PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ok was een goede troll, ik trapte erin
quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Zou het geen 4 minuten volhouden op die slet in de OP hoor
quote:Op maandag 26 november 2012 23:03 schreef Djeetje het volgende:
heb ik iets gemist ?
met goedkoop spelers kopen ?
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Djeetje het volgende:
iedereen die gratis coins wil stuur je visa card gegevens naar mij op en ik maak ze over.
quote:Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bij mij doen de servers het nog hoor ?
quote:Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef Djeetje het volgende:
huh ik snap er even niks meer van.
leg het me uit
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
leg me eens uit wat er gaande is!!!!!
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kan niet op mijn account ?
dus ik moet je gewoon mijn account gegevens mailen ?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Djeetje het volgende:
even serieus werkt(e) het of trollen jullie ?
quote:
quote:
Zit jij even in een emotionele achtbaanquote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef Djeetje het volgende:
hoe de fock kunnen jullie inloggen op fut
Haha, de fuck, die is net zo labiel als een vrouwquote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zit jij even in een emotionele achtbaan!
Ik zat zo achter m'n pc:quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat zo achter m'n pc:
[ afbeelding ]
Vet gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus. Klik deze even aan. Je gaat 'm geniaal vinden.![]()
![]()
Moest echt hardop lachen toen ze met die violen kwamenquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Dat had je gaandeweg toch wel door?quote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Djeetje het volgende:
als iemand me gewoon had verteld wat er gaande was![]()
![]()
![]()
ja =$quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat had je gaandeweg toch wel door?
Je hebt je mooi laten kennenquote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Djeetje het volgende:
als iemand me gewoon had verteld wat er gaande was![]()
![]()
![]()
haha ik kreeg gewoon een boner toen ik zag dat iedereen gratis coins kreeg.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Doe maar een meter bier, een cheque en een lapdance dan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je, jij ook. Met veel gezondheid, geluk en liefde
quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha ik kreeg gewoon een boner toen ik zag dat iedereen gratis coins kreeg.
en mijn lul is een dictator over mijn lichaam.
quote:
Hackzzz$$$ van Pazzzlequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
oke ik ben net thuis praat me even bij
Zal ik het vertellen ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
pascal en een paar anderen hebben een mooie troll gemaakt door ons wijs te maken dat je die web app hebben gehackt en unlimited coins haddenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
Dat bedoelde ik, je bent een goed verstaanderquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe maar een meter bier, een cheque en een lapdance dan.
Ik geloofde het ook echt hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
pascal en een paar anderen hebben een mooie troll gemaakt door ons wijs te maken dat je die web abb hebben gehackt en unlimited coins hadden
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, je bent een goed verstaander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij zien wat hier gaande is?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]Niet echt eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij zien wat hier gaande is?![]()
Film laden niet mogelijk.quote:
Nee, lukt gewoon niet op de ipadquote:
aha ipad faaltquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, lukt gewoon niet op de ipad
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, lukt gewoon niet op de ipad
quote:
Respect op hyvesquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
90-8 net bij black ops 2 en ik was trots op mezelf.
Gr gr
Sorry, heb je habbo? Dan krijg je een stuk meubilair van mijquote:
Je hebt dmquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, heb je habbo? Dan krijg je een stuk meubilair van mij
Heb je het gelijk over een van de bestenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
Godver vliegt mijn internet eruit door een Ziggo maintenance. Daarom was ik opeens weg Rijst/Iwan
Rijst kijk dit, dit is de COD youtube man:
Helemaal nietquote:
Waz met jou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:27 schreef Rijst het volgende:
yoo vegeta hoe hoog is zijn powerlevel?
quote:As you may know, there have been recent trade pile and auction house complications in FIFA 13: Ultimate Team. While we work to resolve the issue we've temporarily disabled FIFA 13: Ultimate Team. This is to ensure that more users do not become affected and an optimal experience can be sustained in the future. FUT13 online gameplay, trading, store purchasing, the Web App, and the mobile companion app will be unavailable during this time.
We'll keep you updated as soon as we have additional information throughout the coming days. Other FIFA 13 online game modes will not be affected.
Thanks for your patience and sorry for the inconvenience.
Ergens had ik gisteravond al het gevoel dat dit wel weer eventjes kon gaan durenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:31 schreef Thorb het volgende:
WebApp nog steeds down, ze zijn veel bugs erin aan het zetten
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh. Kort nachtje. Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
Tsja opzich zou me dat niet verbazen maar het kan ook zijn dat ze dat deel liever niet toegevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:40 schreef Tim86 het volgende:
Of zou EA alleen met de tradepile issues bezig zijn?
Glitch is zoals altijd voor 360..
Maar dit heeft niks met de TP issues te maken die EA aanhaalt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh. Kort nachtje. Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
Die glitch geldt niet voor PS3? Daar heb ik gisteren tenminste niks op gemerkt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:40 schreef Tim86 het volgende:
Of zou EA alleen met de tradepile issues bezig zijn?
Glitch is zoals altijd voor 360..
Klopt. Je moet die andere controller als guest hebben vanuit je party ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die glitch geldt niet voor PS3? Daar heb ik gisteren tenminste niks op gemerkt...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Je moet die andere controller als guest hebben vanuit je party ofzo.
Het spijt me, maar ik zie de lol van het op de manier bij elkaar vergaren van 1 mil coins niet zo in...al zullen er altijd mensen zijn die daar anders over denkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kon in principe 1 miljoen coins hebben als je dit heel de dag bleef doen ?
Not badquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:20 schreef wieisboos het volgende:
Hoesen krijgt een aardige upgrade (of heeft hij al gehad) in H2H.. +20 strength en wat andere stats +5 volgens mij
Je moet ook begrijpen dat sommige fut niet alleen als lol zien hequote:Op dinsdag 27 november 2012 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zie de lol van het op de manier bij elkaar vergaren van 1 mil coins niet zo in...al zullen er altijd mensen zijn die daar anders over denken
Matchcoins + 10k in die cup voor 4x scoren tikt goed aan ja..en het werd veel gebruikt..kwam bij mij al zo vaak voor afgelopen dagen..had een reeks van 9 disconnects op rij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kon in principe 1 miljoen coins hebben als je dit heel de dag bleef doen ?
Dan kan ik nog steeds beter gaan werkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet ook begrijpen dat sommige fut niet alleen als lol zien he, het verbaast me niks dat mensen dit hebben gedaan om geld te maken. Als jij dit 3 dagen lang kon volhouden had je zeker 300 euro gemaakt
Doe maar zoquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:48 schreef Thorb het volgende:
Tim is ook een naar mannetje. Hij had laatst 'last' dat zijn tegenstander disconnecte toen hij voorstond, en dat de hele tijd. Hij deed dit dus zelf en vertelt het dan pas als het is afgelopen
Wie weet hoelang deze glitch al misbruikt werdquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds beter gaan werken
En het weekend heeft maar 2 dagen
Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in: mensen kunnen dit soort dingen vaak niet zo heel lang geheim houden. Bovendien levert het met het huidige thematoernooi (volgens mij) pas echt goed geld op, gezien die 10k-prijs.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie weet hoelang deze glitch al misbruikt werd
Weet niet hoe ver je op de hoogte bent: vond het erg grappig om terug te lezen...vooral die schrapers wiens ware aard ineens bovenkomt als ze denken dat er wat te halen valtquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:28 schreef Maver24 het volgende:
Nog wat gebeurd sinds gisteravond of nog steeds alles zo plat als een dubbeltje
Ik zal eens terug gaan lezen... Deze oude man lag al betijds op bed...om nog even bij te komen van een klein feestje afgelopen weekend :pquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver je op de hoogte bent: vond het erg grappig om terug te lezen...vooral die schrapers wiens ware aard ineens bovenkomt als ze denken dat er wat te halen valt
Ik heb gisteravond wel iets meegekregen over unlimited coins enzo, Was alleen erg moe dat het een beetje voor de rest langs me heen is gegaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver je op de hoogte bent: vond het erg grappig om terug te lezen...vooral die schrapers wiens ware aard ineens bovenkomt als ze denken dat er wat te halen valt
Was op zich wel leuk iemand beweerde de servers te hebben gehacked en ging a la sinterklaas coins uitdelenquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:28 schreef Maver24 het volgende:
Nog wat gebeurd sinds gisteravond of nog steeds alles zo plat als een dubbeltje
Ik sliep ook alquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:31 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zal eens terug gaan lezen... Deze oude man lag al betijds op bed...om nog even bij te komen van een klein feestje afgelopen weekend :p
Voor 100 euro per dag zou ik ook wel gebruik maken van die glitch. Een half maandje doen en je zit een week in Las Vegas met zakgeld om te stappen, 2 maandjes doen en je kunt al een knap 2e hands autotje kopen. Als ik geld zie liggen op straat laat ik het ook niet liggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet ook begrijpen dat sommige fut niet alleen als lol zien he, het verbaast me niks dat mensen dit hebben gedaan om geld te maken. Als jij dit 3 dagen lang kon volhouden had je zeker 300 euro gemaakt
Jij vergeet voor het gemak dat je in ruil daarvoor een half maandje niet kan werken (ergo: geen salaris) of andere leuke dingen kan doen (een halve maand potjes spelen, scoren en dan direct is stoppen is niet leuk, in mijn beleving)...voor dat leuke bedrag mis je dus ook een aantal (kwantificeerbare en niet-kwanitificeerbare) zaken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor 100 euro per dag zou ik ook wel gebruik maken van die glitch. Een half maandje doen en je zit een week in Las Vegas met zakgeld om te stappen, 2 maandjes doen en je kunt al een knap 2e hands autotje kopen. Als ik geld zie liggen op straat laat ik het ook niet liggen
Dat die het straks weer lekker doet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik verwacht dus de komende dagen nog geen FUT, wat denken jullie ?
Ik denk dat ik deze kans ga aangrijpen om mijn studieachterstand in te lopen, en mijn baas gaat weer versteld staan van mijn productiviteit de komende dagenquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik verwacht dus de komende dagen nog geen FUT, wat denken jullie ?
Daar hebben we verlofdagen voor. Plus dat je maar 8 uur werkt per dag. Je bent er genoeg vrijquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij vergeet voor het gemak dat je in ruil daarvoor een half maandje niet kan werken (ergo: geen salaris) of andere leuke dingen kan doen (een halve maand potjes spelen, scoren en dan direct is stoppen is niet leuk, in mijn beleving)...voor dat leuke bedrag mis je dus ook een aantal (kwantificeerbare en niet-kwanitificeerbare) zaken.
Dan maar een beetje Seasons doen komende dagen inderdaad. Dit weekend Div 1 bereikt en daarna ermee gestopt. Kijken of we kampioenschap binnen kunnen slepenquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga vandaag dan maar eens beginnen met Career in Fifa, of is die bug daar ook nog steeds dat het vastloopt na een bepaalde handeling
Ik was bijna vergeten dat ik me ook gewoon ziek had kunnen melden om te futtenquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar hebben we verlofdagen voor. Plus dat je maar 8 uur werkt per dag. Je bent er genoeg vrij
Denk zelf dat ze de website van FUT gehacked hebben want ik kreeg op zeker moment in de middag een of andere message over een proxy en toegang via poort blabla.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:45 schreef Maver24 het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd wat er nu echt gebeurd is dat het gewoon plots eruit is gegaan zonder één of andere aankondiging en dat ze dus ook niet weten hoelang het gaat duren, beetje rigoureuze handeling. De tradepile issue was bij mij gister opgelost, kon gewoon dingen verkopen en kopen zonder problemen
En dat was gewoon op de website van de webapp ?,quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Denk zelf dat ze de website van FUT gehacked hebben want ik kreeg op zeker moment in de middag een of andere message over een proxy en toegang via poort blabla.
Is me slechts 1x overkomen dat ik de bal niet zag, en dat was toen ik in mijn huiskamer een potje wilde spelen tegen een maatje. Kwestie van opnieuw potje opstarten en klaar. Is me H2H online nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Belachelijk dit. Belachelijk om een spel uit te geven met zo waanzinnig veel fouten als dit spel heeft. Seasons kan ik niet spelen omdat ik de bal vaak niet zie, FUT kan ik niet spelen omdat dat standaard kut is en de helft van de online potjes word ik door EA van de servers gegooid
Te belachelijk voor woorden!
Via de webapp.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En dat was gewoon op de website van de webapp ?,
10 minuten later deed die het weer en daarna dus dit verhaalquote:Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /intl/football/myprofile.
Reason: Error reading from remote server
Ja, en geen slappe hap van: 2500 coins max. Nee, 25.000 coins max.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die wil ik met terugwerkende kracht alsnog ontvangen later.
Max? Nee minimaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en geen slappe hap van: 2500 coins max. Nee, 25.000 coins max.
Ik mis Agbonlahor
Ach, misschien is na het onderhoud de blessure bug wel gefixt, zijn de single matches terug, en krijg je in seasons even sterkte tegenstanders, en worden we verrast met een briljant thema toernooi, waarbij we minimaal 400 waardeloze bronzes voor 500 coins kunnen verkopen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, misschien is na het onderhoud de blessure bug wel gefixt, zijn de single matches terug, en krijg je in seasons even sterkte tegenstanders, en worden we verrast met een briljant thema toernooi, waarbij we minimaal 400 waardeloze bronzes voor 500 coins kunnen verkopen.
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, misschien is na het onderhoud de blessure bug wel gefixt, zijn de single matches terug, en krijg je in seasons even sterkte tegenstanders, en worden we verrast met een briljant thema toernooi, waarbij we minimaal 400 waardeloze bronzes voor 500 coins kunnen verkopen.
Het blijft EAquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen we een onzichtbare grasmat ervoor terug ja.
Of goaltjes met alleen twee palen, zonder lat en zonder net.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En in het gunstigste geval ben je alleen al je spelers kwijt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of goaltjes met alleen twee palen, zonder lat en zonder net.
Net als vroeger op het schoolpleintje, ruzie of de bal over wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of goaltjes met alleen twee palen, zonder lat en zonder net.
Dat laatste zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit ja. Met een grote fittie tot gevolg, waarbij de leraren tussenbeide moesten komen. Conclusie: op het schoolplein wordt niet meer gevoetbaldquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als vroeger op het schoolpleintje, ruzie of de bal over was
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Met een grote fittie tot gevolg, waarbij de leraren tussenbeide moesten komen. Conclusie: op het schoolplein wordt niet meer gevoetbald
Onzichtbare broekjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 5e klas tegen de 6e klasquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Met een grote fittie tot gevolg, waarbij de leraren tussenbeide moesten komen. Conclusie: op het schoolplein wordt niet meer gevoetbald
Bij ons heette dat al groep 7 en 8 hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 5e klas tegen de 6e klasAltijd goed voor een knokpartijtje
Wij hadden toen een geweldig team met schoolvoetbal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij ons heette dat al groep 7 en 8 hoor![]()
Wij hadden twee groepen 8, de ene klas tegen de andere klas
Haha, wij hadden een school naast onze school liggen. Wij een openbare school, zij een christelijke school. Dat ging altijd fout. Vooral in de winter, ijsballen over en weerquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij ons heette dat al groep 7 en 8 hoor![]()
Wij hadden twee groepen 8, de ene klas tegen de andere klas
We hadden een foefje gevonden om mee te kunnen gluren bij de gymles van de andere school. En gluren in de meisjes kleedkamerquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:27 schreef Zhano het volgende:
Politie en boefje [ afbeelding ] Meisjes jagen ftw![]()
* Zhano was toen ook al een perv.
Wij voetbalden met zo'n bal van schuim, zo'n soft ding. Als het nat was, zoog dat hele ding vol met water, kwam je na een kwartiertje voetbal met natte kleren terug in de les.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als vroeger op het schoolpleintje, ruzie of de bal over was
JA!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik wil weer een ergernis vertellen over mijn collega, maar weet niet of jullie er nog op zitten te wachten
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hadden een foefje gevonden om mee te kunnen gluren bij de gymles van de andere school. En gluren in de meisjes kleedkamer
Negerteamsquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Onzichtbare broekjesZie je elke keer die bruine boomstam van Balo zwengelen
Gisteren speelde ik tegen een team met een zwarte kit en een zwarte balquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ergernis nummer zoveel van collega:
Belt ze facilitair op:
"Ja hallo, met .... Zeg, ik had een vraagje: sinds kort kom ik naar mijn werk met de auto (die heeft ze waarschijnlijk ingevorderd van haar man, die mag nergens meer heen), en ik heb een parkeerplaats voor buiten."
"..."
"Ja klopt. Mjin auto staat dus op de parkeerplaats buiten, maar ik vroeg me af wat het criterium is om in de binnenparkeerplaats te mogen staan?"
"..."
"De functie van manager? Maar ik ben teammanager hoor!"
"..."
"Helemaal geen plek in die garage? Maar ik heb er toch gewoon recht op?"
"..."
"Oke, ik bel wel weer terug als er iemand uit dienst is. Dag."
Gisteren spelen? Hoax..quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gisteren speelde ik tegen een team met een zwarte kit en een zwarte bal
Helft van de tijd was de bal niet te zien.
Algereinquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:47 schreef BDIL het volgende:
Ik dacht dat Eden Hazard altijd een marokkaan of algerein was
Kon gewoon tot 22.00 (ofzo) hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren spelen? Hoax..
Zwarte ballen
Geen spellingscontrole op mijn mobiel en geen zin om juiste spelling op te zoekenquote:
Ja maar op internet las ik vroeger altijd bullshit dat hij moslim was etc.Sommige beweren het nog steeds terwijl het niet kan tenzij hij zelf later is bekeerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn broers heten Thorgan, Kylian en Ethan.
Klinkt niet echt als een moslimgezin.
Zelfde bullshit als dat Mesut Ozil een koerd zou zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar op internet las ik vroeger altijd bullshit dat hij moslim was etc.Sommige beweren het nog steeds terwijl het niet kan tenzij hij zelf later is bekeerd
Dorp met 60.000 inwonersquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zelfde bullshit als dat Mesut Ozil een koerd zou zijn.Terwijl de ouders van die jongen uit een dorp komen waar geen koerd te bekennen is. Ozil had trouwens vorig jaar dat dorp voorzien van 1M¤.
Kreeg m gister al via Skype. Ik had dat kind helemaal kapot geschoptquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-op-het-lijf.dhtml
Veel minder joh.quote:
geniale grapquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kreeg m gister al via Skype. Ik had dat kind helemaal kapot geschopt
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-op-het-lijf.dhtml
niks doet het volgens mijquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:25 schreef quer het volgende:
werkt ultimate team zelf wel? of alleen de web app niet
Het is gewoon een stadje met 60.000 inwoners (de gemeente dan) volgens de officiële cijfers, kijk maar op Google Maps, veel te groot om een dorpje te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Veel minder joh.Dorp waar ik vandaan kom heeft normaal gesproken 15.000 tot 20.000 inwoners. In de zomer tegen de 200.000 aan.
Allemaal Turken uit Europa.
Omdat er geen alternatief is. Net zo bij de CoD serie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:38 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen.
FUT nog steeds dood? Als je dit zo bekijkt en de rest, dan vraag je je toch af waarom we zo'n brak product kopen
Misschien geen net zo sterke, maar ze zijn er wel. Het is jammer dat je 55 euro voor het spel betaald, 25 voor een season pass en sommigen nog 20 - ... ? voor packs. Dan krijg je ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat er geen alternatief is. Net zo bij de CoD serie.
[brownnosers op EA forum mode]quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:38 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen.
FUT nog steeds dood? Als je dit zo bekijkt en de rest, dan vraag je je toch af waarom we zo'n brak product kopen
Alternatief voor een footy game is alleen PES, ik had het meer over FUT. Zoiets heb je verder niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien geen net zo sterke, maar ze zijn er wel. Het is jammer dat je 55 euro voor het spel betaald, 25 voor een season pass en sommigen nog 20 - ... ? voor packs. Dan krijg je dit.
Je kan er helaas niet veel aan doen denk ik. De webapp zal wel als een bijkomstigheid gezien worden en FUT zelf draait meestal wel.
Niet helemaal waar. De webapp is een extra service, maar ze bieden FUT aan als een voltallige spelmodus. Dat zie je ook al aan de pre-order pakketten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[brownnosers op EA forum mode]
FUT is een service en je moet dankbaar zijn dat je er gebruik van kunt maken, je kunt nog steeds gewoon carrière spelen en niet zeuren als FUT even niet kan.
[/brownnosers op EA forum mode]
Ik dacht gehoord te hebben (weet het niet zeker) dat PES nu ook iets met kaartjes had. Niet zo massaal als EA uiteraard.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alternatief voor een footy game is alleen PES, ik had het meer over FUT. Zoiets heb je verder niet.
Ik ben het er ook niet mee eens, maar op het EA forum heb je allemaal brownnosers die dat zeggen en dan complimentjes krijgen van de mods, die verder niet reageren op de kritische posts maar gewoon de topics sluiten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. De webapp is een extra service, maar ze bieden FUT aan als een voltallige spelmodus. Dat zie je ook al aan de pre-order pakketten.
PES heeft toch veel minder rechten? Dan heb je allerlei fake names...quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben (weet het niet zeker) dat PES nu ook iets met kaartjes had. Niet zo massaal als EA uiteraard.
Je hebt allemaal wat kleinere dorpjes rondom het stadje zitten. Beetje zelfde verhaal met Arnhem/Nijmegen die hebben dan bijvoorbeeld Elst/Bemmel/Gendt etc in de buurt. Alleen zijn de dorpen in Turkije niet vergelijkbaar met Elst enzo en hebben vaak niet meer dan 1000 inwoners.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is gewoon een stadje met 60.000 inwoners (de gemeente dan) volgens de officiële cijfers, kijk maar op Google Maps, veel te groot om een dorpje te zijn.
https://maps.google.com/m(...)=Devrek,+Turkey&z=15
Niet dat het belangrijk is ofzo.
Mijn vader komt uit een Turks dorp met 1.1 miljoen inwoners
Dat klopt, daarom koop ik PES ook niet. Gek genoeg hecht ik waarde aan echte namenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PES heeft toch veel minder rechten? Dan heb je allerlei fake names...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:03 schreef Fuszy het volgende:
Best leuk om los te gaan op Get Hyper![]()
. Ik voel me een KSI fanboy nu
Ben ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Elst/Bemmel/Gendt etc liggen ook niet in de gemeentes Arnhem of Nijmegen, en deze gemeente heeft ongeveer 60.000 inwoners op ongeveer 60 vierkante kilometer, dat is echt geen supergroot gebied van talloze kleine dorpen van niet meer dan 1.000 inwoners bij elkaar hoor, zie ook die Google Images. Het is een soort Zupthen (iets groter zelfs).quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt allemaal wat kleinere dorpjes rondom het stadje zitten. Beetje zelfde verhaal met Arnhem/Nijmegen die hebben dan bijvoorbeeld Elst/Bemmel/Gendt etc in de buurt. Alleen zijn de dorpen in Turkije niet vergelijkbaar met Elst enzo en hebben vaak niet meer dan 1000 inwoners.
Zal jou natuurlijk een worst wezen, maar kon geen betere voorbeeld bedenken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elst/Bemmel/Gendt etc liggen ook niet in de gemeentes Arnhem of Nijmegen, en deze gemeente heeft ongeveer 60.000 inwoners op ongeveer 60 vierkante kilometer, dat is echt geen supergroot gebied van talloze kleine dorpen van niet meer dan 1.000 inwoners bij elkaar hoor, zie ook die Google Images. Het is een soort Zupthen (iets groter zelfs).
Verder /care uiteraard
Waar is dat dan ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zal jou natuurlijk een worst wezen, maar kon geen betere voorbeeld bedenken.Stad waar wij vandaan komen die heeft stuk of 30 van die dorpjes eromheen liggen in een straal van 30KM.
Afyon / Emirdag. Als je inzoomt op de kaart van Emirdag zie je net buiten de stad allemaal plaatsjes met köy erachter. Dat betekent dus dorp in het Turks.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar is dat dan ?
Mijn vader komt uit Konya.
Ben jij ook daar geboren ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Afyon / Emirdag. Als je inzoomt op de kaart van Emirdag zie je net buiten de stad allemaal plaatsjes met köy erachter. Dat betekent dus dorp in het Turks.
Overigens is Konya de provincie met de grootste oppervlakte.
Nee, ik ben gewoon in Arnhem geboren. Mijn ouders zijn daar wel geboren, maar mijn pa was 3 toen die naar Nederland kwam. Ik heb daar nog wel veel familie wonen en hebben daar ook gewoon een huis waar we elke zomer 6 weken verblijven.quote:
Als voorproever?:pquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag mijn eerste werkdag bij de Mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef quer het volgende:
FUT WERKT WEER!!!!111!!!!11!!![]()
Hahahahahaha lololololololo xD xD XD :p:::p xpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja lees het ook op ea forumquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:48 schreef Maver24 het volgende:
Ultimate Team doet het weer, haha, maat van me zit in UT serieus !!
op het ea forum staat er dat het couple of days gaat durenquote:
De Iphone app doet hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:55 schreef quer het volgende:
[..]
op het ea forum staat er dat het couple of days gaat duren
Probeer hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:03 schreef Maver24 het volgende:
Zou de webapp het ook doen?, zo niet dan hebben ze dalijk de webapp eraf gehaald , dat zou wel een heleboel problemen oplossen denk ik
Hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Yes Xavi in een pakje, goed begin van de dag
Cheat, hack, ban.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Deja vu.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Gratiiiiz geeeeeeeeldquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is nu ook nog eens LW ipv CF. Ik blijf bij mijn 15K theorie. Volgende week mogen jullie allemaal naar me wijzen en lachen als ik fout zit
55k ofzo op de PS3 en hij is duurder op de X doos.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoe duur is hij uiteindelijk geworden?
Mijn vader komt ook uit emirdagquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Afyon / Emirdag. Als je inzoomt op de kaart van Emirdag zie je net buiten de stad allemaal plaatsjes met köy erachter. Dat betekent dus dorp in het Turks.
Overigens is Konya de provincie met de grootste oppervlakte.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Onzichtbare broekjesZie je elke keer die bruine boomstam van Balo zwengelen
quote:
ik kom ook echt nu pas uit bedquote:
Ik kom altijd noobs tegen, jammer dat je zo afhankelijk van je team bent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zometeen BO2 spele, kom alleen maar noobs tegen overdag
Haha inderdaad. Dat niemand op die reactie van jou reageerde.quote:
Mehquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Dat niemand op die reactie van jou reageerde.Zo scherp.
Pas op voor die slapping bettys hequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zometeen BO2 spele, kom alleen maar noobs tegen overdag
whahaha die gast die dat gister in de party zeiquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pas op voor die slapping bettys he
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
whahaha die gast die dat gister in de party zeiIk ging stuk. Wie was het ook alweer?
Slap betsquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pas op voor die slapping bettys he
aiiii kom potje. oh waitquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Black Ops 2 gehaald bij de Bartsmit voor 47¤
Was bijna 4e prestige op MW3. Heb na een paar video's toch wel zin gekregen in een volgend deeltje.quote:
Heb ik echt al meerdere keren gehad. Toevallig of niet, vaak Duitsers.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb nu voor het eerst dat de tegenstander eigen doelpunten gaat maken. Ik stond 4-0 voor, hij schopt ze er in tot 10-0 en hij quit. Rare mensen soms.
Haha, ja, Borussia Dortmund logotje, allesquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ik echt al meerdere keren gehad. Toevallig of niet, vaak Duitsers.
Misplaatst gevoel voor humor
Rijst zn video natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was bijna 4e prestige op MW3. Heb na een paar video's toch wel zin gekregen in een volgend deeltje.
Mooi tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
Flinke XBL update. Nou al 5minuten bezig
2. Je mag kiezen. Wil je bij te betere of bij de slechtere?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:44 schreef Revontulet het volgende:
is er trouwens een Fok! club op de ps3? Wil ook graag is met een leuke groep clubsen i.p.v. steeds die inval wedstrijden!
Maakt mij niet uit, wil gewoon met leuke mensen spelen, welke divisie o.i.d. maakt me voorlopig nog even niks uit aangezien ik ook nog aan het trainen ben!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
2. Je mag kiezen. Wil je bij te betere of bij de slechtere?
Danilinho, Richarlyson en die RBquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede triple link tussen een CM en RF (RW/RM), waarbij de CM ook nog een dubbele link heeft met een goede RB ?
Silvers btw
Oh silversquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede triple link tussen een CM en RF (RW/RM), waarbij de CM ook nog een dubbele link heeft met een goede RB ?
Silvers btw
Wat snap je niet aan silversquote:
Wie kan ik contacten dan over de clubs?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
2. Je mag kiezen. Wil je bij te betere of bij de slechtere?
Hij had een edit gemaakt dikzakquote:
Je bent gewoon fucking domquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij had een edit gemaakt dikzak
Was jij dat niet die mij een bericht stuurde daarover?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:44 schreef Revontulet het volgende:
is er trouwens een Fok! club op de ps3? Wil ook graag is met een leuke groep clubsen i.p.v. steeds die inval wedstrijden!
Ik kwam er laatst 1 tegen, ik liep weg en daarna was de match afgelopen en had ik met 33-1 gewonnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb nu voor het eerst dat de tegenstander eigen doelpunten gaat maken. Ik stond 4-0 voor, hij schopt ze er in tot 10-0 en hij quit. Rare mensen soms.
Beister, Tesche, Diekmeierquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Die had ik ook bedacht ja, andere opties nog ?
Een RF zonder high defensive work rate en giga prijskaartje ?
quote:
Nope? Ben pas vandeweek begonnen met online clubs, dus lijkt me sterk ;Pquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was jij dat niet die mij een bericht stuurde daarover?
Hoogbegaafden zijn vaak mbo niveau, hbo voor minder hoogbegaafden en wo zwakbegaafden.quote:
[rijst] Ga jij eerst maar je middelbare school diploma halen snotaap [/rijst]quote:
Oh oke, had iemand anders ook al van fokquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nope? Ben pas vandeweek begonnen met online clubs, dus lijkt me sterk ;P
Nee want Rijst haat VDM ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[rijst] Ga jij eerst maar je middelbare school diploma halen snotaap [/rijst]
haten is verlatenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee want Rijst haat VDM ook
No bromance swaquote:
Ga toch lekker cuntainen in oefenpotjes tegen FOK!kers.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee want Rijst haat VDM ook
Wat een comeback.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga toch lekker cuntainen in oefenpotjes tegen FOK!kers.
Hoezo? Zwakbegaafde reacties die krijgen zwakbegaafde reacties terug.quote:
Dat zeg ik alleen tegen jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[rijst] Ga jij eerst maar je middelbare school diploma halen snotaap [/rijst]
potje blops? Heb alleen geen mic hier in huis liggenquote:
Maybe over een uur ben ff met sony vegas en moet ook nog andere dingen doen ><quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
potje blops? Heb alleen geen mic hier in huis liggen
Zie je mij ook maar 1 neuk geven?quote:
Ik wil een Black Ops 2 commentary van jouquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maybe over een uur ben ff met sony vegas en moet ook nog andere dingen doen ><
Dan kan ik ook pas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maybe over een uur ben ff met sony vegas en moet ook nog andere dingen doen ><
Doe GJE maar een DM, kan je de vedette uithangen bij hun in de team.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |