PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ok was een goede troll, ik trapte erin
quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Zou het geen 4 minuten volhouden op die slet in de OP hoor
quote:Op maandag 26 november 2012 23:03 schreef Djeetje het volgende:
heb ik iets gemist ?
met goedkoop spelers kopen ?
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Djeetje het volgende:
iedereen die gratis coins wil stuur je visa card gegevens naar mij op en ik maak ze over.
quote:Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bij mij doen de servers het nog hoor ?
quote:Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef Djeetje het volgende:
huh ik snap er even niks meer van.
leg het me uit
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
leg me eens uit wat er gaande is!!!!!
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kan niet op mijn account ?
dus ik moet je gewoon mijn account gegevens mailen ?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Djeetje het volgende:
even serieus werkt(e) het of trollen jullie ?
quote:
quote:
Zit jij even in een emotionele achtbaanquote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef Djeetje het volgende:
hoe de fock kunnen jullie inloggen op fut
Haha, de fuck, die is net zo labiel als een vrouwquote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zit jij even in een emotionele achtbaan!
Ik zat zo achter m'n pc:quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat zo achter m'n pc:
[ afbeelding ]
Vet gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus. Klik deze even aan. Je gaat 'm geniaal vinden.![]()
![]()
Moest echt hardop lachen toen ze met die violen kwamenquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Dat had je gaandeweg toch wel door?quote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Djeetje het volgende:
als iemand me gewoon had verteld wat er gaande was![]()
![]()
![]()
ja =$quote:Op maandag 26 november 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat had je gaandeweg toch wel door?
Je hebt je mooi laten kennenquote:Op maandag 26 november 2012 23:54 schreef Djeetje het volgende:
als iemand me gewoon had verteld wat er gaande was![]()
![]()
![]()
haha ik kreeg gewoon een boner toen ik zag dat iedereen gratis coins kreeg.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Doe maar een meter bier, een cheque en een lapdance dan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je, jij ook. Met veel gezondheid, geluk en liefde
quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha ik kreeg gewoon een boner toen ik zag dat iedereen gratis coins kreeg.
en mijn lul is een dictator over mijn lichaam.
quote:
Hackzzz$$$ van Pazzzlequote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
oke ik ben net thuis praat me even bij
Zal ik het vertellen ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
pascal en een paar anderen hebben een mooie troll gemaakt door ons wijs te maken dat je die web app hebben gehackt en unlimited coins haddenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef wieisboos het volgende:
Dat bedoelde ik, je bent een goed verstaanderquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe maar een meter bier, een cheque en een lapdance dan.
Ik geloofde het ook echt hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
pascal en een paar anderen hebben een mooie troll gemaakt door ons wijs te maken dat je die web abb hebben gehackt en unlimited coins hadden
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, je bent een goed verstaander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij zien wat hier gaande is?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]Niet echt eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij zien wat hier gaande is?![]()
Film laden niet mogelijk.quote:
Nee, lukt gewoon niet op de ipadquote:
aha ipad faaltquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, lukt gewoon niet op de ipad
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, lukt gewoon niet op de ipad
quote:
Respect op hyvesquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
90-8 net bij black ops 2 en ik was trots op mezelf.
Gr gr
Sorry, heb je habbo? Dan krijg je een stuk meubilair van mijquote:
Je hebt dmquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, heb je habbo? Dan krijg je een stuk meubilair van mij
Heb je het gelijk over een van de bestenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
Godver vliegt mijn internet eruit door een Ziggo maintenance. Daarom was ik opeens weg Rijst/Iwan
Rijst kijk dit, dit is de COD youtube man:
Helemaal nietquote:
Waz met jou?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:27 schreef Rijst het volgende:
yoo vegeta hoe hoog is zijn powerlevel?
quote:As you may know, there have been recent trade pile and auction house complications in FIFA 13: Ultimate Team. While we work to resolve the issue we've temporarily disabled FIFA 13: Ultimate Team. This is to ensure that more users do not become affected and an optimal experience can be sustained in the future. FUT13 online gameplay, trading, store purchasing, the Web App, and the mobile companion app will be unavailable during this time.
We'll keep you updated as soon as we have additional information throughout the coming days. Other FIFA 13 online game modes will not be affected.
Thanks for your patience and sorry for the inconvenience.
Ergens had ik gisteravond al het gevoel dat dit wel weer eventjes kon gaan durenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:31 schreef Thorb het volgende:
WebApp nog steeds down, ze zijn veel bugs erin aan het zetten
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh. Kort nachtje. Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
Tsja opzich zou me dat niet verbazen maar het kan ook zijn dat ze dat deel liever niet toegevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:40 schreef Tim86 het volgende:
Of zou EA alleen met de tradepile issues bezig zijn?
Glitch is zoals altijd voor 360..
Maar dit heeft niks met de TP issues te maken die EA aanhaalt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:38 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh. Kort nachtje. Threads zijn nu gedelete, maar die vermeende bug waar we het over hadden blijkt dus weer een nasty cheat te zijn.
Als je met een 2e controller als guest meedoet en die laat disconnecten na een goal dan heeft dat geen gevolgen voor je dnf en is het alsof je tegenstander heeft gequit.
Als je dus scoort en dit doet heb je gewonnen. Als je achter staat dan is het alsof dit nooit is gebeurd en krijg je een herkansing. Mensen waren zo non stop de 10k cup en divisions binnen aan het harken. Als het een beetje mee zat won je div 1 in een uurtje.
Paar mensen hier, waaronder ikzelf, hadden al opgemerkt dat er iets raars aan de hand was met die disconnects, maar dit is het dus. Fucked up. Beter fixen ze het snel..
Die glitch geldt niet voor PS3? Daar heb ik gisteren tenminste niks op gemerkt...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:40 schreef Tim86 het volgende:
Of zou EA alleen met de tradepile issues bezig zijn?
Glitch is zoals altijd voor 360..
Klopt. Je moet die andere controller als guest hebben vanuit je party ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die glitch geldt niet voor PS3? Daar heb ik gisteren tenminste niks op gemerkt...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Je moet die andere controller als guest hebben vanuit je party ofzo.
Het spijt me, maar ik zie de lol van het op de manier bij elkaar vergaren van 1 mil coins niet zo in...al zullen er altijd mensen zijn die daar anders over denkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kon in principe 1 miljoen coins hebben als je dit heel de dag bleef doen ?
Not badquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:20 schreef wieisboos het volgende:
Hoesen krijgt een aardige upgrade (of heeft hij al gehad) in H2H.. +20 strength en wat andere stats +5 volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |