Wacht even, je kent hem persoonlijk?quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]Dan klinkt de bass goed door.
[..]
Yup, bij het platenlabel waar hij zit.was heel apart moet ik zeggen.
2 of 3 nummers maybe. Ik ga nooit hele albums luisteren, jammer eigenlijk, ik pak gewoon nummer die ik hoor ergens en tof vind.quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Luister je nog weleens The Viper geo?
vertelquote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet meer dan jij denkt
Ja. In zoverre: Ik heb met hem gesproken in een ruimte waar de muziek niet op 3824978329 decibel stondquote:
dat kan niet maar soms kan hij op springen staan en moet je er wat aan doenquote:
en jij hebt daar ervaring mee?quote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan niet maar soms kan hij op springen staan en moet je er wat aan doen
Dan ken je hem toch niet meteenquote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja. In zoverre: Ik heb met hem gesproken in een ruimte waar de muziek niet op 3824978329 decibel stondmaar misschien is dit leuker voor dat muziektopic hier in JNG
Praat je nou over piemels? Of wat is dit voor een gesprek..quote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan niet maar soms kan hij op springen staan en moet je er wat aan doen
Als je nog een keer gaat, ik stel me beschikbaar als reisgenootquote:Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter dan het gemiddelde publiek, dat dan weer wel
Ik ben ook echt bezig met belangrijkere dingen. Ik weet niet hoe ik je nog meer moet overtuigen?quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Als je nog een keer gaat, ik stel me beschikbaar als reisgenoot
maar ik doe er nooit wat aanquote:Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een algemeen feit
geen behoefte aanquote:Op maandag 26 november 2012 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan maar waarom niet
Ewaa swaggerboii, nog wat aan t fohnen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |