vraag je vrouwelijke-fok-vriendinnetjes even. Die hebben ze (gezien).quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie alleen bliksemschichten in je fobo.
heb vanavond een date met Sekhmet dus vraag wel even.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vraag je vrouwelijke-fok-vriendinnetjes even. Die hebben ze (gezien).
Een compliment in ontvangst nemen is ook een kunst inderdaad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Haha ! Neehoor, hou niet van complimenten
Bewaard, uitgeprint, ingelijsd en boven mijn bed gehangenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neem ff mee danquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bewaard, uitgeprint, ingelijsd en boven mijn bed gehangen
Mjah ik weet niet hoe 't bij andere is maar ik voel me dan altijd een klein kindquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een compliment in ontvangst nemen is ook een kunst inderdaad.
Een date is toch geen sollicitatiegesprek of zoals op je werk? Dus je wilt horen wat er fout is aan je foto's, even spieken nog hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet hoe 't bij andere is maar ik voel me dan altijd een klein kindHoor veel liever wat ik fout doe zodat ik kan verbeteren professioneel en persoonlijk alhoewel ik professionele complimenten minder erg vind.
Bah kom net terug, zie dat m'n oneliner online was maar ze heeft geen bericht gestuurd
Hehe nee, maar daar geef je toch ook geen complimentjes ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een date is toch geen sollicitatiegesprek of zoals op je werk? Dus je wilt horen wat er fout is aan je foto's, even spieken nog hoor
Ah okee, wat had jij haar gestuurd dan?
Ze hangen nog altijd boven mn bedquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jaaa hallooo.. sturen dan! Jij hebt het initiatief genomen dus vond haar leuk, spring er bovenop!quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:19 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe nee, maar daar geef je toch ook geen complimentjes ?
Owh ook nog niets hoor
Haha, ja toen ik 't hier posten dacht ik dat ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaaa hallooo.. sturen dan! Jij hebt het initiatief genomen dus vond haar leuk, spring er bovenop!
Waar geef ik geen complimenten? Op mijn werk? Echt wel, en op dates ook hoor.
Meestal niet gepast nee, tijdens een sollicitatiegesprek. Maar zelfs dan kan het welquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Haha, ja toen ik 't hier posten dacht ik dat ook
Nee tijdens een sollicitatiegesprek.
'Hey hey' Weet niets anders te sturenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Meestal niet gepast nee, tijdens een sollicitatiegesprek. Maar zelfs dan kan het wel
Nou, wat heb je gestuurd?
"Leuk dat je me hebt toegevoegd! Ik zie bij je voorkeuren staan dat je van punniken houdt, vertel es, wat heb je het laatst gepunnikt?"quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
'Hey hey' Weet niets anders te sturen![]()
Waar kan je die zien staan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"Leuk dat je me hebt toegevoegd! Ik zie bij je voorkeuren staan dat je van punniken houdt, vertel es, wat heb je het laatst gepunnikt?"
Zucht..quote:
Ja die moet je dus raden, daar staat 0/13quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zucht..Heb je Paiq al wel een beetje bekeken dan? Volgens mij kun je do's en don'ts zien en leeftijd, afstand en dat soort dingen. Maar ik ben al een tijdje niet op Paiq geweest. Even zoeken dus en anders gooi je er een vraag tegenaan uit die opties bij de naam van je match.
Wat is voor jou een ok profiel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt!
Had gister trouwens inderdaad zo'n standaard mailtje dat waarschijnlijk naar veel vrouwen is verstuurd, maar aangezien ik zijn profiel wel ok vond heb ik geantwoord. Inmiddels ook weer antwoord gehad en echt een verschil met die eerste, dus had het wel goed gezien denk ik. Ik geef het gewoon het voordeel van de twijfel
Lol, als je dat wil moet je vooral naar het "Als versieren moeilijk gaat" topic gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alleen als het in de openbaarheid van dit forum magWat is je probleem, vertel het maar aan Dr. Spir
Ok, in dit geval had ie wel een leuke kop en was lekker lang (2 meter, gelukkig ben ik niet zo klein), interessante baan en had de voorkeuren en vragen (relatieklik) echt aandachtig ingevuld zo te zien. En ook een flinke profieltekst. Niet van: Tja..wat moet ik hier zetten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is voor jou een ok profiel?
Ik ben wel benieuwd waar je naar kijkt als je een profiel bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maw, het gaat voornamelijk om de foto?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ok, in dit geval had ie wel een leuke kop en was lekker lang (2 meter, gelukkig ben ik niet zo klein), interessante baan en had de voorkeuren en vragen (relatieklik) echt aandachtig ingevuld zo te zien. En ook een flinke profieltekst. Niet van: Tja..wat moet ik hier zetten.Had niet direct zoiets van: wauw! Maar gewoon, beetje nieuwsgierig geworden. Ik liet zijn antwoord aan en collega lezen en die vond dat ik me niet zo moest aanstellen en dat het gewoon een leuk bericht was
Ik word dus te kritisch
Waar lees je dat? Ze noemt 6 dingen die positief waren, opgeteld dus een antwoord waard. Niet alleen de foto dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
maw, het gaat voornamelijk om de foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |