Zo een van kunststof of zo een van hout? Daarvan krijg je ongetwijfeld wel splinters in je bips hoor..quote:
goed aflakkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo een van kunststof of zo een van hout? Daarvan krijg je ongetwijfeld wel splinters in je bips hoor..
en goed schurenquote:
weet je zeker dat je er geen splinters in krijgt.. gewoon zorgen dat je porieen dicht zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Billen schuren en aflakken? Jullie houden er rare ideeën op na meisjes..
hopelijk dan wel harde jachtlakquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Billen schuren en aflakken? Jullie houden er rare ideeën op na meisjes..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft haar huis weer eens onder handen genomen, in de negatieve zin van het woord.
* dolfina-chica gaat maar even scherven ruimen..
borden stuk, raam stuk...
![]()
![]()
Pissig worden en gaan gooien met wat ik in handen hadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?
oow.. was dat de cluequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef vamperotica het volgende:
Maar dat moet je heul niet doen met iets breekbaars en ook niet tegen iets breekbaars
Bem ik ook pas na jaaaaaaren achter gekomen....quote:
die ken ik ook jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bem ik ook pas na jaaaaaaren achter gekomen....
Pas op... sommige plastic bekers stuiteren hard terug....
Like..In ya face
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Pissig worden en gaan gooien met wat ik in handen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat vamperotica zegt is helemaal waar.En hoe moeilijk het ook is, probeer je in te houden.
Veel succes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die ken ik ook ja
maaruhh ik ga puinruimen..
voor ik verder ga gooien
Kaleidoscopiklimax
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Herkenbaarik heb niet vaak meer van die piss buien, maar ik werd nu toch even goed getriggerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat vamperotica zegt is helemaal waar.En hoe moeilijk het ook is, probeer je in te houden.
[..]
Veel succes.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
:aait dolfina-chica:quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb niet vaak meer van die piss buien, maar ik werd nu toch even goed getriggerd..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Hooooooi poepieeeeequote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica rookt er nog 1, dan ga ik maar eens moed verzamelen om puin te ruimen..
yes!quote:
Hoezo nu wel?quote:
Kut zegquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
kortsluiting in mijn kop...
vervelend nieuws.. en ik sloeg door
Zo, dat klinkt wel heel fout zeg..quote:Op woensdag 28 november 2012 16:07 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Misschien is schommelen en wippen beter tegen splinters. Hoef je niet te lakken, schuren enz.
Nee hoor, met schommelen is niks mis...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:14 schreef MoniqueB1965 het volgende:
met schommelen is niks mis toch, en oke het woord wippen is voor meerdere bezigheden een benaming, maar het is de dirty-mind die daar de verkeerde uitleg aan geeft.
Maar voor jou dan: schommelen en wipkippen!!
Uhm......... weet niet, ben mijn agenda kwijtquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik ben echt een kneus met quoten....... SORRY!!
Ga ik zeker doen........ bij deze!!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Dan moet je vaker oefenen!
* JK1982 trouwens trek begint te krijgen.. Voedertijd!!
Kneusquote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik ben echt een kneus met quoten....... SORRY!!
Kijk, het gaat meteen goed!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen........ bij deze!!
Hi meis! Beetje bekomen van de woede/razernij?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat het laatste beetje zooi opruimen!!allemaal!!!
scherpste rand is erafquote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hi meis! Beetje bekomen van de woede/razernij?
Yep.. nu de puinhoop opruimen.. maar goed, ze zeggen scherven brengen geluk toch?? Zet die deur maar open, het komt met kruiwagens tegelijk binnenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
scherpste rand is eraf![]()
thanks
alleen mijn huisssss
beloofd?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep.. nu de puinhoop opruimen.. maar goed, ze zeggen scherven brengen geluk toch?? Zet die deur maar open, het komt met kruiwagens tegelijk binnen
dit was een makkie, ik hoefde er maar 1 te quoten en een reactie onder te plaatsen!!!!!!!!!quote:
Voortaan geen zooi maken een optie?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
kolere.. wat kan je een hoop zooi maken in een uurtje en wat duurt opruimen dan lang...
pfffff
kanquote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Voortaan geen zooi maken een optie?
heb je ook wel eens je sokken aan en dat je denkt.. volgens mij moeten ze andersom..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske blij is dattie alleen witte sokken heeft
nopequote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je ook wel eens je sokken aan en dat je denkt.. volgens mij moeten ze andersom..
dat het een "linker" en een "rechter" sok is?
Yep, dan zit de vorm van je grote teen in je sok en dat voelt niet fijn bij je kleine teentjequote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je ook wel eens je sokken aan en dat je denkt.. volgens mij moeten ze andersom..
dat het een "linker" en een "rechter" sok is?
hmmquote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
Yep, dan zit de vorm van je grote teen in je sok en dat voelt niet fijn bij je kleine teentje
dan wissel je vaak genoeg de linker en de rechter sok.. kan niet andes... dan gaan ze gelijk opquote:Op donderdag 29 november 2012 23:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
heb niet van die sokken gelukkig
nahquote:Op vrijdag 30 november 2012 04:57 schreef dolfina-chica het volgende:
dan wissel je vaak genoeg de linker en de rechter sok.. kan niet andes... dan gaan ze gelijk op
nee, dat was weltrustenquote:
owquote:
nee, niet echt..quote:
gelukkigquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef dolfina-chica het volgende:
nee, niet echt..
maar komt wel weer
volgende keer gewoon naar toe gaanquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:43 schreef dolfina-chica het volgende:
Echt leuk.. buren die op eerste verdieping wonen..
feestje, heel netjes aangegeven. geen probleem mee..
gaan ze opruimen.. gilt buurvrouw tegen buurman: "smijt niet zo met het glas joh, buurt wordt wakker"
nee, doos.. jij bent lekker bezig....
echt he... dozen....
ik geloof dat het feest afgelopen was, ze waren niet geheel zachtzinnig met lege flessen aan het "gooien"quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
volgende keer gewoon naar toe gaan
"mag ik meefeesten, ben nu toch wakker"
soquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ik geloof dat het feest afgelopen was, ze waren niet geheel zachtzinnig met lege flessen aan het "gooien"
uhhhhmmmm vast wel, zeer verstandig dat ik daar niet bij wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
so
zouden er geen restjes in de flessen hebben gezeten
lolquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
uhhhhmmmm vast wel, zeer verstandig dat ik daar niet bij was
maar jij bent wel goed in gooien toch????? had je kunnen helpen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhhmmmm vast wel, zeer verstandig dat ik daar niet bij was
niet goed gekeken in de winkel dusquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb nieuwe sokken! Maar gelijk al met gat!
Ik heb nog nooit sokken gekocht met een gat erin. Tot afgelopen donderdag dus! :pquote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet goed gekeken in de winkel dushey yska
En toen bleef het angstvallig stilquote:Op zondag 2 december 2012 17:11 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
maar jij bent wel goed in gooien toch????? had je kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |