moest er ook al van grinnikenquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee echt, hij maakt wel toffe muziek, maar je moet er van houden. Binnenkant van dat masker is trouwens ook wel de moeite:
[ afbeelding ]
Alleen stikheet, zelfs zonder te bewegen
ik ga mijn liefdesnectar niet verspillen aan uitgewoonde lelijke hoeren waar ik geen connectie mee hebquote:
Ik zou het persoonlijk ook niet herkennen als een "links" of "rechts" trouwensquote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan altijd lachen om die 'left' 'right'.
liefdesnectarquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ga mijn liefdesnectar niet verspillen aan uitgewoonde lelijke hoeren waar ik geen connectie mee heb
Helpt niet aangezien ik ook in hotelbedden nooit lekker lig. Ik lig gewoon foutquote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Nieuw bed kopen dude, erger dan een niet lekker liggend bed kan niet
Jij snapt hem ouwe reus!quote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
HIGHHHHHHHHHHHH WE'RE FLYING HIGHHHHHH
bedankt, maar hij staat wel op springenquote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
liefdesnectarmaar mooie gedachte wel
Met die grote headset?quote:Op maandag 26 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Headset (omdat buren) op en gaan met die handel.
ken.je hem persoonlijk? waar heb je dat ding op gehad?quote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk ook niet herkennen als een "links" of "rechts" trouwens
Ding heb ik misschien twee minuten op gehad en ik begon al te zweten
ja soms heb je datquote:Op maandag 26 november 2012 22:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bedankt, maar hij staat wel op springen
quote:
Yup, bij het platenlabel waar hij zit.quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ken.je hem persoonlijk? waar heb je dat ding op gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |