Zo een van kunststof of zo een van hout? Daarvan krijg je ongetwijfeld wel splinters in je bips hoor..quote:
goed aflakkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo een van kunststof of zo een van hout? Daarvan krijg je ongetwijfeld wel splinters in je bips hoor..
en goed schurenquote:
weet je zeker dat je er geen splinters in krijgt.. gewoon zorgen dat je porieen dicht zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Billen schuren en aflakken? Jullie houden er rare ideeën op na meisjes..
hopelijk dan wel harde jachtlakquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Billen schuren en aflakken? Jullie houden er rare ideeën op na meisjes..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft haar huis weer eens onder handen genomen, in de negatieve zin van het woord.
* dolfina-chica gaat maar even scherven ruimen..
borden stuk, raam stuk...
![]()
![]()
Pissig worden en gaan gooien met wat ik in handen hadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?
oow.. was dat de cluequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef vamperotica het volgende:
Maar dat moet je heul niet doen met iets breekbaars en ook niet tegen iets breekbaars
Bem ik ook pas na jaaaaaaren achter gekomen....quote:
die ken ik ook jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bem ik ook pas na jaaaaaaren achter gekomen....
Pas op... sommige plastic bekers stuiteren hard terug....
Like..In ya face
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Pissig worden en gaan gooien met wat ik in handen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat vamperotica zegt is helemaal waar.En hoe moeilijk het ook is, probeer je in te houden.
Veel succes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die ken ik ook ja
maaruhh ik ga puinruimen..
voor ik verder ga gooien
Kaleidoscopiklimax
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Herkenbaarik heb niet vaak meer van die piss buien, maar ik werd nu toch even goed getriggerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat vamperotica zegt is helemaal waar.En hoe moeilijk het ook is, probeer je in te houden.
[..]
Veel succes.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
:aait dolfina-chica:quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb niet vaak meer van die piss buien, maar ik werd nu toch even goed getriggerd..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Hooooooi poepieeeeequote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica rookt er nog 1, dan ga ik maar eens moed verzamelen om puin te ruimen..
yes!quote:
Hoezo nu wel?quote:
Kut zegquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
kortsluiting in mijn kop...
vervelend nieuws.. en ik sloeg door
Zo, dat klinkt wel heel fout zeg..quote:Op woensdag 28 november 2012 16:07 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Misschien is schommelen en wippen beter tegen splinters. Hoef je niet te lakken, schuren enz.
Nee hoor, met schommelen is niks mis...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef MoniqueB1965 het volgende:
met schommelen is niks mis toch, en oke het woord wippen is voor meerdere bezigheden een benaming, maar het is de dirty-mind die daar de verkeerde uitleg aan geeft.
Maar voor jou dan: schommelen en wipkippen!!
Uhm......... weet niet, ben mijn agenda kwijtquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik ben echt een kneus met quoten....... SORRY!!
Ga ik zeker doen........ bij deze!!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Dan moet je vaker oefenen!
* JK1982 trouwens trek begint te krijgen.. Voedertijd!!
Kneusquote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik ben echt een kneus met quoten....... SORRY!!
Kijk, het gaat meteen goed!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen........ bij deze!!
Hi meis! Beetje bekomen van de woede/razernij?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat het laatste beetje zooi opruimen!!allemaal!!!
scherpste rand is erafquote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hi meis! Beetje bekomen van de woede/razernij?
Yep.. nu de puinhoop opruimen.. maar goed, ze zeggen scherven brengen geluk toch?? Zet die deur maar open, het komt met kruiwagens tegelijk binnenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
scherpste rand is eraf![]()
thanks
alleen mijn huisssss
beloofd?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep.. nu de puinhoop opruimen.. maar goed, ze zeggen scherven brengen geluk toch?? Zet die deur maar open, het komt met kruiwagens tegelijk binnen
dit was een makkie, ik hoefde er maar 1 te quoten en een reactie onder te plaatsen!!!!!!!!!quote:
Voortaan geen zooi maken een optie?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
kolere.. wat kan je een hoop zooi maken in een uurtje en wat duurt opruimen dan lang...
pfffff
kanquote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Voortaan geen zooi maken een optie?
heb je ook wel eens je sokken aan en dat je denkt.. volgens mij moeten ze andersom..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske blij is dattie alleen witte sokken heeft
nopequote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je ook wel eens je sokken aan en dat je denkt.. volgens mij moeten ze andersom..
dat het een "linker" en een "rechter" sok is?
Yep, dan zit de vorm van je grote teen in je sok en dat voelt niet fijn bij je kleine teentjequote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je ook wel eens je sokken aan en dat je denkt.. volgens mij moeten ze andersom..
dat het een "linker" en een "rechter" sok is?
hmmquote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
Yep, dan zit de vorm van je grote teen in je sok en dat voelt niet fijn bij je kleine teentje
dan wissel je vaak genoeg de linker en de rechter sok.. kan niet andes... dan gaan ze gelijk opquote:Op donderdag 29 november 2012 23:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
heb niet van die sokken gelukkig
nahquote:Op vrijdag 30 november 2012 04:57 schreef dolfina-chica het volgende:
dan wissel je vaak genoeg de linker en de rechter sok.. kan niet andes... dan gaan ze gelijk op
nee, dat was weltrustenquote:
owquote:
nee, niet echt..quote:
gelukkigquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef dolfina-chica het volgende:
nee, niet echt..
maar komt wel weer
volgende keer gewoon naar toe gaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:43 schreef dolfina-chica het volgende:
Echt leuk.. buren die op eerste verdieping wonen..
feestje, heel netjes aangegeven. geen probleem mee..
gaan ze opruimen.. gilt buurvrouw tegen buurman: "smijt niet zo met het glas joh, buurt wordt wakker"
nee, doos.. jij bent lekker bezig....
echt he... dozen....
ik geloof dat het feest afgelopen was, ze waren niet geheel zachtzinnig met lege flessen aan het "gooien"quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
volgende keer gewoon naar toe gaan
"mag ik meefeesten, ben nu toch wakker"
soquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ik geloof dat het feest afgelopen was, ze waren niet geheel zachtzinnig met lege flessen aan het "gooien"
uhhhhmmmm vast wel, zeer verstandig dat ik daar niet bij wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
so
zouden er geen restjes in de flessen hebben gezeten
lolquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
uhhhhmmmm vast wel, zeer verstandig dat ik daar niet bij was
maar jij bent wel goed in gooien toch????? had je kunnen helpen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhhmmmm vast wel, zeer verstandig dat ik daar niet bij was
niet goed gekeken in de winkel dusquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb nieuwe sokken! Maar gelijk al met gat!
Ik heb nog nooit sokken gekocht met een gat erin. Tot afgelopen donderdag dus! :pquote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet goed gekeken in de winkel dushey yska
En toen bleef het angstvallig stilquote:Op zondag 2 december 2012 17:11 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
maar jij bent wel goed in gooien toch????? had je kunnen helpen.
ik zit heel hard te denken wanneer ik naar Bremen zal gaan... Naar de weihnachtsmarktquote:
wie houdt je tegen ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik zit heel hard te denken wanneer ik naar Bremen zal gaan... Naar de weihnachtsmarktergens tussen nu en 17 december :p
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef dolfina-chica het volgende:
zooo de grijze baard is er weer vandoor..
op naar de 21.. waar de wereld vergaat?
dan is de kalender afgelopen...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wereld mag niet vergaan
jij ... jij ...
mijneze nietquote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan is de kalender afgelopen...
dan heb jij een neppertquote:
of jij ....quote:
nee hoor.. mijn kalender is meer dan 1000 jaar oud..quote:
dan is DAT het probleemquote:Op donderdag 6 december 2012 20:32 schreef dolfina-chica het volgende:
nee hoor.. mijn kalender is meer dan 1000 jaar oud..
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan is DAT het probleem
wat voor creme gebruik jij ??
op de foto's zie je er niet ZO oud uit![]()
is toch lief..quote:
je weet dat ik niet zo oud ben!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
is toch lief..
ben ik niet complimenteus dan ....
*pruillipje trekt*
dan ga ik maar![]()
ik weet ineens niet zo veel meerquote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
je weet dat ik niet zo oud ben!!!
dank jequote:* dolfina-chica dekt kwiebs toe..
slaap lekker
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat minder dan 1000jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 20:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik weet ineens niet zo veel meer
[..]
dank je![]()
of je gebruikt cleopatra's creme goedquote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef dolfina-chica het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat minder dan 1000jaar
ezellinnenmelkquote:Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
of je gebruikt cleopatra's creme goed
* kwiebuske ff gaat kijken of die dat ook kan bestellenquote:
* dolfina-chica hoeft geen kerstkado op maat hoor... of lever je ook een bad erbij?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske ff gaat kijken of die dat ook kan bestellen
daar passen mijn billetjes wel in!!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
daar passen mijn billetjes wel in!!
ojee... dat zijn nog 150 postsquote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
gaan wij samen de SC volgooien ??
dit is post 136quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef kwiebuske het volgende:
dat red ik niet
moet morgen om 05:30 op
te laatquote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef Ireth het volgende:
(ik durf jullie gezellige onderonsje niet te verstoren!)
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef trampolientje het volgende:
[ afbeelding ]
Meet onze Pepper de Poepert
geef nixquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef dolfina-chica het volgende:
kwiebs? daar gaat ons onderonsje!!
(tijd voor toetje)
lekker toetjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef trampolientje het volgende:
[ afbeelding ]
ieuw!!!quote:
ik had er 2... maar ja.. jij wilde naar bed..quote:
hij klopt niet..quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op een site met allemaal smiles, kom ik daar deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Topperrrquote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef trampolientje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel wat meer energie en tijd in een dag gebruiken, maar verder allesquote:
Daar sta je soms van te kijken hoe "langzaam" dat gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef vamperotica het volgende:
heel ruim gezegd.... Mn leventje weer op de rit krijgen![]()
Iets wat met stapjes vooruit en flink op mn kont gaan aardig lukt, alleen had ik verwacht om na een jaar of 2 al een stuk verder op weg te zijn...
Yup...inderdaad...quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Daar sta je soms van te kijken hoe "langzaam" dat gaat.
Dat je terug kijkt en denk... pfff die weg is nog langer als ik had gehoopt/verwacht.
aaah gezellig, een maatje!quote:
kwiebus!! alles wel?quote:
je wordt al moe als je eraan denkt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
middag
morgen om deze tijd zit ik in de auto....
pffffffff
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:21 schreef dolfina-chica het volgende:
je wordt al moe als je eraan denkt?
jwelquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jwel
moet 2 dingen ophalen he....
en weer 1 naar huis brengen dus
kan niet afzeggen
sorryquote:
whahahahahaquote:
fixedquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jwel
moet 2 dozen (en nee, niet verkeerd opvatten) ophalen he....
en 1 doos ophalen en weer naar huis brengen dus
kan niet afzeggen
whahahahahahahaquote:
quote:
jij begon.... met dingen...quote:
maar ik heb mij uitspraken verbeterdquote:
verkloot de quote heet dat tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maar ik heb mij uitspraken verbeterd
jij verslechterde ze alleen maar ...
yupsquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:25 schreef dolfina-chica het volgende:
verkloot de quote heet dat toch
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:26 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
en niet een klein beetje verkloterd......
merk ik jahquote:
quote:
ja lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:36 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit lekker te genieten van een afbakbroodje..
ook 1 kwiebus?? je hapt nogal
kruidenroomkaasquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja lekker
zit er kaas op ??
en is die mee afgebakken ??
hmmquote:
vond ik ook wel een goed plan..quote:
schapt zequote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef dolfina-chica het volgende:
vond ik ook wel een goed plan..
zo ff boodschappen halen..
*brokjes voor hond en kat
*wasmiddel
*eten voor mezelf
Ik ben al naar de winkel geweest maar nu heb ik geen zin om te koken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vond ik ook wel een goed plan..
zo ff boodschappen halen..
*brokjes voor hond en kat
*wasmiddel
*eten voor mezelf
rent-a-kok ??quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Senzune het volgende:
Ik ben al naar de winkel geweest maar nu heb ik geen zin om te koken.
Spannend, ik heb me ook opgegeven dus ik hoop dat ik ook nog iemand kan blij maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef MoniqueB1965 het volgende:
kan niet wachten tot mijn pakket arriveert, ben zo benieuwd!
Weet helaas niet wie onze lieve kerstschat is
Als dat zou kunnen. Maar over een half uurtje is mijn vrouwtje er weer dus ik zal maar richting de keuken gaan.quote:
das een leuk idee!!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de reacties van mijn ontvangerMaar ik weet dat diegene momenteel druk bezig is met van alles en nog wat. Dus dat word m vandaag misschien wel niet.. Naast dat zijn de cadeautjes genummerd
dus tot en met de kerstdagen elke dag 1 cadeautje uitpakken!
weet nog wel wat...quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:26 schreef dolfina-chica het volgende:
wet van murphy begint hier op te spelen...
ga je naar supermarkt.. lopend.. stoep is vol ijs..
dus ik loop in het gras, maar moest oversteken dus toch maar een stukje stoep pakken..
ging goed..
heb ik dus alle brokken in een rugzak.. en de rest van de boodschappen op mijn rug..
hond aan de lijn..
zit een sneeuwberg.... neemt een aanloop...
en daar ging dolfie.................
auw.. mijn knie!!!
kom ik thuis.. wil ik mijn mp3speler aan doen... oordoppen stuk
wasmiddel vergeten.. en wat lekkers vergeten
nou.. kom maar op met de rest...
Ok, dat klinkt vrij serieus allemaal..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef vamperotica het volgende:
heel ruim gezegd.... Mn leventje weer op de rit krijgen![]()
Iets wat met stapjes vooruit en flink op mn kont gaan aardig lukt, alleen had ik verwacht om na een jaar of 2 al een stuk verder op weg te zijn...
niet echt he.. aangezien jij je pakkentaxi verwachtquote:Op zondag 9 december 2012 14:52 schreef Ehhe het volgende:
Nou idd! Maar morgen zou het ook nog boven nul blijven geloof ik. Hopelijk wordt het niet zo akelig glad de rest van de week, is echt niet handig
Ja het hagelt en regent hier ineens johquote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet echt he.. aangezien jij je pakkentaxi verwacht
Veel plezierquote:Op zondag 9 december 2012 15:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik pak nu lekker mijn waggie om een kerstboom te gaan halen. Met sneeuw rijdt ik niet met de mobiele opbergplaats, veels te glibberig!
Haha, ik dacht dat jij van het woord kerstboom zou gaan kotsenquote:
Het woord kerstboom gaat nog netquote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat jij van het woord kerstboom zou gaan kotsen
Nouja, ik ben nog niet geslaagd. Ben al wel bij de kerstboom verkoop geweest (ik bedacht me opeens waar ze die dingen verkopen) maar het was te donker om een keuze te kunnen makenen het erge is, ik ken diegene ook nog eens! Nooit meer bij stil gestaan!
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehhe, ik wens jou een heerlijke lange nachtrust toe! Gewoon zo je oogjes dicht en niet eerder dan 8u die oogjes weer open! (L)quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga eens fijn slapen na 'n lange heftige feestnacht en 'n lange katerachtige dag. Wel leuke visite gehad! Pakkettaxi ftw!
Ahh wat ja laifquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ehhe, ik wens jou een heerlijke lange nachtrust toe! Gewoon zo je oogjes dicht en niet eerder dan 8u die oogjes weer open! (L)
en onverwachts gezelligquote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga eens fijn slapen na 'n lange heftige feestnacht en 'n lange katerachtige dag. Wel leuke visite gehad! Pakkettaxi ftw!
Jaaaquote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en onverwachts gezellig![]()
whahahahaha
quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 10:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hi ho halloo!
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken door een kast in elkaar te gaan zetten. Ik heb dr niet veel zin in maar laten we ons focussen op het eindresultaat
Alleen het verplaatsen van de rest van het meubilair en het uit de doos halen duurt al langerquote:Op maandag 10 december 2012 10:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das toch een makkie
5 minuten werk
ok, das jammerquote:Op maandag 10 december 2012 11:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Alleen het verplaatsen van de rest van het meubilair en het uit de doos halen duurt al langer
En nu moet ik eerst op zoek naar gereedschap
ja maar niet in de gereedschapskistquote:Op maandag 10 december 2012 11:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ok, das jammer
in de schuur ligt gereedschap
zuchtquote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja maar niet in de gereedschapskistik moet echt leren alles terug te leggen waar het hoort.
ooo die kan ik ook niet vindenquote:Op maandag 10 december 2012 11:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zucht
vrouwen en gereedschap
* kwiebuske zal de hobbyspulletjes van yska eens niet op de goeie plek terugleggen
moei dan 's horen wat er gebeurt.....
Als de kast nog uit de doos gehaald moet worden kan het gereedschap ook nog wel eens in de doos zitten (van die stomme IKEA inbussleuteltjes die nergens anders passen)quote:Op maandag 10 december 2012 11:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ok, das jammer
in de schuur ligt gereedschap
Een ZweudscheSchreufjesdraaier....quote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef frederik het volgende:
[..]
Als de kast nog uit de doos gehaald moet worden kan het gereedschap ook nog wel eens in de doos zitten (van die stomme IKEA inbussleuteltjes die nergens anders passen)
tis niet van de ikeaquote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef frederik het volgende:
[..]
Als de kast nog uit de doos gehaald moet worden kan het gereedschap ook nog wel eens in de doos zitten (van die stomme IKEA inbussleuteltjes die nergens anders passen)
quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt vrij serieus allemaal..
Nouja, als je vooruit gaan, al zijn het kleine stapjes, dan ga je in ieder geval de juiste kant op
Kunnen we je misschien ergens mee helpen?
Pfff.. ik heb net m'n eten op. Beetje laat alleen.
Zo maar es even lekker een bakkie koffie. Altijd lekker na het eten..
k wil wel heeeeeeeeeeeuuull druk gaan doen! Opgelet kan jij mij bijhouden?!?!?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef espri het volgende:
ik zou het toch best wel leuk en gezellig vinden als het weer ouderwets druk zou worden hier
Whut?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
HOOOOI ALLEMAAAL!!!It's a beautifull day the sun is shining, feel good!
Ohnee fuck, ontslagen en een winterdepressie! Maar he wie wil mij nou niet, ik heb vast zo weer werk. Hoop ik dan!
En kerstpakketten bouwen!!! Jippie ja jee!
En in de tussentijd Eat, Pray, Love kijken en voorkomen dat het huis ontploft met rotzooi! Tis zo mooi opgeruimd!
huh?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
HOOOOI ALLEMAAAL!!!It's a beautifull day the sun is shining, feel good!
Ohnee fuck, ontslagen en een winterdepressie! Maar he wie wil mij nou niet, ik heb vast zo weer werk. Hoop ik dan!
En kerstpakketten bouwen!!! Jippie ja jee!
En in de tussentijd Eat, Pray, Love kijken en voorkomen dat het huis ontploft met rotzooi! Tis zo mooi opgeruimd!
Ja! Ontslagen! Ik mag deze week nog zoveel uren maken als ik zelf wil en daarna is het Yska, bedankt! Moet er wel bij zeggen, normaal als je ontslagen wordt dan hoef je de dag erna niet terug te komen (maar dan heeft het er ook mee te maken dat je niet functioneert). Maar doordat die andere vestiging dicht is gegaan en ik weer mee terug ging naar de oude vestiging hebben we gewoon een personeelsoverschot. Ik snap het allemaal uit zakelijk oogpunt en ik ben blij dat het niet aan mijn inzet heeft gelegen.quote:
Mjah, maar het resultaat is hetzelfde, je staat gewoon op straat. Vriendelijk bedankt en prettig weekend. En uit jouw verhalen had ik nog wel af en toe het idee dat de winkel zonder jou compleet in elkaar zou storten. Maar schijnbaar dachten hun daar dus anders over... stank voor dank...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja! Ontslagen! Ik mag deze week nog zoveel uren maken als ik zelf wil en daarna is het Yska, bedankt! Moet er wel bij zeggen, normaal als je ontslagen wordt dan hoef je de dag erna niet terug te komen (maar dan heeft het er ook mee te maken dat je niet functioneert). Maar doordat die andere vestiging dicht is gegaan en ik weer mee terug ging naar de oude vestiging hebben we gewoon een personeelsoverschot. Ik snap het allemaal uit zakelijk oogpunt en ik ben blij dat het niet aan mijn inzet heeft gelegen.
De winkel draait inmiddels wel wat beter. Maar mijn voormalig leidinggevende heeft ook wel gezegd dat ik iets te flexibel ben. Ik haal een ander te graag uit de shit.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, maar het resultaat is hetzelfde, je staat gewoon op straat. Vriendelijk bedankt en prettig weekend. En uit jouw verhalen had ik nog wel af en toe het idee dat de winkel zonder jou compleet in elkaar zou storten. Maar schijnbaar dachten hun daar dus anders over... stank voor dank...
Das zeker waar! Als je er dan toch uit moet dan op deze manier en om deze reden! Maar eigenlijk ook wel van de zotte.. je bent te flexibel...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De winkel draait inmiddels wel wat beter. Maar mijn voormalig leidinggevende heeft ook wel gezegd dat ik iets te flexibel ben. Ik haal een ander te graag uit de shit.
En ook al is het resultaat hetzelfde voor mijn gevoel EN referentie is dit nog altijd beter.
tssssquote:
Ahhh shit! Wat balen zeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja! Ontslagen! Ik mag deze week nog zoveel uren maken als ik zelf wil en daarna is het Yska, bedankt! Moet er wel bij zeggen, normaal als je ontslagen wordt dan hoef je de dag erna niet terug te komen (maar dan heeft het er ook mee te maken dat je niet functioneert). Maar doordat die andere vestiging dicht is gegaan en ik weer mee terug ging naar de oude vestiging hebben we gewoon een personeelsoverschot. Ik snap het allemaal uit zakelijk oogpunt en ik ben blij dat het niet aan mijn inzet heeft gelegen.
Top!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen meisjes..
Jeetje Yska, dat zi ij n geen leuke berichten inderdaad. Maar wat je zegt.. Wie wil jou oud niet?
Ik weet zeker dat je zo weer een nieuwe baan hebt en dat je er alleen maar op vooruit zult gaan..
Zo, positief genoeg?
Halfquote:Op woensdag 12 december 2012 13:25 schreef JK1982 het volgende:
Dag hallo!
Egberts, ook terug van weggeweest geloof ik?
hoop dat je het leuk hebt gehad!!!quote:
Zal wel raar zijn voor je. Sterkte..quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Plakbende! Nu douchen want werken! Laatste dag voor nu!
Viel mee, k ben er knallend uit gegaan! Hoogste dagomzet was tot nu toe de eerste dag dat ik er werkte. Dt record hebben wij op mijn laatste dag verbroken!quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zal wel raar zijn voor je. Sterkte..
Goedemorgen trouwens!
Hoe hoe hoe jalalla!quote:
nicequote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef espri het volgende:
ja hoor, alles wel hier als getrouwde vrouw![]()
de vlindertjes zijn rustig neer gedaald en het leven neemt weer zn drukke gangetje in.
en hoe is het met jou?
ja eigenlijk wel heel erg he?quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef gomi het volgende:
lol zie nu dat dit topic al.sinds 26 november loopt
uis en tussen kerst en oud en nieuw ook niet echt.druk.quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef espri het volgende:
dat is mooi, dus ook vrij met de kerstdagen?
even uitrusten en zulks
yeah anders blijft die arme ehhe maar glijden hequote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef espri het volgende:
nu nog 8 stuks, we kunnen het nog ff snel vol krijgen
dat is heel fijn dan, vrij met kerst is ook heerlijk toch?quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
uis en tussen kerst en oud en nieuw ook niet echt.druk.
niet officieel.vrij, maar niet veel uren te maken
ja ze mag nu wel weer op staan hoorquote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah anders blijft die arme ehhe maar glijden he
ik klaag ook niet hoor. vind t wel lekker om vrij te zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef espri het volgende:
[..]
dat is heel fijn dan, vrij met kerst is ook heerlijk toch?
voor mij is het ook bijzonder stil in babyland dus grote kans dat ik ook vrij ben.
dit moet idd wel.een record zijn jaquote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
Ik dacht even dat dit topic nog het nieuwe jaar in zou gaan, maar dat zal wel meevallen nu..
Volgens mij hebben we wel een record
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |