.H. het volgende:
Nu was D-K een irritant figuur, maar sinds zijn Guidetti fase is hij echt van god los geraakt.
In de b schijnt ook weer heel wat moois te zitten.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ook wel. We hebben 't ook aan die geweldige lichting te danken dat we er over 2/3 jaar waarschijnlijk volledig van af zijn en dan is het toch in een razend tempo gegaan zonder al te veel concessies aan het niveau te doen.
Aan de andere kant is 't ook eeuwig jammer dat je zo'n groep niet een jaartje langer bij elkaar kunt houden om vervolgens met 2 gerichte versterkingen Ajax, PSV en Twente volledig plat te walsen in de strijd om de titel.
Jij neemt alles wat op een forum geroepen wordt serieus?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je roept als eerste dat we Tony kwijt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:21 schreef E.H. het volgende:
Hoe bestaat het ook dat we een salarispost van 11 miljoen hebben? Dat zou minstens het dubbele moeten zijn. Ik pleit toch voor een nieuw stadion, want op deze manier wordt het nooit wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef ace_eleven het volgende:
Feyenoord zal gewoon weer iets meer moeten investeren in de salarissen. Dat zal de enige manier zijn om die jonge jongens te behouden.
Op zich heeft Vilhena dalijk al een half jaar in het 1e gezeten met tijdelijk een basisplaats tegen een jeugdcontract-salaris... Geef die jongen een fatsoenlijk salaris en hij wordt toch wel verkocht binnen anderhalf jaar
Heeft tegenwoordig een naam van een bepaalde Zweedse aanvaller.quote:
Dat geld zal toch ook ergens vandaan moeten komen, volgens mij valt het gewoon onder operationele kosten, dus zou er momenteel max 1.6 miljoen ruimte zijn. Misschien ontstaat er meer ruimte met een nieuwe shirtsponsor...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hoe bestaat het ook dat we een salarispost van 11 miljoen hebben? Dat zou minstens het dubbele moeten zijn.
quote:Ik pleit toch voor een nieuw stadion, want op deze manier wordt het nooit wat.
Dat nieuwe stadion kan ook geen wanbeleid verhullen. Goed jeugdbeleid, effectief kopen en verkopen en je kan gemakkelijk in dit klimaat meedoen in de top, spelend in De Kuip.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hoe bestaat het ook dat we een salarispost van 11 miljoen hebben? Dat zou minstens het dubbele moeten zijn. Ik pleit toch voor een nieuw stadion, want op deze manier wordt het nooit wat.
Stond vanochtend in het AD.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar komt die 11 miljoen eigenlijk vandaan? Ik zie in het jaarverslag een bedrag van 17 miljoen staan, mochten we echt maar 11 uitgeven aan de spelers vind ik een post van meer dan 6 miljoen voor Bestuur + rest vrij fors eigenlijk.
De neuk! Ik had het over mijn eigen vrouw, en het was een voorbeeld. Dat Tarada nou over mijn moeder begint omdat hij zich aangesproken voelt....quote:Op woensdag 28 november 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
Celeritas en Tarado ga lekker DM-en over elkaars moeders en vrouwen, hier alleen over Feyenoord.
Ok, anders gezegd: Hou het ontopicquote:Op woensdag 28 november 2012 14:02 schreef Celeritas het volgende:
[..]
De neuk! Ik had het over mijn eigen vrouw, en het was een voorbeeld. Dat Tarada nou over mijn moeder begint omdat hij zich aangesproken voelt....
Een nieuw stadion lost de file problemen in heel Rotterdam op.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion kan ook geen wanbeleid verhullen. Goed jeugdbeleid, effectief kopen en verkopen en je kan gemakkelijk in dit klimaat meedoen in de top, spelend in De Kuip.
15.5 mln aan salarissen:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar komt die 11 miljoen eigenlijk vandaan? Ik zie in het jaarverslag een bedrag van 17 miljoen staan, mochten we echt maar 11 uitgeven aan de spelers vind ik een post van meer dan 6 miljoen voor Bestuur + rest vrij fors eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd wat de gemeente met Noord wil gaan doen, want iedereen wil natuurlijk op Zuid wonen tegen die tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een nieuw stadion lost de file problemen in heel Rotterdam op.
Dan blijft mijn stelling dat door het betalen van zo'n hoog salaris aan Mathijsen dit de onderhandelingen bemoeilijkt met spelers die beter zijn maar een stuk minder verdienen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, anders gezegd: Hou het ontopic
In het jaarverslag wordt een bedrag van 17.236 genoemd.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
15.5 mln aan salarissen:
11mln spelers
1.1 mln aan bestuur
3.3 mln aan +-90 overige medewerkers? (is ¤36.666 per jaarsalaris gemiddeld)
Klinkt niet heel absurd toch?
Nogmaals. Hoe hoog is zijn salaris dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft mijn stelling dat door het betalen van zo'n hoog salaris aan Mathijsen dit de onderhandelingen bemoeilijkt met spelers die beter zijn maar een stuk minder verdienen.
In het geval van Mathijsen is het verschil in ervaring zo groot, dat ik toch aanneem dat jongere spelers een dergelijk verschil zouden moeten kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft mijn stelling dat door het betalen van zo'n hoog salaris aan Mathijsen dit de onderhandelingen bemoeilijkt met spelers die beter zijn maar een stuk minder verdienen.
Waarom gelijk weer geld neerleggen voor een speler!? Al hadden we dat nu ook gewoon hadden Indi en de Vrij nu bij Willem II gespeeld, en Clasie nog steeds bij Excelsior.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:02 schreef ace_eleven het volgende:
Een paar transfers en we kunnen wellicht weer eens geld neerleggen voor een speler. Dan kunnen we kijken hoe Van Geel daar mee opschiet, want als je nu kijkt wat we mislopen omdat we nog geen half miljoen kunnen betalen zouden we dan wel weer de nodige talenten op de kop moeten kunnen tikken (en niet op huurbasis)
Hoe goed het ook uitpakt, in de toekomst hoop ik toch dat we niet meer afhankelijk zijn van het huren van spitsen. Met wat euro's hadden we Guidetti vorig jaar gekocht.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
hebben een hartstikke goeie jeugd. Dan liever investeren in het salarisplafond. Jongens als Manu, Sleegers, de Jong, Woudenberg, Achahbar, Boetius en Vilhena komen net kijken. En dan hebben we het niet eens over de B-jeugd, die erg sterk blijkt te zien. Slabbekoorn bijvoorbeeld.
Ja, dat bemoeilijkt het wel, en je kunt inderdaad twijfelen aan de kwaliteiten van Mathijsen, maar het is niet vreemd dat als je een speler van die staat van dienst wilt halen, transfervrij nota bene, dat dat wat geld kost.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, alleen is die contractduur wat minder, maar anders was hij waarschijnlijk niet gekomenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat bemoeilijkt het wel, en je kunt inderdaad twijfelen aan de kwaliteiten van Mathijsen, maar het is niet vreemd dat als je een speler van die staat van dienst wilt halen, transfervrij nota bene, dat dat wat geld kost.
Het leek de technische staf het een goede beslissing om met zijn ervaring het verlies van Vlaar op te vangen, die overigens evenveel verdiende als Mathijsen. Dus in dat opzicht verlies je niet zoveel in je salarishuis.
Je kunt ook in twijfel trekken of bijvoorbeeld een BMI zich even stormachtig had ontwikkeld als Mathijsen er niet was geweest. BMI heeft zelf aangegeven dat hij erg veel leerde van Mathijsen toen Mathijsen er een maandje rondliep oid...
Ik denk dat het nog steeds wel een goede beslissing is geweest hem te halen, en als dadelijk De Vrij of BMI verkocht wordt ga je hem ook weer hard nodig hebben...
Dus wat is je punt nou precies over mathijsen?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, alleen is die contractduur wat minder, maar anders was hij waarschijnlijk niet gekomen
Dat het een miskoop is gebleken die het salarishuis in de war schoptquote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wat is je punt nou precies over mathijsen?
Ik heb dat inderdaad gepost (post #181 in dit forumquote:Op woensdag 28 november 2012 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het jaarverslag wordt een bedrag van 17.236 genoemd.
Ik zeg niet dat we gelijk weer vol moeten gaan kopen, alleen als we talentvolle toevoegingen kunnen doen is het wel fijn dat we dat ook daadwerkelijk kunnen, voor posities die niet bezet kunnen worden door de jeugd ... Het is vrij gezond om B-jeugd nog niet in de selectie te hebben. Ik vind ook dat er ruimte moet blijven voor de jeugd, maar als we bijvoorbeeld Finnbogasson hadden kunnen kopen voor 0.5mln was dat wel een goede investering geweest mijn inziens.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer geld neerleggen voor een speler!? Al hadden we dat nu ook gewoon hadden Indi en de Vrij nu bij Willem II gespeeld, en Clasie nog steeds bij Excelsior.
We hebben een hartstikke goeie jeugd. Dan liever investeren in het salarisplafond. Jongens als Manu, Sleegers, de Jong, Woudenberg, Achahbar, Boetius en Vilhena komen net kijken. En dan hebben we het niet eens over de B-jeugd, die erg sterk blijkt te zien. Slabbekoorn bijvoorbeeld.
Hij neemt het plekje in het salarishuis over van Vlaar, heeft een WK-finale gespeeld en je kunt van te voren niet weten dat Bruno zich zo ontwikkeld en dat Kongolo al een goede stand-in is. Ik vind het een goede aankoop.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat het een miskoop is gebleken die het salarishuis in de war schopt
3 jaar voor een speler als Mathijssen is te lang. Daarvan hebben we de laatste jaren in Nederland al 23 voorbeelden gehad.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij neemt het plekje in het salarishuis over van Vlaar, heeft een WK-finale gespeeld en je kunt van te voren niet weten dat Bruno zich zo ontwikkeld en dat Kongolo al een goede stand-in is. Ik vind het een goede aankoop.
Finnbogasson, achteraf wel ja. Maar anders hadden we nu ook Wanderson gekocht voor een paar miljoen... Achteraf he...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad gepost (post #181 in dit forum), maar dat is inclusief lasten als pensioenen en werknemersverzekeringen, 15.597.000 zijn de salarissen sec
[..]
Ik zeg niet dat we gelijk weer vol moeten gaan kopen, alleen als we talentvolle toevoegingen kunnen doen is het wel fijn dat we dat ook daadwerkelijk kunnen, voor posities die niet bezet kunnen worden door de jeugd ... Het is vrij gezond om B-jeugd nog niet in de selectie te hebben. Ik vind ook dat er ruimte moet blijven voor de jeugd, maar als we bijvoorbeeld Finnbogasson hadden kunnen kopen voor 0.5mln was dat wel een goede investering geweest mijn inziens.
Wanderson kwam nog uit de hoge hoed van Leo..quote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Finnbogasson, achteraf wel ja. Maar anders hadden we nu ook Wanderson gekocht voor een paar miljoen... Achteraf he...
Ja samen met die Servische DVD-verdedigerquote:Op woensdag 28 november 2012 14:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wanderson kwam nog uit de hoge hoed van Leo..
En die lange spits die er ook geen kut van kon.quote:woensdag 28 november 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:[/b]
[..]
Ja samen met die Servische DVD-verdediger
Dat was wel een held ja, jeetje zeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja samen met die Servische DVD-verdediger
Die Deen toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
En die lange spits die er ook geen kut van kon.
Larsen ja, topper in spequote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
En die lange spits die er ook geen kut van kon.
Goossens heeft een topfitte carrière vergeleken met die knakker.quote:
Was die altijd geblesseerd ja? Ik dacht dat hij gewoon zo ongelofelijk slecht was dat hij buiten de selectie gehouden werdquote:Op woensdag 28 november 2012 14:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Goossens heeft een topfitte carrière vergeleken met die knakker.
Ik heb hem toch echt zien spelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was die altijd geblesseerd ja? Ik dacht dat hij gewoon zo ongelofelijk slecht was dat hij buiten de selectie gehouden werd
Nee, dat was die Deense linksbackquote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was die altijd geblesseerd ja? Ik dacht dat hij gewoon zo ongelofelijk slecht was dat hij buiten de selectie gehouden werd
Beide. Maar veel blessureleed, die kon werkelijk geen stoepje afstappen zonder iets te verrekken.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We hadden ook nog een hele goede linksback uit Wallonië. Enig nadeel was dat hij niet tegen een rechtsbuiten kon spelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was die Deense linksback
Nee, ik bedoel Michael Lumb. Leonard is nog van voor die tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We hadden ook nog een hele goede linksback uit Wallonië. Enig nadeel was dat hij niet tegen een rechtsbuiten kon spelen.
I know, maar daardoor herinnerde ik me Leonard weer.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Michael Lumb. Leonard is nog van voor die tijd.
Alleen al met de miskopen van de afgelopen 10 jaar kun je een volledig elftal samenstellen. En die zouden tegen degradatie vechten in de Juup...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
I know, maar daardoor herinnerde ik me Leonard weer.
Meeuwis vind ik niet echt in dit rijtje passenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:04 schreef satecl het volgende:
-----------------------Ekramy-------------------
Collen-------Gibbs-----Leonard*----Lumb
-------Babovic-----------------Meeuwis------
Huysegems-----Smolov-------------Kolkka
------------------------Larssen--------------------
* Leonard centraal omdat hij niet tegen een rechtsbuien kan spelen.
Bastos, Ignjatovic
iets van 3 wedstrijden jaquote:Op woensdag 28 november 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt zien spelen.
Doen we daar Landzaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meeuwis vind ik niet echt in dit rijtje passen
Wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Landzaat was toch ook niet zo slecht?
Zo even een willekeurig lijstje:quote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Bruno Basto
De 7-0 maken tegen Willem II in de laatste minuut en dan juichen alsof je hoogstpersoonlijk de CL hebt binnen gehaald
De Cler was mijn held man.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo even een willekeurige lijstje:
Gibbs
Ostlund
Ignjatovic
Aerts
Buijs
Bosschaert
Tiendalli
Slory
Auassar
Larsen
Lumb
Charisteas
Van Beukering
Swerts
De Cler
Kolkka
Lurling
Lee
...
Das dan ook de enige positie waar hij niet gestaan heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij staat er tussen omdat hij niet gekeept heeft.
Pfff... wat een beschamende doffe ellende toen, nog niet eens zo lang geleden. Er weer aan terugdenken is niet plezierig. Thanks.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Beukering![]()
![]()
In die sprint was de teloorgang van Feyenoord zo pijnlijk zichtbaar
Nog altijd liever dat dan de periode waarin ik mij élke klassieker afvroeg of we met 4-0 of 5-0 zouden verliezen...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff... wat een beschamende doffe ellende toen, nog niet eens zo lang geleden. Er weer aan terugdenken is niet plezierig. Thanks.;)
Net als met die krantenartikeltjes is het dan extra genieten als je AZ er kansloos af ziet gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff... wat een beschamende doffe ellende toen, nog niet eens zo lang geleden. Er weer aan terugdenken is niet plezierig. Thanks.
Uhuh, zondag was bijzonder. Voelde gewoon een beetje trots en vertrouwen dat het drie punten gingen worden! Zowel trots als vertrouwen kwam vooral door de felheid van de spelers.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net als met die krantenartikeltjes is het dan extra genieten als je AZ er kansloos af ziet gaan
quote:Feyenoord wil dolgraag verder met huurling Graziano Pellè. Dat zegt technisch direct Martin van Geel vandaag in AD Sportwereld. De Italiaanse spits, die al acht keer scoorde voor de Rotterdammers en een goed aanspeelpunt is in de aanval, is tot het einde van het seizoen gehuurd, maar doet het zo goed dat de Rotterdammers door willen met hem.
In dat geval moet Parma, waar despits onder contract staat, openstaan voor een transfer. 'We zullen straks peilen hoe Pellè en Parma er in staan', zegt Van Geel. 'Hij is een speler die ons sterker maakt.
Molsquote:Op woensdag 28 november 2012 15:08 schreef satecl het volgende:
Wie ik dan weer wel een held vond:
[ afbeelding ]
Sowieso na Pellè onze beste aanwinst voor dit seizoen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef satecl het volgende:
Als Pelle niet lukt.. Hebben we een andere topspits in huis: (vanaf 2:45)
Dat kan nog wel eens gebeuren. Maar hij is fysiek misschien niet sterk genoeg voor in de spits van Feyenoord. type Achahbar.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom haalt Feyenoord Armenteros niet transfervrij op?
Hij is pas aan het eind van dit seizoen transfervrij. Een beetje vroeg om te stellen dat iets niet gaat gebeuren dunkt me.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom haalt Feyenoord Armenteros niet transfervrij op?
In mijn ogen een prima spits voor Feyenoord, zit erg veel talent in die jongen. Bij Parma zijn ze ook niet gek, die zullen de hoofdprijs voor Pelle vragen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens gebeuren. Maar hij is fysiek misschien niet sterk genoeg voor in de spits van Feyenoord. type Achahbar.
In de winterstop mag er al met de speler gesproken worden. Misschien dat van Geel hem informeel al kan polsen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij is pas aan het eind van dit seizoen transfervrij. Een beetje vroeg om te stellen dat iets niet gaat gebeuren dunkt me.
6 maanden voor het einde van het contract inderdaad, zover zijn we nog niet. Maar het is een publiek geheim dat Armenteros al een tijdje op het verlanglijstje van Feyenoord staat. Afwachten maar zodoende.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In de winterstop mag er al met de speler gesproken worden. Misschien dat van Geel hem informeel al kan polsen.
Klopt. Ben benieuwd, heeft in ieder geval genoeg potentie voor een stap hogerop.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
6 maanden voor het einde van het contract inderdaad, zover zijn we nog niet. Maar het is een publiek geheim dat Armenteros al een tijdje op het verlanglijstje van Feyenoord staat. Afwachten maar zodoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |