Leukquote:Op woensdag 28 november 2012 00:00 schreef Andromache het volgende:
ik heb zondag weer een date, ben benieuwd
ga jij dat niet al doen dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leuk
Uiteraard wel een succes story posten daarna he?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:14 schreef peleetje het volgende:
HiepHoi! iemand vind mij weer leuk op een datingsite.
Kleine vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of hebben we het over <1.40m![]()
Je zit er niet ver naast... precies 1.40quote:Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Kleine vrouwen [ afbeelding ].
Of hebben we het over <1.40m
Hoe was je date met Silenus eigenlijk?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:00 schreef Andromache het volgende:
ik heb zondag weer een date, ben benieuwd
Wijsheidquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
De kop is het eerste waar je op let, daarna kijk je pas verder in dat profiel. Anders heeft het niet zoveel zin.
ohquote:Op woensdag 28 november 2012 00:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast... precies 1.40
En aangezien ik zelf 1.90 ben gaat 'm dat niet worden.
ging niet doorquote:Op woensdag 28 november 2012 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe was je date met Silenus eigenlijk?
Nope, dat is alleen een eerste indruk. En zo leuk vond ik die nou ook weer niet. Combinatie van alles bij elkaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
maw, het gaat voornamelijk om de foto?
iphquote:Op woensdag 28 november 2012 00:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast... precies 1.40
En aangezien ik zelf 1.90 ben gaat 'm dat niet worden.
eh ja soort van. en FOK-pb.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer, geen smeuïg fokdate verhaal dusEn je nieuwe date? via een datingsite?
Die mensen kunnen dan beter neerzetten; ik ben op zoek naar vriendschap ipv ik ben niet echt op zoek.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Joanne35 het volgende:
Een tijdje terug vroeg iemand zich hier af waarom mensen die niet op zoek zijn naar een relatie op dating sites zitten. Nu ben ik ook zo iemand die nog niet echt op zoek is naar een relatie op dit moment, maar ik ben wel op zoek naar mensen met wie ik een klik voel en met wie ik een goede vriendschap zou kunnen opbouwen (en mocht er dan toch meer uit komen, dan zou ik dat nog niet eens zo erg vinden maar het is niet meteen mijn hoofddoel).
Maar zijn dating sites daar ook geschikt voor? Of is iedereen daar toch heel erg op de liefde gericht? Ik heb wel zitten kijken op sites als nieuwemensenlerenkennen.nl, maar die lijken meer op activiteiten gericht en missen het match-gedeelte om je te koppelen aan iemand met wie je waarschijnlijk veel gemeen hebt of goed overweg zult kunnen.
Ben er ook iemand tegengekomen, die er hetzelfde over denkt als jij.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Joanne35 het volgende:
Een tijdje terug vroeg iemand zich hier af waarom mensen die niet op zoek zijn naar een relatie op dating sites zitten. Nu ben ik ook zo iemand die nog niet echt op zoek is naar een relatie op dit moment, maar ik ben wel op zoek naar mensen met wie ik een klik voel en met wie ik een goede vriendschap zou kunnen opbouwen (en mocht er dan toch meer uit komen, dan zou ik dat nog niet eens zo erg vinden maar het is niet meteen mijn hoofddoel).
Maar zijn dating sites daar ook geschikt voor? Of is iedereen daar toch heel erg op de liefde gericht? Ik heb wel zitten kijken op sites als nieuwemensenlerenkennen.nl, maar die lijken meer op activiteiten gericht en missen het match-gedeelte om je te koppelen aan iemand met wie je waarschijnlijk veel gemeen hebt of goed overweg zult kunnen.
Ja, zoiets zou ik dan denk ik ook in mijn profiel zetten. Alleen ik vraag me dus af of je dan überhaupt wel reacties krijgt, heeft iemand hier ervaring mee?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die mensen kunnen dan beter neerzetten; ik ben op zoek naar vriendschap ipv ik ben niet echt op zoek.
Zoals?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik geloof er nooit zo in, want voor die reden zijn er genoeg andere dingen die je kan doen, dan op een datingsite gaan staan.
Ik vind dit een beetje raar om op dating sites te zoeken, want dan ga je (neem ik aan) naar dames zoeken ? En als een man/vrouw jou een bericht stuurt denkende dat je een relatie wilt is 't voor diegene ook niet helemaal tofquote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Joanne35 het volgende:
Ik zou toch gaan voor mee vriendschapsgerichte sites zoals nieuwemensenlerenkennen.nl omdat je duidelijk ook zoekt naar vriendinnen. Ik werd ooit om die reden door een vrouw op een datingsite benaderd en vond dat ook niet echt direct gepast op die plek maar dat kan aan mij liggen. Als het een man is die dat beschrijft is vaak de reden dat ze willen scharrelen zonder verwachtingen/verplichtingen, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb dus 1 hele goede vriendin met wie ik regelmatig ga stappen, en haar heb ik ontmoet via gemeenschappelijke activiteiten waar we ons allebei mee bezig houden. Maar dat was wel een beetje een toevalstreffer, met haar voelde ik dus een klik die ik met andere mensen niet zo voel, en daarom vind ik het ook leuk om met haar op stap te gaan.
Maar misschien ligt het probleem wel een beetje bij mij hoor, misschien liggen mijn eisen voor de mensen met wie ik vrienden wil worden wel veel te hoog, ik kom nl. genoeg mensen tegen in het dagelijks leven. Maar om de een of andere reden vind ik die nooit interessant genoeg om vrienden mee te worden, juist daarom wil ik eigenlijk wat gerichter op zoek gaan.
Ik weet niet waarom ik zo kritisch ben. Misschien ben ik gewoon meer gericht op personen en niet zozeer op activiteiten. Ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk waar ik heen ga of wat ik ga doen, vind het veel belangrijker met wie ik dat doe.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor wat betreft vriendschappen: Waarom ben je zo kritisch? Je kunt ook verschillende types vrienden hebben. Zo heb ik een vriendin met wie ik naar concerten ga en ga stappen maar met wie ik niet alle belangrijke levenszaken deel en ook een beste vriendin met wie het niet uitmaakt wat we doen, het is eigenlijk altijd goed. Geldt ook voor mannelijke vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |