Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het welquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met veel kritischer zijn online dan irl, dus vind ik dat het aanbod wat bagger is. Daarnaast degene die me wel leuk lijken, die vinden mij niets.
En daarnaast het ouwehoeren tot een date en dan met verwachtingen daten (doe je toch).. neh
Komt dus gewoon niets uit bij mij
nope. ingeschreven staan op 2 datingsites incl af en toe reageren heeft me nog niet één date op weten te leveren...quote:
Jij moet eens wat proactiever worden jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope. ingeschreven staan op 2 datingsites incl af en toe reageren heeft me nog niet één date op weten te leveren...
Ik ben er echt te slecht in![]()
owja, niet vergeten ook weer uit te schrijven voor abo verlengt wordt.
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te startenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het welAan de andere kant moet je het misschien toch nog een kans geven en dan minder kritisch zijn? Bij mijn huidige vriend dacht ik op de foto's ook mwah, maar de gesprekken waren zo leuk en irl was hij echt kwijl
En of je nou met mensen hier op Fok chat of wat berichtjes uitwisselt via een datingwebsite, das toch ook niet zo erg? Maar je moet er wel aan toe zijn natuurlijk en het niet met tegenzin doen, dus misschien moet je het idd maar laten voor wat het is
Luie draakquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te starten
Fok is anders omdat je gewoon dom ouwehoert zonder intenties. En dan komen de intenties er vanzelf wel.. of niet. Niets geforceerd of 'verplicht' te reageren.
Het heeft geen zin om gesprekken aan te gaan als je er geen zin in hebt hequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
Luie draakNouja, ieder zn ding natuurlijk. En je bent nog jong
(dat blijf ik altijd roepen want je bent altijd jonger dan ik
)
Hier herken ik mezelf ook wel in. Als ik mensen in de kroeg, of ergens anders, ontmoet, gaat het bij mij eigenlijk helemaal niet zo om het uiterlijk (Al moet het niet te erg zijn natuurlijk). Online ga ik ineens kritisch zijn, waardoor ik alleen maar reageer op de echt knappe vrouwen.. Net als de rest van mannelijk Nederland geh,,quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te starten
Fok is anders omdat je gewoon dom ouwehoert zonder intenties. En dan komen de intenties er vanzelf wel.. of niet. Niets geforceerd of 'verplicht' te reageren.
nog proactiever? wordt er nu al zo moe vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij moet eens wat proactiever worden jijHet ligt niet aan jou, vrouwen reageren nu eenmaal "slecht" op de meeste mannen. Gewoon volhouden! En vooral geen standaardberichtjes gaan sturen
Ik voel een matchquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf ook wel in. Als ik mensen in de kroeg, of ergens anders, ontmoet, gaat het bij mij eigenlijk helemaal niet zo om het uiterlijk (Al moet het niet te erg zijn natuurlijk). Online ga ik ineens kritisch zijn, waardoor ik alleen maar reageer op de echt knappe vrouwen.. Net als de rest van mannelijk Nederland geh,,
Heb mij maar weer uitgeschreven op de dating-sites daarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Jij bent nog luier dan Cuequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog proactiever? wordt er nu al zo moe van![]()
![]()
vrouwen![]()
standaardberichten heb iig nooit gedaan.
Die nesteldrang van haar is schijnbaar iets wat als het evangelie verspreid moet wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
Spirit heeft zich helemaal toegelegd op het koppelen zeg.
Als ze iedereen gaat koppelen op 1 overeenkomst, denk ik dat ze weinig succes zal hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
Spirit heeft zich helemaal toegelegd op het koppelen zeg.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel een match
Erm.. Aan PM doe ik hier niet echt.. Kom hier ook maar zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent best liefquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gun jullie ook gewoon een leuke partner![]()
Jullie waarderen ook niks zeg, verwende krengen *insert talktothehand smiley* (mn smileys zijn stuk)
valt allemaal best wel mee dus.quote:
Verwend altijd!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gun jullie ook gewoon een leuke partner![]()
Jullie waarderen ook niks zeg, verwende krengen *insert talktothehand smiley* (mn smileys zijn stuk)
Voor ik zwanger was riep ik dit soort dingen ook al hoor. Maargoed, als jullie het daar aan willen wijten: be my guestquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent best lief![]()
Maar je hormonen spelen wat op
Je kan toch een poging wagen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze iedereen gaat koppelen op 1 overeenkomst, denk ik dat ze weinig succes zal hebben
Ook een typisch kenmerk van zwangere vrouwen: dat ze dan gaan ontkennen dat het met hun zwangerschap te maken heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor ik zwanger was riep ik dit soort dingen ook al hoor. Maargoed, als jullie het daar aan willen wijten: be my guest
Rotjochquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook een typisch kenmerk van zwangere vrouwen: dat ze dan gaan ontkennen dat het met hun zwangerschap te maken heeft.
Ach, die hormoontjes.
Lol, echt? Kan 't me niet voorstellen :/quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tut. Hier: Relatieplanet is uitgeroepen tot beste én populairste datingwebsite van het jaar 2012.
En dat vieren wij samen met onze members!
Word nu Full Member en
betaal tot ¤ 20,- minder!
Geen idee wat de korting is, maar inschrijven en daten jij
op paiq heb ik een paar leuke meiden nu, vooral via oneliners ertussen gekomen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe gaat ie eigenlijk bij jou en het daten?
Dat schiet idd ook niet opquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:59 schreef rival het volgende:
op paiq heb ik een paar leuke meiden nu, vooral via oneliners ertussen gekomen.
maar ik spreek ze nooit, we zijn er echt nooit tegelijk
verder geen dates gehad ook
rugzakje of zeecontainer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef BeamofLight het volgende:
Spirit ontpopt zich tot sociaal-psycholoog. Kan ik momenteel wel een gebruiken. Heb je ff?
Helemaal mee eens, loop er best vaak tegenaan dat (vooral) mannen veel te hoge verwachtingen hebben. Ik herken dat nu ook niet zo meer van mezelf. Probeer nu echt kort contact te hebben voor een date. Misschien ook wel iets dat je gaandeweg leert.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Leuk Mystic
[..]
Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het welAan de andere kant moet je het misschien toch nog een kans geven en dan minder kritisch zijn? Bij mijn huidige vriend dacht ik op de foto's ook mwah, maar de gesprekken waren zo leuk en irl was hij echt kwijl
En of je nou met mensen hier op Fok chat of wat berichtjes uitwisselt via een datingwebsite, das toch ook niet zo erg? Maar je moet er wel aan toe zijn natuurlijk en het niet met tegenzin doen, dus misschien moet je het idd maar laten voor wat het is
Ja wij zijn ook een stel zeikerds in dat opzichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loop er best vaak tegenaan dat (vooral) mannen veel te hoge verwachtingen hebben. Ik herken dat nu ook niet zo meer van mezelf. Probeer nu echt kort contact te hebben voor een date. Misschien ook wel iets dat je gaandeweg leert.
Na ja, zeikerds wil ik het niet noemen maar ik lijk wel mannen aan te trekken die vrouwen graag op een voetstuk zetten en daar heb ik echt niks mee, niet op die manier. Dan zie ik eigenlijk de bui al hangen voor de eerste datequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:51 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook een stel zeikerds in dat opzicht
Wat bedoel je met kort contact ?
Je kan ook een berichtje op Paiq sturen wanneer ze weer eens online zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
op paiq heb ik een paar leuke meiden nu, vooral via oneliners ertussen gekomen.
maar ik spreek ze nooit, we zijn er echt nooit tegelijk
verder geen dates gehad ook
Helemaal mee eens. Heb niks met lang contact. Gewoon snel afspreken en dan zien we wel weer verder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Na ja, zeikerds wil ik het niet noemen maar ik lijk wel mannen aan te trekken die vrouwen graag op een voetstuk zetten en daar heb ik echt niks mee, niet op die manier. Dan zie ik eigenlijk de bui al hangen voor de eerste dateHeb liever iemand die niet gelijk het achterste van zijn tong laat zien en nuchter in het daten staat, dat is juist interessant en aantrekkelijk, maar dat zal misschien aan mij liggen
Een klein weekje, hoogstens twee. Eerder had ik ook veel langer contact hoor, maar wel eens goed mee op de koffie gekomen. Verder vind ik het altijd wel leuk om iemands stem nog even te horen van te voren. Dus even skypen of kort belletje.
Ja lijkt me op zich logisch dat het online contact niet te lang moet duren. Anders heb je niets te vertellen tijdens de eerste datequote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Na ja, zeikerds wil ik het niet noemen maar ik lijk wel mannen aan te trekken die vrouwen graag op een voetstuk zetten en daar heb ik echt niks mee, niet op die manier. Dan zie ik eigenlijk de bui al hangen voor de eerste dateHeb liever iemand die niet gelijk het achterste van zijn tong laat zien en nuchter in het daten staat, dat is juist interessant en aantrekkelijk, maar dat zal misschien aan mij liggen
Een klein weekje, hoogstens twee. Eerder had ik ook veel langer contact hoor, maar wel eens goed mee op de koffie gekomen. Verder vind ik het altijd wel leuk om iemands stem nog even te horen van te voren. Dus even skypen of kort belletje.
Bellen doe ik ook niet snel. Hoogstens op de date zelf om te vragen waar iemand staatquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:24 schreef Sc0tTy het volgende:
Dat bellen is wel een goeie maar voor mij persoonlijk maakt dat niet uit (ik ben dan ook absoluut geen beller)
Klopt!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb niks met lang contact. Gewoon snel afspreken en dan zien we wel weer verder.
Daten moet je niet onnodig moeilijk maken.
Is ook geen standaard iets voor mij verder hoor, maar vind het wel leuk wanneer de ander dat ook wil. En soms kan het echt enorm verschillen qua chatten/in het echt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bellen doe ik ook niet snel. Hoogstens op de date zelf om te vragen waar iemand staat
Skypen/cammen hou ik al helemaal niet van, dus dat gaat ook niet gebeuren
Alleen als het in de openbaarheid van dit forum magquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef BeamofLight het volgende:
Spirit ontpopt zich tot sociaal-psycholoog. Kan ik momenteel wel een gebruiken. Heb je ff?
Ik ben het hier mee eens, immers als je de eerste date al nergens over kan praten weet je ook dat er geen tweede hoeft te komen. Dus niet bang zijn en gewoon zo veel mogelijk praten van te voren als je daar zin in hebt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:27 schreef Silenus het volgende:
Ik snap de angst 'dan heb je elkaar niets meer te vertellen op de eerste date' nooit. Dan kun je beter ook op de eerste date maar je bek houden, anders heb je niks te vertellen op je tweede date.
En dan ook op de tweede date maar stil zijn, anders is de derde date zo stil. En je huwelijk.
Preciesquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bellen doe ik ook niet snel. Hoogstens op de date zelf om te vragen waar iemand staat
Skypen/cammen hou ik al helemaal niet van, dus dat gaat ook niet gebeuren
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens, immers als je de eerste date al nergens over kan praten weet je ook dat er geen tweede hoeft te komen. Dus niet bang zijn en gewoon zo veel mogelijk praten van te voren als je daar zin in hebt.
quote:
Ja wat vind je nou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:24 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja lijkt me op zich logisch dat het online contact niet te lang moet duren. Anders heb je niets te vertellen tijdens de eerste dateGoed om te horen dat er anderen ( meiden ) zijn die dat denken
Dat van mij was een grap en jij maakte een geniale opmerking hier opquote:
Al gesproken over daten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:29 schreef theKiD het volgende:
![]()
Ik ben weer boven water, was vannacht weer 4 uur geworden op de chatVoor de 2e dag op rij..
We willen wel daten, maar is een beetje lastig nu met mijn werk. Maar dat gaat er binnen niet al te lange tijd wel van komen in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al gesproken over daten?
OF wacht.. had je deze al gedate? weet het niet meer![]()
Je kunt altijd wel een gaatje vinden toch? Je hebt ook tijd om tot 4 uur te chattenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
We willen wel daten, maar is een beetje lastig nu met mijn werk. Maar dat gaat er binnen niet al te lange tijd wel van komen in ieder geval
Inderdaad en anders tijd makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Wat eefje zegt, als je tot 4 uur kan chatten kan je ook laat in de avond afspreken
Ze woont een beetje ver weg. En ik heb tot laat mogen werken, dat rijmt niet helemaal met elkaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt altijd wel een gaatje vinden toch? Je hebt ook tijd om tot 4 uur te chatten
Hij verandert vaak van mening?quote:
Bied aan om daar te blijven slapenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ze woont een beetje ver weg. En ik heb tot laat mogen werken, dat rijmt niet helemaal met elkaar
Zou een optie kunnen zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bied aan om daar te blijven slapen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef Silenus het volgende:
Maar dan subtiel.
"Haha, tot 4 uur gechat alweer! Ik had net zo goed naar je toe kunnen komen, als we toch wakker blijven!"
Meisje: Haha, ja idd!
"Alleen moet ik dan wel weer om 2.30u gaan om aan m'n dagelijkse drie uur slaap te komen, haha" (smoothhhhh
)
Meisje: Hehe ach dan mag je ook best blijven slapen hoor als dat makkelijker is.
Check, innnn the box.
om de een of andere reden lopen dit soort "gescripte" gesprekken nooit zoals geplanned in werkelijkheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef Silenus het volgende:
Maar dan subtiel.
"Haha, tot 4 uur gechat alweer! Ik had net zo goed naar je toe kunnen komen, als we toch wakker blijven!"
Meisje: Haha, ja idd!
"Alleen moet ik dan wel weer om 2.30u gaan om aan m'n dagelijkse drie uur slaap te komen, haha" (smoothhhhh
)
Meisje: Hehe ach dan mag je ook best blijven slapen hoor als dat makkelijker is.
Check, innnn the box.
Niet? Doe je toch wat verkeerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef Frag_adder het volgende:
om de een of andere reden lopen dit soort "gescripte" gesprekken nooit zoals geplanned in werkelijkheid.
Je moet ook niet letterlijk met die bedachte zinnetjes komen, maar als je het een beetje grappig aanpakt loopt het meestal wel zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
om de een of andere reden lopen dit soort "gescripte" gesprekken nooit zoals geplanned in werkelijkheid.
Het is bij mij wel vaker voorgekomen al was dan het afspreekpunt bij mij thuisquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet ook niet letterlijk met die bedachte zinnetjes komen, maar als je het een beetje grappig aanpakt loopt het meestal wel zo.
Bij mij is het iig wel eens zo voorgekomen, en dan pakte ik het dus zo ongeveer aan.
Nee hoor, gewoon jezelf aanpassen als de ander net wat anders reageertquote:
Ow het overkomt je wel, dacht dat je meer bedoelde van dit werkt niet, ook niet als je het script.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:38 schreef Frag_adder het volgende:
Nee hoor, gewoon jezelf aanpassen als de ander net wat anders reageert
Ik zie 't al gebeuren als je 't letterlijk gaat copy/pastenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow het overkomt je wel, dacht dat je meer bedoelde van dit werkt niet, ook niet als je het script.
Maar de algemene strekking van het 'script' werkt wel gewoon. Natuurlijk moet je je altijd aanpassen aan wat de ander zegt, maar dat lijkt me meer dan logisch
En werkt naar mijn weten altijd welquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zie 't al gebeuren als je 't letterlijk gaat copy/pasten
Maar als je 't in de juiste 'variant' brengt is 't best een goeie line
Dan ga je gewoon een gezellige avond hebben zonder seks.. ga je slapen en de volgende dag weer wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef theKiD het volgende:
Maar dan kom je daar aan, blijkt diegene in niks op de foto te lijken,, sta je dan met je tampeloeris, 150km van huis
Of andersom, jij valt niet bij die ander in de smaak... Kun je omdraaien en weer retour, dat hele kut-eind
Lijkt me geweldig als jij iemand van hier op een dating site tegen komt die linne gebruiktquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En werkt naar mijn weten altijd wel(nouja vaak dan)
Ja dat lijkt me 't grootste minpunt aan een long distance datequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef theKiD het volgende:
Maar dan kom je daar aan, blijkt diegene in niks op de foto te lijken,, sta je dan met je tampeloeris, 150km van huis
Of andersom, jij valt niet bij die ander in de smaak... Kun je omdraaien en weer retour, dat hele kut-eind
Als ik hem zelf al niet zou gebruikenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Sc0tTy het volgende:
Lijkt me geweldig als jij iemand van hier op een dating site tegen komt die linne gebruikt
Zijn er hier wel eens fokers andere fokers tegen gekomen bij Paiq ofzo?
Ik doe niet aan webcammen, dus diegene heeft dan mooi pechquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon een webcam nemen en beetje zorgen dat zij die ook neemt/heeft. Valt het nooit tegen qua uiterlijk.
"he schaf eens een webcam aan.. anders gaan we zeker niet datenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Silenus het volgende:
'En beetje zorgen dat zij die ook heeft'?Is gewoon een kwestie van 'de ander heeft er een, of niet', lijkt me.
Ja mijn taalgebruik was een beetje lam daar hehe. Bedoelde dat je het een beetje moest sturen dat zij het ook kreeg anders.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Silenus het volgende:
'En beetje zorgen dat zij die ook heeft'?Is gewoon een kwestie van 'de ander heeft er een, of niet', lijkt me.
Hmm ja jammer dan voor hemquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan webcammen, dus diegene heeft dan mooi pech
Nah ik zeg toch dat een webcam gewoon helpt. Zeg niet dat je zonder niet hoeft te daten. Maar als je beide cam hebt is beter gewoonquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he schaf eens een webcam aan.. anders gaan we zeker niet daten"
Zo serieus altijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nah ik zeg toch dat een webcam gewoon helpt. Zeg niet dat je zonder niet hoeft te daten. Maar als je beide cam hebt is beter gewoonEn ja als iemand ver weg woont dan kan je toch wel beetje zekerheid vragen behalve een zwart/wit foto van de zijkant (bijvoorbeeld).
Dit dus, doe ik andersom ook en ga er ook vanuit dat mijn date snapt dat ik niet mijn meest onvoordelige foto heb gebruikt. Wil hij die wel zien, ook primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Silenus het volgende:
Sowieso neem je toch een redelijke 'foutmarge' in acht bij die foto's. Ik hou er altijd al rekening mee dat ze in het echt nooit zo lekker is, dan valt het ook (bijna) nooit tegen.
Ja soms wel wat te serieus eigenlijk ja. IRL valt het nogal mee maar ja hier niet zovaakquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo serieus altijd
Natuurlijk is het bij lange afstand fijner als je wat meer weet/ziet. Maar dat heb ik ook met dates dichtbij.
Mijn date van afgelopen zondag zag er op de foto toch heel wat minder uit dan in het echtquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Silenus het volgende:
Sowieso neem je toch een redelijke 'foutmarge' in acht bij die foto's. Ik hou er altijd al rekening mee dat ze in het echt nooit zo lekker is, dan valt het ook (bijna) nooit tegen.
Dank jequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, doe ik andersom ook en ga er ook vanuit dat mijn date snapt dat ik niet mijn meest onvoordelige foto heb gebruikt. Wil hij die wel zien, ook primaHet is me daardoor bijna nooit tegengevallen eigenlijk. Eén keer was het echt zóveel beter nog dan op de foto dat ik echt even naar adem moest happen
Ik vroeg dat altijd. Lekker zo recht voor haar raap. Sommigen konden dat echt niet waarderen. Ja wat denk je wel??? Ja wat ik denk: dat jij me wil foppen, dus better be 65 kiloquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Silenus het volgende:
Ik dacht dat jij aan bodybuilden deed. Dan kun je toch wel wat meer aan dan 65 kilo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vroeg dat altijd. Lekker zo recht voor haar raap. Sommigen konden dat echt niet waarderen. Ja wat denk je wel??? Ja wat ik denk: dat jij me wil foppen, dus better be 65 kilo
Uhu, ik ben niet moeders mooiste en ook nog es totaal niet fotogeniek. Dus ik heb maar weinig foto's die'k zelf leuk vind en redelijk bijtijds zijn. De andere leuke foto's die ik heb zijn of allemaal met dames of op een feest waar ik half bezweet benquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, doe ik andersom ook en ga er ook vanuit dat mijn date snapt dat ik niet mijn meest onvoordelige foto heb gebruikt. Wil hij die wel zien, ook primaHet is me daardoor bijna nooit tegengevallen eigenlijk. Eén keer was het echt zóveel beter nog dan op de foto dat ik echt even naar adem moest happen
Zie er ruiger uit naast zo'n mager ding hè.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan bodybuilden deed. Dan kun je toch wel wat meer aan dan 65 kilo?
Ja zeg, moet ik mijn anonimiteit weer voor mijn nieuwsgierigheid opgevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Uhu, ik ben niet moeders mooiste en ook nog es totaal niet fotogeniek. Dus ik heb maar weinig foto's die'k zelf leuk vind en redelijk bijtijds zijn. De andere leuke foto's die ik heb zijn of allemaal met dames of op een feest waar ik half bezweet ben
Ik verwacht dus 't zelfde een beetje bij de dames. Inderdaad met een foutmarge naar hun foto's kijken en de verwachtingen niet al te hoog.
That reminds me, hier @ fobo maar ook ff die foto's erbij gezet![]()
Geen idee, ik zie alleen bliksemschichten in je fobo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zie er ruiger uit naast zo'n mager ding hè.
Wel aan het vissen naar kijkers in z'n foboquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef eefje801 het volgende:
En weet niet hoe oud de foto's zijn maar je ziet er prima uit, was je niet stiekem aan het vissen naar complimenten?
Haha ! Neehoor, hou niet van complimentenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik mijn anonimiteit weer voor mijn nieuwsgierigheid opgeven
En weet niet hoe oud de foto's zijn maar je ziet er prima uit, was je niet stiekem aan het vissen naar complimenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |