abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2012 @ 00:00:09 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119697070
ik heb zondag weer een date, ben benieuwd :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_119697115
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:00 schreef Andromache het volgende:
Leuk :D

Uiteraard wel een succes story posten daarna he? ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 28 november 2012 @ 00:05:04 #128
138876 Andromache
pi_119697276
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Leuk :D

Uiteraard wel een succes story posten daarna he? ;)
ga jij dat niet al doen dan? ;)
pi_119697476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef peleetje het volgende:
HiepHoi! iemand vind mij weer leuk op een datingsite. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine vrouwen 14.gif.

Of hebben we het over <1.40m :P
  woensdag 28 november 2012 @ 00:13:45 #130
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119697541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef luckass het volgende:

[..]

Kleine vrouwen [ afbeelding ].

Of hebben we het over <1.40m :P
Je zit er niet ver naast... precies 1.40

En aangezien ik zelf 1.90 ben gaat 'm dat niet worden.
pi_119697604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:00 schreef Andromache het volgende:
Hoe was je date met Silenus eigenlijk?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 28 november 2012 @ 00:28:12 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119697920
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kop is het eerste waar je op let, daarna kijk je pas verder in dat profiel. Anders heeft het niet zoveel zin.
Wijsheid :D
pi_119698163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:13 schreef peleetje het volgende:

[..]

oh :').
  woensdag 28 november 2012 @ 00:45:24 #134
138876 Andromache
pi_119698255
quote:
5s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe was je date met Silenus eigenlijk?
ging niet door
  woensdag 28 november 2012 @ 01:09:08 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119698680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

maw, het gaat voornamelijk om de foto? :)
Nope, dat is alleen een eerste indruk. En zo leuk vond ik die nou ook weer niet. Combinatie van alles bij elkaar ;)

Hoe is het eigenlijk met jou en het daten? Heb je al/weer een date gehad en hoe was het?
  woensdag 28 november 2012 @ 01:20:12 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119698824
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:45 schreef Andromache het volgende:

[..]

ging niet door
Jammer, geen smeuïg fokdate verhaal dus ;) En je nieuwe date? via een datingsite?
pi_119698877
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:13 schreef peleetje het volgende:

[..]

iph
  woensdag 28 november 2012 @ 01:26:34 #138
138876 Andromache
pi_119698904
quote:
15s.gif Op woensdag 28 november 2012 01:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jammer, geen smeuïg fokdate verhaal dus ;) En je nieuwe date? via een datingsite?
eh ja soort van. en FOK-pb.
  woensdag 28 november 2012 @ 01:26:36 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119698906
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef Andromache het volgende:

[..]

ga jij dat niet al doen dan? ;)
Ik let ook weer niet goed op hé..I blame the wine.
pi_119699091
:D
pi_119699979
Dus Andromache gaat nu met Spezza daten. Spannend. Waarom ging het niet door met Silenus?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 28 november 2012 @ 09:05:11 #142
168576 Idioteque
take the money and run
pi_119701095
Ik heb maar even gebruik gemaakt van de RP kortingsactie.
Nu nog even m'n profieltekst zien te verbeteren (ik ben daar behoorlijk slecht in).

Ik moet ook nog even een andere profielfoto maken. De foto's die ik had werden afgekeurd, dus nu staat er een behoorlijk oude foto op.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:11:48 #143
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119703998
Een tijdje terug vroeg iemand zich hier af waarom mensen die niet op zoek zijn naar een relatie op dating sites zitten. Nu ben ik ook zo iemand die nog niet echt op zoek is naar een relatie op dit moment, maar ik ben wel op zoek naar mensen met wie ik een klik voel en met wie ik een goede vriendschap zou kunnen opbouwen (en mocht er dan toch meer uit komen, dan zou ik dat nog niet eens zo erg vinden maar het is niet meteen mijn hoofddoel).

Maar zijn dating sites daar ook geschikt voor? Of is iedereen daar toch heel erg op de liefde gericht? Ik heb wel zitten kijken op sites als nieuwemensenlerenkennen.nl, maar die lijken meer op activiteiten gericht en missen het match-gedeelte om je te koppelen aan iemand met wie je waarschijnlijk veel gemeen hebt of goed overweg zult kunnen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119704159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Joanne35 het volgende:
Een tijdje terug vroeg iemand zich hier af waarom mensen die niet op zoek zijn naar een relatie op dating sites zitten. Nu ben ik ook zo iemand die nog niet echt op zoek is naar een relatie op dit moment, maar ik ben wel op zoek naar mensen met wie ik een klik voel en met wie ik een goede vriendschap zou kunnen opbouwen (en mocht er dan toch meer uit komen, dan zou ik dat nog niet eens zo erg vinden maar het is niet meteen mijn hoofddoel).

Maar zijn dating sites daar ook geschikt voor? Of is iedereen daar toch heel erg op de liefde gericht? Ik heb wel zitten kijken op sites als nieuwemensenlerenkennen.nl, maar die lijken meer op activiteiten gericht en missen het match-gedeelte om je te koppelen aan iemand met wie je waarschijnlijk veel gemeen hebt of goed overweg zult kunnen.
Die mensen kunnen dan beter neerzetten; ik ben op zoek naar vriendschap ipv ik ben niet echt op zoek.

Ik had gister 54 nieuwe matches ofzo. En 30 ofzo hadden allemaal staan; ben niet echt op zoek.

Maar verder heb je wel gelijk dat een echte goede website voor nieuwe vriendschappen niet bestaat.
pi_119704192
quote:

Ben er ook iemand tegengekomen, die er hetzelfde over denkt als jij.

Ik denk dat het verschilt per persoon of dit jeuk oplevert of niet.

Ik geloof er nooit zo in, want voor die reden zijn er genoeg andere dingen die je kan doen, dan op een datingsite gaan staan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:18:09 #146
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119704214
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Die mensen kunnen dan beter neerzetten; ik ben op zoek naar vriendschap ipv ik ben niet echt op zoek.
Ja, zoiets zou ik dan denk ik ook in mijn profiel zetten. Alleen ik vraag me dus af of je dan überhaupt wel reacties krijgt, heeft iemand hier ervaring mee?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 28 november 2012 @ 11:22:17 #147
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119704329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik geloof er nooit zo in, want voor die reden zijn er genoeg andere dingen die je kan doen, dan op een datingsite gaan staan.
Zoals? :)

Ik heb dus 1 hele goede vriendin met wie ik regelmatig ga stappen, en haar heb ik ontmoet via gemeenschappelijke activiteiten waar we ons allebei mee bezig houden. Maar dat was wel een beetje een toevalstreffer, met haar voelde ik dus een klik die ik met andere mensen niet zo voel, en daarom vind ik het ook leuk om met haar op stap te gaan.

Maar misschien ligt het probleem wel een beetje bij mij hoor, misschien liggen mijn eisen voor de mensen met wie ik vrienden wil worden wel veel te hoog, ik kom nl. genoeg mensen tegen in het dagelijks leven. Maar om de een of andere reden vind ik die nooit interessant genoeg om vrienden mee te worden, juist daarom wil ik eigenlijk wat gerichter op zoek gaan.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:38:39 #148
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119704855
quote:

Ik vind dit een beetje raar om op dating sites te zoeken, want dan ga je (neem ik aan) naar dames zoeken ? En als een man/vrouw jou een bericht stuurt denkende dat je een relatie wilt is 't voor diegene ook niet helemaal tof :P (tenzij je 't duidelijk kan weergeven).

Ik zou dat op Paiq iig niet cool vinden aangezien je het hier niet duidelijk kan weergeven.

BTW, geen fok'ers die je interesses delen? Ik heb via 't MUZ forum veel toffe mensen ontmoet die precies van mijn muziek houden. Ik heb een grote vriendengroep maar dit is iets wat ik met hun niet gemeen heb,
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 28 november 2012 @ 11:44:10 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119705072
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Zoals? :)

Ik heb dus 1 hele goede vriendin met wie ik regelmatig ga stappen, en haar heb ik ontmoet via gemeenschappelijke activiteiten waar we ons allebei mee bezig houden. Maar dat was wel een beetje een toevalstreffer, met haar voelde ik dus een klik die ik met andere mensen niet zo voel, en daarom vind ik het ook leuk om met haar op stap te gaan.

Maar misschien ligt het probleem wel een beetje bij mij hoor, misschien liggen mijn eisen voor de mensen met wie ik vrienden wil worden wel veel te hoog, ik kom nl. genoeg mensen tegen in het dagelijks leven. Maar om de een of andere reden vind ik die nooit interessant genoeg om vrienden mee te worden, juist daarom wil ik eigenlijk wat gerichter op zoek gaan.
Ik zou toch gaan voor mee vriendschapsgerichte sites zoals nieuwemensenlerenkennen.nl omdat je duidelijk ook zoekt naar vriendinnen. Ik werd ooit om die reden door een vrouw op een datingsite benaderd en vond dat ook niet echt direct gepast op die plek maar dat kan aan mij liggen. Als het een man is die dat beschrijft is vaak de reden dat ze willen scharrelen zonder verwachtingen/verplichtingen, is mijn ervaring.

Als je behalve vrienden ook graag een leuke man zou ontmoeten kun je natuurlijk best op een datingsite staan maar wees wel helder in het contact erover. Er zijn namelijk ook mensen die uiteindelijk als dat lukt en als het klikt graag iemand voor iets serieus zouden ontmoeten en het is erg vervelend om daar naar te moeten gissen of voor verrassingen te komen te staan.

Voor wat betreft vriendschappen: Waarom ben je zo kritisch? Je kunt ook verschillende types vrienden hebben. Zo heb ik een vriendin met wie ik naar concerten ga en ga stappen maar met wie ik niet alle belangrijke levenszaken deel en ook een beste vriendin met wie het niet uitmaakt wat we doen, het is eigenlijk altijd goed. Geldt ook voor mannelijke vrienden.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:11:42 #150
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119705962
Nou, ik was ook niet van plan om mensen actief te gaan benaderen, zat er meer aan te denken om een passief profiel te maken en daarin heel duidelijk te vermelden wat ik van het contact verwacht. En dan kijken of er iemand reageert. Ik zou zeker niet op een site als Paiq gaan zitten.

Maar begin nu wel te twijfelen over dit idee :{

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Voor wat betreft vriendschappen: Waarom ben je zo kritisch? Je kunt ook verschillende types vrienden hebben. Zo heb ik een vriendin met wie ik naar concerten ga en ga stappen maar met wie ik niet alle belangrijke levenszaken deel en ook een beste vriendin met wie het niet uitmaakt wat we doen, het is eigenlijk altijd goed. Geldt ook voor mannelijke vrienden.
Ik weet niet waarom ik zo kritisch ben. Misschien ben ik gewoon meer gericht op personen en niet zozeer op activiteiten. Ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk waar ik heen ga of wat ik ga doen, vind het veel belangrijker met wie ik dat doe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')